Obec Telnice Ústecký kraj - Město Jílové - výběrové řízení na pozici vedoucí odboru místního hospodářství

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Telnice Ústecký kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zde ke stažení

Město Jílové Mírové nám.280 407 01 Jílové

<br> č.j.JIL/5275/2018/TAJ
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
<br> Tajemnice Městského úřadu Jílové vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> výběrové řízení na obsazení pozice: vedoucí odboru místního hospodářství (MěÚ Jílové)
Místo výkonu práce:
<br> město Jílové
<br> Druh práce:
<br> vedoucí Odboru místního hospodářství (MěÚ Jílové)
<br>
Pracovní náplň - základní výčet:
<br> · vedení,řízení,koordinace a výkon činností spadajících převážně do samostatné působnosti územně samosprávného celku,zejm.:
· správa a údržba místních komunikací,veřejné zeleně,veřejného osvětlení,kanalizací (v majetku města),městského hřbitova,městského koupaliště,aj.+ výkon všech souvisejících činností a agend včetně administrace příslušných pasportů a evidencí;
· správa,údržba a zajištění provozuschopnosti dětských hřišť; výroba,správa a údržba městského mobiliáře;
<br> · zajišťování drobných oprav a údržby bytů a nebytových prostor ve vlastnictví města;
<br> · zajištění provozuschopnosti motorových vozidel,údržby a oprav svěřených výrobních prostředků a strojů;
<br> · aktivní účast na předávání stavenišť,kontrolních dnech,předkolaudačních schůzkách,popř.na jiných místních šetřeních u stavebních i jiných akcí financovaných z rozpočtu odboru,popř.souvisejících s činnostmi a odpovědnostmi odboru;
<br> · zajišťování dílčích úkolů,činností a výstupů v rámci krizového řízení města včetně personálního obsazení vybraných pozic povodňové komise,krizového štábu a zásahových složek;
<br> · spolupráce na přípravě,zadávání a kontrole veřejných zakázek malého rozsahu (týkajících se činností odboru);
<br> · vydávání vyjádření,souhlasů,stanovisek a jiných podkladů v rámci správních,stavebních a jiných řízení,za majetkového správce pozemků,staveb,sítí a jiných zařízení v majetku města (konkrétně určeno organizačním řádem)
<br> · příprava podkladů pro vyřizováním pojistných událostí (škody způsobeným třetím osobám i  škody způsobené zaměstnancem zaměstnavateli),aj <.>
<br> Další činnosti vedoucího odboru: vede,řídí,kontroluje a hodnotí podřízené zaměstnance (v souč.době 1 admin.+ 12 dělnické profese + 3 VPP); plní povinností zaměstnavatele přenesené na vykonávaný stupeň řízení včetně zajišťování dílčích činností BOZP a PO; zodpovídá za hospodaření s finančními prostředky odboru,zpracovává návrh rozpočtu odboru (výdajovou i příjmovou část); hospodaří podle schváleného rozpočtu; spolupracuje s finančním odborem při sledování čerpání rozpočtu a navrhuje rozpočtové změny; zpracovává materiály do jednání rady,zastupitelstva,popř.dalších orgánů města,dle pokynů nadřízených se účastní jejich jednání; aj <.>
<br> Druh pracovního poměru :     
na dobu neurčitou (se zkušební dobou 6 měsíců)
<br> Předpokládaný termín nástupu :
<br> ihned,popř.dle dohody
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle §4 zák.312/2002 Sb:
<br> · státní občanství ČR,popř.občanství cizího státu s trvalým pobytem v České republice
<br> · věk minimálně 18 let
<br> · způsobilost k právním úkonům
<br> · znalost jednacího jazyka
<br> · bezúhonnost ve smyslu ustanovení § 4 odst.2 zákona č.312/2002 Sb <.>
<br> · splnění dalších předpokladů stanovených zvláštním zákonem (zák.č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky,ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon) <.>
<br> Jiné požadavky pro vznik pracovního poměru (§6 odst.2 písm.d) zák.č.312/2002 Sb.):
<br> · min.vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
· min 3 roky praxe v oboru (souvisejícím s výše uvedenou náplní práce) – zejm.komunální služby,stavebnictví,vodohospodářství,odpadové hospodářství,doprava a logistika,inženýring staveb,správa a údržba majetku,apod <.>
· základní orientace v níže uvedených právních předpisech:
<br> zák.128/2000 Sb <.>,o obcích; zák.274/2001 Sb <.>,o vodovodech a kanalizacích; zák.13/1997 Sb <.>,o pozemních komunikacích; zák.114/1992 Sb <.>,o ochraně přírody a krajiny; zák.262/2006 Sb <.>,zákoník práce; zák.256/2001 Sb <.>,o pohřebnictví; zák.258/2000 Sb <.>,ochraně veřejného zdraví; dále: občanský zákoník,základní právní předpisy upravující ochranu jednotlivých složek životního prostředí,základní právní předpisy vztahující se k problematice BOZP a PO
<br> · výborné organizační a komunikační schopnosti
<br> · znalost práce s PC
<br> · řidičské oprávnění skupiny B
<br> · psychická odolnost,časová flexibilita
· schopnost koncepčně a analyticky myslet
· zkušenost s řízením pracovních kolektivů
Výhodou:
<br> · vzdělání stavebně technického směru
<br> · místní znalost
<br> · znalost AJ,NJ
<br> Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
<br> · jméno,příjmení a titul uchazeče <,>
<br> · datum a místo narození uchazeče <,>...

Načteno

edesky.cz/d/2183443

Meta

Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Obec Telnice Ústecký kraj
20. 11. 2024
20. 11. 2024
20. 11. 2024
20. 11. 2024
20. 11. 2024
  ...a další
Více dokumentů od Obec Telnice Ústecký kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz