Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Lesná.
SMLOUVA O DÍLO
<br> (dále také „SOD“ nebo „smlouva“)
<br> uzavřená dle § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
<br> I.SMLUVNÍ STRANY
<br> I.1.Objednatel
: Obec Lesná
Sídlo
<br> : Lesná 1,347 01 Tachov
<br>
<br> Statutární orgán
: starostka obce Mgr.XXXXX XXXXXXXX
Bankovní spojení
: ČSOB,pobočka Tachov
Číslo účtu
<br> : 150 930 692/0300
IČ
<br> : 00259969
DIČ
: CZ00259969
Telefon
: 374 784 425 mobil 725 041 311
E-mail
: ou@obeclesna.cz
dále jen,<,> objednatel“
<br>
<br> a
<br> I.2.Zhotovitel
<br> :
Sídlo
<br> :
Živnostenský rejstřík:
Jednající/Zastoupen:
Zástupce ve věcech technických
:
Zasílací adresa
:
IČ
:
<br>
Telefon :
DIČ
:
<br>
Fax :
<br> E-mail
:
Bankovní spojení
: <.>
<br> Číslo účtu
<br> :
dále jen „zhotovitel“
<br> II.PŘEDMĚT DÍLA
<br> II.1.Předmětem plnění této smlouvy je závazek zhotovitele vytvořit pro objednatele dílo – Rekonstrukce toalet v budově OÚ Lesná,a to za cenu a podmínek stanovených v této smlouvě <.>
Předmětem díla je realizace všech prací,dodávek a materiálů nutných k řádnému provedení díla.Zhotovitel je povinen v rámci předmětu díla provést veškeré práce,služby,dodávky a výkony,kterých je třeba trvale nebo dočasně k zahájení,provedení,ukončení a předání díla <.>
<br> Místem plnění předmětu díla je Obecní úřad Lesná <.>
<br> II.2.Dojde-li při realizaci díla k jakýmkoliv změnám,doplňkům nebo rozšíření předmětu díla vyplývajícím z podmínek při provádění díla nebo z odborných znalostí zhotovitele,je zhotovitel povinen provést soupis těchto změn,doplňků nebo rozšíření,ocenit jej podle čl.III.2.této smlouvy a předložit tento soupis objednateli k odsouhlasení.Teprve po případném odsouhlasení má zhotovitel právo na realizaci těchto změn a na jejich úhradu.Pokud tak zhotovitel neučiní,má se za to,že práce a dodávky jím realizované byly v předmětu plnění a v jeho ceně zahrnuty <.>
<br> II.3.Předmětem díla je všechno to,co je popsáno ve výkazu výměr <.>
II.4.Zhotovitel se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou díla,jsou mu známy veškeré technické,kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci díla,provedl kontrolu technické části předané dokumentace a na její chyby upozornil objednatele nejpozději při podpisu této smlouvy,a disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi,které jsou k provedení díla nezbytné,což potvrzuje podpisem této smlouvy,a tudíž si je vědom,že tímto svým prohlášením vylučuje veškeré překážky,které znemožňují provést dílo dohodnutým způsobem <.>
<br> III.CENA DÍLA
<br> III.1.Cena díla je stanovena pevnou částkou s odkazem na výkaz výměr v souladu s obecně závaznými právními předpisy a činí:
<br> XXXX XXX DPH :
Kč
<br> DPH :
Kč
<br> Cena včetně DPH:
Kč
Uvedená cena je cena stanovena jako nejvýše přípustná.Zhotovitel převzal podpisem této smlouvy nebezpečí změny okolností,a tudíž soud nemůže rozhodnout o zvýšení ceny díla <.>
III.2.Výkaz výměr je nedílnou součástí SOD jako příloha č.1.Jednotkové ceny uvedené ve výkazu výměr jsou pevné do termínu předání a převzetí díla a budou jimi oceněny veškeré případné vícepráce a méněpráce realizované zhotovitelem do termínu předání a převzetí díla <.>
<br> III.3.Součástí sjednané ceny jsou veškeré práce a dodávky,které jsou obsaženy v dokumentaci <.>
<br> III.4.Zhotovitel potvrzuje,že sjednaná cena obsahuje veškeré náklady (mimo vlastní dílo i např.náklady na energie a vodu po dobu provádění prací,dopravné,náklady související s kompletací díla apod.) a zisk zhotovitele,nutné k řádné realizaci díla v rozsahu dle čl.II.smlouvy.Dále obsahuje daň z přidané hodnoty a očekávaný vývoj cen k datu předání díla <.>
<br> III.5.Cena je stanovena pro daňové podmínky k datu podpisu SOD.Smluvní strany berou na vědomí,že případná změna daňových podmínek nemá vliv na cenu díla bez DPH <.>
IV.TERMÍNY PLNĚNÍ
<br> IV.1.Zahájení prací na díle:
11.7.2016
IV.2.Dokončení díla:
12.8.2016
<br> IV.3.Předání a převzetí předmětu plnění:
12.8.2016
IV.4.Termín řádného ukončení díla je možno prodloužit bez sankce v případě,že zhotovitel prokáže,že zpoždění bylo zaviněno vyšší mocí.Termín ukončení díla se prodlouží o počet dnů,ve kterých bylo zpoždění prokázáno <.>
IV.5.Smluvní termíny realizace díla jsou závazné pro zhotovitele.Objednatel může termíny prodloužit,případně práce přerušit a v takovém případě je povinen již provedené práce zaplatit <.>
V.PLATEBNÍ PODMÍNKY,FAKTURACE
V.1.Fakturace bude provedena po dokončení díla bez vad a nedodělků.Zhotovitel předloží objednateli soupis provedených prací a dodávek oceněný dle čl.III.této smlouvy a po jeho odsouhlasení (objednatel je povinen se vyjádřit nejpozději do 3 pracovních dnů od data doručení) vystaví daňový doklad.Každý daňový doklad musí být řádně označen názvem zakázky „Rekonstrukce toalet v budově OÚ Lesná“ <.>
Přílohou daňového dokladu je odsouhlasený soupis provedených prací a dodávek.Splatnost daňových dokladů odsouhlasených zástupcem ve věcech technických je 30 dní <.>
V.2.Nedojde-li mezi oběma stranami k dohodě při odsouhlasení množství či dru...
Načteno
Meta
Rozpočet Veřejná zakázka Veřejná zakázka