Obec Rádlo - Výzva k podání nabídky-VZ malého rozsahu "Oprava krytu místních komunikací Rádlo"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Rádlo.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

projektová dokumentace

Projektov�_dokumentace_akce_A/v�kresy DWG/Obnova krytu na pp�,981 PDPS revize 01 2018.bak
<br>
Projektov�_dokumentace_akce_A/v�kresy DWG/Obnova krytu na pp�,981 PDPS revize 01 2018.dwg
<br>
Projektov�_dokumentace_akce_A/V�kresy PDF/Obnova krytu na pp�,981 oprava PDPS B.2 koordin A4.pdf
<br>
B.2 <.>
Koordinační situace stavby
<br>
Rádlo 252
468 23,Rádlo
<br>
INVESTOR : Obec Rádlo
<br>
objednatel:
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
Čísl.zak.:
<br>
Měřítko:
<br>
vypracoval:
<br>
technická pomoc:
<br>
XXX XXXXXX
<br>
zodp.projektant: XXX XXXXXX
<br>
kreslil: Ing.XXXXXXXX XXXXX
<br>
Datum:
<br>
Stupeň:
<br>
Příloha č:
<br>
Paré č.:
<br>
1 :1000
<br>
Obsah:
<br>
Název akce:
<br>
Obec Rádlo
Obnova krytu M.K <.>
<br>
01/2018
<br>
19052016.1
<br>
PDPS
<br>
Lokalita: KÚ Rádlo (738085)
<br>
p.p.č.981
<br>
na ppč 981 Revize 01/2018
<br>
Projektová kancelář
<br>
Jareš,Maděra,Stejskal
<br>
tel.606 686 703,608 000 649
<br>
Kateřinská 118
463 03 Stráž nad Nisou
<br>
jaresvladimir@gmail.com
jan.madera@email.cz
<br>
Z
U
<br>
k
m
<br>
0
<,> 0
<br>
00
<br>
X
9
<br>
81
13
<br>
0 <.>
70
<br>
Y
6
<br>
84
15
<br>
3 <.>
49
<br>
km
0
<br>
<,> 0
50
<br>
km
0
<br>
<,> 1
00km
<br>
0
<,> 1
<br>
50
<br>
K
U
<br>
k
m
<br>
0
<,> 2
<br>
19
<br>
X
9
<br>
81
05
<br>
0 <.>
92
<br>
Y
6
<br>
84
35
<br>
2 <.>
77
<br>
km
0
<br>
<,> 2
00
<br>
<br>
<br>
<br> Projektov�_dokumentace_akce_A/V�kresy PDF/Obnova krytu na pp�,981 oprava PDPS C.1.2.1.situace 297x500.pdf
<br>
C.1.2.1 <.>
Situace stavby SO 102
<br>
Rádlo 252
468 23,Rádlo
<br>
INVESTOR : Obec Rádlo
<br>
objednatel:
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
Čísl.zak.:
<br>
Měřítko:
<br>
vypracoval:
<br>
technická pomoc:
<br>
XXX XXXXXX
<br>
zodp.projektant: XXX XXXXXX
<br>
kreslil: Ing.XXXXXXXX XXXXX
<br>
Datum:
<br>
Stupeň:
<br>
Příloha č:
<br>
Paré č.:
<br>
1 :500
<br>
Obsah:
<br>
Název akce:
<br>
Obec Rádlo
Obnova krytu M.K <.>
<br>
01/2018
<br>
19052016.1
<br>
PDPS
<br>
Lokalita: KÚ Rádlo (738085)
<br>
p.p.č.981
<br>
na ppč 981 Revize 01/2018
<br>
Projektová kancelář
<br>
Jareš,Maděra,Stejskal
<br>
tel.606 686 703,608 000 649
<br>
Kateřinská 118
463 03 Stráž nad Nisou
<br>
jaresvladimir@gmail.com
jan.madera@email.cz
<br>
LEGENDA SO 101,SO 102:
<br>
KOMUNIKACE PŮVODNÍ I OPRAVOVANÁ
<br>
ACO 8 50mm
Vyrovnávka ACP 16
Lokální sanace z ŠD
konstrukce vozovky celkem min.tl.50mm
<br>
ÚPRAVA LESNÍCH PLOCH
<br>
Z
U
<br>
k
m
<br>
0
<,> 0
<br>
00
<br>
km
0,00 0
<br>
-0,21 9
<br>
ACO 8,tl.50mm
Vyrovnávka kolejí ACP 16
Lokální sanace ŠD 0-63
Odstranění krytu vozovek
Uprava lesních ploch
Rezání spár v Z.U <.>
<br>
SO 101
<br>
657,0m²
33,8m³
52,6m³
<br>
105,1m³
438,0m²
<br>
4,0m
<br>
3 <.>
0
<br>
3 <.>
0
<br>
3 <.>
0
<br>
km
0
<br>
<,> 0
50
<br>
km
0
<br>
<,> 1
00km
<br>
0
<,> 1
<br>
50
<br>
K
U
<br>
k
m
<br>
0
<,> 2
<br>
19
<br>
4%
<br>
4%
<br>
3 <.>
0
<br>
km
0
<br>
<,> 2
00
<br>
<br>
<br>
<br> Projektov�_dokumentace_akce_A/V�kresy PDF/Obnova krytu na pp�,981 oprava PDPS B.1 celkov� A3.pdf
<br>
B.1 <.>
Celková situace stavby
<br>
Rádlo 252
468 23,Rádlo
<br>
INVESTOR : Obec Rádlo
<br>
objednatel:
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
Čísl.zak.:
<br>
Měřítko:
<br>
vypracoval:
<br>
technická pomoc:
<br>
XXX XXXXXX
<br>
zodp.projektant: XXX XXXXXX
<br>
kreslil: Ing.XXXXXXXX XXXXX
<br>
Datum:
<br>
Stupeň:
<br>
Příloha č:
<br>
Paré č.:
<br>
1 :25000
<br>
Obsah:
<br>
Název akce:
<br>
Obec Rádlo
Obnova krytu M.K <.>
<br>
01/2018
<br>
19052016.1
<br>
PDPS
<br>
Lokalita: KÚ Rádlo (738085)
<br>
p.p.č.981
<br>
na ppč 981 Revize 01/2018
<br>
Projektová kancelář
<br>
Jareš,Maděra,Stejskal
<br>
tel.606 686 703,608 000 649
<br>
Kateřinská 118
463 03 Stráž nad Nisou
<br>
jaresvladimir@gmail.com
jan.madera@email.cz
<br>
Obnova krytu M.K.na ppč 981
<br>
Přístupová komunikace
<br>
<br>
<br>
<br> Projektov�_dokumentace_akce_A/V�kresy PDF/Obnova krytu na pp�,981 oprava PDPS C.1.2.3.�ez A4.pdf
<br>
C.1.2.3 <.>
Vzorový řez SO 102
<br>
Rádlo 252
468 23,Rádlo
<br>
INVESTOR : Obec Rádlo
<br>
objednatel:
<br>
Ing.XXXX XXXXXX
<br>
Čísl.zak.:
<br>
Měřítko:
<br>
vypracoval:
<br>
technická pomoc:
<br>
XXX XXXXXX
<br>
zodp.projektant: XXX XXXXXX
<br>
kreslil: Ing.XXXXXXXX XXXXX
<br>
Datum:
<br>
Stupeň:
<br>
Příloha č:
<br>
Paré č.:
<br>
1 :50
<br>
Obsah:
<br>
Název akce:
<br>
Obec Rádlo
Obnova krytu M.K <.>
<br>
01/2018
<br>
19052016.1
<br>
PDPS
<br>
Lokalita: KÚ Rádlo (738085)
<br>
p.p.č.981
<br>
na ppč 981 Revize 01/2018
<br>
Projektová kancelář
<br>
Jareš,Maděra,Stejskal
<br>
tel.606 686 703,608 000 649
<br>
Kateřinská 118
463 03 Stráž nad Nisou
<br>
jaresvladimir@gmail.com
jan.madera@email.cz
<br>
Vzorový příčný řez km 0,120
<br>
ACO 8 50mm
Vyrovnávka ACP 16 v m³
Sanace z ŠD fr.0-63
CELKEM min.50mm
<br>
4%
<br>
3.0
<br>
4%
<br>
ppč 1459/1ppč 981ppč 981ppč 985
<br>
<br>
<br>
<br> Projektov�_dokumentace_akce_A/2 DSP-PDPS celkov� seznam pp� 981.pdf
<br>
Akce : Obnova krytu místní komunikace na p.p.č.981
<br>
<br> Objednatel : Obec Rádlo
<br>
Adresa : Rádlo 252,468 23,Rádlo
<br>
<br>
<br> Zhotovitel PD : XXX XXXXXX,Oblačná XXX/XX,Liberec
<br> Stupeň PD : Dokumentace pro ...

soupis prací

soupis_prac�_dod�vek_a_slu�eb_akce_C.xls
Rekapitulace
<br> Firma: XXX XXXXXX
<br> Soupis objektů s DPH
<br>
<br> Stavba: 20052018 - OPRAVA KRYTU CYKLOSTEZKY,RÁDLO - JABLONEC NAD NISOU
<br> Varianta: ZŘ - Základní řešení
<br> Odbytová cena: 0.00
<br> OC+DPH: 0.00
<br>
<br> Objekt Popis OC DPH OC+DPH
<br> 101 KOMUNIKACE - OPRAVA POVRCHU 0.00 0.00 0.00
<br>
<br>
<br> 101
<br> ASPE10 Firma: XXX XXXXXX X
<br> Příloha k formuláři pro ocenění nabídky X
<br> S Stavba: 20052018 OPRAVA KRYTU CYKLOSTEZKY,RÁDLO - JABLONEC NAD NISOU 101 0.00 0,00 2
<br> O Rozpočet: 101 KOMUNIKACE - OPRAVA POVRCHU 15,00 2
<br> Typ Poř.číslo Kód položky Varianta Název položky MJ Množství Cena 21,00 2
<br> Jednotková Celkem
<br> 0 1 2 3 4 5 6 9 10
<br> SD 0 Všeobecné konstrukce a práce 0.00
<br> P 1 02911 OSTATNÍ POŽADAVKY - GEODETICKÉ ZAMĚŘENÍ KPL 1.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP Zajištění geodetického zaměření skut.stavu a sozdělením po površích ( AC,krajnice,délky čištěných příkopů,dlažby a rigoly,obruby,šoupata.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> atd ) a včetně případných geometrických plánů věcných břemen v požadovaném formátu s hranicemi pozemků jako podklad pro vklad do katastrální mapy pro evidenci změn na katastrálním úřadu.Tato dokumentace bude předána v termínu dle potřeb investora <.>
<br> VV 1=1,0000 [A]
<br> P 2 02944 OSTAT POŽADAVKY - DOKUMENTACE SKUTEČ PROVEDENÍ V DIGIT FORMĚ KPL 1.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP 1*digi,4* tisk,Dokumentace skutečného provedení stavby v rozsahu dle přílohy č.3 k vyhlášce č.499/2006 Sb.ve smyslu § 125 odst.6 stavebního zákona a dle vyhlášky 146/2008 Sb <.>
<br> VV 1=1,0000 [A]
<br> P 3 03100 ZAŘÍZENÍ STAVENIŠTĚ - ZŘÍZENÍ,PROVOZ,DEMONTÁŽ KPL 1.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP Kompletní zařízení staveniště pro celou stavby <.>
Položka zahrnuje např.náklady spojené se staveništními komunikacemi,oplocením staveniště,vstupem a vjezdem na zařízení staveniště,staveništní přípojky vody,kanalizace,elektrické energie,zajištění dodávky elektrické energie,kancelářské plochy pro potřeby zhotovitele a zástupce investora,sociální zařízení,zajištění skladovacích ploch a prostor pro potřeby stavby.Komplexní ostrahu a zabezpečení staveniště.Monitoring vlivu stavby na okolní prostředí (hluk,prašnost,doprava.Poplatky a náklady spojené se záborem veřejného prostranství a zabezpečení pracoviště.Poplatky a náklady za spotřebované energie,plyn a vodu atd.v době výstavby až do předání díla.Dále obsahuje zkoušení konstrukcí a prací,zátěžová zk deskou 1*,vývrty 1/2 sady ( tl vrstev,spojení,extrakce ) Závěrečná zpráva kvality,Doklady o použitých materiálech
Zajištění údržby veřejných komunikací a komunikací pro pěší v průběhu celé stavby ZAJIŠTĚNÍ ČISTOTY OKOLNÍCH KOMUNIKACÍ BĚHEM STAVBY - DENNĚ ! ! ! ! <.>
<br> VV 1=1,0000 [A]
<br> SD 1 Zemní práce 0.00
<br> P 4 11120 ODSTRANĚNÍ KŘOVIN M2 640.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP s štěpkováním na místě <,>
<br> VV 640=640,0000 [A]
<br> P 5 113138 ODSTRANĚNÍ KRYTU ZPEVNĚNÝCH PLOCH S ASFALT POJIVEM,ODVOZ DO 20KM M3 46.800 0.00 0.00 0 2
<br> PP Odstranění stávajícího degradovanéhoAsfaltu,včetně poplatku za skládku
<br> VV 390*3*0,04=46,8000 [A]
<br> P 6 123838 ODKOP PRO SPOD STAVBU SILNIC A ŽELEZNIC TŘ.II,ODVOZ DO 20KM M3 75.200 0.00 0.00 0 2
<br> PP Odstranění stávajícího degradovaného podkladu,včetně poplatku za skládku
<br> VV 376*0,2=75,2000 [A]
<br> P 7 12922 A ČIŠTĚNÍ VOZOVEK A KRAJNIC OD NÁNOSU TL.DO 100MM M2 1,560.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP nánosy na stávajícím rozpadlém asfaltu vč krajnic,nánosy budou rozrovnány do 50m
<br> VV 390*4=1 560,0000 [A]
<br> P 8 12931 ČIŠTĚNÍ PŘÍKOPŮ OD NÁNOSU DO 0,25M3/M M 290.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP nezpevěný příkop v patě I/65,mater bude rozrovnán do 50m
<br> VV 290=290,0000 [A]
<br> P 9 13283 HLOUBENÍ RÝH XXX DO XM PAŽ I NEPAŽ TŘ.II MX XX.400 0.00 0.00 0 2
<br> PP drenážní rýha v km 0,122,mater rozrovnán do 50m
<br> VV 6*6*0,5*0,8=14,4000 [A]
<br> P 10 18030 VŠEOBECNÉ ÚPRAVY LESNÍCH PLOCH M2 555.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP úprava plochy v okolí stavby ( v místě rozrovnání výkopku z čičtění )
<br> VV 370*1,5=555,0000 [A]
<br> P 11 18110 ÚPRAVA PLÁNĚ SE ZHUTNĚNÍM V HORNINĚ TŘ.I M2 1,350.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP úprava podkladů do sklonu se zhutněním,- dren pera
<br> VV (390*3,5)-15=1 350,0000 [A]
<br> SD 2 Základy 0.00
<br> P 12 21152 SANAČNÍ ŽEBRA Z KAMENIVA DRCENÉHO M3 86.900 0.00 0.00 0 2
<br> PP zasypání příkopu v patě I/65 + PŘÍČNÁ PERA,fr.63/125
<br> VV (290*0,25)+(6*6*0,5*0,8)=86,9000 [A]
<br> SD 5 Komunikace 0.00
<br> P 13 56334 VOZOVKOVÉ VRSTVY ZE ŠTĚRKODRTI TL.DO 200MM M2 376.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP sanace,výměna konstrukční vrstvy km 0,290-0,384,fr.0/63
<br> VV 94*4=376,0000 [A]
<br> P 14 56961 ZPEVNĚNÍ KRAJNIC Z RECYKLOVANÉHO MATERIÁLU TL DO 50MM M2 245.000 0.00 0.00 0 2
<br> PP krajnice z vytěženého materiálu v šíři 0,5m,včetně zhutnění
<br> VV 490*0,5=245,0000 [A]
<br> P 15 572213 SPOJOVACÍ POSTŘIK Z EMULZE DO 0,5KG/M2 M2 1,205.100 0.00 0.00 0 2
<br> PP
<br> VV 390*3,09=1 205,1000 [A]
<br> P 16 574A31 ASFALTOVÝ BETON PRO OBRUSNÉ VRSTVY ACO 8 TL.40MM M2 1,1...

návrh smlouvy

Smlouva o provedení stavby
č.___
„Oprava krytu místních komunikací Rádlo“
uzavřená v souladu s § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,ve znění pozdějších právních předpisů:
<br> Obec Rádlo
se sídlem
<br> Rádlo 252,468 03 Rádlo
zastoupená
<br> Ing.Miroslavem Šikolou,starostou

<br>
00262544
dále jen „objednatel“
<br> a
<br> …………………… <.>
se sídlem
<br> ……………… <.>
zastoupená
<br> ……………… <.>

<br>
……………… <.>
DIČ
<br>
……………… <.>
bankovní spojení
……………… <.>
číslo účtu
<br> ……………… <.>
zapsaná/ý v 
<br> ……………… <.>
dále jen „zhotovitel“
t a k t o :
<br> Úvodní ustanovení
<br> 1.Smluvní strany prohlašují,že identifikační údaje specifikující smluvní strany jsou v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy.Smluvní strany se zavazují,že změny dotčených údajů písemně oznámí druhé smluvní straně bez zbytečného odkladu.Při změně identifikačních údajů smluvních stran včetně změny účtu není nutné uzavírat ke smlouvě dodatek,jedině že o to požádá jedna ze smluvních stran <.>
2.Tato smlouva je uzavřena na základě výsledku zadávacího řízení k veřejné zakázce malého rozsahu s názvem „Oprava krytu místních komunikací Rádlo“ (dále jen „veřejná zakázka“),ve které byla nabídka zhotovitele vybrána jako ekonomicky nejvhodnější <.>
3.Zhotovitel prohlašuje,že se detailně seznámil se všemi podklady k veřejné zakázce,s rozsahem a povahou předmětu plnění této smlouvy,že jsou mu známy veškeré technické,kvalitativní a jiné podmínky nezbytné pro realizaci předmětu plnění této smlouvy a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi,které jsou nezbytné pro realizaci předmětu plnění této smlouvy za dohodnutou maximální smluvní cenu uvedenou v této smlouvě <.>
Článek I <.>
Předmět smlouvy
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele níže specifikované stavební dílo a objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli níže sjednanou cenu za dílo <.>
Článek II <.>
<br> Specifikace díla
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje provést stavební dílo,jehož specifikace a rozsah jsou dány níže uvedenými podklady (dále také jako „stavba“ nebo „dílo“) <.>
2.Rozsah díla je určen zadávací dokumentací k veřejné zakázce,projektovou dokumentací zpracovanou společností PROJEKTOVÁ KANCELÁŘ,Jareš,Maděra,Stejskal,Kateřinská 118 463 03 Stráž nad Nisou a nabídkou zhotovitele s oceněným výkazem výměr (dále jen „,soupis prací“),který je přílohou a nedílnou součástí této smlouvy <.>
3.Součástí díla jsou veškeré práce a dodávky,činnosti a úkony nutné k řádnému a včasnému provedení díla tak,jak je popsáno ve výchozích podkladech a podkladech pro zpracování nabídky v rámci veřejné zakázky <.>
Článek III <.>
<br> Kontrola provádění díla
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje umožnit provedení kontroly provádění díla objednateli,popř.dalším oprávněným osobám,a za tím účelem vytvořit potřebné podmínky a nezbytnou součinnost <.>
2.Zjistí-li se při kontrole,že zhotovitel porušuje své povinnosti vyplývající z této smlouvy,může objednatel požadovat,aby zhotovitel zajistil nápravu a prováděl dílo řádným způsobem <.>
<br> 3.Objednatel zajistí na stavbě výkon technického dozoru investora (dále jen „TDI“),který stanoví zásady kontroly zhotovitelem prováděných prací a podrobnosti organizace kontrolních dnů.Zhotovitel je povinen poskytnout TDI veškerou potřebnou součinnost.Kontrolní dny budou svolávány TDI podle dohody s objednatelem <.>
<br> 4.Zhotovitel je povinen u všech částí stavby,které budou dalším postupem zakryty,zajistit odsouhlasení a kontrolu TDI.O provedení kontroly těchto částí stavby se provede záznam ve stavebním deníku <.>
Článek IV <.>
Čas plnění
<br> 1.Uzavření smlouvy na realizaci díla: po ukončení tohoto výběrového řízení <.>
2.Termín pro předání a převzetí staveniště: nejpozději do 5 dnů od doručení výzvy ze strany objednatele,předpoklad 08/2018 <.>
3.Termín pro zahájení stavebních prací: nejpozději do 5 dnů od předání a převzetí staveniště <.>
<br> 4.Termín pro dokončení stavebních prací (stavby) a pro předání a převzetí stavby: nejpozději do 30.11.2018 <.>
5.Zhotovitel je oprávněn předat dílo kdykoli během dohodnuté lhůty,je však povinen alespoň 2 pracovní dny dopředu vyzvat objednatele k převzetí díla s výjimkou,že čas předání díla připadne na poslední den lhůty <.>
<br> 6.Změna výše uvedených termínů je možná pouze na základě změny této smlouvy s výjimkou vyšší moci a přerušení provádění díla na základě pokynu objednatele <.>
<br> 7.Pro účely této smlouvy se za vyšší moc považují případy,které nejsou závislé na smluvních stranách ani těmito stranami ovlivnitelné,které svou povahou brání smluvním stranám plnit jejich závazky.Za případ vyšší moci se považuje např.válka,mobilizace,vzpoura,povstání,sabotáž,výbuch,požár,pád letadla,přírodní katastrofy (záplavy,zemětřesení,apod.),úkon vlády,ČNB nebo jiného orgánu či instituce,ať již má jakoukoliv formu,pokud bude splňovat vpředu uvedenou definici vyšší moci.Za případ vyšší moci se rovněž považuje změna nebo zrušení obecně závazných předpisů,platných v době uzavírán...

čestné prohlášení

Příloha č.2
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
<br> o splnění kvalifikace
<br> dle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění
<br> Já,níže podepsaný statutární zástupce účastníka (společnosti):
<br>
<br> IČO:
<br>
sídlo:
<br>
zastoupený:
<br>
<br> účastník doplní do tabulky vlastní identifikační údaje
<br> V souladu s „Výzvou k podání nabídky“ čestně prohlašuji,že splňuji konkrétní níže uvedené kvalifikační předpoklady stanovené
<br> zadavatelem v zadávacích podmínkách veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Oprava krytu místních komunikací Rádlo“ vypsané zadavatelem Obec Rádlo,IČO 00262544,se sídlem Rádlo 252,468 03 Rádlo <.>
<br> 1.základní způsobilost analogicky dle § 74 odst.1 písm.a) až e) zákona
Způsobilým není dodavatel,který:
<br> a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) je v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> 2.profesní způsobilost analogicky dle § 77 zákona
<br> · výpis z obchodního rejstříku,nebo jiné obdobné evidence,pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
<br> · doklad o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky,pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují:
<br> · provádění staveb,jejich změn a odstraňování <.>
3.technickou kvalifikaci analogicky dle § 79 zákona
<br> Seznam stavebních prací poskytnutých za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení včetně osvědčení objednatele o řádném poskytnutí a dokončení nejvýznamnějších z těchto prací <.>
· min.2 stavební práce obdobného charakteru - výstavba,rekonstrukce nebo oprava silnic nebo místních komunikací
· minimální hodnota plnění každé takové zakázky na stavební práce činí 500.000,- Kč bez DPH
Objednatel
Název a věcný popis
<br> stavebních prací (rozsah),ze kterého bude zřejmé,že účastník splňuje technické kvalifikační předpoklady
Doba provádění stavebních prací
Cena stavebních prací
<br> v Kč bez DPH
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> účastník doplní do tabulky informace o zakázkách
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br>
……….<.> ……….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> jméno a funkce oprávněného zástupce uchazeče
<br> podpis (razítko)
<br>
PAGE

krycí list

KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br> podané v rámci veřejné zakázky malého rozsahu
„oprava krytu místních komunikací rádlo“
<br> Název zadavatele:
Obec Rádlo
<br> Sídlo:
Rádlo 252,468 03 Rádlo
<br> IČ:
00262544
<br>
Základní identifikační údaje o účastníkovi 
<br> Název:
 
<br> IČO:
<br>
DIČ:
<br>
Sídlo:
 
<br> Telefon,fax,e-mail:
 
<br> Identifikátor datové schránky:
 
možnost příjmu datových zpráv:
ano/ne
<br>
<br>
<br>
Kontaktní osoba ve věci zakázky 
<br> Titul,jméno,příjmení:
<br>
Tel./Fax:
 
<br> E-mail:
 
<br> Oprávněná osoba jednat za uchazeče 
<br> Titul,jméno,příjmení:
 
<br> Funkce:
 
<br>
Nabídková cena:
<br> · nabídková XXXX XXX DPH
<br>
· DPH v Kč
<br>
· nabídková cena včetně DPH
<br>
<br> V ………………………… dne …………
<br> …………………………………….………………… <.>
<br> jméno a funkce oprávněného
<br> zástupce účastníka
<br> podpis (razítko)

výzva
Obec Rádlo Rádlo 252,468 03 Rádlo
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> veřejné zakázky malého rozsahu
<br> „OPRAVA KRYTU MÍSTNÍCH KOMUNIKACÍ RÁDLO“ * '
<br> Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) <.>
<br> 1.Základní údaje o zadavateli.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2 2.Vymezení předmětu veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.2 3.Předpokládaná hodnota zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 4.Místo plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3 5.Termín plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 6.Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů účastníka.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 7.Obnovení způsobilosti účastníka výběrového řízení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6 8.Poddodavatelé.<.>...

Načteno

edesky.cz/d/2136657

Meta

Územní plánování   Rozpočet   EIA   Stavby   Dopravní informace   Veřejná zakázka   Pronájem   Rozpočet   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Nabídka zaměstnání   Stavební informace   Stavby   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Rádlo      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz