Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Soběslav.
Městský úřad Soběslav
odbor výstavby a regionálního rozvoje
náměstí Republiky 55/I,392 17 Soběslav
tel.č.: 381 508 111,fax: 381 508 109
e-mail: kubes@musobeslav.cz,http://www.musobeslav.cz
<br> Správa železniční dopravní cesty,s.o <.>
Stavební správa západ se sídlem v Praze
Sokolovská č.p.1955/278
190 00 Praha 9
IČ 70994234
Naše značka spisu
Výst.08221/2015/Kub
Č.j.: MS/18412/2015
<br> Vaše č.j <.>
<br> Vyřizuje / linka
XXXX XXXXX / XXX XXX XXX
<br> Soběslav
X.9.2015
<br> OZNÁMENÍ
O ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ
VEŘEJNOU VYHLÁŠKOU
Správa železniční dopravní cesty,státní organizace,Stavební správa západ se sídlem v Praze,IČ
70994234,Sokolovská č.p.1955/278,190 00 Praha 9
(dále jen "stavebník") dne 25.3.2015 (doplněnou dne 22.4.2015,18.5.2015,1.6.2015,2.7.2015,9.7.2015
a 23.7.2015) podal žádost o vydání stavebního povolení na stavbu:
<br> Modernizace trati Veselí nad Lužnicí – Tábor,II část,úsek Veselí nad Lužnicí – Doubí u Tábora
z výše uvedeného se povolují pouze tyto stavební objekty :
SO 50-22-01 - MOST – nadjezd v km 58,560
na pozemku parc.č.dle KN 2849/11,2849/12,2793/2 (PK2793),2793/2 (PK 4354),2793/2 (PK 435/12
– díl 1),2793/2 (PK 2746/2 – díl 1),2849/2,2849/5,2849/6,2849/7,2849/1,2849/10,2849/16,2849/17 <,>
2849/18,2849/19,2849/20,2848/91,2848/92,2848/93,2848/94,2848/95,2848/96 a 2848/97 v k.ú <.>
Řípec <.>
SO 50-30-02 Veselí n/L - XXXXXXXX,Propojení MÚK Dráchov a silnice I/X
na pozemku parc.č.dle KN 2849/11,2849/12,2849/13,2849/2,2849/8,2849/9,2849/1,2849/10 <,>
2814/133,2814/135,2849/14,2849/15,2849/16,2849/17,2849/18,2849/19,2849/20,2849/21,2849/22 <,>
2849/23,2849/24,2849/25,2849/26,2849/27,2849/28,2849/29,2777/3,2849/30,2849/31,2849/32 <,>
2849/33,2849/34,2849/35,2849/36,2848/91,2848/92,2848/93,2848/94 a 2848/95 v k.ú.Řípec <.>
Vzhledem k tomu,že není jasný budoucí vlastník (ČR - ŘSD,JK – SÚS) povolované komunikace
je komunikace povolována jako veřejně přístupná účelová komunikace,ke které je příslušný
speciální stavební úřad MěÚ Soběslav,OVRR - SH.Dle smlouvy č.010/15/019/03/00 ze dne
26.5.2015 povolovanou komunikaci vč.jejích součástí a příslušenství připadne tomu,kdo bude
v době dokončení a kolaudace výše uvedené stavby vlastníkem silnice I/3 (budoucí II/603) a části
silnice I/23 <.>
Uvedeným dnem bylo zahájeno stavební řízení <.>
<br> Č.j.MS/18412/2015
<br> str.2
<br> Popis povolované stavby:
SO 50-22-01 - MOST – nadjezd v km 58,560
Charakteristika mostu:
Mostní konstrukce přes dráhu,o třech otvorech,jednopodlažní,s horní mostovkou,nepohyblivý <,>
trvalý,směrově v oblouku,výškově ve výškovém oblouku,s normovou zatížitelností (skupina
1),masivní betonový,monolitický,z dodatečně předpjatého betonu,spojitý nosník,otevřeně
uspořádaný s neomezenou volnou výškou <.>
Délka přemostění:
Délka mostu:
Délka nosné konstrukce:
Rozpětí pole :
Šikmost mostu:
<br> 38,06 m
54,22 m
40,84 m
11,75+16,0+11,75 m
85,4 g (levá)
<br> Volná šířka mostu mezi obrubníky:
Šířka průchozího prostoru:
Šířka mostu:
Výška mostu nad terénem:
Stavební výška:
Protihlukové stěny:
Plocha nosné konstrukce mostu:
Zatížení mostu:
Důležitá upozornění:
<br> 9,5 m (1,25+3,5+3,5+1,25)
2 x 0,75
12,60 m
8,55 m
1,20 m
nejsou
40,84 x 12,1 = 494.17 m2
skupina 1 podle ČSN EN 1991-2
most nebude opatřen stálým zařízením
<br> Účel mostu a požadavky na jeho řešení
Předmětem projektu je stavba nového silničního mostu v žkm 58,561 v rámci výstavby tělesa dráhy v
nové stopě.Most překonává přeložku dráhy České Budějovice - Praha <.>
Most převádí přeložku rušené silnice I/23 - MÚK Dráchov,Jindřichův Hradec - sil I/3 u Dráchova.Tato
přeložka řeší zrušený úrovňový silniční přejezd na současné I/23 přes dráhu a výhledově bude kategorie
II/603 propojující Jindřichův Hradec se sil.I/3 u Dráchova <.>
Trasa (směrové a výškové vedení,příčné uspořádání)
Směrově je trasa na mostě částečně v přechodnici o A = 162m délky 70 m a ve směrovém oblouku
R=375m <.>
Niveleta na mostě je vedena částečně v přímé ve sklonu 0,5% a vypuklém zakružovacím oblouku o
poloměru R=3200 m <.>
Příčný sklon na mostě je jednostranný 4,0 %.Po mostě je převáděná přeložka rušené silnice I/23 s
šířkovým uspořádáním kategorie silnice S 9,5.Šířka jízdního pruhu je 3,50 m a šířka zpevněné části
krajnice na mostě je 1,25m.Celková volná šířka mezi obrubníky je 9,50 m.Po obou stranách mostu
jsou nouzové chodníky šířky 0,75m <.>
Volba konstrukce mostu
Mostní objekt byl navržen jako spojitá třípolová konstrukce.Délka rozpětí středního pole byla podmíněná
prostorovým uspořádáním trati pod mostem.Líc pilíře je vzdálen minimálně 5.0 m od osy přilehlé koleje
z důvodu mimořádných zatížení od nárazu vozidla.Mostní objekt se nachází v těsné blízkosti zastávky
Řípec,pro zachování rozhledových vzdálenosti byla zvolena spojitá konstrukce o třech polích.Výškové
řešení je odvozeno od požadované podjezdné výšky 7.20 m nad TK.Na mostě je navržena kategorie
dopravního významu I.Šířka mostu je odvozená od převáděné přeložky silnice s šířkovým uspořádáním
kategorie silnice S 9,5.Šířka jízdního pruhu je 3,50 m a šířk...
Načteno
Meta
Územní plánování
Další dokumenty od Město Soběslav | ||
---|---|---|
16. 01. 2025 | Záměr města | |
16. 01. 2025 | Aktualizace BPEJ | |
14. 01. 2025 | Oznámení o uzavření veřejnoprávní smlouvy | |
10. 01. 2025 | Aukční vyhláška | |
10. 01. 2025 | Dražební vyhláška | |
...a další |