Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hranice.
5/Ä6 <.>,<.> z-
MĚSTO HRANICE
<br> MĚSTSKÁ POLICIE
<br>
<br>
<br> VYŘIZUJE XXXXXXXX XXXX
<br> TEL.: XXXXXXXXX
FAX: XXXXXXXXX
E-MAIL: miroslav.mann@mesto-hranice.cz
DATUM: 31.08.2015
<br> vÝZvA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Zakázka Nákup služebního vozidla
Zadavatel Město Hranice
Způsob Zadání Směrnice QS 74-01
<br>
<br> 1.Název a sídlo zadavatele
Město Hranice,IČO 00301311,se sídlem Pernštejnské nám.č.p.1,753 01 Hranice <,>
zastoupené starostou města Jiřím Kudláčkem
<br> 2.Předmět zakázky
Předmětem veřejné zakázky je dodání nového služebního vozidla včetně výbavy na přání <.>
<br> Typ vozu: Nový CITROĚN BERLINGO MULTISPACE - verze FEEL EDITION
Motorizałce': 1.6 VTi 120 MAN
Barva: BILA
<br> Výbava na přání: 4 ocelové disky + zimni pneumatiky
<br> 3.Doba a misto plnění
Předpokládaný termin dodání je stanoven nejpozději do 15.12.2015 <.>
Místem plnění je budova MěU Hranice,Pernštejnské nám.1,Hranice
<br> 4.Kvalifikační předpoklady
uchazeč doloží oprávněni k podnikání v předmětné činnosti - v prosté kopii
uchazeč doloží - doklad o XXX,že se jedná o autorizovaného prodejce a
servisního partnera - CITROÉN
<br> 5.Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle kritéria nejnižší nabídkové ceny
Nabídková XXXX XXX DPH.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.100%
<br> 6.Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
<br> Uchazeč je povinen uvést celkovou nabidkovou cenu,a to v členění celková XXXX v Kč bez
DPH,sazba DPH v %,celková DPH v Kč a celková XXXX v Kč včetně DPH <.>
<br> Celková nabídková XXXX XXXX stanovena jako nejvýše přípustná cena včetně všech poplatků a
veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné Zakázky <.>
<br> Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace,zadavatel připouští
překročení výše nabídkové ceny pouze v souvislosti se změnou daňových předpisů týkajících
se DPH <.>
<br> Výzva k
<br> podání nabídky ı'nákup služebního vozidla" strana 2/2
<br> 7.Další požadavky pro podání nabidky:
Nabidka bude Zpracována v českém jazyce.Součástí nabídky bude i návrh smlouvy <.>
<br> V návrhu smlouvy budou uvedeny obchodní podmínky pro realizací
doba a místo plnění,platební podmínky <,>
<br> předmětné zakázky (např <.>
záruční doba,záruční servis,sankce) <.>
<br> Dále bude v návrhu smlouvy uvedenoı že:
<br> záruční opravy budou provedeny nejpozději do 48 hodin po ohlášení závady,smluvní
pokuta za nedodržení termínu provedení záručních oprav se stanovuje 5 000 Kč za
každý započatý den prodlení s provedením záručních oprav <.>
<br> servisni prohlídka nebo oprava bude prováděna v autorizovaném servisu ve vzdálenosti
do 50 km <.>
<br> obsah smlouvy není obchodním tajemstvím a uchazeč souhlasí s případným
zveřejněním smlouvy <.>
<br> splatnost faktury XXXX XXX.XX dní ode dne doručení zadavateli <.>
provedena na základě předání a
zápis
<br> vpřípadě nedodržení termínu plnění může zadavatel uplatnit smluvní pokutu ve výši
5 000 Kč za každý i započatý den prodlení
<br> prodloužená značková záruční doba na 5 let nebo 90.000 km
<br> zadavatel nepřipouští varianty nabídek
<br> náklady účastníků spojené s účastí v nabídkovém řízení zadavatel nehradi <.>
<br> Fakturace bude
převzetí předmětu plnění,ze kterého bude pořízen
<br> 8.Lhůta pro podání nabídek
Lhůta pro podání nabídek počíná běžet dnem obdržení výzvy a končí dne 16.09.2015 do 16.30
hod.Nabídky v písemné formě předkládejte v uzavřených obálkách s výrazným označením
<br>,<.> soUTÉž - sLUžEBNí AUTOMOBIL MP“
<br> Výzvu
<br> - NEOTVÍRAT a s kontaktní adresou dodavatele <.>
<br> velektronické podobě si zájemci mohou také vyzvednout na adrese Městská policie
<br> Hranice,Pernštejnské náměstí č.p.1,Hranice,kancelář č.118,kontaktní pracovník Miroslav
<br> Mann <,>
<br> tel.: +420 581828100,e-mail: miroslav.mann@mesto-hranice.cz <.>
<br> 9.Místo pro Dodání nabídek
Nabídky zasílejte poštou nebo podejte osobně na podatean Městského úřadu v Hranicich <,>
Pernštejnské nám.č.1,753 01 Hranice <.>
<br> 10.Lhůta po kterou isou uchazeči svoji nabídkou vázáni
<br> 60 dnů
<br> 11.Zadavatel si vyhrazuje právo
<br> í
Jiří Kudláček\-z_` ł
starosta města IK,<,> f.I <,>
<br> neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem
zadání zakázky kdykoliv zrušit
<br> změnit nebo doplnit podmínky zadání
odmítnout veškeré předložené nabídky
provádět úpravy návrhu kupní smlouvy
<br>
<br>
<br> Www [12.[19.2015
<br> 'ˇ-věšanfi: _.<.>.n-fl-fl-fl
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Prodej