Město Dobříš - Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, veřejná zakázka malého rozsahu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Dobříš.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Oznámení o výběru www

Město Dobříš
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE:
<br> ⌐
<br> NAŠE ZN.:
PID:
VYŘIZUJE:
TELEFON:
FAX:
E-MAIL:
<br> MDOB /2015/MR
MDOBP0083W9H
Ing.XXXXXXXX XXXXXX
XXX XXX XXX
XXX XXX XXX
modlik@mestodobris.cz
<br> DATUM:
<br> 2015-08-19
<br> Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky – informace o průběhu
zadávacího řízení veřejné zakázky malého rozsahu dle oddílu II <.>,čl.5 <,>
bodu 5.6./5.7 <.>,Směrnice města Dobříše č.3/2015 (dále jen Směrnice),o
postupu při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu dle zákona
č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách – v souladu s § 12,odst.3 a § 18 <,>
odst.5,(dále jen „zákon“),ve znění pozdějších předpisů
ZŘ – „Zpracování analýzy rizik bývalé skládky TKO Stará Huť u
Dobříše“
Na základě posouzení a hodnocení nabídek,v rámci výzvy k podání nabídky o veřejnou
zakázku malého rozsahu (dále jen „výzvy“),formou výzvy více zájemcům dle oddílu II <.>,čl.5.<,>
bodu 5.6 <.>,Směrnice města Dobříše č.3/2015,na službu: „Zpracování analýzy rizik bývalé
skládky TKO Stará Huť u Dobříše“,v rozsahu požadovaném „výzvou“ ze dne
24.7.2015,zadavatel rozhodl usnesením rady města č.14/17/2015/RM ze dne 5.8.2015 <,>
že:
- první v pořadí nejvhodnější nabídkou,nejlépe splňující kritéria vymezená
v podmínkách „výzvy“,je nabídka uchazeče N2:
ENVIREX,spol.s.r.o <.>,Petrovická 861,592 31 Nové Město na Moravě <,>
Město Dobříš
Mírové náměstí 119
263 01 Dobříš
<br> IČ:
00242098
DIČ:CZ00242098
<br> Tel.: 318 533 311
Fax: 318 533 315
<br> www.mestodobris.cz
epodatelna@mestodobris.cz
ID datové schránky:pnxbx8u
<br> IČ : 47914700,hodnota základního hodnotícího kritéria – nejnižší nabídková cena –
474.250,00 Kč bez DPH (573.843,00 Kč včetně DPH)
- druhá nabídka v pořadí,splňující kritéria vymezená v podmínkách „výzvy“,je nabídka
uchazeče N3:
Mgr.XXX XXXXXXX,Seydlerova XXXX/X,XXX XX Praha X <,>
IČ : 73763101,hodnota základního hodnotícího kritéria – nabídková cena – 488.500,00 Kč
bez DPH (591.085,00 Kč s DPH)
- třetí nabídka v pořadí,splňující kritéria vymezená v podmínkách „výzvy“,je nabídka
uchazeče N4:
EKORA s.r.o <.>,Sinkulova 48/329,140 00 Praha 4 <,>
IČ : 61681369,hodnota základního hodnotícího kritéria – nabídková cena – 493.600,00 Kč
bez DPH (597.256,00 Kč s DPH)
Další podané nabídky uchazečů do zadávacího řízení,které byly po posouzení
hodnoceny:
1) N5 – EKOSYSTEM spol.s.r.o <.>,Podkovářská 6,190 00 Praha 9,IČ: 44851804;
hodnota základního hodnotícího kritéria – nabídková cena – 497.750,00 Kč bez DPH
(602.277,50 Kč včetně DPH) <.>
Další podané nabídky uchazečů do zadávacího řízení,které byly po posouzení vyřazeny
z hodnocení:
1) N1 – GEKON,spol.s.r.o <.>,Politických vězňů 2147/36,301 00 Plzeň,IČ : 43870741
Výše uvedená nabídka byla při posuzování z dalšího hodnocení vyloučena z důvodu
nesplnění zadávacích podmínek „výzvy“ – nabídka neobsahovala požadované technické
kvalifikační předpoklady dle požadovaného předmětu služeb,viz zadávací podmínky
„výzvy“ <.>
Otevírání obálek s nabídkami,jejich posouzení a hodnocení provedla hodnotící komise dne
5.8.2015 ve složení: Ing.XXXXXXXX XXXXXX,Ing.XXXXX XXXXXXXX a Ing.XXXXX XXXXXXXX.Komise
provedla při otevírání obálek kontrolu úplnosti pěti (5) předložených nabídek a neshledala
v jejich úplnosti žádné nedostatky.Komise provedla následně podrobné posouzení všech
předložených nabídek dle úplnosti všech požadavků,stanovených v zadávacích podmínkách
a u vyjma nabídky č.N1 potvrdila jejich úplnost.Nabídka č.N1 neobsahovaly požadované
technické kvalifikační předpoklady dle požadovaného předmětu služeb a komise ji dále
nehodnotila.Komise provedla následně hodnocení zbylých nabídek dle stanoveného jediného
hodnotícího kritéria – nejnižší nabídkové ceny a doporučila akceptovat zadavateli nabídku
č.N2.Zadavatel,město Dobříš,doporučení hodnotící komise akceptoval – viz usnesení rady
města č.14/17/2015/RM ze 5.8.2015 <.>
Na základě výše uvedeného zadavatel vyzval vítězného uchazeče k předložení návrhu
smlouvy o dílo včetně předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů
prokazujících splnění kvalifikace.Do uzavření smlouvy o dílo umožnil zadavatel všem
hodnoceným uchazečům nahlédnout do zprávy o posouzení a hodnocení nabídek.Dne
26.8.2015 byla s vybraným uchazečem uzavřena smlouva o dílo,v souladu s usnesením
rady města č.16/17/2015/RM ze 5.8.2015 – viz.zveřejněná příloha <.>
Informaci zveřejnil dne 27.8.2015,XXXX XXXXXXXX

SOD - podepsaná

MDOBP0883W51
<br> oi*-1; AI lil
<br> I VliOPSKA
<br> I 1 :' i >c.ť AI''
<br> MNU
<br> leiP.fl xoiidr7no';ti
<br> z h / O " i- I l'|.-<>',<.> i-L>M
<br> Evropský fond p r o i q;i(>sKilní rozvoj
<br> l'ro vortii <,>
vzdurh i",pí
<br> Níže psaného dne,měsíce a roku uzavírají strany smluvní
město Dobříš
Mírové náměstí 119,Dobříš,PSC 263 01
se sídlem:
00242098
IČ:
DIČ:
CZ00242098 (je plátcem DPH)
Mgr.XXXXXXXXX XXXXX,starosta
zastoupení:
Česká spořitelna,a.s <.>,pobočka Příbram
bankovní spojení:
27-521732 389/0800
č.účtu:
kontaktní osoby:
ve věcech věcných - Ing.XXXXXXXX XXXXXX,vedoucí odboru
místního rozvoje,tel.č.: 318 533 307
e-mail: r
rtodobris.cz
ve věcech technických - Ing.XXXXX XXXXX,člen komise pro
oblast ekologie,tel.č.: 736 457 286 <,>
e-mail: vavra@mestodobris.cz
(dále jen „objednatel,<,> )
<br> Název společnosti:
ENVIREX,spol.s.r.o <.>
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C vložka 10268
Petrovická 861,592 31 Nové Město na Moravě
se sídlem:
47914700
IČ:
DIČ:
CZ47914700
zastoupení:
RNDr.XXXXXXXX XXXXXXX,jednatel
GE Money Bank,a.s <.>,pobočka Nové Město na Moravě
bankovní spojení:
9201708604/0600
č.účtu
RNDr.XXXXXXXX XXXXXXX
kontaktní odpovědné osoby:
tel.č.: 603 223 506
; e-mail: pokorny@envirex.cz
(dále jen „zhotovitel,<,> )
ve smyslu § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,v platném znění (dále jen „
občanský zákoník"),tuto
<br> smlouvu o dílo
Preambule
1.Objednavatel prohlašuje,že realizace projektu bude v případě získání dotace podpořena
z Operačního programu Životní prostředí 2014-2020 <,>
Číslo výzvy: 6
<br> Číslo prioritní osy: 3
Název prioritní osy: Odpady a materiálové toky,ekologické zátěže a rizika
Specifický cíl: 3.4 Dokončit inventarizaci a odstranit ekologické zátěže
Název projektu: Sanace bývalé skládky TKO Stará Huť u Dobříše
2.Skutečnost,že na realizaci akce je záměr získání podpory z OPŽP z příslušného fondu bude
zhotovitelem akceptována včetně všech povinností z toho vyplývajících a všech požadavků
Programového dokumentu OPŽP,Pravidly pro žadatele a příjemce OPŽP a výzvou pro
podávání žádostí.Příslušné dokumenty závazné pro příjemce dotace a související závazné
podmínky pro dodavatele jsou přístupné na www.opzp.cz <.>
I <,>
Předmět díla
Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést pro objednatele na vlastní nebezpečí a na
vlastní odpovědnost dílo spočívající ve službě Zpracování analýzy rizik bývalé skládky TKO
Stará Huť u Dobříše" (dále jen „dílo"),a to v souladu se zadávací dokumentací objednatele
s platnou legislativou a normami <.>
Zhotovitel se zavazuje podle této smlouvy dokončit veškeré dílo k termínu plnění dohodnutému v
této smlouvě <.>
V rámci plnění této smlouvy zhotovitel zabezpečí na vlastní náklad všechny související práce <.>
Veškeré práce související s prováděním díla jsou kryty cenou díla <.>
Zhotovitel se zavazuje,že plnění předmětu díla bude realizovat po celou dobu v souladu a
výhradně s předloženou nabídkou,která tvoří přílohou č.2 a je nedílnou součást této smlouvy <.>
Při vytváření díla bude zhotovitel jednat na základě pokynů objednatele a vycházet z materiálů a
údajů dodaných objednatelem a z těch,které zajistí vlastní činností.Zhotovitel je povinen upozornit
objednatele na nevhodný pokyn a všestranně chránit jeho zájmy <.>
Objednatel je povinen poskytovat zhotoviteli veškerou součinnost,kterou po něm lze rozumně
požadovat.Zejména je povinen umožnit zhotoviteli získat ty podklady a dokumenty,které
objednateli definuje a identifikuje v předstihu nezbytném pro pořízení těchto podkladů,jsou-li v jeho
v dispozici <.>
<br> Vymezení lhůt plnění díla
Zhotovitel se zavazuje dokončit předmět díla dle ust.či.I.a objednatelem odsouhlasené dílo dle
zadávací požadavků a v rozsahu dle ust.či.I.této smlouvy předat nejpozději do 30.9.2015 objednateli
v místě sídla objednatele na adrese Mírové nám.119,Dobříš,PSČ 263 01 <.>
<br> Cena díla
1 <.>
<br> Objednatel a zhotovitel se dohodli,že cena předmětu díla činí 474 250 Kč bez DPH (slovy: čtyři
sta sedmdesát čtyři tisíc dvě stě padesát korun českých bez DPH) <.>
<br> 2 <.>
<br> Zhotovitel,který je plátcem DPH,jako plátce daně z přidané hodnoty připočítá k dohodnuté ceně
daň z přidané hodnoty ve výši 21 %.Pokud zákonná úprava daně z přidané hodnoty bude v době
uskutečnění zdanitelného plnění obsahovat jinou než uvedenou sazbu,připočte zhotovitel ke
smluvené ceně díla tuto aktuální daňovou sazbu <.>
<br> 3 <.>
<br> Cena díla kryje veškeré náklady zhotovitele související s vytvořením díla.Cena za provedení díla a
<br> dokončení díla byla mezi účastníky sjednána XXXX XXXX XXXXX a konečná <.>
X <.>
<br> Zhotovitel a objednatel se dohodli,že v rámci platebních podmínek zadavatel neposkytuje zálohy a
zhotovitel zálohy nebude požadovat <.>
<br> 5 <.>
<br> Po předání a převzetí díla vystaví zhotovitel fakturu.Faktura bude mít náležitosti daňového
dokladu.Fakturovaná částka se bude rovnat celkové ceně díla,tedy dohodnuté ceně díla zvýšené
o daň z přidané hodnoty v zákonné výši <.>
<b...

Načteno

edesky.cz/d/211577

Meta

Veřejná zakázka   EIA   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Dobříš
14. 02. 2025
14. 02. 2025
11. 02. 2025
10. 02. 2025
10. 02. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Dobříš      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz