Město Sokolov - V_ na obsazen_ m_sta __ednici/__edn_ka odd_len_ spisov_ slu_by a archiv__e na odboru vnit_n_ spr_vy

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Sokolov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

V_ na obsazen_ m_sta __ednici/__edn_ka odd_len_ spisov_ slu_by a archiv__e na odboru vnit_n_ spr_vy

město Sokolov
Městský úřad Sokolov
Rokycanova 1929,356 01 Sokolov
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemnice Městského úřadu Sokolov vyhlašuje podle § 7 odst.3 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o úřednících“) <,>
výběrové řízení
na obsazení místa na úředníka oddělení spisové služby a archiváře na odboru vnitřní správy
Městského úřadu Sokolov <.>
Druh práce: Komplexní zajišťování spisové služby,tzn.zpracování elektronické i fyzické
přijímání,rozdělování a zapisování veškeré došlé i odešlé pošty v elektronické
podobě a zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových
Komplexní výkon archivní služby,tzn.příjem,pořádání,zpřístupňování a
archivních souborů,digitálních kopií a archiválií podle stanovené metodiky <.>
<br> pošty,tj <.>
a listinné
schránek <.>
půjčování
<br> Místo výkonu práce: Sokolov <.>
Platové zařazení: 7.platová třída <.>
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou <.>
Den nástupu do práce: dle dohody <.>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 odst.1 zákona o úřednících
1.uchazeč musí být fyzickou osobou,která
- je státním občanem ČR,nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR <,>
- dosáhla věku 18 let <,>
- je způsobilá k právním úkonům <,>
- je bezúhonná <,>
- ovládá jednací jazyk <,>
2.ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou <.>
Požadavky na uchazeče
1.znalost souvisejících právních předpisů,zejména zákona č.499/2004 Sb <.>,o archivnictví a spisové službě
a o změně některých zákonů; zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení); zákona č.300/2008 Sb.<,>
o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů a zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování
shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon
o ověřování) <,>
2.velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office,internet) <,>
3.velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem <.>
Výhodou je
1.ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou,nebo vyšší odborné vzdělání v oboru veřejnosprávní
činnost,nebo informační služby – archivnictví <,>
2.ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním oboru archivnictví <,>
3.praxe ve veřejné správě <,>
4.praxe v oboru spisové služby a archivace <,>
5.aktivní znalost německého jazyka <,>
6.odborné kurzy v oblasti výkonu spisové služby a archivace <,>
7.řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) <.>
<br> Uchazeč podá písemnou přihlášku,která musí podle 7 odst.4 zákona o úřednících obsahovat
1.jméno,příjmení a titul uchazeče <,>
2.datum a místo narození uchazeče <,>
3.státní příslušnost uchazeče <,>
4.místo trvalého pobytu uchazeče <,>
5.číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana a
6.datum a podpis uchazeče <.>
V přihlášce uchazeč dále uvede
1.název pozice,na níž se hlásí <,>
2.telefonický kontakt a
3.doručovací adresu,je-li odlišná od adresy trvalého pobytu <.>
K přihlášce uchazeč připojí
1.životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a
dovednostech týkajících se správních činností,zejména těch,uvedených v oddíle „Požadavky na
uchazeče“ a „Výhodou je“ <,>
2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad
osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává <,>
doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <,>
3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
Místo a způsob podání přihlášky
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „Výběrové řízení na
úředníka oddělení spisové služby a archiváře na OVS“ <.>
1.osobně v podatelně Městského úřadu Sokolov nebo
2.poslat na adresu Městský úřad Sokolov,Rokycanova 1929,356 01 Sokolov,a to nejpozději do
17.09.2015 <.>
K doplnění dokladů či náležitostí (§ 6 odst.4 zákona o úřednících) je stanovena doba pěti dnů po ukončení
lhůty pro podání přihlášek <.>
Kontaktní osoba: XXXXXXX XXXXXX,tel.: XXX XXX XXX
V Sokolově dne 1.září 2015
Mgr.XXXXXXXXX XXXXXXX
tajemnice Městského úřadu Sokolov

Načteno

edesky.cz/d/211179

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Sokolov
30. 01. 2025
30. 01. 2025
30. 01. 2025
30. 01. 2025
30. 01. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Sokolov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz