Praha 7 - Schválený závěrečný účet a účetní uzávěrka MČ Praha 7 za rok 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 7.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Zverejnovane_informace_dle_zakona_c (pdf, 417 KB)
Zveřejňované informace dle zákona č.250/2000 Sb.<,>
o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
<br> Veškeré dokumenty zveřejněné na elektronické úřední desce jsou k dispozici zde:
<br>  https://www.praha7.cz/uredni-deska/
<br> Schválený rozpočet MČ Praha 7 pro rok 2018 - § 11 zákona č.250/2000 Sb <.>
Zveřejněna schválená bilance příjmů a výdajů rozpočtu 2018,která je přílohou č.6 v rámci plného rozsahu
<br> schváleného rozpočtu
<br> Plný rozsah schváleného rozpočtu pro rok 2018 včetně všech příloh je zveřejněn na elektronické úřední desce
<br> Do listinné podoby dokumentu lze nahlédnout na odboru finančním,oddělení rozpočtu (kanc.č.237)
<br> Schválený střednědobý výhled rozpočtu do roku 2023 - § 3 zákona č.250/2000 Sb <.>
Na elektronické úřední desce zveřejněn v rámci schváleného rozpočtu jako příloha č.5
<br> Do listinné podoby dokumentu lze nahlédnout na odboru finančním,oddělení rozpočtu (kanc.č.237)
<br> Závěrečný účet roku 2017 - § 17 zákona č.250/2000 Sb <.>
Zveřejněna bilance příjmů a výdajů rozpočtu k 31.12.2017 ze systému GINIS a závěr zprávy o výsledku
<br> přezkoumání hospodaření
<br> Plný rozsah závěrečného účtu roku 2017 včetně všech příloh je zveřejněn na elektronické úřední desce
<br> Do listinné podoby dokumentu lze nahlédnout na odboru finančním,oddělení rozpočtu (kanc.č.237)
<br> Rozpočtová opatření roku 2018 - § 16 zákona č.250/2000 Sb <.>
Zveřejněna jsou rozpočtová opatření měsíců únor-květen
<br> Všechna rozpočtová opatření jsou zveřejněna i na elektronické úřední desce
<br> Do listinné podoby dokumentů lze nahlédnout na odboru finančním,oddělení rozpočtu (kanc.č.237)
Z-MČ-č (pdf, 16 KB)
Městská část Praha 7
<br> USNESENÍ
5.jednání Zastupitelstva městské části
<br> konané dne 18.06.2018
číslo usnesení 0067/18-Z
<br> Návrh ke schválení závěrečného účtu a účetní závěrky MČ Praha 7 za rok 2017
<br>
Zastupitelstvo městské části Praha 7
<br> I.bere na vědomí
<br> 1.Návrh ke schválení závěrečného účtu MČ Praha 7 za rok 2017
<br> 2.Návrh ke schválení účetní závěrky MČ Praha 7 za rok 2017
<br> II.konstatuje <,>
<br> 1.že bylo přijato usnesení Z MČ Praha 7 č.0056/18 ze dne 14.5.2018 k finančnímu
vypořádání příspěvkových organizací zřizovaných MČ Praha 7 za rok 2017,včetně
rozdělení zlepšených hospodářských výsledků (viz příloha č.17 a příloha č.23) <.>
<br> 2.že bylo přijato usnesení Z MČ Praha 7 č.0032/18 ze dne 5.3.2018 ke zprávě o
výsledcích hospodaření MČ Praha 7 za rok 2017 v rámci hospodářské činnosti - úseku
zdaňované činnosti (viz příloha č.22) <.>
<br> 2.1.Zpráva o výsledcích hospodaření v rámci hospodářské činnosti - úseku zdaňované
činnosti tvoří přílohu č.28,Zpráva správní firmy 7U s.r.o.za hospodářsko-správní
činnost pro MČ P7 tvoří přílohu č.29
<br> 3.že bylo přijato usnesení Z MČ Praha 7 č.0044/18 ze dne 16.4.2018 - Informace o
projednání rozboru hospodaření a účetní závěrky společnosti 7U s.r.o.za rok 2017
Radou MČ Praha 7 v působnosti valné hromady společnosti - usnesení R MČ č <.>
0258/18 ze dne 3.4.2018 (viz příloha č.21) <.>
<br> 4.že byla předložena účetní závěrka MČ Praha 7 za rok 2017 v předepsaném složení (viz
příloha č.25 - důvodová zpráva,příloha č.26 - vzor protokolu o schválení závěrky <,>
příloha č.27 - účetní závěrka MČ Praha 7 za rok 2017) <.>
<br> 0067/18-Z 1
<br>
<br> 5.že prověření hospodaření s majetkem bylo provedeno v rámci inventarizace majetku a
závazků MČ Praha 7 za rok 2017 jak uvádí Závěrečná zpráva z provedené
inventarizace (viz příloha č.24) <.>
<br> 6.že výsledkem hospodaření MČ Praha 7 za rok 2017,dle Záverečné zprávy o
výsledcích hospodaření za rok 2017 (viz přílohy č.1 až č.18),je rozdíl příjmů a výdajů
ve v...
final_c_30__Usn_RMC_0424_18 (pdf, 16 KB)
Městská část Praha 7
<br> USNESENÍ
35.jednání Rady městské části
<br> konané dne 29.05.2018
číslo usnesení 0424/18-R
<br> Návrh ke schválení závěrečného účtu a účetní závěrky MČ Praha 7 za rok 2017
<br>
Rada městské části Praha 7
<br> I.bere na vědomí
<br> 1.návrh ke schválení závěrečného účtu MČ Praha 7 za rok 2017
<br> 2.návrh ke schválení účetní závěrky MČ Praha 7 za rok 2017
<br> II.konstatuje <,>
<br> 1.že bylo přijato usnesení Z MČ Praha 7 č.0056/18 ze dne 14.5.2018 k finančnímu
vypořádání příspěvkových organizací zřizovaných MČ Praha 7 za rok 2017,včetně
rozdělení zlepšených hospodářských výsledků (viz příloha č.17 a příloha č.23)
<br> 2.že bylo přijato usnesení Z MČ Praha 7 č.0032/18 ze dne 5.3.2018 ke zprávě o
výsledcích hospodaření MČ Praha 7 za rok 2017 v rámci hospodářské činnosti - úseku
zdaňované činnosti (viz příloha č.22)
<br> 2.1.Zpráva o výsledcích hospodaření v rámci hospodářské činnosti - úseku zdaňované
činnosti tvoří přílohu č.28,Zpráva správní firmy 7U s.r.o.za hospodářsko-správní
činnost pro MČ P7 tvoří přílohu č.29
<br> 3.že bylo přijato usnesení Z MČ Praha 7 č.0044/18 ze dne 16.4.2018 - Informace o
projednání rozboru hospodaření a účetní závěrky společnosti 7U s.r.o.za rok 2017
Radou MČ Praha 7 v působnosti valné hromady společnosti - usnesení R MČ č <.>
0258/18 ze dne 3.4.2018 (viz příloha č.21)
<br> 4.že byla předložena účetní závěrka MČ Praha 7 za rok 2017 v předepsaném složení (viz
příloha č.25 - důvodová zpráva,příloha č.26 - vzor protokolu o schválení závěrky <,>
příloha č.27 - účetní závěrka MČ Praha 7 za rok 2017)
<br> 0424/18-R 1
<br>
<br> 5.že prověření hospodaření s majetkem bylo provedeno v rámci inventarizace majetku a
závazků MČ Praha 7 za rok 2017,jak uvádí Závěrečná zpráva z provedené
inventarizace (viz příloha č.24)
<br> 6.že výsledkem hospodaření MČ Praha 7 za rok 2017,dle Záverečné zprávy o
výsledcích hospodaření za rok 2017 (viz přílohy č.1 až č.18),je rozdíl příjmů a výdajů
ve výši 184 487,06 tis.Kč,tj.přebytek
<br> ...
final_c_29__Zprava_za_hospodarskospravni_cinnost_pro_MC_P7_za_rok_2017__7U (pdf, 892 KB)
7U s.r.o.– rozborová zpráva hospodářsko-správní činnost pro
<br> MČ Praha 7 za rok 2017
<br> 1
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Rozborová zpráva
vypracovaná společností
<br> 7U s.r.o <.>
<br>
za rok 2017
<br>
za hospodářsko-správní činnost pro
<br> Městskou část Praha 7
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Zpracoval: 7U s.r.o <.>
<br> XXXXX XXXXXXXX
vedoucí ekonomického odd <.>
<br> Předkládá: Mgr.XXXXX XXXXX
jednatel společnosti
<br>
<br> Dne: X.2.2018
<br>
<br>
<br>
ZelinkaJ
Text napsaný psacím strojem
Příloha č.29
<br>
<br> 7U s.r.o.– rozborová zpráva hospodářsko-správní činnost pro
<br> MČ Praha 7 za rok 2017
<br> 2
<br>
<br> Domy městské části Prahy 7
Společnost 7U s.r.o.(dále jen 7U nebo „společnost“) spravuje na základě Příkazní smlouvy ze dne 11.7.2016 a dodatku č.1
ze dne 9.5.2017 celkem 26 celých nemovitostí městské části Prahy 7 (dále jen MČ).Jedná se o:
<br> 18 bytových domů,v nichž je: 247 bytů
106 nebytových prostor
7 nebytových objektů,v nichž je: 63 nebytových prostor
4 pozemky
1 azylový dům,v němž je: 26 bytů
<br> (z toho 1 krizový byt)
3 nebytové prostory
<br> V nemovitostech MČ spravuje společnost celkem 273 bytů,172 nebytových prostor a 4 pozemky <.>
<br> Jednotky v domech SVJ
7U dále spravuje ve 128 domech SVJ 337 bytových a 351 nebytových (celkem 688) samostatných jednotek v domech SVJ
v katastrálním území Holešovice a Bubeneč a zastupuje MČ ve společenstvích vlastníků jednotek <.>
<br>
Podílové domy
<br> K 1.1.2017 byla MČ spolupodílníkem v 8 domech,z nichž k 6.1.2017 jich 7U spravovala 6 (Heřmanova 16/562,Jana Zajíce
<br> 19/184,Letohradská 14/804,Přístavní 44/1112,Šmeralova 27/197,U Studánky 29/241) <.>
<br> Od 7.1.2017 je dům Přístavní 44/1112 výlučně ve vlastnictví MČ.Dům Šmeralova 27/197 je od stejného data ve výlučném
<br> vlastnictví sourozenců Hartmanových.Dům Přístavní 44/1112 je k 31.3.2017 připočítán mezi domy MČ <.>
<br> Ke dni 11.8.2017 změnil podílový dům U Studánky 241/29 spolupodílníky.Původní spolupodílníci Flusserovi a JUDr.Pavlok
<br> svůj p...
final_c_28__Zprava_o_vysledcich_hospodareni_VHC__2017 (pdf, 356 KB)
Příloha č.k usnesení Rady Městské části Praha 7 č.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> /17-R ze dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 2017
Příloha č.k usnesení Zastupitelstva Městské části Praha 7 č.……./17-Z ze dne …….2017
<br> 1
<br>
<br> Městská část Praha 7
Odbor majetku
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Rozborová zpráva zdaňované činnosti
za rok 2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Zpracoval: Mgr.XXXXXX XXXXX,vedoucí Odboru majetku
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> P íloha.28
<br>
<br> Příloha č.k usnesení Rady Městské části Praha 7 č.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> /17-R ze dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 2017
Příloha č.k usnesení Zastupitelstva Městské části Praha 7 č.……./17-Z ze dne …….2017
<br> 2
<br> Úsek hospodářské/zdaňované činnosti MČ Praha 7 (vedlejší hospodářská činnost) je pojímán
jako celek,to znamená včetně hospodaření správní firmy 7U s.r.o.Úsek je složen z účtů 9021 <,>
182 a 3699929369/0800,dále z účtů,s nimiž hospodaří správní firma č.140011,220011
(uvedeno v samostatné rozborové zprávě,zpracované správní firmou) <.>
<br>
<br>
Oddíl A je členěn na skutečné příjmy a výdaje tj.cash flow výše uvedených účtů <.>
Oddíl B je členěn na výnosy a náklady v souladu s účtováním v hlavní účetní knize <.>
Oddíl C samostatně sumarizuje rozpočtované převody do hlavní činnosti <.>
<br>
částky jsou zaokrouhleny a uvedeny v tis.Kč
<br> ODDÍL: A
příjmy a výdaje účtů (cash flow)
<br>
<br> stav účtu 9021 k 31.12.2016: 2 725,62 tis.Kč
stav účtu 9021 k 31.12.2017: 4 350,96 tis.Kč
<br>
stav účtu 182 k 31.12.2016: 18 100,51 tis.Kč
stav účtu 182 k 31.12.2017: 568,06 tis.Kč
<br>
stav účtu 3699929369 k 31.12.2016: 87 893,59 tis.Kč
stav účtu 3699929369 k 31.12.2017: 7 051,33 tis.Kč
<br>
PŘEDPOKLÁDANÉ ROČNÍ PŘÍJMY: 98 665 tis.Kč
SKUTEČNÉ PŘÍJMY ZA ROK 2017: 113 270 tis.Kč
PLNĚNÍ VŮČI FINANČNÍMU PLÁNU: 114,80 %
<br>
<br>
<br>
<br>
Příloha č.k usnesení Rady Městské části Praha 7 č.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> /17-R ze dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 2017
Příloha č.k usnesení Zastupitelstv...
final_c_27__Ucetni_zaverka_MC_P7_2017__HC_a_VHC_sp (pdf, 14 MB)
ZelinkaJ
Text napsaný psacím strojem
Příloha č.27
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br>
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br>
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br>
<br>
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br>
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br>
<br>
<br> ZelinkaJ
Obdélník
<br> ZelinkaJ
Obdélník
final_c_26__Vzor_protokolu_o_schvaleni_zaverky_v_Z_MC (doc, 63 KB)

Příloha č.26
<br> Protokol o schvalování účetní závěrky MČ Praha 7
za rok …… <.>
Identifikace účetní jednotky:
Název:
Sídlo:
IČO:
<br> Účetní závěrka sestavená k datu:  31.12………
Datum rozhodování o schválení nebo neschválení účetní závěrky: ……… <.>
<br> Číslo usnesení Z MČ Praha 7: ……… <.>
Usnesení Z MČ: „uvede se usnesení zastupitelstva,kterým byla schválena či neschválena účetní závěrka“
Hlasování členů zastupitelstva při schvalování účetní závěrky: „uvede se jmenné složení zastupitelů,kteří schvalovali účetní závěrku,volbu hlasování (ANO/NE/ZDRŽEL SE HLASOVÁNÍ) a informace zda zastupitel své hlasování písemně odůvodnil (ANO/NE).V případě,že zastupitel své hlasování písemně odůvodnil,bude jeho písemné odůvodnění přiloženo v příloze tohoto protokolu.“
Jméno,příjmení a titul
Volba hlasování
Písemné odůvodnění hlasování
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Zápis o neschválení účetní závěrky: „zápis o neschválení účetní závěrky se v protokolu uvede pouze v případě,kdy zastupitelstvo účetní závěrku neschválí.“
<br> Popis skutečností,pro které nebyla účetní závěrka schválena
<br>
Odůvodnění neschválení účetní závěrky
<br>
Lhůta pro odstranění zjištěných závad
<br>
<br> Identifikace průkazných účetních záznamů dle § 6 odst.3 vyhl.č.220/2013 Sb <.>,případně popis dalších skutečností významných pro uživatele účetní závěrky: „uvede se pouze v případě,že výše uvedené skutečnosti existují a byly uvedeny v materiálu do rady pro schvalování účetní závěrky.“
Vyjádření účetní jednotky k výroku o schválení nebo neschválení účetní závěrky nebo k zápisu o neschválení účetní závěrky podle § 7 odst.3 vyhl.č.220/2013 Sb <.>,případně dalším skutečnostem souvisejícím se schvalováním účetní závěrky: „uvede se pouze v případě,že se zastupitelstvo k výše popsaným skutečnostem vyjádří.“
Přílohy: „uvedou se písemná odůvodnění hlasování radních- zastupitelů,kteří svého práva na písemné odůvodnění svého hlasování využili.“
V Praze dne ………
<br> ……………………………….<.>
„podpis starosty MČ“

final_c_25__Duvodova_zprava_ke_schvaleni_ucetni_zaverky (docx, 20 KB)

Příloha č.25
Důvodová zpráva – schvalování účetní závěrky městské části
V souladu se zákonem č.563/1991.Sb <.>,o účetnictví ve znění pozdějších předpisů a na základě požadavků vyhlášky MF ČR č.220/2013 sb <.>,o požadavcích na schvalování účetních závěrek některých vybraných účetních jednotek je nutné provést jejich schválení usnesením rady nebo usnesením zastupitelstva.Postup schválení je podrobně upraven vyhláškou <.>
<br> Schvalujícím orgánem pro účetní závěrku Městské částí Praha 7 je Zastupitelstvo městské části <.>
Pro schvalování účetní závěrky městské části je XXXXX ke schválení předložit následující podklady:
· schvalovanou účetní závěrku; organizace předloží účetní výkazy rozvahu,výkaz zisku a ztrát,přílohu[footnoteRef:1],přehled o peněžních tocích a přehled o změnách vlastního kapitálu,které jsou přílohou č.27 [1: § 8 vyhlášky 410/2009 Sb <.>,kterou se provádějí některá ustanovení zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,ve znění pozdějších předpisů,pro některé vybrané účetní jednotky.]
<br> · zprávu auditora o ověření účetní závěrky,případně další informace a zprávy vypracované auditorem; nebo zprávu o přezkoumání hospodaření územního samosprávného celku,která je přílohou č.20
· zprávu o výsledku finanční kontroly,případně další informace o závažných zjištěních při výkonu veřejnosprávní kontroly; provedeno v rámci přezkoumání hospodaření
· zprávu útvaru interního auditu o zjištěních z provedených auditů,v rámci nichž byly zjištěny skutečnosti,které mohou mít vliv na úplnost a průkaznost účetnictví,roční zpráva interního auditu; předloženo starostovi MČ Praha 7 jako Roční zpráva o výsledcích interního auditu a finančních kontrol za rok 2017.A ve které se konstatuje,že Útvar interního auditu Úřadu městské části Praha 7 nezjistil skutečnosti a pochybení,které by mohly způsobit neúplnost,nesprávnost či nesrozumitelnost účetnictví účetní jednotky městské části Praha 7 <.>
· inventarizační zprávu,příloha č.24
O úkonu schválení či neschválení účetní závěrky v zastupitelstvu se sepisuje protokol o schvalování účetní závěrky (dále jen „protokol“) <.>
Dále informaci o schválení předává organizace v programu GINIS v rámci programu archivu účetnictví za první pololetí na MHMP a to v souladu s metodikou zpracování účetnictví.Informace je rovněž předávána do Centrálních informací účetnictví státu <.>

final_c_24__Zaverecna_zprava_z_provedene_inventarizace_majetku_a_zavazku_MC_P7_za_rok_2017_sp (pdf, 3 MB)
Příloha č.24
<br> Městská část Praha 7
<br> Úřad městské části
<br> odbor Hlavní inventarizační komise nábř.Kpt.Jaroše 1000
<br> 170 00 Praha 7
<br> Závěrečná inventarizační zpráva z provedené
<br> inventarizace majetku a závazků za rok 2017
<br> Právní normy upravující inventarizaci
<br> Inventarizace majetku a závazků byla provedena v souladu s ustanoveními zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,ve znění pozdějších předpisů,vyhláškou č.410/2009 Sb <.>,o inventarizaci majetku a závazků a ostatními právními předpisy vztahující se k inventarizacím,se zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoníkem práce,ve znění pozdějších předpisů a Českými účetními standardy č.701 až č.704 a č.708 v rozsahu platném pro příslušné účetní období <.>
<br> Inventarizační komise
<br> Rada městské části Praha 7 usnesením č.972/17-R z jednání číslo 74 ze dne 24.10.2017 jmenovala členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 7.Zároveň R MČ P7 zveřejnila Příkaz starosty č.3/2017 k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků Městské části Praha 7 k 31.12.2017 a Pravidla pro provádění inventarizací majetku a závazků Městské části Praha 7 <.>
<br> Složení Hlavní inventarizační komise : Předseda:,„ Mgr.Radomír Spok,tajemník U MC Praha 7
<br> Členové:
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXXXX,vedoucí OFI
<br> XXXXX XXXXXXXXXXX,OFI oÚ
<br> Mgr.XXXXXX XXXXX,vedoucí OMA
<br> XXXX XXXXXXXX,OMA
<br> PaedDr.XXXXXXXX XXXXXXXXX,vedoucí KST XXXXXXX XXXXXXXXXXX,vedoucí PO KST
<br> XXXXXXX XXXXXX,vedoucí OIF
<br> Ing.XXXX XXXXXXXX,vedoucí OŠK PaedDr.XXXXXXXX XXXXXX,vedoucí OSZ JUDr.Zuzana Chramostová,vedoucí OSA Tajemník komise:
<br> XXXXXX XXXXXXX,vedoucí OFI OÚ
<br> Způsob provedení inventury
<br> Skutečné stavy majetku a závazků členové inventarizačních komisí zjišťovali: a) fyzickou inventurou v případě majetku,u kterého bylo možné vizuálně zjistit jeho fyzickou existenci b) dokladovou inventurou v případě pohledávek,závazků a nehmotného majetku,u kterých nešlo vizuálně zjistit jejich fyzickou existenci,a u kterých nešlo...
final_c_23__Usn_ZMC_c_005618__Financni_vyporadani_s_PO_za_rok_2017 (pdf, 316 KB)
Městská část Praha 7
<br> USNESENÍ
4.jednání Zastupitelstva městské části
<br> konané dne 14.05.2018
číslo usnesení 0056/18-Z
<br> Návrh k finančnímu vypořádání hospodářských výsledků příspěvkových organizací
zřizovaných MČ Praha 7 za rok 2017,včetně zajištění rozpočtového opatření
<br> měsíce května 2018 (RO 41/2018)
<br>
Zastupitelstvo městské části Praha 7
<br> I.bere na vědomí
<br> 1.návrh k finančnímu vypořádání hospodářských výsledků příspěvkových organizací
zřizovaných MČ Praha 7 za rok 2017,včetně zajištění rozpočtového opatření měsíce
května 2018 (RO 41/2018)
<br> II.konstatuje <,>
<br> 1.že rozborové zprávy jednotlivých příspěvkových organizací byly zhodnoceny
odvětvovými odbory a projednány v jejich úrovni ve vazbě na výsledky hospodaření za
rok 2017.Návrh na finanční vypořádání hospodářských výsledků PO vychází z
podkladů uvedených v příloze č.2 usnesení;
<br> 2.že návrh k finančnímu vypořádání hospodářských výsledků příspěvkových organizací
zřizovaných MČ Praha 7 za rok 2017 vychází z příslušných ustanovení zákona č <.>
250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších
předpisů;
<br> 3.že v případě PO ZŠ Umělecká,MŠ U Uranie,MŠ Na Výšinách,MŠ Letohradská a MŠ
Kostelní došlo vlivem realizovaných úsporných opatření škol k nedočerpání
neinvestičního příspěvku zřizovatele v roce 2017,který bude v případě souhlasu
zřizovatele zařazen do rozpočtu MČ Praha 7 a opětovně poskytnut dotčeným PO v
roce 2018 <.>
<br> III.schvaluje
<br> 1.finanční vypořádání hospodářských výsledků příspěvkových organizací zřizených MČ
Praha 7 dle přílohy č.2
<br> 0056/18-Z 1
<br> ZelinkaJ
Text napsaný psacím strojem
Příloha č.23
<br>
<br> 2.převod nedočerpaného neinvestičního příspěvku zřizovatele PO MŠ U Uranie za rok
2017 v celkovém objemu 512 947,07 Kč (rozpočtově 513,0 tis.Kč) do neinvestičního
příspěvku této organizaci v roce 2018.Neinvestiční příspěvek zřizovatele po úpravě
dosáhne objemu 3 678,9 tis.Kč;
<br> 3.převod nedočerpaného neinvestičníh...
final_c_22__Usn_ZMC_c_003218__Vysledky_hospodareni_MC_P7_2017__VHC (pdf, 312 KB)
Městská část Praha 7
<br> USNESENÍ
2.jednání Zastupitelstva městské části
<br> konané dne 05.03.2018
číslo usnesení 0032/18-Z
<br> Návrh ke zprávě o výsledcích hospodaření MČ Praha 7 za rok 2017 v rámci
hospodářské činnosti - úseku zdaňované činnosti
<br>
Zastupitelstvo městské části Praha 7
<br> I.bere na vědomí
<br> 1.návrh ke zprávě o výsledcích hospodaření MČ Praha 7 za rok 2017 v rámci
hospodářské činnosti - úseku zdaňované činnosti
<br> 2.rozborovou zprávu za rok 2017 zpracovanou správní firmou 7U s.r.o <.>
<br> II.konstatuje <,>
<br> 1.že dosažený výsledek hospodaření MČ Praha 7 za rok 2017 v rámci hospodářské
činnosti - úseku zdaňované činnosti - vykazuje ztrátu ve výši -29 543 507,00 Kč
<br> 2.že skutečné příjmy na účtu 182 rok 2017 činily 500 418,88 Kč a výdaje 18 032 870,00
Kč
<br> 3.že skutečné příjmy na účtu 9021 za rok 2017 činily 97 057 114,90 Kč a výdaje 95 431
773,07 Kč
<br> 4.že skutečné příjmy na účtu 3699929369 za rok 2017 činily 15 712 725,63 Kč a výdaje
96 554 987,86 Kč
<br> 5.že skutečné příjmy na účtech 140011,220011 (spravovaný 7U s.r.o.) za rok 2017 činily
110 685 776,85 Kč a výdaje 110 923 654,03 Kč
<br> III.schvaluje
<br> 1.rozborovou zprávu o výsledcích hospodaření MČ Praha 7 za rok 2017 v rámci
hospodářské činnosti - úseku zdaňované činnosti
<br> 0032/18-Z 1
<br> ZelinkaJ
Text napsaný psacím strojem
Příloha č.22
<br>
<br> Starosta MČ Praha 7: STA XXXXXXXX XXX Mgr <.>
<br> Ověřovatel:
<br> Předkladatel: ZAS STA XXXXX XXXXX XXXXXXXX Ing <.>
<br> Zpracoval odbor: OMA
<br> Zpracovatel: VED OMA XXXXX XXXXXX Mgr <.>
<br> XXXX/XX-Z X
final_c_21__info_ZMC_c_004418_a_usn_RMC_c_025818__Rozbor_hosp_a_ucetni_zaverka_2017__7U (pdf, 325 KB)
Městská část Praha 7
<br> INFORMACE
3.jednání Zastupitelstva městské části
<br> konané dne 16.04.2018
číslo informace 0044/18-Z
<br> Informace o projednání rozboru hospodaření a účetní závěrky společnosti 7U s.r.o <.>
za rok 2017 Radou MČ Praha 7 v působnosti valné hromady společnosti
<br>
Zastupitelstvo městské části Praha 7
<br> I.bere na vědomí
<br> 1.Informaci o projednání rozboru hospodaření a účetní závěrky společnosti 7U s.r.o.za
rok 2017 Radou MČ Praha 7 v působnosti valné hromady společnosti
<br> 2.aktuální organizační strukturu společnosti 7U s.r.o <.>,která tvoří přílohu č.1 předložené
rozborové zprávy
<br> 3.zprávu auditora ze dne 28.03.2018 o úplné účetní závěrce za rok 2017
<br> 4.předložené rozbory hospodaření společnosti 7U s.r.o.za rok 2017,včetně výkazu zisku
a ztráty,rozvahy a seznamu pohledávek,kde dosažený výsledek hospodaření vykazuje
záporný hospodářský výsledek ve výši - 294.818,30 Kč
<br> Starosta MČ Praha 7: STA XXXXXXXX XXX Mgr <.>
<br> Ověřovatel:
<br> Předkladatel: ZAS STA XXXXX XXXXX XXXXXXXX Ing <.>
<br> Zpracoval odbor: OMA
<br> Zpracovatel: VED OMA XXXXX XXXXXX Mgr <.>
<br> XXXX/XX-Z X
<br> ZelinkaJ
Text napsaný psacím strojem
Příloha č.21
<br>
<br> Městská část Praha 7
<br> USNESENÍ
22.jednání Rady městské části
<br> konané dne 03.04.2018
číslo usnesení 0258/18-R
<br> Návrh k rozhodnutí Rady MČ Praha 7 v působnosti valné hromady společnosti 7U
s.r.o.k předloženým rozborům hospodaření a účetní závěrce společnosti 7U s.r.o <.>
<br> za rok 2017
<br>
Rada městské části Praha 7
<br> I.bere na vědomí
<br> 1.Návrh k rozhodnutí Rady MČ Praha 7 v působnosti valné hromady společnosti 7U s.r.o <.>
k předloženým rozborům hospodaření a účetní závěrce společnosti 7U s.r.o.za rok
2017
<br> 2.aktuální organizační strukturu společnosti 7U s.r.o <.>,která tvoří přílohu č.1 předložené
rozborové zprávy
<br> 3.zprávu auditora ze dne 28.03.2018 o úplné účetní závěrce za rok 2017
<br> II.schvaluje
<br> 1.v působnosti valné hromady společnosti 7U s.r.o ...
final_c_20__Zprava_o_vysledku_prezkoumani_hospodareni_MC_P7_za_rok_2017_sp (pdf, 6 MB)
Příloha Č.20
<br> PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA PRA GUE MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br> PRA GA ODBOR KONTROLNÍCH ČINNOSTÍ PRA G
<br> Stejnopis č.21
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření městské části Praha 7
<br> podle ustanovení 5 10 zákona č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozděj ších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),provedeného
<br> v Úřadu městské části Praha 7 se sídlem nábř.Kapitána Jaroše 1000,Praha 7,za období Od 1.1.2017 do 31.12.2017
<br> 1.Přezkoumání hospodaření městské části Praha 7 (dále též MČ) se uskutečnilo formou dílčích přezkoumání hospodaření,která proběhla v období: a) 21.8.2017 — 15.9.2017 b) 8.1.2018 — 26.1.2018 0) 3.4.2018 - 13.4.2018
<br> 2.Přezkoumání hospodaření městské části Praha 7 za rok 2017 byIO zahájeno podle ustanovení Š 5 odst.3 zákona č.420/2004 Sb.a 5 5 odst.2 písm.b) zákona č.255/2012 Sb.<.> O kontrole (kontrolní řád).ve znění zákona č.183/2017 Sb.(dále jen kontrolní řád),doručením oznámení o zahájení přezkoumání hospodaření kontrolované osobě dne 27.07.2017.Písemné pověření k přezkoumání hospodaření na základě ustanovení 5 5 zákona č.420/2004 Sb.a v souladu s ustanovením © 4 kontrolního řádu vydala ředitelka odboru kontrolních činností Magistrátu hlavního města Prahy Ing.XXXXX XXXXXXXXXX pod č.j.MIHIMP XXXXXXXXXXXXX dne XX.7.2017.'
<br> 3.Přezkoumání hospodaření vykonali:
<br> kontrolorka pověřená řízením přezkoumání: Ing.XXXXXXXX XXXXXXXXX kontroloři: Ing.XXXXX XXXXXX
<br> Ing.XXXXX XXXXXXX
<br> lng.Zuzana Svobodová
<br> Sídlo: Mariánské nám.212,110 01 Praha ] Pracoviště: Jungmannova 35/29.110 00 Praha 1 tel.: Kontaktní centrum: 12 444.fax: 236 007157 e-mail: postaíčD-prahaeu.ID DS; 48ia97h
<br> A.Předměty & hlediska přezkoumání hospodaření
<br> Předmětem přezkoumání hospodaření byly údaje o ročním hospodaření MČ <,>
<br> vymezené ustanovením ěj 2 zákona č.420/2004 Sb <.>,jejichž obsahová náplň je uvedena níže <.>
<br> Přezkoumání ...
final_c_20__Zaver_Zprava_o_vysledku_prezkoumani_hospodareni_MC_P7_za_rok_2017_sp (pdf, 423 KB)
D.Závěr
<br> 1.Na základě výsledků přezkoumání hospodaření M\Č za rok 2017,ve smyslu zákona č.420/2004 Sb.(zejména ustanovení 5 2 a 3),lze koIstatovat,že nebyly zjištěny chyby
<br> a nedostatky,kromě chyb a nedostatků zjištěných při které již byly napraveny v průběhu přezkoumání hospo
<br> dílčích přezkoumáních hospodaření <,>
<br> aření <.>
<br> II.Upozornění na případná rizika,která lze dovodit ze zjištěných chyb a nedostatků,která mohou mít negativní d0pad na hospodaření MC v budoucnosti:
<br> L
<br> Při přezkoumání hoSpodaření za rok 2017 nebyla *jištěna Žádná rizika,která by mohla
<br> mít negativní dopad na hospodaření MČ v budoucnosti <.>
<br> Ill.Poměrové ukazatele zjištěné při přezkoumání hospodaření za rok 2017:
<br> Podíl pohledávek a závazků na rozpočtu MČ a podíl
<br> na celkovém majetku hl.m.Prahy,svěřeném MČ,podl zákona č.420/2004 Sb.:
<br> zastaveneho majetku e ustanovení šlo odst.4 písm.b)
<br> a) podíl pohledávek na rozpočtuvMČ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.14,82 % b) podíl závazků na rozpočtu MC.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> :.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 12,60 % c) podíl zastaveného majetku na celkovém majetku svěřeném MC.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 0 %
<br> IV.Výrok podle ustanovení 5 10 odst.4 písm.c) zákona č.420/2004 Sb.:
<br> U městských částí hlavního města Prahy se odpovědnosti stanovená v ustanovení 5 17 zákona Č.23
<br> neuplatňují pravidla rozpočtové 2017 Sb <.>,o pravidlech rozpočtové
<br> odpovědností,proto nebyl ověřován poměr dluhu územního celku kprůměru jeho příjmů
<br> za poslední 4 rozpočtové roky podle právního př
<br> edpisu upravujícího rozpočtovou
<br> odpovědnost (viz předmět přezkoumání uvedený v ustanovení 5 2 odst.2 písm.i) zákona
<br> č.420/2004 Sb.) <.>
<br> Posledním kontrolním úkonem předcházejícím vyhotovení zprávy (podle ustanovení
<br> Š 12 odst.1 písm.g) kontrolního řád...
final_c_19__Zaznam_z_jednani_o_fin_vyporadani_2017_MC_P7_sp (pdf, 1 MB)
Příloha Č.19
<br> Záznam
<br> z jednání o finančním vypořádání za rok 2017 městské části Praha - 7 dne 21.2.2018
<br> Jednání se zúčastnili:
<br> za městskou část:
<br> Mgr.XXX XXXXXXXX,starosta MČ Praha X
<br> XXXXX XXXXXXXX,M.A <.>,zástupce starosty
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXXXX,vedoucí finančního odboru
<br> Za hl.m.Prahu:
<br> prof.Ing.XXX XXXXXXXXXXXX,CSc <.>,náměstkyně primátorky
<br> Ing.Zdena Javornická,zástupkyně ředitele MHMP pro Sekci finanční a správy majetku Ing.XXXXXXX XXXXXXXXX,vedoucí oddělení financování městských částí
<br> Zástupci hl.m.Prahy projednali se zástupci městské části návrh finančního vypořádání za rok 2017.Vyúčtování účelových dotací bylo provedeno v souladu s vyhláškou č.367/2015 Sb <.>,kterou se stanoví zásady a lhůty finančního vypořádání vztahů se státním rozpočtem,státními finančními aktivy a Národním fondem,v platném znění,upřesňujícími postupy Ministerstva financí a dalších rezortů a Metodickým pokynem ke zpracování finančního vypořádání za rok 2017 vydaným odborem rozpočtu MHMP č.j.MHMP 144299/2018 ze dne 25.l.2018 <.>
<br> Podkladem pro jednání byly údaje předložené městskou částí.Zástupci městské části současně prohlašují,že tyto údaje odpovídají po stránce Věcné i formální účetním výkazům <.>
<br> Z příloh připojených k tomuto záznamu vyplývá následující návrh výsledného vztahu městské části ke státnímu rozpočtu a rozpočtu hl.města Prahy,který bude předložen k odsouhlasení Radě HMP a
<br> ke schválení Zastupitelstvu hl.m.Prahy v rámci závěrečného účtu hl.m.Prahy za rok 2017:
<br> Městská část Praha 7
<br> 1.o d V e d e v rámci finančního vypořádání c e l k e m 97 737 741,96 Kč z toho: a) do státního rozpočtu c e l k e m 778 189,22 Kč - vratka účel.prostř.poskytnutých během roku 2017 z MF ČR 353 396,77 Kč - vratka dalších účel.prostř.poskytnutých během roku 2017 resortními ministerstvy a st.fondy 424 792,45 Kč b) do rozpočtu hlavního města Prahy c e lk e m 96 959 552,74 Kč - vratka účel.prostř.poskytnutých v průběhu r.2017 69 ...
final_c_18__Financniho_vyporadani__sum_tab_c_1___2017 (xlsx, 17 KB)

Přehled FV 2017
Městská část Praha 7 Tabulka č.1
Příloha č.18
PŘEHLED FINANČNÍHO VYPOŘÁDÁNÍ
ZA ROK 2017
<br> Řádek Název finanční operace v Kč
č.na 2 des.místa
<br> 1.Saldo příjmů a výdajů po konsolidaci
- přebytek 184,487,055.34
- schodek
2.Účetní stav účelových fondů: 5,864,660.74
z toho: FRR 4,366,323.36
<br> A: ZDROJE z finančního vypořádání
<br> 3.Dorovnání dotací ze SR c e l k e m 0.00
z toho:
- volby do PS PČR ÚZ 98071 0.00
- příprava volby prezidenta ÚZ 98008 0.00
<br> 4.Dorovnání z rozpočtu HMP celkem 0.00
z toho:
- přeplatky místních poplatků 0.00
- zkoušky zvláštní odborné způsobilosti 0.00
- vratka nedočerp.dotace poskytnuté MČ hl.m.Praze ÚZ 79 0.00
- participativní rozpočty - neinvestiční výdaje 0.00
- participativní rozpočty - investiční výdaje 0.00
- ostatní doplatky 0.00
5.Úhrn zdrojů fin.vypořádání (ř.3 a ř.4) 0.00
<br> B: POTŘEBY finančního vypořádání
<br> 6.XXXXXX do SR c e l k e m XXX,189.22
z toho: -
- sociálně-právní ochrana dětí ÚZ 13011 164,220.20
- vratky ostat.účel.prostř.MF ČR - kap.VPS 0.00
- volby do PS PČR ÚZ 98071 325,082.77
- volba prezidenta ČR ÚZ 98008 28,314.00
- výkon pěstounské péče ÚZ 13010 0.00
- vratky účel prostř.ost.rezort.ministerstvům/st.fondům celkem 260,572.25
z toho: - Integrace cizinců (MV - ÚZ 14007) 125,836.25
- Jednotné kontaktní místo (MPO - ÚZ 22005) 1,395.00
- EFEKT 2 (MPO - ÚZ 22009) 133,341.00
<br> 7.XXXXXX do rozpočtu HMP c e l k e m XX,959,552.74
z toho:
- vratky účel.prostř.r.2017 - investiční (ÚZ 012 a 084) 69,163,423.97
- vratky účel.prostř.r.2017 - neinvestiční (ÚZ 081) 241,996.00
- vratky účel.prostř.r.2017 - neinvestiční (ÚZ 108) 28,140.00
- vratky účel.prostř.r.2016 (popř.předchozích let) ponechaných k využití v roce 2017 - investiční (ÚZ 090) 27,500,000.00
- vratky účel.prostř.r.2016 (popř.předchozích let) ponechaných k využití v roce 2017 - neinvestiční 0.00
- vratky účel.prostř.r.2015 a 2016,u nichž je vyúčtování stanoveno na rok 2017 (granty) 0.00
- doplatky místních poplatků 25,992.77
- ostatní vratky 0.00
<br> 8.Úhrn potřeb (ř.6 a ř.7) 97,737,741.96
9.Saldo FV (ř.5 - ř.8) -97,737,741.96
10.Ostatní závazky: 0.00
a/ vůči rozpočtu HMP 0.00
z toho: - půjčky od HMP 0.00
- ostatní
b/ vůči jiným MČ HMP 0.00
c/ ostatní 0.00
Vypracoval: Schválil: Datum:
<br>
List2
<br>
List3

final_c_17__Zpusob_financniho_vyporadani_s_PO__2017 (xlsx, 14 KB)

FV PO s MČ 2017
Příloha č.17
Finanční vypořádání příspěvkových organizací za rok 2017 v oblasti školství
Příspěvková organizace Hospodářský výsledek k
31.12.2017 v Kč Popis Způsob finančního vypořádání Příděly do fondů (v Kč) Odvod na účet zřizovatele (v Kč)
MŠ U Uranie 0.00 HV z hlavní činnosti Přiděleno do rezervního fondu 328,586.03
328,586.03 HV z doplňkové činnosti 328,586.03
328,586.03 Celkový HV
<br> 512,947.07 Nedočerpaný přísp.zřizovatele Odvod na účet zřizovatele a navýšení příspěvku v roce 2018 o odvedenou částku
MŠ Na Výšinách 0.00 HV z hlavní činnosti Přiděleno do rezervního fondu 232,200.00
290,310.63 HV z doplňkové činnosti Přiděleno do fondu odměn 58,110.63
290,310.63 Celkový HV 290,310.63
<br> 539,437.44 Nedočerpaný přísp.zřizovatele Odvod na účet zřizovatele a navýšení příspěvku v roce 2018 o odvedenou částku
MŠ Letohradská 0.00 HV z hlavní činnosti Přiděleno do rezervního fondu 263,615.00
263,615.00 HV z doplňkové činnosti 263,615.00
263,615.00 Celkový HV
<br> 255,984.94 Nedočerpaný přísp.zřizovatele Odvod na účet zřizovatele a navýšení příspěvku v roce 2018 o odvedenou částku
MŠ Nad Štolou 0.00 HV z hlavní činnosti Bez potřeby vypořádání
0.00 HV z doplňkové činnosti
0.00 Celkový HV
MŠ Kostelní 0.00 HV z hlavní činnosti Přiděleno do rezervního fondu 2,000.00
2,000.00 HV z doplňkové činnosti 2,000.00
2,000.00 Celkový HV
<br> 790,003.12 Nedočerpaný přísp.zřizovatele Odvod na účet zřizovatele a navýšení příspěvku v roce 2018 o odvedenou částku (500 000,- Kč investiční příspěvek (reko školní zahrady),290 003,12 Kč neinvestiční příspěvek)
ZŠ Strossmayerovo nám.0.00 HV z hlavní činnosti Přiděleno do rezervního fondu 64,294.62
321,473.11 HV z doplňkové činnosti Přiděleno do fondu odměn 257,178.49
321,473.11 Celkový HV 321,473.11
ZŠ Korunovační 0.00 HV z hlavní činnosti Přiděleno do rezervního fondu 25,384.47
122,384.47 HV z doplňkové činnosti Přiděleno do fondu odměn 97,000.00
122,384.47 Celkový HV 122,384.47
ZŠ Umělecká 0.00 HV z hlavní činnosti Přiděleno do rezervního fondu 198,422.70
198,422.70 HV z doplňkové činnosti 198,422.70
198,422.70 Celkový HV
<br> 128,646.05 Nedočerpaný přísp.zřizovatele Odvod na účet zřizovatele a navýšení příspěvku v roce 2018 o odvedenou částku
ZŠ Fr.Plamínkové 0.00 HV z hlavní činnosti Přiděleno do rezervního fondu 5.54
5.54 HV z doplňkové činnosti 5.54
5.54 Celkový HV
ZŠ Tusarova -154,002.52 HV z hlavní činnosti Bez potřeby vypořádání
154,002.52 HV z doplňkové činnosti
0.00 Celkový HV
ZŠ T.G.M.Ortenovo nám.-26,102.11 HV z hlavní činnosti Přiděleno do rezervního fondu 131,583.22
157,685.33 HV z doplňkové činnosti 131,583.22
131,583.22 Celkový HV
<br> Finanční vypořádání příspěvkových organizací za rok 2017 v oblasti sociální péče a zdravotnictví
Příspěvková organizace Hospodářský výsledek k
31.12.2017 v Kč Popis Způsob finančního vypořádání Příděly do fondů (v Kč) Odvod na účet zřizovatele (v Kč)
Pečovatelské centrum -133,082.95 HV z hlavní činnosti Ztráta uhrazena z vlastních zdrojů PO:
Praha 7 0.00 HV z doplňkové činnosti rezervní fond ve výši 133 082,95 Kč
-133,082.95 Celkový HV
Sdružené ambulantní -1,422,360.52 HV z hlavní činnosti Ztráta uhrazena z vlastních zdrojů PO:
zařízení Praha 7 0.00 HV z doplňkové činnosti rezervní fond ve výši 1 422 360,52 Kč
-1,422,360.52 Celkový HV
<br>
List3

final_c_16__Rozbor_hospodareni_PO_SAZ__4Q2017 (doc, 65 KB)

Zhodnocení předloženého rozboru hospodaření
<br> příspěvkové organizace Sdružené ambulantní zařízení v Praze 7
<br> za I.– IV.čtvrtletí roku 2017
Příloha č.16
V Praze,dne 15.3.2018
vypracoval: Ing.XXXX XXXXXXXX schválil: PaedDr.XXXXXXXX XXXXXX
<br> vedoucí OSZ
Náklady (hlavní činnost)
<br> Čerpání nákladů dosáhlo za sledované období částkou 29 020,9 tis.Kč tj.o 2 797,4 tis.Kč více,než ve srovnatelném období r.2016.Tento rozdíl byl ovlivněn především:
<br> a) vyplacenými odměnami a navýšením mzdových tarifů podle platné vyhlášky od 1.11.2017
b) zařazením PO do skupiny veřejně-prospěšných poplatníků a XXX ke zdanění kladného HV r XXXX (daň ve výši XXX,0 tis.Kč zaúčtována do nákladů v r.2017)
c) mimořádné provozní náklady,způsobené zapůjčením generátoru při výpadku rentgenu
Zaúčtované odpisy ve výši 310,0 tis.Kč představují 99,9 % schváleného objemu 312,8 tis.Kč.(RMČ č.294/17-R ze dne 28.3.2017) <.>
Výnosy (hlavní činnost)
<br> Plnění rozpočtu v tržbách z prodeje vl.výrobků a služeb (23 149,6 tis.Kč) společnost dosáhla 92,2 % plánu,což je v absolutním vyjádření při porovnání s tržbami loňského roku (24 638,0 tis.Kč) o 1 488,4 tis.Kč méně.Nižší výnosy byly ovlivněny dlouhodobou nepřítomností (nemocnost,neobsazenost místa) 4 praktických lékařů,výpadkem rentgenu a sníženou platební morálkou dvou pojišťoven (OZP a VoZP) <.>
<br> Ostatní výnosy (914,1 tis.Kč) jsou o 291,1 tis.Kč vyšší než v r.2016.I přes pozitivní výsledek výši vykazovaných výkonů stále ovlivňuje zrušení poplatků u lékařů a také nastavení definované úhradové vyhlášky MZ,kdy konstrukci tvoří stanovení nepřekročitelných limitů tržeb vycházejících z referenčního období r.2015,který byl pro příspěvkovou organizaci výkonově slabý <.>
Doplňková činnost
Jedná se o pronájmu reklamních ploch a pronájmu ordinací - především odběrové ordinace společnosti SYNLAB s.r.o <.>,která se zabývá laboratorní činností.Dosažený HV byl nulový <.>
Neinvestiční příspěvek od zřizovatele
Schválený neinvestiční příspěvek z rozpočtu zřizovatele pro rok 2017 činí 3 000,0 tis.Kč a během sledovaného období byl společnosti poukázán v 100,0 % výši <.>
Použití fondů (v tis.Kč)
ukazatel
stav
<br> k 1.1.2017
stav
<br> k 31.12.2017
poznámky k pohybu
<br> rezervní fond
0,0
1 691,8
<br>
fond investiční
798,5
474,9
+ 310,0 Kč roční odpisy
- 633,6 pořízení nového ultrazvukového přístroje Xario 200 Toshiba
<br> fond odměn
5,4
70,6
<br>
FKSP
83,3
239,4
<br>
CELKEM
887,2
2 476,6
<br>
<br> Mzdové prostředky
<br> Výše prostředků na platy a počet pracovníků byly schváleny usnesením Zastupitelstva 0004/17-Z ze dne 23.1.2017 následovně:
20 802,06 tis.Kč platy
<br> 480,0 tis.Kč OON
<br> 50,0 přepočtený počet pracovníků
<br> Jak ukazují výsledky za sledované období,plnění počtu zaměstnanců představuje 46,0 p.o <.>,(92,0 %),platy dosáhly 17 128,9 tis.Kč (82,3 % čerpání limitu) a OON 319,0 tis.Kč (66,5 % čerpání limitu),tzn.schválené objemy nebyly překročeny <.>
Hospodářský výsledek
Celkový vykázaný hospodářský výsledek k 31.12.2017 je ztráta ve výši 1 422,4 tis.Kč <.>
Důvodem jsou hlavně skutečnosti,popsané v nákladech a výnosech na str.č.1.Ztráta bude uhrazena z vlastních zdrojů příspěvkové organizace (rezervní fond) <.>
Rekonstrukce prostor ordinací v ulici F.Křížka č.22 a plánované otevření v září 2017 bylo přesunuto na začátek roku 2018.Celkově bylo vyčleněno v rozpočtu MČ Praha 7 na tuto investiční akci 41 298,6 tis.Kč,z čehož 10 043,0 tis.Kč (bude čerpáno v r.2018) je určeno k zajištění technického zdravotnického zařízení a informačního systému,zbývající část (31 255,60 tis.Kč) ke stavební adaptaci objektu <.>
<br> PAGE
1

final_c_15__Rozbor_hospodareni_PO_PC_P7__4Q2017 (doc, 107 KB)

Zhodnocení předloženého rozboru hospodaření
<br> příspěvkové organizace Pečovatelské centrum Praha 7
za I.-IV.čtvrtletí roku 2017
Příloha č.15
V Praze,dne 21.3.2018
vypracoval: Ing.XXXX XXXXXXXX schválil: PaedDr.XXXXXXXX XXXXXX
<br> vedoucí OSZ
HLAVNÍ ČINNOST
<br> Společnost vykázala ke sledovanému období ztrátu ve výši 133,1 tis.Kč,což bylo mj.ovlivněno i zvýšením mzdových tarifů od 1.11.2017.Tato ztráta bude společností uhrazena z vlastních zdrojů: rezervní fond.Aktivita příspěvkové organizace byla v r.2017 podpořena jak grantem na výkon sociálních služeb z MHMP (2 430,0 tis.Kč) tak zároveň i dotací MPSV 8 040 tis.Kč <.>
Podíl hospodaření jednotlivých středisek na celkovém HV:
<br> Pečovatelská služba vč.ředitelství
(ztráta - 200,9 tis.Kč)
Pečovatelskou službu využilo ve sledovaném období v průměru 298,4 aktivních platících uživatelů (307,3 v r.2016) a dále byly poskytnuty služby 12,8 občanům,kteří mají ze zákona č.108/2006 Sb.v § 75 odst.2 písm.a) – e) nárok na služby bez úhrady,jejichž finanční hodnota představuje nerealizované příjmy 129,6 tis.Kč <.>
Tržby za vlastní výkony,které svou výší 3 531,7 tis.Kč představují 75,3 % plánu,vykázaly při meziročním srovnání snížení o 849,1 tis.Kč <.>
Rozpočet střediska (z toho roční neinvestiční příspěvek zřizovatele 15 393,3 tis.Kč) byl posílen o dotaci MHMP (1 580,0 tis.Kč) a dotaci MPSV (4 450,0 tis.Kč) <.>
Údaje sledovaného období pro srovnání:
(v tis.Kč)
2017
2016
<br> náklady
25 167,6
24 847,1
<br> výnosy (vlastní tržby)
3 531,7
4 380,8
<br> příspěvek zřizovatele
15 393,3
15 317,2
<br> dotace MPSV,MHMP
6 030,0
5 124,0
<br>
SOC Kamenická
(ztráta – 100,7 tis.Kč)
Dosažené tržby za vlastní služby ve výši 9 069,2 tis.Kč představují 91,1 % plánu a jsou o 463,0 tis.Kč nižší než v r.2016 <.>
Vykázaná průměrná obložnost je 90,77 % při průměrném počtu uživatelů 34,49,maximální kapacita je 38 lůžek a průměrný věk uživatelů 87,9 let <.>
Celkové náklady dosáhly výše 16 169,4 tis.Kč (96,1 %).V podrobnějším analytickém členění nedošlo k výraznějšímu překročení plánu,největší položkou jsou kromě mzdových nákladů (11 761,9 tis.Kč) náklady na pořízení potravin (700,8 tis.Kč),stravování uživatelů (641,2 tis.Kč),úklid (776,3 tis.Kč),spotřeba energií (885,1 tis.Kč) <.>
Údaje sledovaného období pro srovnání:
<br> (v tis.Kč)
2017
2016
<br> náklady
16 169,4
15 773,4
<br> výnosy (vlastní tržby)
9 069,2
9 532,2
<br> příspěvek zřizovatele
3 082,5
3 474,4
<br> dotace MPSV,MHMP
3 800,0
3 039,0
<br>
Jesle
(zisk 7,2 tis.Kč)
<br> Celkem je trvale přihlášeno 15 dětí z Prahy 7,vlastní tržby ve výši 471,1 tis.Kč (86,4 % plánu) jsou při meziročním srovnání shodné.Měsíční náklady na jedno dítě jsou vynakládány ve výši 12,0 tis.Kč.V minulých letech toto středisko vykazovalo větší zisk z důvodu počtu přihlášených dětí mimo Prahu 7,jejichž poplatky byly vyšší <.>
Roční neinvestiční příspěvek zřizovatele činí 1 692,3 tis.Kč <.>
Údaje sledovaného období pro srovnání:
<br> (v tis.Kč)
2017
2016
<br> náklady
2 156,2
1 836,9
<br> výnosy (vlastní tržby)
471,1
487,4
<br> příspěvek zřizovatele
1 692,3
1 367,8
<br>
Denní stacionář
(zisk 161,1 tis.Kč)
<br> Středisko bylo oficiálně otevřeno v březnu 2014.Jedná se o registrovanou soc.službu dle zákona 108/2006 Sb.a k základním činnostem celodenní péče o seniory patří pomoc při úkonech osobní hygieny,poskytnutí stravy a pomoc při jejím podávání,aktivizační činnost a odborné sociální poradenství.Pozitivní přínos této nové služby bude patrný až v dlouhodobějším horizontu a je nutná důsledná propagace s cílem povědomí o službě nadále rozšiřovat <.>
<br> Kapacita tohoto střediska je 15 uživatelů,průměrně jsou služby využívány 13,67 klienty.Vlastní tržby jsou zatím minimální (482,1 tis.Kč),největší položkou v nákladech jsou mzdové výdaje (1 077,7 tis.Kč) <.>
Údaje sledovaného období pro srovnání:
<br> (v tis.Kč)
2017
2016
<br> náklady
1 451,8
1 512,6
<br> výnosy (vlastní tržby)
482,1
376,2
<br> příspěvek zřizovatele
490,8
762,0
<br> dotace MPSV,MHMP
640,0
443,0
<br>
Neinvestiční a investiční příspěvek MČ P7 a ostatní dotace a granty
Roční částka
<br> označení
poukázáno
(procento)
čerpáno
(procento z poukázáno)
<br>
20 658,9
neinv.příspěvek zřizovatele
<br> bez označení
20 658,9 (100,0)
20 658,9
(100,0)
<br>
8 040,0
MPSV
ÚZ 13305
8 040,0
(100,0)
<br>
8 040,0
(100,0)
<br>
2 430,0
Grant MHMP
ÚZ 081
2 430,0
(100,0)
2 430,0
(100,0)
<br> 31 128,9
CELKEM
<br> 31 128,9
(100,0)
31 128,9
(100,0)
<br>
Hospodaření s fondy
(v tis.Kč)
ukazatel
stav
<br> k 1.1.2017
stav
<br> k 31.12.2017
poznámky k pohybu
<br> rezervní fond
404,3
745,2
<br> poznámka pod tabulkou
<br> fond investic
1 282,2
1 531,5
+ 249,3 odpisy za sledované období
<br>
fond odměn
0,0
0,0
<br>
FKSP
217,9
373,3
<br>
CELKEM
1 904,5
2 650,0
<br>
<br> Rezervní fond
<br> KZ rezervního fondu ve výši 745,2 tis.Kč je třeba rozdělit na tyto části:
<br> a) 653,6 tis.Kč část tvořená ze zlepšených HV
b) 91,6 tis.Kč (účelově neurčené peněžní dary):
Odpisy
Plán odpisů pro rok 2017 ve výši 249 481,- Kč,který byl schválen usnese...

final_c_14__Rozbory_hospodareni_PO_MS_a_ZS__4Q2017 (doc, 107 KB)

Komentář k  rozboru hospodaření
<br> PO MŠ a ZŠ
<br> za I.– IV.čtvrtletí 2017
Příloha č.14
Předkládá OŠK
<br>
<br>
<br>
Ing.XXXX XXXXXXXX
V Praze dne XX.X.XXXX
<br>
<br>
<br> vedoucí OŠK
Zpracovala: XXXX XXXXXXXX
Komentář k rozborům hospodaření příspěvkových organizací
<br> základních a mateřských škol za I.– IV.čtvrtletí 2018
Neinvestiční výdaje
<br> Pro příspěvkové organizace MŠ a ZŠ byl schválen rozpočet pro rok 2017 v celkové výši 41 917,6 tis.Kč (MŠ 12 362,8 tis.Kč,ZŠ 29 554,8 tis.Kč),který byl v průběhu roku navýšen mimořádnými příspěvky,viz bod níže „Dotační tituly z rozpočtu MČ Praha 7“.V porovnání s předchozím rokem je to navýšení o 5 416,1 tis.Kč z důvodu vyššího počtu žáků (290) v novém školním roku <.>
Vykázané HV jsou následující:
Výsledky hospodaření příspěvkových organizací k 31.12.2017
Příspěvková organizace
Hlavní
<br> činnost
Doplňková
<br> činnost
HV
<br> celkem
<br> ZŠ Strossmayerovo nám <.>
<br> (vč.bývalé ZŠ Letohradská)
0,0
+ 321,5
+ 321,5
<br> ZŠ Korunovační
0,0
+ 122,4
+ 122,4
<br> ZŠ PedF Univerzity Karlovy Umělecká
<br> (vč.MŠ U Studánky)
0,00
+ 198,4
+ 198,4
<br> ZŠ Fr.Plamínkové
0,0
0,0
0,0
<br> ZŠ Tusarova (vč.MŠ Tusarova)
- 154,0
+ 154,0
0,0
<br> ZŠ T.G.M.Ortenovo nám <.>
- 26,1
+ 157,7
+ 131,6
<br> MŠ U Uranie (vč.pracoviště U Pergamenky)
0,0
+ 328,6
+ 328,6
<br> MŠ Na Výšinách
0,0
+ 290,3
+ 290,3
<br> MŠ Letohradská (vč.pracoviště MŠ U Průhonu)
0,0
+ 263,6
+ 263,6
<br> MŠ Nad Štolou (vč.pracoviště MŠ Janovského)
0,0
0,0
0,0
<br> MŠ Kostelní
0,0
+ 2,0
+ 2,0
<br>
Dotační tituly státního rozpočtu a MHMP
<br> Dotační tituly státního rozpočtu MŠMT jsou rozdělovány prostřednictvím odboru školství MHMP a dále jsou poskytovány finanční objemy přímo z rozpočtu MHMP.Podrobný rozpis jednotlivých ÚZ viz dokument „Přehled účelových dotací z rozpočtu HMP roku 2017 včetně čerpání“.( ÚZ 081,91,96) – Finanční vypořádání s MHMP.FZŠ Umělecká nečerpaný finanční obnos ve výši 7 600,00 Kč (dotace s ÚZ 81 „Písmo-jako vědomá stopa“) – vrátila na účet MČ Praha 7 v r.2018 <.>
· ÚZ 103133063 a 103533063: (5 867 929,60 Kč) Účelová neinvestiční dotace z MŠMT z operačního programu VVV v rámci výzvy „Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ.Finanční obnos 1 683 820,0 Kč Kč byl určen pro MŠ,pro ZŠ 4 184 109,60 Kč.Celkově bylo vyčerpáno v r.2017 1 836 548,82 Kč,4 031 380,78 Kč se převádí k využití do r.2018 <.>
· ÚZ 120513014 a 120113014: (692 418,57 Kč) Účelová neinvestiční dotace z MPSV na realizaci projektu „Školní obědy dostupné pro každé dítě“ financováno v rámci Operačního programu potravinové a materiální pomoci.Případný nevyčerpaný objem v jednotlivých školách je možno v souladu s metodikou převést k využití v dalším kalendářním roce.MŠ obdržely celkem 149 436,26 Kč,ZŠ 542 982,31 Kč.V r.2017 vyčerpáno 117 618,35 Kč,do r.2018 se převádí 574 800,22 Kč <.>
· Operační program „Pól růstu“
MŠ/ZŠ
Finanční částka
Pozn <.>
<br> MŠ Letohradská
<br> (ÚZ 108100104,108517050,108100105,108517985)
1 758 800,00
1 430 tis.Kč neinvestiční část,328,8 tis.Kč část investiční,projekt „Z pohádky do pohádky“ – zatím nepoukázáno z MHMP
<br> ZŠ Strossmayerovo náměstí
<br> (ÚZ 108100104,108517050,108100105,108517985)
1 750 100,00
1 527,1 tis.Kč neinvestiční část,223,0 tis.Kč část investiční,projekt „Modernizace učeben“ – zatím nepoukázáno z MHMP
<br>
1 000 000,00
projekt „Jsme IN“
<br>
· ÚZ 33122 „Bezpečné klima v českých školách na rok 2017“ ve výši 117 000,0 Kč (pro ZŠ Fr.Plamínkové 80,0 tis.Kč,pro ZŠ Tusarova 37,0 tis.Kč).Dotace vyčerpána v plné výši <.>
· ÚZ 108 „Prevence sociálně-patologických jevů“ ve výši 28 140,- Kč pro ZŠ Fr.Plamínkové – dotace nevyčerpána,vrácena na účet MČ Praha 7 v r.2018
<br> Mimořádné dotační tituly z rozpočtu MČ Praha 7
MŠ/ZŠ
Finanční částka
Pozn <.>
<br> ZŠ Korunovační
150 000
oprava podlahových krytin
<br>
50 000
provizorní obědy
<br>
60 000
projekt „angličtina s rodilým mluvčím“
<br> FZŠ Umělecká
50 000
příspěvek na letní dětskou školku
<br>
12 000
desinfekce vodního potrubí
<br>
1 100 000
investiční příspěvek: vybavení gastro kuchyně
<br>
127 100
investiční příspěvek: pečící pánev
<br> MŠ + ZŠ Tusarova
103 000
příspěvek na vybavení nových tříd
<br> ZŠ TGM Ortenovo nám <.>
147 000
zpřístupnění školního hřiště
<br>
600 000
investiční příspěvek: pořízení tunelové myčky
<br> MŠ U Uranie
700 000
vybavení nového pracoviště na Ortenově náměstí
<br>
861 205
posílení mzdových prostředků na 1-8/2017
<br>
217 500
navýšení kapacity
<br> MŠ Letohradská
381 655
posílení mzdových prostředků
<br> ZŠ Fr.Plamínkové
135 000
zajištění provizorních obědů
<br>
250 000
dokončení rekonstrukce kuchyňského provozu
<br> ZŠ Strossmayerovo náměstí
50 000
zajištění provizorních obědy
<br> CELKEM
4 994 460
<br>
<br> Ostatní:
· Zastupitelstvo MČ Praha 7 schválilo dne 22.5.2017 svým usnesením č.0075/17-Z finanční vypořádání příspěvkových organizací v oblasti školství za rok 2016 včetně rozdělení HV a vypořádání ztrát.Z tohoto usnesení mj.vyplynulo,že MŠ Letohradská (132,8 tis.Kč),MŠ U...

Načteno

edesky.cz/d/2101035

Meta

Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Jednání zastupitelstva   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Stavby   Veřejná zakázka   Rozpočet   Rozpočet   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Veřejná zakázka   Rozpočet   Rozpočet   EIA   Rozpočet   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   EIA   Pronájem   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 7      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz