Olomoucký kraj - Zveřejnění poskytnutých informací -tisk na kopírkách, náklady

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Olomoucký kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Tabulka_k_dotazu.pdf
náklady papír
<br> (Kč)
<br> A4,gramáže
<br> 80g/m
tiskárny a
<br> multifunkční
<br> grafické zařízení
<br> tonery,cartige
a obdobný
<br> spotřební
<br> materiál
<br> servis,údržba <,>
<br> opravy
specializovaný
<br> SW a HW pro
tisk
<br> počet
<br> nakupovaný
<br> ch papírů A4
<br> (počet listů)
<br> počet
<br> uživatelů
<br> využívají
<br> tiskárny
<br> počet
<br> funkčních
<br> tiskáren a
<br> grafických
<br> zařízení (vč <.>
<br> MFZ)
<br> 2015 426 767 Kč 907 870,50 Kč 300 699,89 Kč 2 255 000 504 378
<br> 2016 432 333 Kč 1 290 681,99 Kč 555 483,51 Kč 1 829 000 497 360
<br> 2017 375 463 Kč 1 177 622,44 Kč 674 384,50 Kč 1 880 000 523 317
<br> rok
<br> náklady tisk (Kč)
<br> náklady tiskárny (Kč)
počty (1)
<br> náklady na servis <,>
<br> údržbu a opravy
<br> jsou zahrnuty v
paušální částce
<br> ceny nájmu <,>
<br> nejsme tedy
schopni rozlišit a
<br> vyčíslit tyto
<br> nemáme,sw
<br> na správu
<br> multifunkčních
<br> zařízení (MFZ)
<br> je součástí
<br> nájmu MFZ
<br>
<br> papír tiskárny tonery
<br> 2015 - 2017 - SMERO
spol.s r.o <.>,na základě
<br> veřejných zakázek
<br> pronájem MFZ od 2015 -
<br> JANUS spol.s r.o.na
základě výběrového
<br> řízení,pořízení
příručních tiskáren - TS
<br> Bohemia,a.s <.>,TISET
MORAVA s.r.o <.>,DIGIS <,>
spol.s r.o <.>
<br> 2015 - Mechanika
Prostějov 97,družstvo <,>
<br> 2016 - 2017 C SYSTEM
CZ a.s <.>,na základě
<br> veřejných zakázek
<br> způsob výběru dodavatele
Zveřejnění poskytnuté informace.pdf
Odpověď dle zákona č.106/1999 Sb <.>
<br> Předmět žádosti:
<br> Předmětem žádosti ze dne 25.5.2018 bylo poskytnutí následujících informací o
nákladech a rozsahu tisku za roky 2015 – 2017:
<br> 1.Celkové náklady na nákup papíru A4,gramáže 80g/m a počet takto
nakoupených listů.Uveďte sumu za jednotlivé roky <.>
<br> 2.Celkové náklady na tiskárny dokumentů (pořizovací ceny,leasing,pronájem <,>
servis a spotřební materiál bez papírů a tonerů).Uveďte sumu vynaloženou
za jednotlivé roky <.>
<br> 3.Celkové náklady na tonery,cartige a obdobný spotřební materiál nakupovaný
pro tisk <.>
<br> 4.Celkové náklady na servis,údržbu a opravy tiskáren a multifunkčních
grafických zařízení <.>
<br> 5.Celkové náklady na pořízení a celkové náklady na nájem tiskáren a
multifunkčních grafických zařízení <.>
<br> 6.Celkové náklady na zakoupení či pronájem specializovaného SW a HW
pořízeného pro realizaci a monitoring tisku,pokud jde o SW a HW,který nebyl
součástí dodávky tiskáren či multifunkčních zařízení <.>
<br> 7.Celkový počet funkčních tiskáren a celkový počet multifunkčních grafických
zařízení evidovaných nebo pronajatých k 31.12.2015 a k 31.12.2016 a k
31.12.2017 <.>
<br> 8.Celkový počet pracovníků,kteří využívají tiskárny nebo multifunkční grafická
zařízení k 31.12.2015 a k 31.12.2016 a k 31.12.2017 <.>
<br> 9.Sdělte totožnost hlavního dodavatele papíru,tiskáren a tonerů.Uveďte,jak byl
vybrán <.>
<br> Uvedení cen bylo požadováno včetně DPH <.>
<br> Poskytnutá informace:
<br> Požadované informace byly zaslány v přiložené tabulce <.>
<br> Informaci zpracoval:
<br> Dne 15.6.2018,Mgr.XXXXX XXXXX,odbor majetkový,právní a správních činností <,>
oddělení právní <.>
<br> Počet listů: 1
Počet příloh: 1
Počet listů příloh: 1

Načteno

edesky.cz/d/2096477

Meta

Pronájem   Pronájem   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Olomoucký kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz