Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Tovéř.
Ministerstvo zemědělství Odbor státní správy lesů,myslivosti a rybářství
<br> Č.j.došlého dokumentu: KUOK 39531/2018 24294r2u1s-uzs-15231 “ “me: 23“ 4“ 2018 Illllllllllllllllllllllllllllllll Spisová značka.: 1RM10187/2018-16231 0002931117219
<br> Č.j.: 24294/2018-MZE-16231
<br> Vyřizuje: Mgr.XXXXXXXXX XXXXXXX
<br> Telefon: XXXXXXXXX E-mail: Christian.HoIfeId©mze.cz ID DS: yphaax8
<br> Adresa: Těšnov 65/17,Nové Město,110 00 Praha 1
<br> V Praze dne: 5.6.2018
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA ROZHODNUTÍ
<br> Ministerstvo zemědělství,odbor státní správy lesů,myslivosti a rybářství (dále též „Ministerstvo") jako příslušný správní orgán podle ustanovení 5 15 odst.1 zákona č.2/1969 Sb <.>,o zřízení ministerstev a jiných ústředních orgánu státní správy České republiky,ve znění pozdějších předpisů,dle 5 49 zákona č.289/1995 Sb <.>,o lesích a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen „lesní zákon“),ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> a dle 9 90 až 92 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“)
<br> rozhodlo
<br> ve věci odvolání JUDr.Jany Kašpárkové,nar.27.1.1978,bytem Dolany č.530,78316 Dolany,ze dne 5.4.2018 proti rozhodnutí Krajského úřadu Olomouckého kraje ze dne 28.3.2018 pod č.].KUOK 35670/2018,kterým se dle 5 19 odst.3 lesního zákona dočasně vyloučil vstup do XXXX,takto:
<br> Rozhodnutí Krajského úřadu Olomouckého kraje ze dne 28.3.2018 pod č.j.KUOK 35670/2018,kterým se dle 5 19 odst.3 lesního zákona dočasně vyloučil vstup do XXXX,se dle X XX odst.X písm.b) správního řádu zrušuje a věc se vrací k novému projednání <.>
<br> Účastníci řízenídle 27 odst.1 s rávního řádu: JUDr.;Jana Kašpárková,nar.27.1.1978,Dolany č.530,78316 Dolany „ Lesy Ceské republiky,s.p.Přemyslova 1106/19,500 08 Hradec Králové,IC 42196451
<br> ODÚVODNĚNÍ
<br> Ministerstvo obdrželo dne 27.4.2018 prostřednictvím Krajského úřadu Olomouckého kraje (dále jen „Krajský úřad") odvolání JUDr.XXXX XXXXXXXXXX,nar.XX.X.XXXX,bytem Dolany č.530,783 16 Dolany (dále jen „odvolatelka"),ze dne 5.4.2018 proti rozhodnutí Krajského úřadu Olomouckého kraje ze dne 28.3.2018 pod č.].KUOK 35670/2018 (dále jen „napadené rozhodnutí"),kterým se dle 5 19 odst.3 lesního zákona dočasně vyloučil vstup do XXXX <.>
<br> Krajský úřad v napadeném rozhodnutí rozhodl ve věci žádosti právnické osoby — Lesy České republiky,s.p <.>,Krajské ředitelství Šumperk,Potoční č.2161/22,787 01 Šumperk (dále jen „žadatel") ze dne 23.3.2018 o dočasně omezení nebo vyloučení vstupu do XXXX.Žadatel svou Žádost odůvodnil zájmem o zdraví a bezpečnost osob při likvidaci následků dvoudenní větrné kalamity ze dnů 17.3.2018 — 18.3.2018 (dále též „větrná kalamita“) na území v územní působnosti obcí s rozšířenou působností Šternberk,Uničov,Olomouc a Mohelnice.Krajský úřad vtomto napadeném rozhodnutí podle 5 19 odst.3 lesního zákona dočasně vyloučil vstup do XXXX na pozemcích určených k plnění funkci lesa ve vlastnictví státu,a to na dobu
<br> od 28.3.2018 do 28.6.2018 a současně vyloučil odkladný účinek odvolání podle 5 85 odst.2,písm.a),b) správního řádu.Krajský úřad vnapadeněm rozhodnutí taktéž stanovil,že se toto rozhodnutí nevztahuje na fyzické osoby,které budou provádět těžbu,manipulaci a dopravu kalamitniho dříví,na orgány složek integrovaného záchranného systému nebo subjektu krizové infrastruktury,na osoby dle ustanovení 5 20 odstavec 7 lesního zákona,na orgány státní správy lesů a na orgány České inspekce životního prostředí <.>
<br> Odvolatelka považuje napadené rozhodnutí za věcně a právně nesprávné a současně ho nepovažuje za dostatečně odůvodněné.Navrhuje,aby bylo napadené rozhodnutí v celém rozsahu zrušeno a vráceno prvostupňovému správnímu orgánu s pokynem,aby zkoumal míru nutnosti omezení,a to co do územního rozsahu napadeného rozhodnutí,tak i do doby,na kterou se omezení stanovuje <.>
<br> Ministerstvo po prostudování oduvodnění napadeného rozhodnutí došlo kzávěru,že toto odůvodnění nesplňuje všechny náležitosti % 68 odst.3 správního řádu.V odůvodnění absentují podklady,které by dokládaly ověření stavu na předmětných pozemcích určených kplnění funkcí lesa.Tento postup je současně vrozporu s š 3 správního řádu,jenž požaduje,aby správní orgán postupoval tak,aby byl zjištěn stav věci,o němž nejsou důvodné pochybnosti,a to vrozsahu,který je nezbytný pro soulad jeho úkonů s 5 2 správního řádu <.>
<br> Dále Krajský úřad v tomto odůvodnění uvádí,že životy a zdraví osob mohou být ohroženy činností vykonávanou těžbou dřeva a lesní dopravou dřeva při zpracování následků větrné kalamity.Podle ustanovení 5 20 odst.1,písm.i) lesního zákona je vlesích zakázáno vstupovat do porostů,kde se provádí těžba,manipulace nebo doprava dříví.Lze tedy konstatovat,že povinnost nevstupovat do XXXX za těchto okolností vyplývá již přímo ze zákona a není třeba kdosaženi tohoto účelu vydávat zvláštní rozhodnutí.Pokud se rozhodnutí opírá pouze o tento důvod,a to bez dalšího,je podle názoru Ministerstva nadbytečné <.>
<br> Dále Krajský úřad vnapadeněm rozhodnuti stanovil,že se...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška
Další dokumenty od Obec Tovéř | ||
---|---|---|
19. 11. 2024 | Návrh rozpočtu obce 2025 | |
19. 11. 2024 | Návrh střednědobého výhledu rozpočtu obce 2025-2027 | |
19. 11. 2024 | Pozvánka + program 22. zasedání zastupitelstva obce Tovéř. | |
06. 11. 2024 | Zápis z 21. zasedání ZO | |
22. 10. 2024 | Pozvánka+program na 21. zasedání zastupitelstva obce Tovéř. | |
...a další |