Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Nivnice.
OBEC NIVNICE
Výzva
k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu
na stavební práce
Zakázka:
<br> „Nivnice MK Podohradí - Linea“
<br> Druh zakázky:
<br> Veřejná zakázka na stavební práce
<br> Zadavatel:
<br> Obec Nivnice,Sídliště 1000,687 51 Nivnice
<br> Administrátor
veřejné zakázky:
<br> INVESTA UH,s.r.o <.>,Dlouhá 688,686 01 Uherské Hradiště
<br> Způsob zadání:
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu
<br> Nejedná se o zadávací řízení v režimu zákona 137/2006 v platném znění
o veřejných zakázkách
<br> Zadavatel veřejné zakázky obec Nivnice zastoupen společností INVESTA UH,s.r.o.<,>
se sídlem Dlouhá 688,686 01 Uherské Hradiště,Vás tímto vyzývá k podání
nabídky na stavební práce na akci
<br> „Nivnice MK Podohradí - Linea“
a) Identifikační údaje veřejného zadavatele
Název zadavatele:
Sídlo:
IČ:
DIČ:
Kontaktní údaje zadavatele:
Telefon,fax.:
e-mail:
<br> Obec Nivnice
Sídliště 1000,687 51 Nivnice
00 291 170
CZ 00 291 170
Ing.XXXXXXXX XXXXXXX – starosta obce
XXX XXX XXX
ou@ou.nivnice.cz
<br> b) Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je rekonstrukce místní komunikace ulice Podohradí
v rozsahu probíhající výstavby rodinných domů a dále rekonstrukci účelové
komunikace mezi ulicí Podohradí a konce stezky pro pěší a cyklisty mezi tokem
Nivničky a areálem firmy Linea <.>
Sídliště 1000,687 51 Nivnice,elektronická podatelna: podatelna@ou.nivnice.cz
Bankovní spojení: KB,a.s <.>,Uherský Brod,číslo účtu: 1927721/0100,IČO: 00291170,DIČ: CZ00291170
Úřední hodiny: pondělí,středa 8:00 – 17:00 úterý,čtvrtek,pátek 8:00 – 14:00
<br> Klasifikace předmětu veřejné zakázky:
kód CPV – 45233100-0 – Stavební úpravy pro komunikace
Uchazeč je povinen do své nabídky zahrnout veškeré práce a dodávky,které jsou
nezbytné pro kompletní provedení díla dle projektové dokumentace pro provedení
stavby zpracované projekční kanceláří Ing.XXXXXXXX XXXXXX – Projektová kancelář
A-S,Držby XXXX,XXX 01 Holešov.Stavba bude dokončena v souladu s platnými
předpisy písemným předáním a převzetím stavby a všech dokladů stavby <.>
<br> c) Podmínky poskytnutí zadávací dokumentace
Zadávací a projektová dokumentace v elektronické podobě bude zveřejněna na
webových stránkách firmy INVESTA UH,s.r.o <.>,www.investauh.cz.Přístupový
kód k zadávací dokumentaci Vám bude zaslán do 2 pracovních dnů po doručení
žádosti o zadávací dokumentaci zástupci zadavatele.Písemná žádost musí být
zástupci zadavatele doručena poštou nebo e-mailem a bude obsahovat
identifikační údaje uchazeče (název,sídlo,IČ)
Kontaktní osoby:
E- mail:
Mobil:
Pev.linka:
<br> XXX XXXXXXX
e.knotova@investauh.cz
XXX XXX XXX
572 540 131
<br> Ing.XXXXX XXXXXXX
info@investauh.cz
XXX XXX XXX
XXX 540 131
<br> d) Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
<br> 1.Základní kvalifikační předpoklady:
Doložením čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních
předpokladů – viz.příloha č.3 zadávací dokumentace – doložit
originál
2.Profesní kvalifikační předpoklady:
<br> Kopie výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm dodavatel zapsán ne
starší 90-ti dnů
<br>
<br> Kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů
v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky,zejména doklad
prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci jejímž předmětem
bude provádění staveb včetně jejich změn a odstraňování <.>
<br>
<br> Kopie osvědčení o autorizaci odpovědné osoby v oboru dopravní stavby
<br> 3.Předložit čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti dodavatele splnit
veřejnou zakázku – viz.příloha č.4 zadávací dokumentace – doložit originál
<br> Strana 2 (celkem 4)
<br> 4.Technické kvalifikační předpoklady
4.1 <.>
<br> Doložit seznam obdobných stavebních prací provedených dodavatelem
za posledních 5 let,z nichž
nejméně 3 stavby obdobného charakteru s finančním objemem
min.2 000 000,- Kč bez DPH
<br> 4.2 <.>
<br> Seznam musí obsahovat minimálně následující údaje:
označení subjektu,pro který byla zakázka realizována
stručný popis realizovaných prací,s uvedením jejich rozsahu
(finančně vyjádřeného v Kč)
období,ve kterém byla zakázka realizována
<br> Přílohou tohoto seznamu musí být kopie osvědčení objednatelů o řádném plnění
nejvýznamnějších z těchto stavebních prací; tato osvědčení musí zahrnovat cenu <,>
dobu a místo provádění stavebních prací a musí obsahovat údaj o XXX,zda byly
tyto stavební práce provedeny řádně a odborně <.>
<br> e) Lhůta a místo pro podání nabídek
Lhůta pro podání nabídek je stanovena do 11.09.2015 do 10:00 hod <.>
Místo předání nabídek: kancelář společnosti INVESTA UH,s.r.o <.>,Dlouhá 688,686
01,Uherské Hradiště Otvírání obálek je neveřejné
<br> f) Hodnotící kritéria pro zadání veřejné zakázky
Pro hodnocení nabídek stanovil zadavatel jediné hodnotící kritérium
Nejnižší nabídková XXXX XXX DPH
<br> g) Informace o zadávací lhůtě
Zadávací lhůta je lhůta,po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni <.>
Zadavatel stanovuje délku zadávací lhůty na dobu 2 měsíců <.>
<br> h) Informace o možnosti požadovat po zad...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Nivnice | ||
---|---|---|
17. 04. 2025 | Věcné břemeno GasNet - STL plynovodní přípojka pro RD Hoštáky 81 | |
15. 04. 2025 | Informace o konání zasedání Zastupitelstva obce č. 18/2025 | |
14. 04. 2025 | VV Finanční úřad - daň z nemovitých věcí na rok 2025 | |
11. 04. 2025 | OOP - přechodná úprava provozu ul. Brodská | |
11. 04. 2025 | Veřejné projednání návrhu změny č. 7 zásad územ. rozvoje Zl. kraje | |
...a další |