Obec Čehovice - ZÚ-Zápis Interní audit Obec

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Čehovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

ZÚ-Zápis Interní audit Obec

ZÁPIS 2 / 2017
z kontroly provedené na základě zákona č.320/2001 Sb <.>,v platném znění,ve smyslu vyhlášky
<br> č.416/2004 Sb.v platném znění a dalších zákonů a předpisů <.>
<br>
<br> Kontrolovaný subjekt : Obec Čehovice,Čehovice 93,798 21 Bedihošť
IČO: 00288101
<br> Statutární zástupce kontrolovaného subjektu: starosta obce XXXXX XXXXXX
<br> Zástupce kontrolního subjektu: předseda kontrolního výboru : Ing.XXXXXXXX XXXXXX
<br> Datum zahájení kontroly : XX.září XXXX
<br> Místo uskutečnění kontroly: Obecní úřad Čehovice
<br>
<br> Kontrola byla provedena na základě kontrolní činnosti,jako dílčí část kontroly nahrazující
<br> interní audit v souladu se zákonem č.320/2001 Sb <.>,§29 <.>
<br>
<br> PŘEDMĚTEM KONTROLY: I.pololetí roku 2017
<br>
Z výkazu ROZVAHA sestaveného k 30.6.2017
<br> Účet 419 – Fondy účetní jednotky – Sociální fond Zůstatek Kč: 80 595,45
<br> Pohledávka vůči FKSP ve výši Kč:
<br> pohledávka za IV.čtvrtletí ve výši Kč: 11 944,- převedena 11.01.2017
<br> pohledávka za I.čtvrtletí ve výši Kč: 1 308,- převedena 04.05.2017
<br> Nákup stravenek zaměstnancům – hodnota 80,- Kč
<br> Zaměstnanec hradí – 12,- Kč - 15%
<br> Obecní rozpočet - 24,- Kč - 55%
<br> Sociální fond 44,- Kč - 24%
<br> Nákup - ošatné,pohybové sportovní aktivity,lístky muzikál,rekreace
<br> Tvorba fondu 6% z hrubých mezd zaměstnanců.Čerpání fondu ošetřeno Kolektivní smlouvou
<br> v části VII.– Tvorba a čerpání sociálního fondu <.>
<br> Odvod za IV.čtvrtletí – 12.01.2017 - 17 243,-
<br> Odvod za I.čtvrtletí – 28.04.2017 - 17 551,-
<br>
<br> Účet 451 – Dlouhodobé úvěry vykazuje stav 11 465 272,90 Kč
<br> ÚVĚROVÉ ÚČTY u Komerční banky <.>
<br>
<br> Účet: 35-816841507 / 0100 8 772 295,90 Kč
<br> Splátka jistiny - 68 146,- Kč
<br> 35-900441557 0100 999 990,00 Kč
<br> Splátka jistiny 6 667,- Kč
<br> 35-1171471557/0100 1 692 987,00 Kč
<br> Splátka jistiny 32 000,- Kč
<br>
<br> -------------------------------------------------------
<br> Zaplacené úroky k úvěrům v období 1.1.2017 – 30.06.2017 72 022,40 Kč
<br>
<br> SPOŘÍCÍ ÚČET u Komerční banky k 30.6.2017 – 41 000,81 Kč
<br> Převod – 10.03.2017 – 20 000,- Kč 17-817-00003
<br> Převod – 09.06.2017 – 20 000,- Kč 17-817-00007
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> AKTIVA CELKEM : 63 570 682,42 Kč
<br> PASIVA CELKEM : 63 570 682,42 Kč
<br> Dlouhodobý nehmotný majetek 145 200,00 Kč
<br> Dlouhodobý hmotný majetek 59 061 645,56Kč
<br> Dlouhodobý finanční majetek 220 000,00 Kč
<br> Oběžná aktiva 4 143 836,86 Kč
<br> Krátkodobé pohledávky 960 982,00 Kč
<br> Krátkodobý finanční majetek 3 182 854,86 Kč
<br> Sociální fond 80 595,45 Kč
<br>
<br>
<br> Z VÝKAZU ZISKU A ZTRÁT sestaveného k 31.12.2016
<br> Náklady celkem : 2 566 558,97 Kč
<br> Z toho: náklady činnosti 2 214 732,57 Kč
<br> finanční náklady 72 240,40 Kč
<br> náklady na transfery 279 586,00 Kč
<br>
<br> Výnosy celkem: 4 589 146,65 Kč
<br> Z toho: výnosy z činnosti 936 296,50 Kč
<br> finanční výnosy 45 275,66 Kč
<br> výnosy z daní a poplatků 3 298 666,49 Kč
<br> výnosy z transferů 308 908,00 Kč
<br>
<br> HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK k 30.06.2017 - 2 022 587,68 Kč
<br>
<br>
<br> 2.NÁLEŽITOSTI ÚČETNÍCH DOKLADŮ,DOŠLÉ A VYDANÉ FAKTURY
<br>
<br> V rámci namátkové kontroly bylo zjištěno,že účetní doklady I.pololetí roku 2017
<br> obsahují náležitosti dle ust.§ 11 zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,v platném znění <.>
<br> Došlé faktury jsou hrazeny ve lhůtách splatnosti –
<br> kontrola - DF č.17-001-00001 - 17-001-00121
<br> Kontrola -vystavené faktury –zpětný odběr,sečení FVT,hlášení rozhlasem-
<br> VF č.17-002-0001- č.17-002-00015
<br> Kontrola - vnitřní doklady - VD 17-801-00001 – 17-801-010121
<br>
<br> Evidence poštovních známek je vedena v knize došlé a odeslané pošty – o nákupu
<br> a spotřebě poštovních známek je účtováno na účtu 263 – Ceniny
<br> Konečný zůstatek k 30.06.2017 651,- Kč
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 3.ÚHRADA POPLATKŮ STANOVENÝCH OBECNĚ ZÁVAZNÝMI
<br> VYHLÁŠKAMI OBCE
<br>
<br> Dle výkazu FIN 2N-12M – Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu ÚSC,dobrovolných svazků
<br> obcí a regionálních rad sestaveného k 30.06.2017
<br> pol.1340 Poplatek za provoz systému shromaždování,sběru,přepravy komunálního odpadu
<br> 133 500,- Kč 72,16 %
<br> pol.1341 - Poplatek ze psů 3 420,- Kč 85,50 %
<br> Par.1012 pol.2131 Příjmy z pronájmu 60 157,- Kč 28,65 %
<br> Par.2310 pol.2111 Příjmy poskyt.služeb – pitná voda 143 085,- Kč 44,71 %
<br> Par.2321 pol.2111 Příjmy poskyt.služeb – odvádění vod 92 131,- Kč 80,11 %
<br>
<br> 4.KONTROLA SOULADU ČERPÁNÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ NA
<br> SCHVÁLENÝ ROZPOČET OBCE
<br>
<br>
<br> Rozpočtové opatření č.1 – 14.02.2017
<br> Rozpočtové opatření č.2 – 04.03.2017
<br> Rozpočtové opatření č.3 – 04.04.2017
<br> Rozpočtové opatření č.4 – 04.05.2017
<br> Rozpočtové opatření č.5 – 04.06.2017
<br>
<br> 5.SMLUVNÍ VZTAHY,záměry,OZV Obce
<br>
<br> V kontrolovaném období byly zveřejněny tyto záměry:
<br> 1.března 2017 – Záměr – prodej část pozemku p.č.365- výměra 1,5 m2 – 450,- Kč
<br> 29.června - Záměr obce – ...

Načteno

edesky.cz/d/2086139

Meta

Prodej   Zveřejnění záměru   Pronájem   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Obec Čehovice
03. 11. 2021
03. 11. 2021
02. 11. 2021
02. 11. 2021
01. 11. 2021
  ...a další
Více dokumentů od Obec Čehovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz