Obec Krmelín - Závěrečný účet obce Krmelín za rok 2017 a další doprovodné materiály

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Krmelín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Čerpání finančních prostředků poskytnutých zřizovatelem za 1 - 12 2017

úL;i:,Ci.ii ij}iPl.-t
KR$,tELiN
<br> ZákJadní škola T.G.Masaryka Krmelíno
<br> č erp ání n""" u#;Í'ť,l"".f-ilÍfi íiT,íili h zíizov ate
za 1-|.212017
<br> Rada obce krmelín
obec krmelín
Kostelní 70
739 24 Krmelín
<br> Uvedené částlql se mohou lišit od částek ve Výkazu zisku a ztráty Úč"mí závěrlE Q daném
období) o.finanční částfu poslEtované z jiných zdrojů (např.potraviny,sponzorslcé dary <,>
ONII/,projeh Comenius,Operační programy ]PVK,EU šablony) <.>
Dne 28.02.2018 L
Zpracovala: ^Simona Venclíková /' | _>\ ZÁKLADNÍ ŠKOLA
<br> T.G.Masaryka Krmelín <,>
příspěvko,rá
<br> ",9";;;;;;
<,> _ 739 24 KllMILlNJ,i 70
lL:7099)941 trl:602 455 l75
<br> 2 9 -03- 2018
<br> Název
Cástka
<br> poskýnuta
zřizovatelem
<br> + ostatní
vÝnosv
<br> Skuteěné
čeryání
<br> 1_31201]
<br> Skutečné
čerpání
<br> I-612011
<br> Skutečné
čerpání
<br> |_9l2017
<br> Skutečné
čerpání
<br> 1*1212011
<br> spotřeba materiálu 39 566,- 83 97,1.- 115 604.- l55 883,92
Celkem 39 566,- 83 977,- 115 604,- l55 883,92
<br> Voda l 160.- 4 804.- l 8 108.- 30 03 1 <.>
Plvn 0 76 l51,7615l.- 185 536-
Elektrická energie 12 063.- 12 063,- 12 063,- 153 1 18,-
<br> Celkem 13 223.- 93 018.- 106 322"- 368 685.-
Opraly a udržování 74 23l,<,> 8I713,20 304 396,20 347 358,-
<br> Celkem 74 23l,- 81713,20 304 396,20 347 358,20
Cestovné 6 553.- 12 335.- 18 486.- 31 699,-
Nákladv na repr.l024,- 2 965,- 2 965,- 2 965.-
<br> Celkem l 5/ l-- 15 300.- 2| 45l,34 664,-
ostatní služby 25 312,90 44189.20 49 028,70 I41 029,70
Zpracováni mezd 9 564^- 19I28,- 28 692,- 40 356,-
oZo 2 664,- 5 328,- 7 992.- 10 656.-
Revize 10 702.60 l5 675.10 16 328.60 27 630.10
Telekom.služby 9 006,43 17 236.20 25 961.44 35 068,78
Softwar.službl 41 085,45 60 942;70 13 042,70 95 084"88
Pronáiem TJ XXXXX X X XXXXX.- l lX XXX,_
<br> Celkem 98 335,38 162 499,20 291771"44 468 475,46
I(ooperativa 0 10,742.- 10 742.- 10 742,-
<br> Jiné ostatní wdaie 3.02 2 505,03 5 005.58 5 005.58
Celkem 3,02 13 247,03 15 747,58 15 747,58
<br> DDHM 701 8,- 107 078,- l48,746.- 251 921.30
Celkem 7018,- 107 078.- 148 746,- 257 921.30
<br> Nákladv celkem 239 953,40 556 832,43 1004 038,22 l 648 735,46
<br> Rozoočet l 496 000,-
Nal"íšení rozpočtu 256 200,-
]nvestiční transfer 4 000 000.- 56 991,-
<br> snížení transferu -3 943 000,-
Odpisv DHM 138 000,-
Vrácení odpisů -138 000,-
VÝuka AJ 38 250,- 6 600.-
<br> Schválil: Mgr.Dušan lgnačík,MBA
<br>
<br> \
<br> lnventarizační zpráva za rok 2017
<br> Účetníjednotka: Základníškola T.G.Masaryka Krmelín,příspěvková organizace
tčo:loggzgrt
školnítzo
739 24 Krmelín
<br> zřizovatel: obec krmelín
<br> Datum zpracování: 30.01.2018
Den zahájení inventarizace: 04.01-.2018
Den ukončení inventarizace: 30.01.2018
Den,ke kterému byla inventarizace provedena: 37.t2.2017
<br> l.Vyhodnocenídodrženívyhlášky č.270l2010 Sb.a vnitroorganizačnísměrnice k inventarizaci <.>
<br> lnventarizační činnosti:
<br> 1.1.Plán inventur
<br> Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen <.>
lnventarizačníkomise postupovala v souladu s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicÍ <.>
Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena <.>
Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu <.>
Koordinace inventur s jinými osobami proběhla <.>
Termíny prvotních i rozdílových inventur byly dodrženy <.>
<br> 1.2.Proškolení členů inventarizační komise
<br> proškolení proběhlo v budově základníškoly dne 04.01.2018,přítomni byli všichni Členové,na
<br> důkaz byly připojeny podpisy na protokolu <.>
<br> Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti <.>
<br> 1.3.Podmínky pro ověřovánískutečnosti a součinnost zaměstnanců
<br> Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu <.>
<br> t,4.Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům
<br> Bez přijatých opatření <.>
<br> lnventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skuteČnost <.>
<br> oBEcNi UŘAD
KRMELíN
<br> Óis,dooisu:
<br> Do§io: l 5 -03- 2018
ó,j,:
<br> Přilohy:
<br> V!řizuje:
<br> ukl,znak:
<br>
<br> U inventur byly vždy přítomny osoby odpovědné za majetek <.>
Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazku a ostatních inventarizačních
položek pasiv a podrozvahy,který je zaznamenán v inventurních soupisech <.>
SkuteČný stav byl porovnán na účetnístav majetku a závazků a ostatních inventarizačních položek
dle data provedeníinventury.Rozdílová inventura nebyla provedena <,>
<br> 2.Výsledek inventarizace:
<br> 018
<br> 021
<br> o2z
028
<br> 031
<br> 032
IL2
I32
24L
z43
26t
z63
31,4
<br> 321 <,>
<br> 324
331
336
337
342
374
377
378
381
388
389
<br> DDNM
<br> Stavby
<br> samostatné mov.věci a soub.mov.věcí
DDHM
<br> Pozemky
<br> Kulturní předměty
<br> Materiál na skladě
Zboží na skladě
<br> Běžný účet
Běžný účet FKSP
Pokladna
Ceniny
Krátkodobé poskytnuté zálohy
Dodavatelé
Krátkodobé přijaté zálohy
zaměstnanci
Sociální zabezpečení
Zdravotnípojištění
Jiné přímé daně
Krátkodobé přijaté zálohy na transfery
Ostatní krátkodobé pohledávky
Ostatn í krátkodobé záv azky
Náklady příštích období
Dohadné účty aktivní
Dohadné účty aktivní
<br> 44 6...

Čerpání finančních prostředků poskytnutých zřizovatelem za 1 - 12 2017

oggcNi úŘno KRME1l_!__ Čis.dopisu: Došlo; 29_03_2018 ó !.: Přílohy: ____-___=--__ Vyřizuje: ukl,znak: Mateřská škola Krmelín,příspěvková organizace Čerpání fina n č ních p rostřed ků poskytn utých zíizov atelem zat-12l 20t7 Rada obce krmelín obec krmelín Kostelní 70 73924 Krmelín Název Dotace Cerpání ] -3/20 ] 7 Cerpání 1-6/20I7 Cerpání 1-9/20l7 Cerpání 1-12/20]7 spotřeba materiálu 5 250.- 18 084.- 37 101,_ 46 937,09 spotřeba energie -27 010,- 32 384,- 32 384.- 186 501,_ Voda 0 0 0 4lI1.- Plyn 0 33 059,- 33 059.- 98 059.- Elektrická energie -27 0I0,- -675,- -675.- 84 325.- opraw a udržování 0 315,_ 52 664,- 52 664,- Cestovné 77,- 2I9,- 285,_ 285,- Službv 32 133.39 53 735,64 81 995,88 105 101,13 ostatní služby 9 768.- 20 637.- 37 422"- 47 719,- svoz odpadu I492.- 2 984.- 4 4,76.- 5 968.- Revize 726,- 726.- )))7- 3 073.- Telekom.služby 7 I42.- 14 333.- 21 677.- 29126.- softwarové služby 13 005,39 15 055,64 16 197.88 19 2r5.I3 ostatní náklady 0 4 680._ 4 680.- 4 680.- DDHM 14 990,- 14 990._ 14 990"- 29 980._ celkem čerpání 52 373.39 l24 407,64 224 099.88 426148,22 -27 l00,- Rozpočet 328 000,- -98148,22 Odpisy 202 000,- I0I042,- 202 084,- Navýšenj rozpočtu 71 500,- 71492,- Odvod odpisů 202 000,<,> - Investice celkem 0 celkem rozpočet 601 500._ Skolné l33 650.- I Zpracovala: XXXXXX XXXXXXXXXX 't,! Případné nesrovnalosti vyskytující se porovrráním Schválila: XXXXX XXXXXXX se závěrkovými výkazy za X.čtvrtletí roku XXXX Dne: 19.02.2018 l jsou způsobeny příjmy z jinýchzdrojů.fiÚ) Spotřeba materiálu Spotřeba energie Opravy a udržování Cestovné Služby Ostatní náklady DDHM Odpisy Dne 19.02.2018 Zpr acov ala: S imona Venclíková Schválila: XXXXX XXXXXX Mateřská škola Krmelín,příspěvková organ Skutečné čerpání rozpočtu v roce 2017 - finanční prostředky ěerpány dle návrhu rozpočtu na rok 2017 (čisticí,lrygienické a prací prostředky,kancelářské potřeby,materiál na drobné opravy a udržování majetku,dětské ložní prádlo,metodické materiály,didaktické a učební pomůcky,drobné kuchyňské nádobí,teriny a termosy) - finančníprostředky ěerpány dle návrhu rozpoětu narck2017 (spotřeba plynu,spotřeba elektřiny,spotřeba vody a stočné) - finanční prostředky čerpany dle návrhu rozpoětu na rok 2017 (běžné opravy elektroinstalace a osvětlení,opravy elektrospotřebičů,opravy WC,opravy EZS,opravy sportovního nářadí,opravy vnitřního zaíizení a vybavení,opravy kuchyňského vybavení,opravy PC,tiskáren a kopírky,zednické a malířské práce) - finanční prostředky ěerpány dle návrhu rozpoětu na rok 2017 (cestovné na semináře,školení a konference,jednání na úřadech,nákupy materiálu) - finaněrrí prostředky čerpány dle návrhu rozpoětu na rok 2017 (revize elektřiny,komínů,EZS,qýtahů,hasiěských přístrojů,hydrantů,kotelen,TV zařizení,servis kanalizačních systémů,softwarové služby,telekomunikační služby,svoz odpadu,internetové připojení,rozbory vody,poštovné,školení,semináře,bankovní poplatky,licence,předplatné ěasopisů,preventivní prohlídky zaměstnanců,kva|ifi kované osobní certifikáty) - finarrční prostředky čerpány dle návrhu rozpočtu na rok 20l7 (Kooperativa - pojištění podnikatelských rizik) - finanční prostředky čerpány dle návrhu rozpoětu na rok 2017 nepořízeno: myčka nádobí (po opravě stále funkění) pořízeno,<.> sušička prádla Beko 14 990,- Kě rravýšení rozpočtu o 71 500,- Kč vyěerpálro celkem 7I 492,- Kě na nábytek v 1.třídě - plánovaná výše odpisů - 202 000,- Kě - skutečně zaúětované odpisy 202 084,-Kě - odpisy ve výši 202 000,- Kč odvedeny zpét na úěet zřizovatele oBEcNi uŘno KRtvlELiN 2 9 -03- 2018 I lnventarizační zpráva za rok 2OL7 Účetní jednotka: Mateřská škola Krmelín,příspěvková organizace lčo:loggzggz Kostelní 70 739 24 Krmelín zřizovatel: obec krmelín Datum zpracování: 01.02.2018 Den zahájeníinventarízace: ]-8,01.2018 Den ukončení inventarizace: 31.01.2018 Den,ke kterému byla inventarizace provedena: 3L.t2.20L7 Vyhodnocení dodržení vyhlášky č.27OlZOtO Sb.a vnitroorganizační směrnice k inventarizaci.1.lnventarizační činnosti: 1.1.Plán inventur Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen.lnventarizační komise postupovala v souladu s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu.Koordinace inventur s jinými osobami proběhla.Termíny prvotních i rozdílových inventur byly dodrženy.1.2.Proškolení členů inventarizační komise V,Proškoleníproběhlo v budově mateřské školy dne 15.01.2Ot8,přítomni bylivšichni členové,na důkaz byly připojeny podpisy na protokolu.Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti.1.3.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu.1.4.Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům Bez přijatých opatřen í.lnventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost.OtsEcNi uŘ*n KRtuELiN čis.do6su: D

Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce Krmelín za rok 2017

KRAJSKÝ ÚŘAD MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ Odbor podpory korporátního řízení a kontroly 28.října 117,702 18 Ostrava Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu tel.: 595 622 222 IČ: 70890692 Bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.– centrála Praha fax: 595 622 126 DIČ: CZ70890692 č.účtu: 1650676349/0800 ID DS: 8x6bxsd Úřední hodiny: Po,St 9.00-17.00; Út,Čt 9.00-14.30; Pá 9.00-13.00 www.msk.cz KUMSX01Y6P5C Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce Krmelín,IČ 00296848 za rok 2017 Na základě písemné žádosti ze dne 2.6.2017 provedla kontrolní skupina ve složení: Kontrolní skupina Funkce Pověření č.Identifikační karta č.Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX kontrolor pověřený řízením XXX/XX/XXXX XXXX Ing.XXXXX XXXXXXXX Adamusová kontrolor XXX/XX/XXXX XXXX dne XX.X.XXXX přezkoumání hospodaření obce k datu 31.12.2017,místem provedení přezkoumání hospodaření byl Obecní úřad Krmelín.Kontrolní úkon,jímž bylo přezkoumání zahájeno: - doručení oznámení o zahájení přezkoumání hospodaření za rok 2017 dne 26.9.2017.Poslední kontrolní úkon předcházející vyhotovení zprávy: - rekapitulace provedeného přezkoumání se zástupci obce dne 16.5.2018.Zástupci územního celku přítomni při realizaci dílčího přezkoumání hospodaření: - Ing.Yveta Kovalčíková,starostka - XXXXXXX XXXXXXXX,účetní Přezkoumání hospodaření obce za rok XXXX bylo provedeno v rozsahu stanoveném zákonem č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) a v návaznosti na dílčí přezkoumání hospodaření vykonané dne 12.10.2017 kontrolní skupinou ve složení: - Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX - Ing.XXXXX XXXXXXXX Adamusová - Ing.XXXXX XXXXX Čj.: MSK XXXXX/XXXX Sp.zn.: KON/15117/2017/Sam 113.1 V10 Vyřizuje: Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX Telefon: XXX XXX XXX Fax: XXX XXX XXX E-mail: posta@msk.cz Čj.: MSK 76237/2018 Sp.zn.: KON/15117/2017/Sam 2/11 tel.: 595 622 222 IČ: 70890692 Bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.– centrála Praha fax: 595 622 126 DIČ: CZ70890692 č.účtu: 1650676349/0800 ID DS: 8x6bxsd Úřední hodiny: Po,St 9.00-17.00; Út,Čt 9.00-14.30; Pá 9.00-13.00 www.msk.cz Přezkoumání hospodaření územního samosprávného celku (dále jen „územní celek“) bylo prováděno zejména dle následujících právních a jiných předpisů,souvisejících s činností orgánů územního celku: 1.zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),X.zákon č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),X.zákon č.218/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících předpisů (rozpočtová pravidla),ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),X.zákon č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),X.vyhláška č.410/2009 Sb <.>,kterou se provádějí některá ustanovení zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,ve znění pozdějších předpisů,pro některé vybrané účetní jednotky (dále jen vyhláška č.410/2009 Sb.),6.vyhláška č.5/2014 Sb <.>,o způsobu,termínech a rozsahu údajů předkládaných pro hodnocení plnění státního rozpočtu,rozpočtů státních fondů,rozpočtů územních samosprávných celků,rozpočtů dobrovolných svazků obcí a rozpočtů Regionálních rad regionů soudržnosti (dále jen vyhláška č.5/2014 Sb.),7.České účetní standardy pro některé vybrané účetní jednotky,které vedou účetnictví podle vyhlášky č.410/2009 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů (dále jen České účetní standardy),8.vyhláška č.323/2002 Sb <.>,o rozpočtové skladbě,ve znění pozdějších předpisů (dále jen vyhláška č.323/2002 Sb.),9.zákon č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole),ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),XX.vyhláška č.416/2004 Sb <.>,kterou se provádí zákon č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole),ve znění pozdějších předpisů (dále jen vyhláška č.416/2004 Sb.),11.zákon č.23/2017 Sb <.>,o pravidlech rozpočtové odpovědnosti (dále XXX XXXXX č.XX/XXXX Sb.),XX.zákon č.25/2017 Sb <.>,o sběru vybraných údajů pro účely monitorování a řízení veřejných financí,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XX/XXXX Sb.),XX.zákon č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník (dále XXX XXXXX č.XX/XXXX Sb.),XX.zákon č.90/2012 Sb <.>,o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích) (dále XXX XXXXX č.XX/XXXX Sb.),XX.zákon č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),XX.zákon č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),XX.zákon č.340/2015 Sb <.>,o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),XX.vyhláška č.270/2010 Sb <.>,o inventarizaci majetku a závazků (dále jen vyhláška č.270/2010 Sb.),19.vyhláška č.220/2...

Inventarizační zpráva ke dni 31.12.2017

obec krmelín Kostelní ul <.>,739 24 Krmelin70 Inventarizační zprárua Souhrnná zpráva o průběhu a výsledku inventarizace provedené ke dni 31.12.2017 Účetní.jednotka: Obec: IČ: Datum zpracování: Den,ke kterému byla inventarizace provedena: Krmelín 00296848 15.02.2018 3L 12.2017 xxx Vyhodnoce ni dodrženi lyhlášky ó.27 0 l 20 I 0 Sb.: 1.Dodržení plánu inventur Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen dte 4.12.2017.Inventarizační komise postupovala s lyhláškou a směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Podpisy ělenů inventarizaéní komise byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdily.Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu,Koordinace inventur s jinými osobami proběhla.Termíny prvotních inventur byly dodrženy.Jmenování vč.proškolení členů inventarizaění komise proběhlo dne 7.12.2017.Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti.Na 80.jednání RO,konané dne 4.12,2017,pod bodem 2.(20180) Rada obce Krmelín schválila Přikaz starosty k provedení inventarizace k 31.12.2017 věetrrě Pravidel rady obce o provádění lryíazení a likvidace majetku obce a jmenování ělenů inventarizaěních komisí.Prvotní inventura majetku pro inventarizační položky byla zahájena dne 4.1.2018 a ukončena dne 12.1.2018.Dokladová inventura bylazahájena 4.1.2018 a ukončena dne 30.1.2018.2,Inventurní soupisy Inveríarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skuteěnost.' U inventur byly vždy členy komise osoby odpovědné zamajetek.Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazki a ostatních inventarizačních položek pasiv a podrozvahy,ktery je zaznamenán v inventurních soupisech-viz.příloha č.1.3.Kontrola hospodaření s majetkem obce.stav pohledávek a závazků Inventarizaění komise nezjistila žádné závady při skladováni zásob,ani cizi majetek,kte4ý by se nacházel v prostorách budov v majetku obce či cizí majetek na pozemcích obce.Hmotn;ý a nehmotný majetek včetně finančního majetku je evidován prostřednictvím softwaru firmy GORDIC,s.r.o.pro evidenci majetku.Inventarizaéní komise neshledala žádné závady ve vedení majetku.Inventární knihy jsou vedené v elektronické podobě a zápisy jsou prováděné pruběžně.Hmotný majetek je řádně uživán a nevykazuje se poškození či zanedbání údržby.Ztohoto důvodu nenavrhuje žádná opaťení.a) Pohledávk},vedené v účetnictví na účtu 3 1 1 a 3 15: Na účtu 31 1 jsou lykazovány pohledávky ve výši 65 424,56Kě Kčb) Vydané faktury Pronájem nebytoqých prostor Pronájem pozemků pacht- smvak Stočné Poplatek za domovní odpad Popl.z ubY.kapacity Komunální odpad - podnikatelé Opráv§ k pohledávkám jsou ve ýši 9 963,10 Kč.Na účtu 315 jsou lykazované pohledávky ve výši 210 408,90 61 018,00 Kč 78 893,00 Kč 6 166,00 Kč 13 114,00 Kč 5 613,00 Kč 28 776,00 Kó 1 020,00 Kč 5 310,00 Kč Závazky jsou vedené na účtu 321 v částce 465 732,72 Kč - jedná se o došlé faktury lystavené v závérurok2017 se splatností v lednu 2018.V}rjádření hmotně odpovědného pracovníka ke vzniku inventarizačních rozdílů: Přiinventarizacinebylyzjištěnyinventarizačnirozdily.prohlášení hlavní inventarizační komise: Hlavní inventarizační komise tímto konstatuje,že veškeré inventury proběhly v souladu s vydaným plánem inventur v termínech,které byly stanovené starostou obce.Jsme si vědomi možných následků za nesprávné provedení inventarizace.z a lnv entar izačni kom i s i : 4.5.Předseda Členové Ing.XXXXXX XXXXXXX Mgr.Jakub ČmielA{aděžda Šlachtová Osoba hmotně odpovědná zamajetek: Starosta obce Ing,Yveta Kovalčíková Přílohač.1-Rozvaha územruí sAMospRÁvNÉ cELKy,svAzKy oBcí,REGloNÁt-uí moy REGloNů souDťNosTl ob€c Kmelín,Ko§telni ul <.>,739 2il Kmelin 70; lc 00296848 - lnveilaíiace _ 5.12.17 <.>,i,<,> 9,<,>,<,>,-9,<,>,<,> :!,9,<,>,<.>.! <.>,!,<,>,-1-?.- '1;i,Ro7VÁHA Sot]HlÁSl okamžik sestavení: r 1-2o18---l Podpisový záznam: l- J*.iÉsýk"-il PODROZVAHA SOUHLASÍ AfrlVNí PAslVNí.u." |-------- -------lÚětová třída 9 - Podrozvahové účty Účtová skupina 90 - Majetek,<.> ]iÍlý.9,<.>.9hý,í!9,<,>,-"l Účtová skupina 9l - krátkodobé ostatní krátkodobé ostatní krátkodobé ze žahraničních tran§ferů z tíansfeřů Účíová skupina 92 - Podmíněné_.po_hledávky.z (rátkodobé pol osobou z důvodu,jil99.<.>,z důvodu uživáni osobou na,<.>.9199i9i9iš_,PgdIT.iÉr,P9h!99iiy-!Y-i,<.> 9,ú.<.> Y99-u,-u-iíyi-li,í,<,> _"i_"l!!g,iiíl9,<,> 9,<,> ol9!99,-íI:i-t}999!9,P-99nilĚ!9,<,>,9l9!,lh999!9,P9ér,íí!inÉ,P9!:]!9!jiYiy,<.> 9,<,> i1ll9,"-,9,P19q_"]ag|9rh999,b9|9 ze sdíIených daní,<,> líla:lts999_b.e.P__"-díilĚlÉ,P,-o-,|]l_"-{iiY!ly,'._"-,<,> u-a!9,i!,<,> lí,iillýal.a§ígj-q,n,<,>,P_l99|9q9p9,P9í!T,ilĚn9,P9]]!§-{]iYliy,<.> š,Y.Je!:]r,<,> |,jjlý!_.d-,<.> 9j9rT <.>,<.>,kíátkodobé Účtová skupina 96 - Podminěné,_á_v_aky z Dlouhodobé._,5riil}9§9pÉ.P,o-qn|l9í|š,-.9Yia§ j íý_u-,o,9_{,g,žLYáni.siail19,ti 9-|9,]h9q999,P9qr,!lÉ|i,lé-uJí|Y-,<,> -d-g]999,<,> z důvodu užívání ciziho m nebo,<.> líriit!i999!--e-p--q4,T|l9llÉ,-+'yia|-y-,a-"-,:t!,!9y,9.na základě z iiných smluv Dlouhodobé z iiných smluv s přiiatého kolaterálu li;iilóe a další činnosti krátkodobé.<.> q!...

Výkaz pro hodnocení plnění rozpočtu

Licence: DM91 XoRGBAíA / BlA (01012017 / 01012017) Ministerstvo financí VÝXIZ PRO HODNOCENÍ PLNĚNÍ ROZPOČIU zemních samosprávn ch celkri,dobrovolnlich svazk obcí a regionálních rad sestavenli k 12 l2017 (v Kč na dvě desetinná místa) XXX XXXXX lČO XX,XX XX XXXXXXXX Název a sídlo účetníjednotky: obec krmelin Kostelní ul.70 739 2 Krmelín FlN 2-12 M bhc KRI íELíN ek i'.F1'de!r- l,{ ís tei:'2- Paragraí a Položka b schválen rozpoěet 1 Rozpoěet po změnách z V sledek od počátku roku J 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 1111,l112 11í3 1121 1122 1211 1334 1337 134,| 1343 1345,l356,l361 1 38í 1382 1 383 1511 4111 4112 4116 Bez ODPA Daň z p íjm fyzick ch osob placená plátci Daň z p íjm fyzick ch osob placená poplatníky Daň z p íjm íyzickilch osob vybíraná srážkou Daň z p íjm právnickyich osob Daň z p íjmů právnick ch osob za obce Daňzpidanéhodnoty Odvody za odnétí půdy ze zemědělského pťrdního fond Poplatek za komunální odpad Poplatek ze ps Poplatek zaužívání ve ejného prostranství Poplatek z ubytovací kapacity P íjmy rihrad za dobyvání nerostrj a popl.za geol.pr Správní poplatky Daňzhazardních her Zrušen odvod z loterií a pod.her kromě u,h.hr,p.Zrušenli odvod z v herních hracích p ístrojťl Daň z nemovity7ch věcí Neinvestiční p ijaté transf.z všeob.pokl.správy SR Neinv,p.transfery ze SR v rámci souhr.dot.vztahu Ostatní neinv.p ijaté transfery ze st.rozpočtu 4 500 o00,00 660 000,00 500 000,00 4 900 000,00 200 000,00 9 800 000,00 20 000,00 1 300 000,00 45 000,00 10 000,00 2 000,00 60 000,00 40 000,00 180 000,00 790 000,00 429 2Q0,0o 23 436 200,00 4 808 200,00 660 000,00 500 000,00 4 900 000,00 4 822 010,00 10 614 360,00 80 000,00 1 300 000,00 45 000,00,10 000,00 2 000,00 332 450,00 40 000,00 180 000,00 36 000,00 31 000,00 790 000,00 54 364,00 429 400,00 239 020,80 29 873 804,80 6 078 942,42 407 619,83 557 916,67 5 942 506,21 4 822uo,ao 12 040 987,36 95 266,50 1 488,139,00 46 969,00 2 660,00 1 840,00 347 619,31 39 760,00 156 737,53 36 594 39 31 569,33 883 581,73 54 364,00 429 400,00 239 020,80 33 703 504,08 135,09 126,43 61,76 61,76 111,58 111,58 121,28 121,28 ****** 100,00 122,87 113,44 476,33 119,08 114,47 114,47 104,38 104,38 26,60 26,60 92,00 92,00 579,37 104,56 99,40 99,40 87,08 87,08 ****** 101,65 ****** 101,84 111,85 111,85 ****** 100,00 100,05 100,00 *****+ 100,00 143,81 112,82 16.04.2o18 10h5am5os Zpracovánosystémem UCR@GoRDlc@spo/.s r.o.strana 1 / 20 l.RozPoČToVÉ pŘí.lruy Licence: DM91 XCRGBA1 A / 81 A (01 01 201 7 / 01 01 201 7) l.RozpočTovÉ pŘílnny Paragraf Položka Text ab Schválen t rozpočet 1 Rozpočet po změnách 2 Vysledek od počátku roku 3 2119 2,119 2343 p íjmy z hradza dob vání nerost a popl.Ostatní záležitosti těžeb,prtimyslu a energetiky 2229 2229 2111 P íjmy z poskytování služeb a vl robkťt Ostatní zá|ežitosti v silniční dopravě 580,00 580,00 2292 2292 2324 P ijaté nekapitálové p íspěvky a náhrady Dopravní obslužnost,10 000,00 10 000,00 10 172,00 10 172,00 101,72 101,72 2310 23,10 2132 P ilmy z pronájmu ost.nemovit.a jejich částí pitná voda 20 933 00 20 933 00 2321 232,| 2111 P íjmy z poskytování služeb a v robkťl Odvádění a čištění odpadních vod a nakl.s kaly,1 589 000,00,l 589 000,00 1 589 000,00 1 589 000,00 1 265 924,00 1 265 924,00 79,67 79,67 79,67 79,67 2369 2369 2211 Sankční platby p ijaté od státu,obcí a krajťt Ostatní správa ve vodním hospodá ství 2 520,00 2 520,00 3111 3,1,11 2122 Odvody p íspěvkov ch organizací Mate ské školy 202 000,00 202 000,00 202 000,00 202 000,00 202 000,00 202 000,00 100,00 100,00 100,00 100,00 31,13 31 13 2122 Odvody p íspěvkoviich organizací Základní školy,138 0o0,00 138 000,00,125 535,00,125 535,00 125 535,00 125 535,00 90,97 100,00 90,97 100,00 3314 3314 2111 P ílmy z poskytování služeb a v robkťt činnosti knihovnické 20 000,00 20 000,00 20 000,00 20 000,00 20 040,00 20 040,00 100,20 100,20 1 00,20 100,20 3349 3349 21,11 P íjmy z poskytováníslužeb a v robkťl Ostatní záležitosti sdělovacích prost edkti 20 000,00 20 000,00 20 000,00 20 000,00 15 956,00 15 956,00 79,78 79,78 79,78 79,78 3399 3399 2112 P lmy z prod.zboží (již nakoup.za č.prodeje) Ostatní záležitosti kultury,církví a sděl.prost.1 000,00,1 000,00 1 000,00,1 000,00 3 330,00 3 330,00 333,00 333,00 333,00 fi3,a0 3612 3612 2132 P ijmy z pronájmu ost.nemovit.a jejich částí Bytové hospodá ství 29 900 00 29 900,00 29 900,00 29 900,00 30 240,00 30 240,00 101,14 101,14 101,14 101,14 Jo lJ 36,13 361 3 36í 3 2111 2132 2324 P íjmy z poskytování služeb a vlirobkťr P llmy z pronájmu ost.nemovit.a jejich částí P ijaté nekapitálové p íspěvky a náhrady Nebytové hospodá ství,100 000,00 255 000,00 355 000,00 100 000,00 270 500,00 370 500,00 1 18 558,00 393 988,00 3 623,28 5,16 169,28 118,56 118,56 ":i::- ''-?:?!- 1 45,40 139,32 3632 3632 2111 P íjmy z poskytování služeb a vlirobkťt poh ebnictví 5 000,00 5 000,00 5 000,00 5 000,00,1 526,50 1 526,50 30,53 30,53 30,53 30,53 3639 3639 2119 2131 Ostatní p qmy zvlastní činnosti P íjmy z pronájmu pozemk 10...

Závěrečný účet obce Krmelín za rok 2017

16.04.2018 15h14m24s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® spol.s r.o.strana 1 / 15 OBEC Krmelín NÁVRH Závěrečný účet sestavený ke dni 31.12.2017 Údaje o organizaci identifikační číslo 00296848 název Obec Krmelín ulice,č.p.Kostelní ul.70 obec Krmelín PSČ,pošta 739 24 Kontaktní údaje telefon 558637910 fax e-mail sykorova@krmelin.cz,krmelin@krmelin.cz WWW stránky www.krmelin.cz Doplňující údaje organizace Postupy pro schválení závěrečného účtu obce stanovuje zákon č.250/2000 Sb.a součástí závěrečného účtu mají být údaje podle § 17: - Výkaz FIN 2-12 M – plnění rozpočtu v plném členění na rozpočtovou skladbu za období 12/2017 - Údaje o hospodaření s majetkem a údaje o dalších finančních operacích k 31.12.2017 - Tvorba a čerpání sociálního fondu k 31.12.2017 - Finanční vypořádání dotací k 31.12.2017 - Hospodaření s majetkem – (připojují se výkazy účetní závěrky /rozvaha,VZZ a příloha/) za období 12/2017 - Přehled příspěvkových organizací – čerpání příspěvků na provoz vč.komentáře za rok 2017 - Zpráva o výsledku přezkoumání za rok 2017 Pozn.: komentáře jsou připisovány kurzivou tučně.Obsah závěrečného účtu I.Plnění rozpočtu příjmů II.Plnění rozpočtu výdajů III.Financování (zapojení vlastních úspor a cizích zdrojů) IV.Stavy a obraty na bankovních účtech V.Peněžní fondy - informativně VI.Majetek VII.Vyúčtování finančních vztahů k rozpočtům krajů,obcí,DSO a vnitřní převody VIII.Vyúčtování finančních vztahů ke státnímu rozpočtu,státním fondům a Národnímu fondu IX.Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření X.Finanční hospodaření zřízených právnických osob a hospodaření s jejich majetkem XI.Ostatní doplňující údaje 16.04.2018 15h14m24s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® spol.s r.o.strana 2 / 15 I.PLNĚNÍ ROZPOČTU PŘÍJMŮ Text Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost Daňové příjmy 23 007 000,00 29 151 020,00 32 980 719,28 Nedaňové příjmy 3 179 900,00 3 192 935,00 3 008 283,19 Kapitálové příjmy Přijaté transfery 429 200,00 722 784,80 5 140 270,33 Příjmy celkem 26 616 100,00 33 066 739,80 41 129 272,80 Detailní výpis položek dle druhového třídění rozpočtové skladby Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost 1111 Daň z příj.fyz.osob ze záv.činnosti a fun.pož.4 500 000,00 4 808 200,00 6 078 942,42 1112 Daň z příjmu fyz.osob ze samost.výděl.činnosti 660 000,00 660 000,00 407 619,83 1113 Daň z příjmů fyzických osob z kapitál.výnosů 500 000,00 500 000,00 557 916,67 111 Daně z příjmů fyzických osob 5 660 000,00 5 968 200,00 7 044 478,92 1121 Daň z příjmů právnických osob 4 900 000,00 4 900 000,00 5 942 506,21 1122 Daň z příjmu právnických osob za obce 200 000,00 4 822 010,00 4 822 010,00 112 Daně z příjmů právnických osob 5 100 000,00 9 722 010,00 10 764 516,21 11 Daně z příjmů,zisku a kapitálových výnosů 10 760 000,00 15 690 210,00 17 808 995,13 1211 Daň z přidané hodnoty 9 800 000,00 10 614 360,00 12 040 987,36 121 Obecné daně ze zboží a služeb v tuzemsku 9 800 000,00 10 614 360,00 12 040 987,36 122a3 Zvl.daně a popl.ze zboží a služeb v tuzemsku 12 Daně ze zboží a služeb v tuzemsku 9 800 000,00 10 614 360,00 12 040 987,36 1334 Odvody za odnětí půdy ze zem.půdního fondu 20 000,00 80 000,00 95 266,50 1337 Poplatek za komunální odpad 1 300 000,00 1 300 000,00 1 488 139,00 133 Poplatky a odvody v oblasti životního prostředí 1 320 000,00 1 380 000,00 1 583 405,50 1341 Poplatek ze psů 45 000,00 45 000,00 46 969,00 1343 Poplatek za užívání veřejného prostranství 10 000,00 10 000,00 2 660,00 1345 Poplatek z ubytovací kapacity 2 000,00 2 000,00 1 840,00 134 Místní poplatky z vybraných činností a služeb 57 000,00 57 000,00 51 469,00 135 Ostatní odvody z vybraných činností a služeb 60 000,00 332 450,00 347 619,31 1361 Správní poplatky 40 000,00 40 000,00 39 760,00 136 Správní poplatky 40 000,00 40 000,00 39 760,00 13 Daně a poplatky z vybraných činností a služeb 1 657 000,00 2 056 450,00 2 247 155,06 1381 Daň z hazardních her 180 000,00 180 000,00 156 737,53 1382 Zrušený odvod z loterií apod.her kromě VHP 36 000,00 36 594,39 1383 Zrušený odvod z VHP 31 000,00 31 569,33 1511 Daň z nemovitostí 790 000,00 790 000,00 883 581,73 151 Daně z majetku 790 000,00 790 000,00 883 581,73 15 Majetkové daně 790 000,00 790 000,00 883 581,73 1 Daňové příjmy (součet za třídu 1) 23 007 000,00 29 151 020,00 32 980 719,28 2111 Příjmy z poskytování služeb a výrobků 1 774 000,00 1 774 000,00 1 610 310,14 2112 Příjmy z prodeje zboží (již nakoup.za úč.prod) 1 000,00 1 000,00 3 330,00 2119 Ostatní příjmy z vlastní činnosti 9 470,00 211 Příjmy z vlastní činnosti 1 775 000,00 1 775 000,00 1 623 110,14 2122 Odvody příspěvkových organizací (V ČELÍN převeden na OÚ – snížení odpisů o 12 465 Kč) 340 000,00 327 535,00 327 535,00 212 Odvody přebytků organizací s přímým vztahem 340 000,00 327 535,00 327 535,00 2131 Příjmy z pronájmu pozemků 10 000,00 10 000,00 15 766,00 2132 Příjmy z pronájmu ost.nemov.a jejich částí 284 900,00 300 400,00 445 161,00 213 Příjmy z pronájmu majetku 294 900,00 310 400,00 460 927,00 2141 Příjmy z úroků (část) 550 000,00 550 000,00 276...

Načteno

edesky.cz/d/2083979

Meta

Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Veřejná zakázka   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Územní plánování   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Jednání zastupitelstva   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Krmelín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz