Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Krmelín.
úL;i:,Ci.ii ij}iPl.-t
KR$,tELiN
<br> ZákJadní škola T.G.Masaryka Krmelíno
<br> č erp ání n""" u#;Í'ť,l"".f-ilÍfi íiT,íili h zíizov ate
za 1-|.212017
<br> Rada obce krmelín
obec krmelín
Kostelní 70
739 24 Krmelín
<br> Uvedené částlql se mohou lišit od částek ve Výkazu zisku a ztráty Úč"mí závěrlE Q daném
období) o.finanční částfu poslEtované z jiných zdrojů (např.potraviny,sponzorslcé dary <,>
ONII/,projeh Comenius,Operační programy ]PVK,EU šablony) <.>
Dne 28.02.2018 L
Zpracovala: ^Simona Venclíková /' | _>\ ZÁKLADNÍ ŠKOLA
<br> T.G.Masaryka Krmelín <,>
příspěvko,rá
<br> ",9";;;;;;
<,> _ 739 24 KllMILlNJ,i 70
lL:7099)941 trl:602 455 l75
<br> 2 9 -03- 2018
<br> Název
Cástka
<br> poskýnuta
zřizovatelem
<br> + ostatní
vÝnosv
<br> Skuteěné
čeryání
<br> 1_31201]
<br> Skutečné
čerpání
<br> I-612011
<br> Skutečné
čerpání
<br> |_9l2017
<br> Skutečné
čerpání
<br> 1*1212011
<br> spotřeba materiálu 39 566,- 83 97,1.- 115 604.- l55 883,92
Celkem 39 566,- 83 977,- 115 604,- l55 883,92
<br> Voda l 160.- 4 804.- l 8 108.- 30 03 1 <.>
Plvn 0 76 l51,7615l.- 185 536-
Elektrická energie 12 063.- 12 063,- 12 063,- 153 1 18,-
<br> Celkem 13 223.- 93 018.- 106 322"- 368 685.-
Opraly a udržování 74 23l,<,> 8I713,20 304 396,20 347 358,-
<br> Celkem 74 23l,- 81713,20 304 396,20 347 358,20
Cestovné 6 553.- 12 335.- 18 486.- 31 699,-
Nákladv na repr.l024,- 2 965,- 2 965,- 2 965.-
<br> Celkem l 5/ l-- 15 300.- 2| 45l,34 664,-
ostatní služby 25 312,90 44189.20 49 028,70 I41 029,70
Zpracováni mezd 9 564^- 19I28,- 28 692,- 40 356,-
oZo 2 664,- 5 328,- 7 992.- 10 656.-
Revize 10 702.60 l5 675.10 16 328.60 27 630.10
Telekom.služby 9 006,43 17 236.20 25 961.44 35 068,78
Softwar.službl 41 085,45 60 942;70 13 042,70 95 084"88
Pronáiem TJ XXXXX X X XXXXX.- l lX XXX,_
<br> Celkem 98 335,38 162 499,20 291771"44 468 475,46
I(ooperativa 0 10,742.- 10 742.- 10 742,-
<br> Jiné ostatní wdaie 3.02 2 505,03 5 005.58 5 005.58
Celkem 3,02 13 247,03 15 747,58 15 747,58
<br> DDHM 701 8,- 107 078,- l48,746.- 251 921.30
Celkem 7018,- 107 078.- 148 746,- 257 921.30
<br> Nákladv celkem 239 953,40 556 832,43 1004 038,22 l 648 735,46
<br> Rozoočet l 496 000,-
Nal"íšení rozpočtu 256 200,-
]nvestiční transfer 4 000 000.- 56 991,-
<br> snížení transferu -3 943 000,-
Odpisv DHM 138 000,-
Vrácení odpisů -138 000,-
VÝuka AJ 38 250,- 6 600.-
<br> Schválil: Mgr.Dušan lgnačík,MBA
<br>
<br> \
<br> lnventarizační zpráva za rok 2017
<br> Účetníjednotka: Základníškola T.G.Masaryka Krmelín,příspěvková organizace
tčo:loggzgrt
školnítzo
739 24 Krmelín
<br> zřizovatel: obec krmelín
<br> Datum zpracování: 30.01.2018
Den zahájení inventarizace: 04.01-.2018
Den ukončení inventarizace: 30.01.2018
Den,ke kterému byla inventarizace provedena: 37.t2.2017
<br> l.Vyhodnocenídodrženívyhlášky č.270l2010 Sb.a vnitroorganizačnísměrnice k inventarizaci <.>
<br> lnventarizační činnosti:
<br> 1.1.Plán inventur
<br> Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen <.>
lnventarizačníkomise postupovala v souladu s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicÍ <.>
Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena <.>
Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu <.>
Koordinace inventur s jinými osobami proběhla <.>
Termíny prvotních i rozdílových inventur byly dodrženy <.>
<br> 1.2.Proškolení členů inventarizační komise
<br> proškolení proběhlo v budově základníškoly dne 04.01.2018,přítomni byli všichni Členové,na
<br> důkaz byly připojeny podpisy na protokolu <.>
<br> Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti <.>
<br> 1.3.Podmínky pro ověřovánískutečnosti a součinnost zaměstnanců
<br> Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu <.>
<br> t,4.Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům
<br> Bez přijatých opatření <.>
<br> lnventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skuteČnost <.>
<br> oBEcNi UŘAD
KRMELíN
<br> Óis,dooisu:
<br> Do§io: l 5 -03- 2018
ó,j,:
<br> Přilohy:
<br> V!řizuje:
<br> ukl,znak:
<br>
<br> U inventur byly vždy přítomny osoby odpovědné za majetek <.>
Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazku a ostatních inventarizačních
položek pasiv a podrozvahy,který je zaznamenán v inventurních soupisech <.>
SkuteČný stav byl porovnán na účetnístav majetku a závazků a ostatních inventarizačních položek
dle data provedeníinventury.Rozdílová inventura nebyla provedena <,>
<br> 2.Výsledek inventarizace:
<br> 018
<br> 021
<br> o2z
028
<br> 031
<br> 032
IL2
I32
24L
z43
26t
z63
31,4
<br> 321 <,>
<br> 324
331
336
337
342
374
377
378
381
388
389
<br> DDNM
<br> Stavby
<br> samostatné mov.věci a soub.mov.věcí
DDHM
<br> Pozemky
<br> Kulturní předměty
<br> Materiál na skladě
Zboží na skladě
<br> Běžný účet
Běžný účet FKSP
Pokladna
Ceniny
Krátkodobé poskytnuté zálohy
Dodavatelé
Krátkodobé přijaté zálohy
zaměstnanci
Sociální zabezpečení
Zdravotnípojištění
Jiné přímé daně
Krátkodobé přijaté zálohy na transfery
Ostatní krátkodobé pohledávky
Ostatn í krátkodobé záv azky
Náklady příštích období
Dohadné účty aktivní
Dohadné účty aktivní
<br> 44 6...
oggcNi úŘno KRME1l_!__ Čis.dopisu: Došlo; 29_03_2018 ó !.: Přílohy: ____-___=--__ Vyřizuje: ukl,znak: Mateřská škola Krmelín,příspěvková organizace Čerpání fina n č ních p rostřed ků poskytn utých zíizov atelem zat-12l 20t7 Rada obce krmelín obec krmelín Kostelní 70 73924 Krmelín Název Dotace Cerpání ] -3/20 ] 7 Cerpání 1-6/20I7 Cerpání 1-9/20l7 Cerpání 1-12/20]7 spotřeba materiálu 5 250.- 18 084.- 37 101,_ 46 937,09 spotřeba energie -27 010,- 32 384,- 32 384.- 186 501,_ Voda 0 0 0 4lI1.- Plyn 0 33 059,- 33 059.- 98 059.- Elektrická energie -27 0I0,- -675,- -675.- 84 325.- opraw a udržování 0 315,_ 52 664,- 52 664,- Cestovné 77,- 2I9,- 285,_ 285,- Službv 32 133.39 53 735,64 81 995,88 105 101,13 ostatní služby 9 768.- 20 637.- 37 422"- 47 719,- svoz odpadu I492.- 2 984.- 4 4,76.- 5 968.- Revize 726,- 726.- )))7- 3 073.- Telekom.služby 7 I42.- 14 333.- 21 677.- 29126.- softwarové služby 13 005,39 15 055,64 16 197.88 19 2r5.I3 ostatní náklady 0 4 680._ 4 680.- 4 680.- DDHM 14 990,- 14 990._ 14 990"- 29 980._ celkem čerpání 52 373.39 l24 407,64 224 099.88 426148,22 -27 l00,- Rozpočet 328 000,- -98148,22 Odpisy 202 000,- I0I042,- 202 084,- Navýšenj rozpočtu 71 500,- 71492,- Odvod odpisů 202 000,<,> - Investice celkem 0 celkem rozpočet 601 500._ Skolné l33 650.- I Zpracovala: XXXXXX XXXXXXXXXX 't,! Případné nesrovnalosti vyskytující se porovrráním Schválila: XXXXX XXXXXXX se závěrkovými výkazy za X.čtvrtletí roku XXXX Dne: 19.02.2018 l jsou způsobeny příjmy z jinýchzdrojů.fiÚ) Spotřeba materiálu Spotřeba energie Opravy a udržování Cestovné Služby Ostatní náklady DDHM Odpisy Dne 19.02.2018 Zpr acov ala: S imona Venclíková Schválila: XXXXX XXXXXX Mateřská škola Krmelín,příspěvková organ Skutečné čerpání rozpočtu v roce 2017 - finanční prostředky ěerpány dle návrhu rozpočtu na rok 2017 (čisticí,lrygienické a prací prostředky,kancelářské potřeby,materiál na drobné opravy a udržování majetku,dětské ložní prádlo,metodické materiály,didaktické a učební pomůcky,drobné kuchyňské nádobí,teriny a termosy) - finančníprostředky ěerpány dle návrhu rozpoětu narck2017 (spotřeba plynu,spotřeba elektřiny,spotřeba vody a stočné) - finanční prostředky čerpany dle návrhu rozpoětu na rok 2017 (běžné opravy elektroinstalace a osvětlení,opravy elektrospotřebičů,opravy WC,opravy EZS,opravy sportovního nářadí,opravy vnitřního zaíizení a vybavení,opravy kuchyňského vybavení,opravy PC,tiskáren a kopírky,zednické a malířské práce) - finanční prostředky ěerpány dle návrhu rozpoětu na rok 2017 (cestovné na semináře,školení a konference,jednání na úřadech,nákupy materiálu) - finaněrrí prostředky čerpány dle návrhu rozpoětu na rok 2017 (revize elektřiny,komínů,EZS,qýtahů,hasiěských přístrojů,hydrantů,kotelen,TV zařizení,servis kanalizačních systémů,softwarové služby,telekomunikační služby,svoz odpadu,internetové připojení,rozbory vody,poštovné,školení,semináře,bankovní poplatky,licence,předplatné ěasopisů,preventivní prohlídky zaměstnanců,kva|ifi kované osobní certifikáty) - finarrční prostředky čerpány dle návrhu rozpočtu na rok 20l7 (Kooperativa - pojištění podnikatelských rizik) - finanční prostředky čerpány dle návrhu rozpoětu na rok 2017 nepořízeno: myčka nádobí (po opravě stále funkění) pořízeno,<.> sušička prádla Beko 14 990,- Kě rravýšení rozpočtu o 71 500,- Kč vyěerpálro celkem 7I 492,- Kě na nábytek v 1.třídě - plánovaná výše odpisů - 202 000,- Kě - skutečně zaúětované odpisy 202 084,-Kě - odpisy ve výši 202 000,- Kč odvedeny zpét na úěet zřizovatele oBEcNi uŘno KRtvlELiN 2 9 -03- 2018 I lnventarizační zpráva za rok 2OL7 Účetní jednotka: Mateřská škola Krmelín,příspěvková organizace lčo:loggzggz Kostelní 70 739 24 Krmelín zřizovatel: obec krmelín Datum zpracování: 01.02.2018 Den zahájeníinventarízace: ]-8,01.2018 Den ukončení inventarizace: 31.01.2018 Den,ke kterému byla inventarizace provedena: 3L.t2.20L7 Vyhodnocení dodržení vyhlášky č.27OlZOtO Sb.a vnitroorganizační směrnice k inventarizaci.1.lnventarizační činnosti: 1.1.Plán inventur Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen.lnventarizační komise postupovala v souladu s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu.Koordinace inventur s jinými osobami proběhla.Termíny prvotních i rozdílových inventur byly dodrženy.1.2.Proškolení členů inventarizační komise V,Proškoleníproběhlo v budově mateřské školy dne 15.01.2Ot8,přítomni bylivšichni členové,na důkaz byly připojeny podpisy na protokolu.Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti.1.3.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu.1.4.Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur,k informačním tokům Bez přijatých opatřen í.lnventarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost.OtsEcNi uŘ*n KRtuELiN čis.do6su: D
KRAJSKÝ ÚŘAD MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ Odbor podpory korporátního řízení a kontroly 28.října 117,702 18 Ostrava Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu tel.: 595 622 222 IČ: 70890692 Bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.– centrála Praha fax: 595 622 126 DIČ: CZ70890692 č.účtu: 1650676349/0800 ID DS: 8x6bxsd Úřední hodiny: Po,St 9.00-17.00; Út,Čt 9.00-14.30; Pá 9.00-13.00 www.msk.cz KUMSX01Y6P5C Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce Krmelín,IČ 00296848 za rok 2017 Na základě písemné žádosti ze dne 2.6.2017 provedla kontrolní skupina ve složení: Kontrolní skupina Funkce Pověření č.Identifikační karta č.Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX kontrolor pověřený řízením XXX/XX/XXXX XXXX Ing.XXXXX XXXXXXXX Adamusová kontrolor XXX/XX/XXXX XXXX dne XX.X.XXXX přezkoumání hospodaření obce k datu 31.12.2017,místem provedení přezkoumání hospodaření byl Obecní úřad Krmelín.Kontrolní úkon,jímž bylo přezkoumání zahájeno: - doručení oznámení o zahájení přezkoumání hospodaření za rok 2017 dne 26.9.2017.Poslední kontrolní úkon předcházející vyhotovení zprávy: - rekapitulace provedeného přezkoumání se zástupci obce dne 16.5.2018.Zástupci územního celku přítomni při realizaci dílčího přezkoumání hospodaření: - Ing.Yveta Kovalčíková,starostka - XXXXXXX XXXXXXXX,účetní Přezkoumání hospodaření obce za rok XXXX bylo provedeno v rozsahu stanoveném zákonem č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) a v návaznosti na dílčí přezkoumání hospodaření vykonané dne 12.10.2017 kontrolní skupinou ve složení: - Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX - Ing.XXXXX XXXXXXXX Adamusová - Ing.XXXXX XXXXX Čj.: MSK XXXXX/XXXX Sp.zn.: KON/15117/2017/Sam 113.1 V10 Vyřizuje: Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXX Telefon: XXX XXX XXX Fax: XXX XXX XXX E-mail: posta@msk.cz Čj.: MSK 76237/2018 Sp.zn.: KON/15117/2017/Sam 2/11 tel.: 595 622 222 IČ: 70890692 Bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.– centrála Praha fax: 595 622 126 DIČ: CZ70890692 č.účtu: 1650676349/0800 ID DS: 8x6bxsd Úřední hodiny: Po,St 9.00-17.00; Út,Čt 9.00-14.30; Pá 9.00-13.00 www.msk.cz Přezkoumání hospodaření územního samosprávného celku (dále jen „územní celek“) bylo prováděno zejména dle následujících právních a jiných předpisů,souvisejících s činností orgánů územního celku: 1.zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),X.zákon č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),X.zákon č.218/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících předpisů (rozpočtová pravidla),ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),X.zákon č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),X.vyhláška č.410/2009 Sb <.>,kterou se provádějí některá ustanovení zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,ve znění pozdějších předpisů,pro některé vybrané účetní jednotky (dále jen vyhláška č.410/2009 Sb.),6.vyhláška č.5/2014 Sb <.>,o způsobu,termínech a rozsahu údajů předkládaných pro hodnocení plnění státního rozpočtu,rozpočtů státních fondů,rozpočtů územních samosprávných celků,rozpočtů dobrovolných svazků obcí a rozpočtů Regionálních rad regionů soudržnosti (dále jen vyhláška č.5/2014 Sb.),7.České účetní standardy pro některé vybrané účetní jednotky,které vedou účetnictví podle vyhlášky č.410/2009 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů (dále jen České účetní standardy),8.vyhláška č.323/2002 Sb <.>,o rozpočtové skladbě,ve znění pozdějších předpisů (dále jen vyhláška č.323/2002 Sb.),9.zákon č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole),ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),XX.vyhláška č.416/2004 Sb <.>,kterou se provádí zákon č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole),ve znění pozdějších předpisů (dále jen vyhláška č.416/2004 Sb.),11.zákon č.23/2017 Sb <.>,o pravidlech rozpočtové odpovědnosti (dále XXX XXXXX č.XX/XXXX Sb.),XX.zákon č.25/2017 Sb <.>,o sběru vybraných údajů pro účely monitorování a řízení veřejných financí,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XX/XXXX Sb.),XX.zákon č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník (dále XXX XXXXX č.XX/XXXX Sb.),XX.zákon č.90/2012 Sb <.>,o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích) (dále XXX XXXXX č.XX/XXXX Sb.),XX.zákon č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),XX.zákon č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),XX.zákon č.340/2015 Sb <.>,o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.),XX.vyhláška č.270/2010 Sb <.>,o inventarizaci majetku a závazků (dále jen vyhláška č.270/2010 Sb.),19.vyhláška č.220/2...
obec krmelín Kostelní ul <.>,739 24 Krmelin70 Inventarizační zprárua Souhrnná zpráva o průběhu a výsledku inventarizace provedené ke dni 31.12.2017 Účetní.jednotka: Obec: IČ: Datum zpracování: Den,ke kterému byla inventarizace provedena: Krmelín 00296848 15.02.2018 3L 12.2017 xxx Vyhodnoce ni dodrženi lyhlášky ó.27 0 l 20 I 0 Sb.: 1.Dodržení plánu inventur Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen dte 4.12.2017.Inventarizační komise postupovala s lyhláškou a směrnicí.Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena.Podpisy ělenů inventarizaéní komise byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdily.Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu,Koordinace inventur s jinými osobami proběhla.Termíny prvotních inventur byly dodrženy.Jmenování vč.proškolení členů inventarizaění komise proběhlo dne 7.12.2017.Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti.Na 80.jednání RO,konané dne 4.12,2017,pod bodem 2.(20180) Rada obce Krmelín schválila Přikaz starosty k provedení inventarizace k 31.12.2017 věetrrě Pravidel rady obce o provádění lryíazení a likvidace majetku obce a jmenování ělenů inventarizaěních komisí.Prvotní inventura majetku pro inventarizační položky byla zahájena dne 4.1.2018 a ukončena dne 12.1.2018.Dokladová inventura bylazahájena 4.1.2018 a ukončena dne 30.1.2018.2,Inventurní soupisy Inveríarizace proběhla řádně,podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skuteěnost.' U inventur byly vždy členy komise osoby odpovědné zamajetek.Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazki a ostatních inventarizačních položek pasiv a podrozvahy,ktery je zaznamenán v inventurních soupisech-viz.příloha č.1.3.Kontrola hospodaření s majetkem obce.stav pohledávek a závazků Inventarizaění komise nezjistila žádné závady při skladováni zásob,ani cizi majetek,kte4ý by se nacházel v prostorách budov v majetku obce či cizí majetek na pozemcích obce.Hmotn;ý a nehmotný majetek včetně finančního majetku je evidován prostřednictvím softwaru firmy GORDIC,s.r.o.pro evidenci majetku.Inventarizaéní komise neshledala žádné závady ve vedení majetku.Inventární knihy jsou vedené v elektronické podobě a zápisy jsou prováděné pruběžně.Hmotný majetek je řádně uživán a nevykazuje se poškození či zanedbání údržby.Ztohoto důvodu nenavrhuje žádná opaťení.a) Pohledávk},vedené v účetnictví na účtu 3 1 1 a 3 15: Na účtu 31 1 jsou lykazovány pohledávky ve výši 65 424,56Kě Kčb) Vydané faktury Pronájem nebytoqých prostor Pronájem pozemků pacht- smvak Stočné Poplatek za domovní odpad Popl.z ubY.kapacity Komunální odpad - podnikatelé Opráv§ k pohledávkám jsou ve ýši 9 963,10 Kč.Na účtu 315 jsou lykazované pohledávky ve výši 210 408,90 61 018,00 Kč 78 893,00 Kč 6 166,00 Kč 13 114,00 Kč 5 613,00 Kč 28 776,00 Kó 1 020,00 Kč 5 310,00 Kč Závazky jsou vedené na účtu 321 v částce 465 732,72 Kč - jedná se o došlé faktury lystavené v závérurok2017 se splatností v lednu 2018.V}rjádření hmotně odpovědného pracovníka ke vzniku inventarizačních rozdílů: Přiinventarizacinebylyzjištěnyinventarizačnirozdily.prohlášení hlavní inventarizační komise: Hlavní inventarizační komise tímto konstatuje,že veškeré inventury proběhly v souladu s vydaným plánem inventur v termínech,které byly stanovené starostou obce.Jsme si vědomi možných následků za nesprávné provedení inventarizace.z a lnv entar izačni kom i s i : 4.5.Předseda Členové Ing.XXXXXX XXXXXXX Mgr.Jakub ČmielA{aděžda Šlachtová Osoba hmotně odpovědná zamajetek: Starosta obce Ing,Yveta Kovalčíková Přílohač.1-Rozvaha územruí sAMospRÁvNÉ cELKy,svAzKy oBcí,REGloNÁt-uí moy REGloNů souDťNosTl ob€c Kmelín,Ko§telni ul <.>,739 2il Kmelin 70; lc 00296848 - lnveilaíiace _ 5.12.17 <.>,i,<,> 9,<,>,<,>,-9,<,>,<,> :!,9,<,>,<.>.! <.>,!,<,>,-1-?.- '1;i,Ro7VÁHA Sot]HlÁSl okamžik sestavení: r 1-2o18---l Podpisový záznam: l- J*.iÉsýk"-il PODROZVAHA SOUHLASÍ AfrlVNí PAslVNí.u." |-------- -------lÚětová třída 9 - Podrozvahové účty Účtová skupina 90 - Majetek,<.> ]iÍlý.9,<.>.9hý,í!9,<,>,-"l Účtová skupina 9l - krátkodobé ostatní krátkodobé ostatní krátkodobé ze žahraničních tran§ferů z tíansfeřů Účíová skupina 92 - Podmíněné_.po_hledávky.z (rátkodobé pol osobou z důvodu,jil99.<.>,z důvodu uživáni osobou na,<.>.9199i9i9iš_,PgdIT.iÉr,P9h!99iiy-!Y-i,<.> 9,ú.<.> Y99-u,-u-iíyi-li,í,<,> _"i_"l!!g,iiíl9,<,> 9,<,> ol9!99,-íI:i-t}999!9,P-99nilĚ!9,<,>,9l9!,lh999!9,P9ér,íí!inÉ,P9!:]!9!jiYiy,<.> 9,<,> i1ll9,"-,9,P19q_"]ag|9rh999,b9|9 ze sdíIených daní,<,> líla:lts999_b.e.P__"-díilĚlÉ,P,-o-,|]l_"-{iiY!ly,'._"-,<,> u-a!9,i!,<,> lí,iillýal.a§ígj-q,n,<,>,P_l99|9q9p9,P9í!T,ilĚn9,P9]]!§-{]iYliy,<.> š,Y.Je!:]r,<,> |,jjlý!_.d-,<.> 9j9rT <.>,<.>,kíátkodobé Účtová skupina 96 - Podminěné,_á_v_aky z Dlouhodobé._,5riil}9§9pÉ.P,o-qn|l9í|š,-.9Yia§ j íý_u-,o,9_{,g,žLYáni.siail19,ti 9-|9,]h9q999,P9qr,!lÉ|i,lé-uJí|Y-,<,> -d-g]999,<,> z důvodu užívání ciziho m nebo,<.> líriit!i999!--e-p--q4,T|l9llÉ,-+'yia|-y-,a-"-,:t!,!9y,9.na základě z iiných smluv Dlouhodobé z iiných smluv s přiiatého kolaterálu li;iilóe a další činnosti krátkodobé.<.> q!...
Licence: DM91 XoRGBAíA / BlA (01012017 / 01012017) Ministerstvo financí VÝXIZ PRO HODNOCENÍ PLNĚNÍ ROZPOČIU zemních samosprávn ch celkri,dobrovolnlich svazk obcí a regionálních rad sestavenli k 12 l2017 (v Kč na dvě desetinná místa) XXX XXXXX lČO XX,XX XX XXXXXXXX Název a sídlo účetníjednotky: obec krmelin Kostelní ul.70 739 2 Krmelín FlN 2-12 M bhc KRI íELíN ek i'.F1'de!r- l,{ ís tei:'2- Paragraí a Položka b schválen rozpoěet 1 Rozpoěet po změnách z V sledek od počátku roku J 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 1111,l112 11í3 1121 1122 1211 1334 1337 134,| 1343 1345,l356,l361 1 38í 1382 1 383 1511 4111 4112 4116 Bez ODPA Daň z p íjm fyzick ch osob placená plátci Daň z p íjm fyzick ch osob placená poplatníky Daň z p íjm íyzickilch osob vybíraná srážkou Daň z p íjm právnickyich osob Daň z p íjmů právnick ch osob za obce Daňzpidanéhodnoty Odvody za odnétí půdy ze zemědělského pťrdního fond Poplatek za komunální odpad Poplatek ze ps Poplatek zaužívání ve ejného prostranství Poplatek z ubytovací kapacity P íjmy rihrad za dobyvání nerostrj a popl.za geol.pr Správní poplatky Daňzhazardních her Zrušen odvod z loterií a pod.her kromě u,h.hr,p.Zrušenli odvod z v herních hracích p ístrojťl Daň z nemovity7ch věcí Neinvestiční p ijaté transf.z všeob.pokl.správy SR Neinv,p.transfery ze SR v rámci souhr.dot.vztahu Ostatní neinv.p ijaté transfery ze st.rozpočtu 4 500 o00,00 660 000,00 500 000,00 4 900 000,00 200 000,00 9 800 000,00 20 000,00 1 300 000,00 45 000,00 10 000,00 2 000,00 60 000,00 40 000,00 180 000,00 790 000,00 429 2Q0,0o 23 436 200,00 4 808 200,00 660 000,00 500 000,00 4 900 000,00 4 822 010,00 10 614 360,00 80 000,00 1 300 000,00 45 000,00,10 000,00 2 000,00 332 450,00 40 000,00 180 000,00 36 000,00 31 000,00 790 000,00 54 364,00 429 400,00 239 020,80 29 873 804,80 6 078 942,42 407 619,83 557 916,67 5 942 506,21 4 822uo,ao 12 040 987,36 95 266,50 1 488,139,00 46 969,00 2 660,00 1 840,00 347 619,31 39 760,00 156 737,53 36 594 39 31 569,33 883 581,73 54 364,00 429 400,00 239 020,80 33 703 504,08 135,09 126,43 61,76 61,76 111,58 111,58 121,28 121,28 ****** 100,00 122,87 113,44 476,33 119,08 114,47 114,47 104,38 104,38 26,60 26,60 92,00 92,00 579,37 104,56 99,40 99,40 87,08 87,08 ****** 101,65 ****** 101,84 111,85 111,85 ****** 100,00 100,05 100,00 *****+ 100,00 143,81 112,82 16.04.2o18 10h5am5os Zpracovánosystémem UCR@GoRDlc@spo/.s r.o.strana 1 / 20 l.RozPoČToVÉ pŘí.lruy Licence: DM91 XCRGBA1 A / 81 A (01 01 201 7 / 01 01 201 7) l.RozpočTovÉ pŘílnny Paragraf Položka Text ab Schválen t rozpočet 1 Rozpočet po změnách 2 Vysledek od počátku roku 3 2119 2,119 2343 p íjmy z hradza dob vání nerost a popl.Ostatní záležitosti těžeb,prtimyslu a energetiky 2229 2229 2111 P íjmy z poskytování služeb a vl robkťt Ostatní zá|ežitosti v silniční dopravě 580,00 580,00 2292 2292 2324 P ijaté nekapitálové p íspěvky a náhrady Dopravní obslužnost,10 000,00 10 000,00 10 172,00 10 172,00 101,72 101,72 2310 23,10 2132 P ilmy z pronájmu ost.nemovit.a jejich částí pitná voda 20 933 00 20 933 00 2321 232,| 2111 P íjmy z poskytování služeb a v robkťl Odvádění a čištění odpadních vod a nakl.s kaly,1 589 000,00,l 589 000,00 1 589 000,00 1 589 000,00 1 265 924,00 1 265 924,00 79,67 79,67 79,67 79,67 2369 2369 2211 Sankční platby p ijaté od státu,obcí a krajťt Ostatní správa ve vodním hospodá ství 2 520,00 2 520,00 3111 3,1,11 2122 Odvody p íspěvkov ch organizací Mate ské školy 202 000,00 202 000,00 202 000,00 202 000,00 202 000,00 202 000,00 100,00 100,00 100,00 100,00 31,13 31 13 2122 Odvody p íspěvkoviich organizací Základní školy,138 0o0,00 138 000,00,125 535,00,125 535,00 125 535,00 125 535,00 90,97 100,00 90,97 100,00 3314 3314 2111 P ílmy z poskytování služeb a v robkťt činnosti knihovnické 20 000,00 20 000,00 20 000,00 20 000,00 20 040,00 20 040,00 100,20 100,20 1 00,20 100,20 3349 3349 21,11 P íjmy z poskytováníslužeb a v robkťl Ostatní záležitosti sdělovacích prost edkti 20 000,00 20 000,00 20 000,00 20 000,00 15 956,00 15 956,00 79,78 79,78 79,78 79,78 3399 3399 2112 P lmy z prod.zboží (již nakoup.za č.prodeje) Ostatní záležitosti kultury,církví a sděl.prost.1 000,00,1 000,00 1 000,00,1 000,00 3 330,00 3 330,00 333,00 333,00 333,00 fi3,a0 3612 3612 2132 P ijmy z pronájmu ost.nemovit.a jejich částí Bytové hospodá ství 29 900 00 29 900,00 29 900,00 29 900,00 30 240,00 30 240,00 101,14 101,14 101,14 101,14 Jo lJ 36,13 361 3 36í 3 2111 2132 2324 P íjmy z poskytování služeb a vlirobkťr P llmy z pronájmu ost.nemovit.a jejich částí P ijaté nekapitálové p íspěvky a náhrady Nebytové hospodá ství,100 000,00 255 000,00 355 000,00 100 000,00 270 500,00 370 500,00 1 18 558,00 393 988,00 3 623,28 5,16 169,28 118,56 118,56 ":i::- ''-?:?!- 1 45,40 139,32 3632 3632 2111 P íjmy z poskytování služeb a vlirobkťt poh ebnictví 5 000,00 5 000,00 5 000,00 5 000,00,1 526,50 1 526,50 30,53 30,53 30,53 30,53 3639 3639 2119 2131 Ostatní p qmy zvlastní činnosti P íjmy z pronájmu pozemk 10...
16.04.2018 15h14m24s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® spol.s r.o.strana 1 / 15 OBEC Krmelín NÁVRH Závěrečný účet sestavený ke dni 31.12.2017 Údaje o organizaci identifikační číslo 00296848 název Obec Krmelín ulice,č.p.Kostelní ul.70 obec Krmelín PSČ,pošta 739 24 Kontaktní údaje telefon 558637910 fax e-mail sykorova@krmelin.cz,krmelin@krmelin.cz WWW stránky www.krmelin.cz Doplňující údaje organizace Postupy pro schválení závěrečného účtu obce stanovuje zákon č.250/2000 Sb.a součástí závěrečného účtu mají být údaje podle § 17: - Výkaz FIN 2-12 M – plnění rozpočtu v plném členění na rozpočtovou skladbu za období 12/2017 - Údaje o hospodaření s majetkem a údaje o dalších finančních operacích k 31.12.2017 - Tvorba a čerpání sociálního fondu k 31.12.2017 - Finanční vypořádání dotací k 31.12.2017 - Hospodaření s majetkem – (připojují se výkazy účetní závěrky /rozvaha,VZZ a příloha/) za období 12/2017 - Přehled příspěvkových organizací – čerpání příspěvků na provoz vč.komentáře za rok 2017 - Zpráva o výsledku přezkoumání za rok 2017 Pozn.: komentáře jsou připisovány kurzivou tučně.Obsah závěrečného účtu I.Plnění rozpočtu příjmů II.Plnění rozpočtu výdajů III.Financování (zapojení vlastních úspor a cizích zdrojů) IV.Stavy a obraty na bankovních účtech V.Peněžní fondy - informativně VI.Majetek VII.Vyúčtování finančních vztahů k rozpočtům krajů,obcí,DSO a vnitřní převody VIII.Vyúčtování finančních vztahů ke státnímu rozpočtu,státním fondům a Národnímu fondu IX.Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření X.Finanční hospodaření zřízených právnických osob a hospodaření s jejich majetkem XI.Ostatní doplňující údaje 16.04.2018 15h14m24s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® spol.s r.o.strana 2 / 15 I.PLNĚNÍ ROZPOČTU PŘÍJMŮ Text Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost Daňové příjmy 23 007 000,00 29 151 020,00 32 980 719,28 Nedaňové příjmy 3 179 900,00 3 192 935,00 3 008 283,19 Kapitálové příjmy Přijaté transfery 429 200,00 722 784,80 5 140 270,33 Příjmy celkem 26 616 100,00 33 066 739,80 41 129 272,80 Detailní výpis položek dle druhového třídění rozpočtové skladby Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost 1111 Daň z příj.fyz.osob ze záv.činnosti a fun.pož.4 500 000,00 4 808 200,00 6 078 942,42 1112 Daň z příjmu fyz.osob ze samost.výděl.činnosti 660 000,00 660 000,00 407 619,83 1113 Daň z příjmů fyzických osob z kapitál.výnosů 500 000,00 500 000,00 557 916,67 111 Daně z příjmů fyzických osob 5 660 000,00 5 968 200,00 7 044 478,92 1121 Daň z příjmů právnických osob 4 900 000,00 4 900 000,00 5 942 506,21 1122 Daň z příjmu právnických osob za obce 200 000,00 4 822 010,00 4 822 010,00 112 Daně z příjmů právnických osob 5 100 000,00 9 722 010,00 10 764 516,21 11 Daně z příjmů,zisku a kapitálových výnosů 10 760 000,00 15 690 210,00 17 808 995,13 1211 Daň z přidané hodnoty 9 800 000,00 10 614 360,00 12 040 987,36 121 Obecné daně ze zboží a služeb v tuzemsku 9 800 000,00 10 614 360,00 12 040 987,36 122a3 Zvl.daně a popl.ze zboží a služeb v tuzemsku 12 Daně ze zboží a služeb v tuzemsku 9 800 000,00 10 614 360,00 12 040 987,36 1334 Odvody za odnětí půdy ze zem.půdního fondu 20 000,00 80 000,00 95 266,50 1337 Poplatek za komunální odpad 1 300 000,00 1 300 000,00 1 488 139,00 133 Poplatky a odvody v oblasti životního prostředí 1 320 000,00 1 380 000,00 1 583 405,50 1341 Poplatek ze psů 45 000,00 45 000,00 46 969,00 1343 Poplatek za užívání veřejného prostranství 10 000,00 10 000,00 2 660,00 1345 Poplatek z ubytovací kapacity 2 000,00 2 000,00 1 840,00 134 Místní poplatky z vybraných činností a služeb 57 000,00 57 000,00 51 469,00 135 Ostatní odvody z vybraných činností a služeb 60 000,00 332 450,00 347 619,31 1361 Správní poplatky 40 000,00 40 000,00 39 760,00 136 Správní poplatky 40 000,00 40 000,00 39 760,00 13 Daně a poplatky z vybraných činností a služeb 1 657 000,00 2 056 450,00 2 247 155,06 1381 Daň z hazardních her 180 000,00 180 000,00 156 737,53 1382 Zrušený odvod z loterií apod.her kromě VHP 36 000,00 36 594,39 1383 Zrušený odvod z VHP 31 000,00 31 569,33 1511 Daň z nemovitostí 790 000,00 790 000,00 883 581,73 151 Daně z majetku 790 000,00 790 000,00 883 581,73 15 Majetkové daně 790 000,00 790 000,00 883 581,73 1 Daňové příjmy (součet za třídu 1) 23 007 000,00 29 151 020,00 32 980 719,28 2111 Příjmy z poskytování služeb a výrobků 1 774 000,00 1 774 000,00 1 610 310,14 2112 Příjmy z prodeje zboží (již nakoup.za úč.prod) 1 000,00 1 000,00 3 330,00 2119 Ostatní příjmy z vlastní činnosti 9 470,00 211 Příjmy z vlastní činnosti 1 775 000,00 1 775 000,00 1 623 110,14 2122 Odvody příspěvkových organizací (V ČELÍN převeden na OÚ – snížení odpisů o 12 465 Kč) 340 000,00 327 535,00 327 535,00 212 Odvody přebytků organizací s přímým vztahem 340 000,00 327 535,00 327 535,00 2131 Příjmy z pronájmu pozemků 10 000,00 10 000,00 15 766,00 2132 Příjmy z pronájmu ost.nemov.a jejich částí 284 900,00 300 400,00 445 161,00 213 Příjmy z pronájmu majetku 294 900,00 310 400,00 460 927,00 2141 Příjmy z úroků (část) 550 000,00 550 000,00 276...
Načteno
Meta
Rozpočet Pronájem Rozpočet Veřejná zakázka Rozpočet Pronájem Rozpočet Územní plánování Pronájem Rozpočet Prodej Pronájem Rozpočet Prodej Jednání zastupitelstva Územní plánování
Další dokumenty od Obec Krmelín | ||
---|---|---|
20. 12. 2024 | dokument | |
20. 12. 2024 | Rozpočet obce Krmelín na rok 2025 | |
20. 12. 2024 | Střednědobý výhled rozpočtu na roky 2026 - 2027 | |
19. 12. 2024 | Rozpočtové opatření č. 18/2024 | |
18. 12. 2024 | Usnesení o zastavení přezkumného řízení OOP - Územního plánu Krmelín | |
...a další |