Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Ratíškovice.
MINłSTE͡iSTVO ŠKOLSTVÍ <.>
f`.-'T L F“.Ĺ' E ĹĚÍ.fli 'I' ÉLCIHJ' Y CF ł-CJV Y
<br>
<br> Druh zakázky: Zakázka na Stavební práce
Druh výběrového řízení: Zakázka malého rozsahu II.kategorie
Název Zakázky: Rekonstrukce víceúčelového hřiště s umělým povrchem
<br>
<br> Zadavatel: Obec Ratíškovice
<br> Sídlo: U Radnice 1300,696 02 Ratíškovice
Oprávněná osoba zadavatele: Ing.Bc.Anna Hubáěková,starostka obce
Tel.: 518 367 236
<br> E-mail: podatelna@ratìskovice.com
<br> IČ: 00285242
<br> F.:._[
<br>
<br> Vpředmětněm Zadávacím řízení zastupuje zadavatele firma XXX XXXXX IČ: XXXXXXXX <,>
Sídleın Těšany XXX,XXX XX Těšany (dále jen „pověřená osoba“).Pověřená osoba je oprávněna za
<br> zadavatele jednat,přičemž pověřené osobě není uděleno zmocnění k rozhodovacím úkonům <.>
<br> Kontaktní osobou zadavatele je "pověřená osoba" uvedená v Článku III.této výzvy <.>
<br> Článek III
<br>
<br> Pověřená osoba: J au Husák
<br> Sídlo: 664 54 Těšany 347
<br> Kancelář: Svat.Čecha 5,693 01 Hustopeče
IČ: 75751313
<br> Telefon: +420 602 796 611
<br> ID datové Schránky: w57rxw6
<br> E-maı'l: husakml@SeznaIn.cz
<br> Spolupracující osoba: XXXXXXXXX XXXXXXXX
<br> Program XXXXXX - Podpora materiálně technicke' základny :sportu pro rok 2015
<br>
<br>
<br>
<br>
1 <.>
<br> 1.1 <.>
<br> 1.2 <.>
<br> 1.3 <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
'_ _" _ '_ T: ;._'__ì'\'
<br> rvıımłerRSrvO SKOLSTW' <.>
rn'z “`“„`- '“ r
<br> I'_'- l_ 'Ĺ'j' V ' ť
<br> Předmět zakázky
<br> Předmětem Zakázky je uzavření smlouvy o dílo na zhotovitele stavby Rekonstrukce
víceúčelového hřiště S umělým povrchem a to dle projektové dokumentace zhotovené firmou
firınou Ing.XXXX XXXXXXXX,projekční a inženýrská činnost,Drážní XX,XXX 73 Rapotìce <,>
IČ: 72508311 a dále podle zadávacích podmínek předmětné zakázky <.>
<br> Předmětem projektu je přestavění původního již nefunkčního asfaltového hřiště na
víceúčelové.Rekonstrukcí hřiště budou vytvořeny podmínky pro udržení Sportovních aktivit
v obci,pro Sportování veřej nosti,pořádání akcí a turnajů <.>
<br> Podrobné vymezení předmětu zakázky obsahují jednotlivé Přílohy ZD <,>
tj.Příloha č.4 ZD (projektová dokumentace),Příloha č.5 ZD (výkaz výměr),Příloha č.6 ZD
(obchodní podmínky),které tvoří nedílnou Součást zadávacích podmínek předmětného
výběrového řízení <.>
<br> Součástí předmětu plnění je vyhotovení dokumentace skutečného provedení stavby
2 x v písemnéa 1 x v digitální podobě na CD nosiči <.>
<br> Klasifikace předmětu zakázky podle kódů Common Procurement Vocabulary (CPV):
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Stavební práce 45000000-7
Výstavba víceúčelových sportovních zařízení 45212220-4
<br>
<br>
<br>
<br>
lví-.fi in: _
<br>
<br>
<br> Předpokládaná hodnota zakázky:
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Člk VI
<br> _.i ii i=“_`-ı JÍIJˇE
<br>
<br> Předpokládaná doba plnění Zakázky: cca od 16.9.2015 / do 27.11.2015
<br>
<br> Místo plnění zakázky: k.ú.Ratíškovice
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Nabídková XXXX XXXX zpracována v následující skladbě:
Cena díla
<br>
<br> XXXX XXX DPH
<br>
<br> DPH ve výši XX%
<br>
<br> Cena včetně DPH
<br>
<br>
<br>
<br> Kompletní informace obsahuje Zadávací dokumentace <.>
<br> Program 133510 - Podpora materiálně technicke' základnyI Sportu pro rok 20l5
<br>
<br>
<br> r-.usíšezš.ü TELJ'v'fl
<br> ı\_/ııı\.ııs“rč`eısrv_0 ŠKOLSTVÍ <,>
-` 1--5 z; v
<br> '- IIĹJ:
<br>
<br> 1.V souvislosti S účastí ve výběrovém řízení zadavatel požaduje složení jistoty
ve výši ıoo 000 Kč včetně DPH <.>
2.Kompletní rozsah informací o zřízení J istoty obsahuje Zadávací dokumentace <.>
Člán IX __
<br>
<br>
Platební podmínky
<br> Zálohy objednatel neposkytuje <.>
<br> Na předmět díla se sjednávají dílčí měsíční plnění v Soııladu s § 21 odSt.9 zákona č.235/2004
Sb <.>,o XXXX z přidané hodnoty,ve znění pozdějších předpisů.Měsíční plnění se považuje za
samostatné zdanitelné plnění uskutečněné 1.dnem každého kalendářního měsíce <.>
Zhotovitel je oprávněn měsíčně vystavovat daňové doklady (dále jen „faktura“),kterými vyúčtuje
provedené práce.Po ukončení přejímacího řízení podle této Smlouvy zhotovitel provede
závěrečné vyúčtování a vystaví konečnou fakturu na cenu díla <.>
<br> 2.Dílčí faktury budou objednatelem propláceny do výše 90% ceny díla.Zbývajících 10 % z ceny
díla (pozastávku) objednatel zhotoviteli proplatí po odstranění všech případných vad zjištěných
v době předání a převzetí díla,které XXXX o sobě nebo ve Spojení s jinými nebrání užívání <,>
jejichž soupis bude Součástí protokolu o předání a převzetí díla,a to včetně termínu k jejich
odstranění <.>
<br> 3.Objednatel je oprávněn provádět kontrolu vyúčtovaných praci podle Soupísu provedených prací
přímo na staveništi.Zhotovitel je povinen oprávněným zástupcům objednatele provedení
kontroly umožnit <.>
<br> 4.Lhůta Splatnosti faktur je dohodou smluvních stran stanovena na 30 dnů od doručení faktury
objednateli <.>
<br> i"
<br> Kompletní rozsah smluvních podmínek obsahuje Zadávací dokumentace <.>
<br> __ IX.<.> <.>
<br>.ul
<br>
<br> Požadavky na prokázání kvalifikace jsou podrobně specífikovány v Zadávací dokumenta...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Ratíškovice | ||
---|---|---|
17. 04. 2025 | Informace o konání 18. zasedání Zastupitelstva obce Ratíškovice | |
15. 04. 2025 | Majetkoprávní záměr | |
14. 04. 2025 | Veřejná vyhláška o zpřístupnění k nahlédnutí hromadného předpisného seznamu k dani z nemovitých věcí na rok 2025 - Finanční úřad pro Jihomoravský kraj | |
09. 04. 2025 | Veřejná vyhláška, Oznámení o vydání Aktualizace č. Zásad územního rozvoje JmK formou OOP | |
27. 03. 2025 | Veřejná vyhláška - Rozhodnutí o povolení stavby | |
...a další |