Městys Luka nad Jihlavou - Integrovaný plán rozvoje území Jihlavské sídelní aglomerace

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Luka nad Jihlavou.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Průvodní dopis

KRAJSKÝ ÚŘAD KRAJE VYSOČINA
<br> Odbor životního prostředí a zemědělství
Žižkova 57,587 33 Jihlava,Česká republika
Pracoviště: Seifertova 24,Jihlava
<br> dle rozdělovníku
<br> Váš dopis značky/ze dne
MMJ/ORM/1663/2015
JID:131888/2015MMJ
14.8.2015
<br> Číslo jednací
KUJI 57851/2015
OZPZ 2940/2014
<br> Vyřizuje/telefon
XXXXXXX XXXXXXX
XXX XXX XXX
<br> V Jihlavě dne
24.8.2015
<br> Posuzování vlivů na životní prostředí podle zákona č.100/2001 Sb <.>,ve znění pozdějších
předpisů – zveřejnění návrhu koncepce včetně vyhodnocení vlivů koncepce na životní
prostředí
Jako příslušný úřad Vám v souladu s § 10f odst.2 zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů
na životní prostředí a o změně některých souvisejících zákonů,ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „zákon“) zasíláme k vyjádření návrh koncepce „Integrovaný plán rozvoje území
Jihlavské sídelní aglomerace“ včetně vyhodnocení vlivů této koncepce na životní prostředí a
veřejné zdraví a vyhodnocení vlivů koncepce na soustavu Natura 2000 (dále jen „návrh
koncepce“),jejíž zpracování zajistil předkladatel podle § 10e zákona <.>
Dotčené územní samosprávné celky žádáme ve smyslu § 16 odst.3 zákona neprodleně o
zveřejnění informace o návrhu koncepce a o XXX,kdy a kde je možné do návrhu koncepce
nahlížet na úředních deskách současně s upozorněním,že každý může Krajskému úřadu
Kraje Vysočina,odboru životního prostředí a zemědělství zaslat své písemné vyjádření k
návrhu koncepce nejpozději do 5 dnů ode dne konání veřejného projednání návrhu koncepce <.>
Veřejné projednání nemůže být konáno dříve než 15.9.2015.Doba zveřejnění návrhu
koncepce je nejméně 15 dnů.Zároveň žádáme v souladu s § 16 odst.4 zákona o zaslání
písemného vyrozumění o zveřejnění návrhu koncepce v nejkratším možném termínu.Toto
vyrozumění může být zasláno také elektronicky na emailovou adresu: Svikova.B@krvysocina.cz
Informaci o místě a čase konání veřejného projednání zveřejní v souladu s § 10f odst.3 zákona
předkladatel koncepce na své úřední desce <.>
Dotčené územní samosprávné celky a dotčené správní úřady dále upozorňujeme ve smyslu
§ 10f odst.5 zákona na možnost zaslání vyjádření k návrhu koncepce,zejména k vyhodnocení
vlivů této koncepce na životní prostředí a veřejné zdraví,příslušnému úřadu,tj.Krajskému úřadu
Kraje Vysočina,odboru životního prostředí a zemědělství,nejpozději do 5 dnů ode dne konání
<br> tel.: 564 602 502,fax: 564 602 430,e-mail: posta@kr-vysocina.cz,Internet: www.kr-vysocina.cz
IČO: 70890749,ID datové schránky: ksab3eu
<br> veřejného projednání.Informaci o místě a času konání veřejného projednání zveřejní v souladu
s § 10f odst.3 zákona předkladatel koncepce na své úřední desce <.>
Do návrhu koncepce včetně vyhodnocení jejich vlivů na životní prostředí a veřejné zdraví a
vyhodnocení vlivů koncepce na soustavu Natura 2000 lze nahlédnout v Informačním systému
SEA (http://eia.cenia.cz/sea/koncepce/prehled.php),kód koncepce VYS017K <.>
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXX
úředník odboru životního prostředí a zemědělství
<br> Příloha:
návrh koncepce
Rozdělovník:
Předkladatel (datovou schránkou):
1.Statutární město Jihlava,IČO: 00286010,Masarykovo náměstí 97/1,586 28 Jihlava
Dotčené územní samosprávné celky - obce (datovou schránkou):
1.Statutární město Jihlava,IČO: 00286010,Masarykovo náměstí 97/1,586 28 Jihlava
2.Obec Arnolec,IČO: 00373613,Arnolec 53,58827 Jamné u Jihlavy
3.Městys Batelov,IČO: 00285595,náměstí Míru 148/35,58851 Batelov
4.Obec Bílý Kámen,IČO: 00373621,Bílý Kámen 12,58841 Vyskytná nad Jihlavou
5.Obec Bítovčice,IČO: 00839582,Bítovčice 124,58822 Luka nad Jihlavou
6.Obec Boršov,IČO: 00373648,Boršov 17,58805 Dušejov
7.Obec Bransouze,IČO: 00545635,Bransouze 40,67521 Okříšky
8.Město Brtnice,IČO: 00285668,nám.Svobody 379,58832 Brtnice
9.Obec Cejle,IČO: 00488615,Cejle 100,58851 Batelov
10.Obec Cerekvička-Rosice,IČO: 42634644,Cerekvička 30,Cerekvička-Rosice 58833
Stonařov
11.Obec Čížov,IČO: 42634491,Čížov 3,58601 Jihlava 1
12.Obec Dlouhá Brtnice,IČO: 00373664,Dlouhá Brtnice 57,58834 Dlouhá Brtnice
13.Obec Dobronín,IČO: 00285749,Polenská 221/2a,58812 Dobronín
14.Obec Dobroutov,IČO: 00285757,Dobroutov 78,58813 Polná
15.Městys Dolní Cerekev,IČO: 00285765,Dolní Cerekev 107,58845 Dolní Cerekev
16.Obec Dudín,IČO: 00488623,Dudín 26,58805 Dušejov
17.Obec Dušejov,IČO: 00285811,Dušejov 109,58805 Dušejov
18.Obec Dvorce,IČO: 00373672,Dvorce 21,58851 Batelov
19.Obec Hladov,IČO: 00373681,Hladov 71,58833 Stonařov
20.Obec Hodice,IČO: 00285862,Hodice 48,58901 Třešť
21.Obec Hojkov,IČO: 00373699,Hojkov 64,58805 Dušejov
22.Obec Hrutov,IČO: 00377279,Hrutov 11,67527 Předín
23.Obec Hubenov,IČO: 00373711,Hubenov 8,58805 Dušejov
24.Obec Hybrálec,IČO: 00543705,Hybrálec 69,58841 Vyskytná nad Jihlavou
25.Obec Chlum,IČO: 00377309,Chlum 38,67507 Čechtín
<br> Číslo jednací: KUJI 57851/2015
<br> OZPZ 2940/2014
<br> Číslo stránky
<br> 2
<br> 26.Obec Jamné,IČO: 00285960,Jamné 2,58827 Jamné u Jihlavy
27.Obec Jankov,IČO: 00583464,Jankov 29,39301 Pelhřimov
28.Obec Jersín,IČO: 00373729,Jersín 10,58825 Jersín
29.Obec Jezdovice...

Integrovaný plán

Integrovaný plán rozvoje území Jihlavské
sídelní aglomerace
<br> MEPCO,s.r.o <.>
a
Centrum investic,rozvoje a inovací
PRACOVNÍ VERZE
1
<br> Červenec 2015
<br> Obsah
I
<br> Analytická část.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
I.1
<br> Úvod.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 8
<br> I.2
<br> Vymezení území Jihlavské sídelní aglomerace a základní charakteristika.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 9
<br> I.3
<br> Socioekonomická analýza.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 14
<br> I.3.1
<br> Obyvatelstvo.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 14
<br> I.3.2
<br> Podnikání a konkurenceschopnost.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 26
<br> I.3.3
<br> Doprava.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.43
<br> I.3.4
<br> Životní prostředí.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 50
<br> I.3.5
<br> Sociální oblast a zdravotnictví.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.58
<br> I.3.6
<br> Kultura,volný čas a cestovní ruch.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.70
<br> I.4
I.4.1
<br> Evropská úroveň.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 79
<br> I.4.2
<br> Národní úroveň.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 79
<br> I.4.3
<br> Regionální úroveň.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 80
<br> I.4.4
<br> Srovnání využití integrovaných nástrojů se zahraniční dobrou praxí.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 81
<br> I.5
<br> II
<br> Zmapování strategií relevantních pro dané území.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 79
<br> Analýza zainteresovaných stran.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 82
<br> I.5.1
<br> Podrobná identifikace subjektů.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.82
<br> I.5.2
<br> Subjekty relevantní pro IPRÚ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.88
<br> I.6
<br> Analýza potřeb.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.93
<br> I.7
<br> Analýza problémů.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 95
<br> Návrhová část.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<...

Načteno

edesky.cz/d/208038

Meta

EIA   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Městys Luka nad Jihlavou      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz