Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Malé Březno (Most).
Elektronicky podepsán
<br> Střednědobý výhled rozpočtu ústeckého kraje na obr
<br> 2019 — 2023 (dále jen Výh|ed) 052mm;
<br> Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období 2019 — 2023 v mil.Kč
<br> Věcný obsah rok 2019 rok 2020 rok 2021 rok 2022 rok 2023
<br> ZDROJE 18.307 18 628.18 439 18 158 17 753 Příjmy 17 707 18 220 18 291 18 333 18 350
<br> vlastní příjmy 6 178 6 271 6 387 6 701 6 628
<br> transfery 11 529 11 949 11 904 11 632 11 722 Financování 600 408 148 -175 -597 prostředky minulých let 39 22 1 1 1 úvěr 2017 - 2021 383 517 469 0 0 úvěrový rámec 2016 - 2023 849 804 677 599 300 další předfinancování evropských
<br> rojektů z cizích zdrojů O 34 0 0 O splátkyjistiny úvěru 2011 - 2014 -137 -137 —137 -25 0 splátkyjistiny úvěru 2017 - 2021 * 0 0 0 -150 -150 splátkyjistiny úvěrového rámce 2016 - 2023 *“ —454 -752 -828 -600 -748 s látkyjistiny dalšího předfinancování O 0 -34 0 0 s látka návratné finanční výpomoci -80 -80 O 0 0 VÝDAJE ' 13 307: 18 628- 13-439 118.158 17-753
<br> * úvěr 2017 — 2021 bude splacen k 31.12.2031 “* úvěrový rámec 2016 — 2023 bude splacen k 31.12.2023
<br> Střednědobý výhled rozpočtu obsahuje souhrnné základní údaje o příjmech a výdajích,zejména o dlouhodobějších závazcích a pohledávkách a o finančních zdrojích a potřebách dlouhodobých záměrů včetně rozvojových programů.Výhled na rok 2019 je výchozím rámcem pro sestavení návrhu rozpočtu Ústeckého kraje na rok 2019 tak,že výše výdajů výhledu jednotlivých odborů schválená zastupitelstvem je závazná pro předložení návrhu rozpočtu na rok 2019 <.>
<br> Předpoklady zpracováni:
<br>.Výhled vychází z Programu rozvoje Ústeckého kraje a na něj navazujících schválených rozvojových plánů Ústeckého kraje <.>
<br>.Výtěžnost z daní je stanovena na základě odhadu daňového vývoje Ministerstvem financí ČR a dále odborným odhadem v souladu se zákonem č.243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém určení výnosů některých daní územním samosprávným celkům a některým státním fondům,ve znění pozdějších předpisů (dále zákon o rozpočtovém určení daní) <.>
<br>.Výše příjmů i výdajů jsou navrhovány jednotlivými odbory,buď jako plnění uzavřených závazků,nebo na základě odborného odhadu.Přednostně jsou uspokojeny výdaje obligatorní (povinné,zejména vyplývající ze zákonů,případně jiných právních norem,smluvních závazků) a příspěvek zřizovatele na provoz <.>
<br>.Centrální rezerva kraje určená na nepředvídané nebo mimořádné události je uvažována ve výši cca 2% z vlastních příjmů <.>
<br> vwišsno okenním,DNE 51.85.2018 Obe ' dMaléBřcmo 1 Malá Březno 1,434 01 Most SVÉŠENO : QŘEDNI DESKY TeL:476109119 nnc: 2 s.05.2018
<br> Výhled přímých nákladů na vzdělávání všech typů škol a výhled dotačního programu Podpora sociálních služeb v ÚK (zcela kryté státní dotací,příjmy odpovídají výdajůmjjsou v celém obdobi předloženy ve výši upraveného rozpočtu r.2018 z důvodu porovnatelnosti celkových objemů rozpočtu kraje <.>
<br> Financování stavebních akci a majetkoprávního vypořádání je navrženo dle skutečného stavu připravenosti k realizaci v jednotlivých letech v souladu s Investičnim plánem Ústeckého kraje na roky 2019— 2021 a Akčním plánem Programu rozvoje Ústeckého kraje pro roky 2018- 2019 <.>
<br> Od poloviny roku 2019 dojde k postupnému převádění zajištění územní dopravní obslužnosti autobusové na nově zřízenou Dopravní společnost Ústeckého kraje,příspěvkovou organizaci.K 30.6.2019 budou ukončeny smlouvy v 8 oblastech Ústeckého kraje s nynějšími dopravci,k 31.122019 v dalších 3 oblastech <.>
<br> V roce 2019 končí platnost stávající smlouvy o závazku veřejné služby ve veřejné drážní osobní dopravě k zajištění dopravní obslužnosti územního obvodu Ústeckého kraje se společnosti České dráhy,a.s.Dopravce pro nové smluvní období 2019- 2029 bude vybrán přímým zadáním na základě nezávislého průzkumu trhu <.>
<br> Evropské projekty financované z Fondu rozvoje Ústou navrženy na základě vyhlášených výzev v jednotlivých programech,dle skutečného stavu připravenosti k realizaci a pravděpodobnosti úspěšného výběru navrhované akce.Ve výhledu je zohledněn záměr maximálně využít finanční prostředky poskytované v rámci projektů Evropské unie a dalších finančních mechanismů.Požadavek na spolufinancování projektů je na základě odborného odhadu stanoven takto:
<br> rok r.2019 r.2020 ír.2021 r.2022 r.2023
<br> Spolufinancováni projektů v mil.Kč 317 230 175 105 91
<br> Jde o vlastní podíl kraje jako žadatele včetně odhadu neuznatelných výdajů.Předkládaný jsou zejména projekty na rekonstrukce krajských komunikaci,stavbu cyklostezek a rekonstrukce budov včetně pořízení vybavení příspěvkových organizací oblasti školství,kultury a sociálních věcí.Financování projektů bude kulminovat v letech 2019 — 2021,kdy budou realizovány projekty v rámci většího počtu výzev <.>
<br> Předfinancováni vlastních projektů podpořených zEU,dalších evropských finančních mechanismů nebo státního rozpočtu je zajištěno formou čerpání úvěrového rámce v okamžité maximální výši 600 mil.Kč sčerpáním vletech 2016 — 2023 a splácení...
Závěrečný účet ústeckého kraje za rok g017
<br> Bilance příjmů a výdajů za rok 2017
<br> Elektronicky podepsalo
<br> 05.06.201513*24.45
<br> 2 porovnání celkových skutečných příjmů a výdajů vyplývá,že hospodaření Ústeckého kraje za rok 2017 bylo přebytkové se saidem ve výši 609 mil.Kč <.>
<br> Bilance příjmů a výdajů v mil.Kč
<br>.upravený rozdíl schváleny skutečnost - druhově-třídění rozpočet fšpožet k31.12.“memo“ 0/2,2017 " 2' 2017 " p'"e"' 2017 UR
<br> '.i 09,133
<br> lsaldo: příjmy - výdaje 442 ] -r 278 | 609 [ 1 037 [ x ] prostředky minuiých let 250 1 457 0 -1 457 0,00 úvěrový rámec 2016 - 2023 __ \ 441 38 7 -31 _ 18,42 splátka jistiny úvěru 2011 - 2014 -137 -137 437 0 100,00 splátka návratné finanční výpomoci -80 -80 —80 _ __ 0 100,00 splátka jistiny úvěrového rámce 2016 — 2023 -32 0 0 0 x
<br> Struktura skutečných příjmů za rok 2017 v mil.Kč
<br> Ineinvestiční transfery veřejných rozpočtů ldaňové příjmy
<br>.odvodý příspěvkových organizací nostatní nedaňové příjmy
<br> Iinvestiční transfery veřejných rozpočtů
<br> „kapitálové příjmy
<br> Ze skutečně realizovaných příjmů ve výši 16 109 mil.Kč tvořily hlavní příjmovou část účelově vázané transfery v objemu 10 053 mil.Kč,tj.62,41 % z celkového objemu skutečných příjmů,z toho předevšim transfery z Ministerstva školství,mládeže a tělovýchovy ČR v celkové výši 8 357 mil.Kč.Daňové příjmy (zejména podíl Ústeckého kraje na sdílených daních dle zákona č.243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém určení daní,ve znění pozdějších předpisů) jako zásadní část vlastních příjmů byly naplněny v objemu 5 485 mil.Kč,tj.34,04 % z celkového objemu skutečných příjmů <.>
<br> v porovnání s posledním upraveným rozpočtem byly příjmy přeplněný o 136 mil.Kč,tj.o 0,85 % <.>
<br> /
<br>,Ob úřad zlé Březno Malčlřrmo 1,43401Most ©
<br> wvššsmmůňeoníoesm ono “9.05.2016
<br> Td.: 475 109 119
<br> Výdaje za rok 2017 dle oblastí v mil.Kč
<br> I 493
<br> l 469
<br> I 342 l 241 I 163
<br> lvzdělávání a školské služby
<br>.doprava
<br>.sociální věci
<br> I zdravotnictvi
<br> ltélovýchova a zájmová činnost
<br> | činnost krajského úřadu
<br> n kultura a ochrana památek
<br>.územní rozvoj a cestovní ruch uzemědělství,lesy,vom & životní prostředí.činnost zastupitelstva
<br>.krizové ňzení,požární ochrana a 123
<br> Celkové skutečné výdaje kraje za rok 2017 činily 15 500 mil.Kč,ztoho běžné výdaje byly ve výši 14 441 mil.Kč,tj.93,17 % z celkového objemu výdajů a kapitálové výdaje ve výši 1 059 mil.Kč činily 6,83 % celkových výdajů.V porovnání s posledním upraveným rozpočtem nebyly výdaje dočerpany ve výši 1 751 mil.Kč,tj.0 10,15 %.Z toho u běžných výdajů bylo dosaženo úspory ve výši 753 mil.Kč,což odpovídá čerpání na 95,04 %.Rozpočet kapitálových výdajů nebyl dočerpán
<br> o 998 mil.Kč,tj.čerpání na 51,48 % <.>
<br> Zgrafu vyplývá,že největší podíl výdajů 56,45 % představovala oblast vzdělávání a školských služeb.Tato oblast zahrnuje především transfery ze státního rozpočtu na přímé náklady regionálního
<br> školství (8 058 mil.Kč) <.>
<br> Výdaje za rok 2017 dle věcné struktury v mil.Kč
<br> dotace obcím včetně jejich příspěvkových organizací 5 296 6 071 39,17 příspěvek zřízeným příspěvkovým organizacím 2 683 2 834 18,28 transfer zřízeným příspěvkovým organizacím ze státního rozpočtu 2 567 2 769 17,86 dopravní obslužnost 1 245 1 293 8,34 dotace fyzickým osobám,neziskovým a podobným Eganizacím 776 806 5,21 dotace podnikatelům 385 669 4,32 provozní výdaje 704 648 4,18 investiční stavby,velká údržba a investiční nákupy 364 404 2,61 finanční majetek 185 3 0,02 dotace Re ionální radě re ionu soudržnosti Severozápad 10 1 0,01
<br> Dle tabuiky je zřejmé,že nejvyšší podíl na výdajích představuji.dotace obcím včetně jejich příspěvkových organizací a příspěvky příspěvkovým organizacím Usteckého kraje (na provoz i
<br> investice) <.>
<br> Struktura skutečných výdajů v letech 2007 - 2017 v mil.Kč
<br> mmm- mnm
<br> 16 000 14 000
<br> 12 000 m
<br> 10 000 '
<br> 1 591 _2 116
<br> m 8 000 2007 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 70k! 2017 [řída B kapitálové výdaje.řída 5.běžné výdaje
<br> Cash flow roku 2017 v mil.Kč
<br> saldo roku 2017 "
<br> 3 splátky cizích zdro'ú -210 5 finanční prostředky peněžních fondů Ústeckého kraje -1 251 6 prostředky zapojené do schváleného rozpočtu 2018 -120 7 prostředky převáděné kpoužití v roce 2018 (účelové,zasmluvněné) -35 8 vratky prostředků do státního rozpočtu -1
<br> Finanční prostředky k rozdělení po odpočtu všech povinných plateb jsou ve výši 449 mil,Kč <.>
<br> Tento přebytek vznikl přeplněním vlastních příjmů o 137 mil.Kč (zejména daňové příjmy o 130 mil.Kč) a nepoužítim rezerv ve výši 277 mil.Kč (ztoho centrální rezerva 273 mil.Kč).Dále nebyly dočerpány finanční prostředky v rámci běžných výdajů.U odboru dopravy a silničního hospodářství vznikla úspora 16 mil.Kč zejména na územní dopravní obslužnosti autobusové a drážní (11 mil.Kč),odbor kanceláře ředitele nedočerpal 6 mil.Kč na provozu krajského úřadu <.>
<br> Použití volných finančních prostředků bylo schváleno usnesen...
Načteno
Meta
Rozpočet Jednání zastupitelstva EIA Jednání zastupitelstva Rozpočet