Obec Libočany - Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období 2019-2023

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Libočany.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období 2019-2023

Elektronicky podepsáto
<br> Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na Obi _ __,<.> 2019 — 2023 (dále jen výhled)
<br> Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období 2019 - 2023 v mil.Kč
<br> Věcný obsah rok 2019 rok 2020 rok 2021 rok 2022 rok 2023
<br> 17 707 18 220 18 291 18 350
<br> vlastní m 6 178 6 271 6 387 6 628
<br> transfe 11 529 11 949 11 904 11 722
<br> Financování,600 408 148 -597 rostřed minu ' let 39 22 1 úvěr 2017 - 2021 383 517 469 úvě ' rámec 2016 - 2023 849 804 677
<br> další předfinancování evropských ektů z cizích ů 0 0
<br> lá istin úvěru 2011 - 2014 -137 -137 s lá istin úvěru 2017 - 2021 * splátky jistiny úvěrového rámce 2016 - 2023 “* lá istin dalšího nancování s tka návratné finanční ' oci
<br> 2 4% 27544
<br> * úvěr 2017 — 2021 bude splacen k 31.12.2031 *“ úvěrový rámec 2016 — 2023 bude splacen k 31.12.2023
<br> Střednědobý výhled rozpočtu obsahuje souhrnné základní údaje o příjmech a výdajích,zejména o dlouhodobějších závazcích a pohledávkách a o finančních zdrojích a potřebách dlouhodobých záměrů včetně rozvojových programů.Výhled na rok 2019 je výchozím rámcem pro sestavení návrhu rozpočtu Ústeckého kraje na rok 2019 tak,že výše výdajů výhledu jednotlivých odborů schválená zastupitelstvem je závazná pro předložení návrhu rozpočtu na rok 2019 <.>
<br> Předpoklady zpracování:
<br>.Výhled vychází z Programu rozvoje Ústeckého kraje a na něj navazujících schválených rozvojových plánů Ústeckého kraje <.>
<br>.Výtěžnost z daní je stanovena na základě odhadu daňového vývoje Ministerstvem financí ČR a dále odborným odhadem v souladu se zákonem č.243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém určení výnosů některých daní územním samosprávným celkům a některým státním fondům,ve znění pozdějších předpisů (dále zákon o rozpočtovém určení daní) <.>
<br>.Výše příjmů i výdajů jsou navrhovány jednotlivými odbory,bud jako plnění uzavřených závazků,nebo na základě odborného odhadu.Přednostně jsou uspokojeny výdaje
<br> obligatorní (povinné,zejména vyplývající ze zákonů,případně jiných právních norem,smluvních závazků) a příspěvek zřizovatele na provoz <.>
<br>.Centrální rezerva kraje určená na nepředvídané nebo mimořádné události je uvažována ve výši cca 2% z vlastních příjmů <.>
<br> Výhled přímých nákladů na _vzdělávání všech typů škol a výhled dotačního programu Podpora sociálních služeb v UK (zcela kryté státní dotací,příjmy odpovídají výdajům) jsou v celém období předloženy ve výši upraveného rozpočtu r.2018 z důvodu porovnatelnosti celkových objemů rozpočtu kraje <.>
<br> Financování stavebních akcí a majetkoprávního vypořádání je navrženo dle skutečného stavu připravenosti k realizaci v jednotlivých letech v souladu s investičním plánem Usteckého kraje na roky 2019 — 2021 a Akčním plánem Programu rozvoje Usteckého kraje pro roky 2018 - 2019 <.>
<br> Od poloviny roku 2019 dojde k postupnému převádění zajištění územní dopravní obslužnosti autobusové na nově zřízenou Dopravní společnost Usteckélho kraje,příspěvkovou organizaci.K 30.6.2019 budou ukončeny smlouvy v 8 oblastech Usteckého kraje s nynějšími dopravci,k 31.122019 v dalších 3 oblastech <.>
<br> V roce 2019 končí platnost stávající smlouvy o závazku veřejné služby ve veřejné drážní osobní dopravě k zajištění dopravní obslužnosti územního obvodu Usteckého kraje se společností České dráhy,a.s.Dopravce pro nové smluvní období 201 9 - 2029 bude vybrán přímým zadáním na základě nezávislého průzkumu trhu <.>
<br> Evropské projekty financované z Fondu rozvoje ÚK jsou navrženy na základě vyhlášených výzev v jednotlivých programech,dle skutečného stavu připravenosti k realizaci a pravděpodobnosti úspěšného výběru navrhované akce.Ve výhledu je zohledněn záměr maximálně využít finanční prostředky poskytované v rámci projektů Evropské unie a dalších finančních mechanismů.Požadavek na spolufinancování projektů je na základě odborného odhadu stanoven takto:
<br> rok r.2019 r.2020 r.2021 r.2022 r.2023
<br> Spolufinancování projektů v mil.Kč 317 230 175 105 91
<br> Jde o vlastní podíl kraje jako žadatele včetně odhadu neuznatelných výdajů.Předkládány jsou zejména projekty na rekonstrukce krajských komunikací,stavbu cyklostezek a rekonstrukce budov včetně pořízení vybavení příspěvkových organizací oblasti školství,kultury a sociálních věcí.Financování projektů bude kulminovat v letech 2019 — 2021,kdy budou realizovány projekty v rámci většího počtu výzev <.>
<br> Předfinancování vlastních projektů podpořených zEU,dalších evropských finančních mechanismů nebo státního rozpočtu je zajištěno formou čerpání úvěrového rámce v okamžité maximální výši 600 mil.Kč s čerpáním vletech 2016 - 2023 a splácením do konce roku 2023.Vpřípadě potřeby (rok 2020) bude doplněno směnečným programem/dalším úvěrovým rámcem do celkové okamžité výše 800 mil.Kč <.>
<br> Ve výhledu jsou systémově zahrnuty finanční _prostředky na revitalizaci komunikací II.a |||.třídy poskytované Správě a údržbě silnic Usteckého kraje,příspěvkové organizaci formou příspěvku na velkou údržbu a investič...

Načteno

edesky.cz/d/2068608

Meta

Jednání zastupitelstva   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Libočany      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz