Město Mašťov - Střednědobý výhled rozpočtu a Závěrečný účet Ústeckého kraje.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Mašťov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zde ke stažení

Elektronicky podepsán:
<br> Střednědobý g'hled rozpočtu Ústeckého kraje na obr 2019 — 2023 (dále jen výhled)
<br> 05.06.2018 1324338
<br> Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období 2019 — 2023 v mil.Kč
<br> Věcný obsah rok 2019 rok 2020 rok 2021 rok 2022 rok 2023
<br> = -,'.<.> '.<.>.1.458? "
<br> P 18 220 18 291 18 333 18 350 vlastní 6 271 6 387 6 701 6 628 trans 11 949 11 904 11 632 11 722
<br> Financování 408 148 -175 „597
<br> ' let 22 1
<br> úvěr 2017 - 2021 517 469
<br> ' rámec 2016 - 2023 804 677
<br> další předfinancováni evropských ektu z cizích zd '
<br> n úvěru 2011 - 2014 n úvěru 201? - 2021 * splátkyjistiny úvěrového rámce 2016 - 2023 *“ n dalšího návratné finanční
<br> * úvěr 2017 — 2021 bude splacen k 31.12.2031 *“ úvěrový rámec 2016 — 2023 bude splacen k 31.12.2023
<br> Střednědobý výhled rozpočtu obsahuje souhrnné základní údaje o příjmech a výdajích,zejména o dlouhodobějších závazcích a pohledávkách a o finančních zdrojích a potřebách dlouhodobých záměrů včetně rozvojových programů.Výhled na rok 2019 je výchozím rámcem pro sestavení návrhu rozpočtu Ústeckého kraje na rok 2019 tak,že výše výdajů výhledu jednotlivých odborů schválená zastupitelstvem je závazná pro předložení návrhu rozpočtu na rok 2019 <.>
<br> Předpoklady zpracování:
<br>.Výhled vychází z Programu rozvoje Ústeckého kraje a na něj navazujících schválených rozvojových plánů Ústeckého kraje <.>
<br>.Výtěžnost z daní je stanovena na základě odhadu daňového vývoje Ministerstvem financí ČR a dále odborným odhadem v souladu se zákonem č.243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém určeni výnosů některých daní územním samosprávným celkum a některým státním fondům,ve znění pozdějších předpisů (dále zákon o rozpočtovém určení daní) <.>
<br>.Výše příjmů i výdajů jsou navrhovány jednotlivými odbory,buď jako plnění uzavřených závazků,nebo na základě odborného odhadu.Přednostně jsou uspokojeny výdaje obligatorní (povinné,zejména vyplývající ze zákonů,případně jiných právních norem,smluvních závazků) a příspěvek zřizovatele na provoz <.>
<br>.Centrální rezerva kraje určená na nepředvídané nebo mimořádné události je uvažována ve výši cca 2% z vlastních příjmů <.>
<br> Výhled přímých nákladů na vzdělávání všech typů Škol a výhled dotačního programu Podpora sociálních služeb v ÚK (zcela kryté státní dotací,příjmy odpovídají výdajům) jsou v celém obdobi předloženy ve výši upraveného rozpočtu r.2018 z důvodu porovnatelnosti celkových objemů rozpočtu kraje <.>
<br> Financování stavebních akcí a majetkoprávního vypořádání je navrženo dle skutečného stavu připravenosti k realizaci v jednotlivých letech v souladu s Investičním plánem Ústeckého kraje na roky 2019— 2021 a Akčním plánem Programu rozvoje Ústeckého kraje pro roky 2018- 2019
<br> Od poloviny roku 2019 dojde k postupnému převádění zajištění územní dopravní obslužnosti autobusové na nově zřízenou Dopravni společnost Ústeckého kraje,příspěvkovou organizaci.K30.6.2019 budou ukončeny smlouvvaoblastech Ústeckého kraje s nynějšími dopravci,k 31.12.2019 v dalších 3 oblastech <.>
<br> V roce 2019 končí platnost stávající smlouvy o závazku veřejné služby ve veřejné drážní osobní dopravě k zajištění dopravní obslužnosti územního obvodu Ústeckého kraje se společnosti České dráhy,a.s.Dopravce pro nové smluvní období 2019- 2029 bude vybrán přímým zadáním na základě nezávislého průzkumu trhu <.>
<br> Evropské projekty financované z Fondu rozvoje ÚK jsou navrženy na základě vyhlášených výzev v jednotlivých programech,dle skutečného stavu připravenosti k realizaci a pravděpodobnosti úspěšného výběru navrhované akce.Ve výhledu je zohledněn záměr maximálně využít finanční prostředky poskytované v rámci projektů Evropské unie a dalších finančních mechanismů.Požadavek na spolufinancování projektů je na základě odborného odhadu stanoven takto:
<br> rok r.2019 r.2020 r.2021 r.2022 r.2023
<br> 9po|ufinancování projektů v mil.Kč 317 230 175 105 91
<br> Jde o vlastní podíl kraje jako žadatele včetně odhadu neuznatelných výdajů.Předkládány jsou zejména projekty na rekonstrukce krajských komunikací,stavbu cyklostezek a rekonstrukce budov včetně pořízení vybaveni příspěvkových organizací oblasti školství,kultury a sociálních věcí.Financování projektů bude kuiminovat v letech 2019— 2021,kdy budou realizovány projekty v rámci většího počtu výzev <.>
<br> Předfinancování vlastnich projektů podpořených zEU,dalších evropských finančních mechanismů nebo státního rozpočtu je zajištěno formou čerpání úvěrového rámce v okamžitě maximální výši 600 mil.Kč s čerpáním vletech 2016 - 2023 a splácením do konce roku 2023.Vpřipadě potřeby (rok 2020) bude doplněno směnečným programem/dalším úvěrovým rámcem do celkové okamžité výše 800 mil.Kč <.>
<br> Ve výhledu jsou systémově zahrnuty finanční prostředky na revitalizaci komunikací II.a lil.třídy poskytované Správě a údržbě silnic Ústeckého kraje,příspěvkové organizaci formou příspěvku na velkou údržbu a investičního účelového příspěvku.Roční hodnota je nastavena minimálně 550 mil.Kč ...

Načteno

edesky.cz/d/2067794

Meta

Jednání zastupitelstva   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Mašťov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz