Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Žim.
1
<br> Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období
2019 – 2023 (dále jen výhled)
<br>
Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období 2019 – 2023 v mil.Kč
<br> Věcný obsah rok 2019 rok 2020 rok 2021 rok 2022 rok 2023
<br> ZDROJE 18 307 18 628 18 439 18 158 17 753
Příjmy 17 707 18 220 18 291 18 333 18 350
vlastní příjmy 6 178 6 271 6 387 6 701 6 628
transfery 11 529 11 949 11 904 11 632 11 722
Financování 600 408 148 -175 -597
prostředky minulých let 39 22 1 1 1
úvěr 2017 - 2021 383 517 469 0 0
úvěrový rámec 2016 - 2023 849 804 677 599 300
další předfinancování evropských
projektů z cizích zdrojů 0 34 0 0 0
splátky jistiny úvěru 2011 - 2014 -137 -137 -137 -25 0
splátky jistiny úvěru 2017 - 2021 ˟ 0 0 0 -150 -150
splátky jistiny úvěrového rámce 2016
- 2023 ˟˟ -454 -752 -828 -600 -748
splátky jistiny dalšího předfinancování 0 0 -34 0 0
splátka návratné finanční výpomoci -80 -80 0 0 0
VÝDAJE 18 307 18 628 18 439 18 158 17 753
běžné výdaje 15 891 16 084 16 069 16 205 16 147
kapitálové výdaje 2 416 2 544 2 370 1 953 1 606
<br> ˟ úvěr 2017 – 2021 bude splacen k 31.12.2031
˟˟ úvěrový rámec 2016 – 2023 bude splacen k 31.12.2023
<br> Střednědobý výhled rozpočtu obsahuje souhrnné základní údaje o příjmech a výdajích <,>
zejména o dlouhodobějších závazcích a pohledávkách a o finančních zdrojích a potřebách
dlouhodobých záměrů včetně rozvojových programů <.>
Výhled na rok 2019 je výchozím rámcem pro sestavení návrhu rozpočtu Ústeckého kraje
na rok 2019 tak,že výše výdajů výhledu jednotlivých odborů schválená zastupitelstvem je
závazná pro předložení návrhu rozpočtu na rok 2019 <.>
<br>
Předpoklady zpracování:
• Výhled vychází z Programu rozvoje Ústeckého kraje a na něj navazujících schválených
<br> rozvojových plánů Ústeckého kraje <.>
• Výtěžnost z daní je stanovena na základě odhadu daňového vývoje Ministerstvem financí
<br> ČR a dále odborným odhadem v souladu se zákonem č.243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém
určení výnosů některých daní územním samosprávným celkům a některým státním
fondům,ve znění pozdějších předpisů (dále zákon o rozpočtovém určení daní) <.>
<br> • Výše příjmů i výdajů jsou navrhovány jednotlivými odbory,buď jako plnění uzavřených
závazků,nebo na základě odborného odhadu.Přednostně jsou uspokojeny výdaje
obligatorní (povinné,zejména vyplývající ze zákonů,případně jiných právních norem <,>
smluvních závazků) a příspěvek zřizovatele na provoz <.>
<br> • Centrální rezerva kraje určená na nepředvídané nebo mimořádné události je uvažována
ve výši cca 2% z vlastních příjmů <.>
<br>
<br> 2
<br> • Výhled přímých nákladů na vzdělávání všech typů škol a výhled dotačního programu
Podpora sociálních služeb v ÚK (zcela kryté státní dotací,příjmy odpovídají výdajům) jsou
v celém období předloženy ve výši upraveného rozpočtu r.2018 z důvodu porovnatelnosti
celkových objemů rozpočtu kraje <.>
<br> • Financování stavebních akcí a majetkoprávního vypořádání je navrženo dle skutečného
stavu připravenosti k realizaci v jednotlivých letech v souladu s Investičním plánem
Ústeckého kraje na roky 2019 – 2021 a Akčním plánem Programu rozvoje Ústeckého kraje
pro roky 2018 - 2019 <.>
<br> • Od poloviny roku 2019 dojde k postupnému převádění zajištění územní dopravní
obslužnosti autobusové na nově zřízenou Dopravní společnost Ústeckého kraje <,>
příspěvkovou organizaci.K 30.6.2019 budou ukončeny smlouvy v 8 oblastech Ústeckého
kraje s nynějšími dopravci,k 31.12.2019 v dalších 3 oblastech <.>
<br> • V roce 2019 končí platnost stávající smlouvy o závazku veřejné služby ve veřejné drážní
osobní dopravě k zajištění dopravní obslužnosti územního obvodu Ústeckého kraje se
společností České dráhy,a.s.Dopravce pro nové smluvní období 2019 - 2029 bude vybrán
přímým zadáním na základě nezávislého průzkumu trhu <.>
<br> • Evropské projekty financované z Fondu rozvoje ÚK jsou navrženy na základě vyhlášených
výzev v jednotlivých programech,dle skutečného stavu připravenosti k realizaci a
pravděpodobnosti úspěšného výběru navrhované akce.Ve výhledu je zohledněn záměr
maximálně využít finanční prostředky poskytované v rámci projektů Evropské unie a
dalších finančních mechanismů.Požadavek na spolufinancování projektů je na základě
odborného odhadu stanoven takto:
<br> rok r.2019 r.2020 r.2021 r.2022 r.2023
<br> Spolufinancování projektů v mil.Kč 317 230 175 105 91
<br> Jde o vlastní podíl kraje jako žadatele včetně odhadu neuznatelných výdajů.Předkládány
jsou zejména projekty na rekonstrukce krajských komunikací,stavbu cyklostezek a
rekonstrukce budov včetně pořízení vybavení příspěvkových organizací oblasti školství <,>
kultury a sociálních věcí.Financování projektů bude kulminovat v letech 2019 – 2021,kdy
budou realizovány projekty v rámci většího počtu výzev <.>
<br> • Předfinancování vlastních projektů podpořených z EU,dalších evropských finančních
mechanismů nebo státního rozpočtu je zajištěno formou čerpání úvěrového rámce
v okamžité maximální výši 600 mil.Kč s čerpáním v letech 2016 - 2023 a splácením
do konce roku 2023.V...
Elektronicky podeps no
<br> 05.06.201813:24:30
<br> XXXXXXX XXXXXXXXX
<br> hejtman Obce Ústeckého kraje Datum: X.X.2018 JID: 84776/2018/KUUK Číslo jednací: 2729/EK/2018 Vyřizuje/linka: Jana Stohlová/641 E-mail: stohlova.j©kr-ustecky.cz
<br> Zveřejnění Střednědobého výhledu rozpočtu Ústeckého kraje na období 20192023 a Závěrečného účtu Ústeckého kraje za rok 2017
<br> Vážená paní primátorko/starostko,Vážený pane primátore/starosto <,>
<br> v příloze Vám zasílám Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období 2019- 2023 a Závěrečný účet Ústeckého kraje za rok 2017,která byly sestaveny v souladu se zákonem č.129/2000 Sb <.>,o krajích,ve znění pozdějších předpisů a zákonemc „ 250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Žádám Vás o jejich zveřejnění vhodným způsobem v souladu s 5 3 odst.3 a s 17 odst.6,zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů,nejpozději od 9.června 2018 do 25.června 2018,kdy se koná zasedání Zastupitelstva Ústeckého kraje.Tím bude splněna zákonná povinnost vyvěšení nejméně po dobu 15 dnů před projednáváním v zastupitelstvu územního samosprávného celku <.>
<br> Vpřiloze je současně uvedena nejzazší lhůta (18.červen 2018) pro podání písemných připomínek občanů kraje k oběma materiálům tak,aby mohly být projednány v rámci jejich schvalování Zastupitelstvem Ústeckého kraje dne 25.června 2018 <.>
<br> Úplná znění materiálů jsou zveřejněna na webových stránkách Ústeckého kraje,viz odkazy:
<br>.Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období 2019 - 2023 http:/lwwwkr- ustecky.cz/strednedoby-vyh|ed-rozpoctu-usteckeho-kraie/ds-100125/D1=231487 <,>
<br>.Závěrečný účet Ústeckého kraje za rok 2017 http:/lwww.kr-usteckv.cz/zaverecny-ucet— usteckeho-kraie/ds-100127/p1=231489 <.>
<br> S pozdravem,/ %
<br> Příloha Střednědobý výhled rozpočtu Ústeckého kraje na období 2019- 2023 Závěrečný účet Ústeckého kraje za rok 2017
<br> Ústecký kraj,Velká Hradební 3118/48,400 02 Ústí nad Labem „ Tel.: +420 475 657 111 Url: www.kr-ustecky.cz IČ: 70892156 Bankovní spojení: Ceská spořitelna,a.s.Fax: +420 475 200 245 E-mail: urad©kr-ustecky.cz DIČ: CZ70892156 č.ú.882733379/0800
<br> strana 1 / 1
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Rozpočet Jednání zastupitelstva Rozpočet