Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Karlštejn.
SMLOUVA O DÍLO
<br> uzavřená níže uvedeného dne,měsíce a roku podle ust.§ 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník
Smluvní strany
<br> Městys Karlštejn
se sídlem: Karlštejn 185,267 18 Karlštejn
zastoupená: Petrem Rampasem,starostou
IČ:
00233374
DIČ:
CZ00233374
bankovní spojení: Česká Spořitelna,a.s <.>
č.ú.: 0363766339/0800
dále jen „objednatel“
a
………………………………
<br>
<br>
se sídlem:
….<.>
<br>
<br> zastoupená:
….<.>
<br>
<br>
<br> IČ:
<br> ….<.>
<br>
<br>
Bankovní spojení:
….<.>
<br>
<br>
č.ú.:
….<.>
<br>
<br>
<br> dále jen „zhotovitel“
<br> Dále také obecně jako „smluvní strany“ <.>
uzavírají níže uvedeného dne,měsíce a roku tuto
<br> smlouvu o dílo <,>
<br> kterou se zhotovitel zavazuje provést na svoje náklady a svoji odpovědnost dílo „Karlštejn – Poučník,Oprava místních komunikací 23c,24c,25c a 26c“.Dílo představuje opravu na sebe navazujících místních komunikací vč.odvodnění,nacházejících se na pozemcích parc.č.1025/15,1025/22,1025/29,1025/39,1025/47 a 1025/73 v k.ú.Poučník,městys Karlštejn v rozsahu specifikovaném v příloze č.1 této smlouvy a Projektové dokumentaci zpracované Ing.Arch.Tomášem Zlatníkem vydání 12/2017.Objednatel se zavazuje za hotové a předané dílo zaplatit smluvní cenu – viz bod VI.této smlouvy <.>
I <.>
Základní ustanovení
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje realizovat pro objednatele na základě výběrového řízení k zakázce s názvem „Karlštejn – Poučník,Oprava místních komunikací 23c,24c,25c a 26c“ za podmínek této smlouvy dílo,jehož rozsah je specifikován v Čl.II této smlouvy <.>
2.Zástupci smluvních stran podepisující tuto smlouvu prohlašují:
a)
že údaje uvedené v čl.I.této smlouvy (dále jen „identifikační údaje“) a taktéž oprávnění k podnikání jsou v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy <,>
b)
že zhotovitel byl vybrán na základě zadávacího řízení na zakázku objednatele s názvem „Karlštejn – Poučník,Oprava místních komunikací 23c,24c,25c a 26c“ <.>
3.Smluvní strany se zavazují,že změny svých identifikačních údajů písemně oznámí bez prodlení druhé smluvní straně.Písemné oznámení o změně identifikačních údajů,a to včetně změny bankovního spojení,smluvní strana zašle k rukám osoby pověřené zastupováním druhé smluvní strany ve věcech technických.Písemné oznámení o změně zástupce smluvní strany podepisujícího tuto smlouvu smluvní strana doloží dokladem o volbě nebo jmenování.V písemném oznámení smluvní strana vždy uvede odkaz na číslo smlouvy a datum účinnosti oznamované změny <.>
4.Zhotovitel výslovně prohlašuje:
<br> a) že je odborně způsobilý k zajištění předmětu plnění podle této smlouvy <,>
<br> b) že se řádně seznámil s rozsahem prací uvedených v příloze č.1 této smlouvy,přičemž svým podpisem na této smlouvě stvrzuje,že k těmto dokumentům nemá žádné výhrady,jsou mu zcela jasné a srozumitelné a neshledal v nich žádné rozdíly,na které by musel objednatele upozornit <,>
c) že se řádně seznámil s místem realizace díla a se všemi dalšími požadavky objednatele uvedenými v zadávacích podmínkách <.>
d) je pojištěn proti vzniku škody na majetku nebo zdraví třetích osob,načež dokládá kopii smlouvy,která je přílohou č.2 této smlouvy o dílo <.>
<br> e) že poskytne veškerou potřebnou součinnost při realizaci díla Ing.arch Tomášovi Zlatníkovi,jakožto technickému dozoru investora <.>
5.Objednatel prohlašuje,že realizace díla uvedeného v této smlouvě je spolufinancována z programu Podpory rozvoje regionů Ministerstva pro místní rozvoj <.>
II <.>
Předmět smlouvy
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje ke zhotovení díla v rozsahu:
a) dle obchodních podmínek stanovených touto Smlouvou o dílo (dále také jako „Smlouva“) <,>
b) dle rozsahu prací uvedených v příloze č.1 této smlouvy <.>
c) veškeré práce provedené v rámci realizace díla budou v souladu s legislativními předpisy ČR
2.Zhotovitel jako součást realizace díla zajistí a provede na svůj náklad zejména následující práce a činnosti:
<br> 2.1.Před zahájením realizace prací:
2.1.1.provedení všech opatření organizačního a stavebně technologického charakteru k řádnému provedení díla;
2.1.2.pořízení fotodokumentace stávajícího stavu před zahájením prací a její předání objednateli na el.nosiči dat <,>
2.1.3.provedení prohlídky místa plnění a nastavení orientačního harmonogramu prací
2.1.4.předložení a předání objednateli,nejpozději ke dni zahájení realizace stavby,doklady v rozsahu ujednání dle této smlouvy o dílo,a to:
a) případné připomínky či změny rozsahu prací uvedených v příloze č.1 této smlouvy <,>
<br> b) technologické a pracovní postupy <.>
<br> 2.2.V průběhu realizace díla:
<br> 2.2.1.zajištění bezpečného pevného ohrazení a označení prostoru staveniště a jeho zařízení po celou dobu realizace;
2.2.2.pořízení fotodokumentace průběhu realizace a předání objednateli na el.nosiči;
2.2.3.zajištění odvozu a uložení odpadů vzniklých stavební činností na skládku,včetně uhrazení poplatků za uskladnění,v souladu s ustanoveními zákona č.185/2001 Sb <.>,o odpadech,ve znění pozdějších předpisů <,>
2.2.4.kontrolu dodržování bezpečnosti práce a ...
Pokyny pro vyplnění Pokyny pro vyplnění Ve všech listech tohoto souboru můžete měnit pouze buňky s modrým pozadím.Jedná se o tyto údaje : - údaje o firmě - jednotkové ceny položek zadané na maximálně dvě desetinná místa Stavba #RTSROZP# Položkový rozpočet Zakázka: KARLŠTEJN POUČNÍK - OPRAVA MÍSTNÍCH KOMUNIKACÍ Misto Karlštejn,Poučník,MK č.23c,24c,25c a 26c Rozpočet: Objednatel: Městys Karlštejn IČ: 00233374 185 DIČ: CZ00233374 26718 Karlštejn Projektant: IČ: DIČ: Zhotovitel: Radim Štěpánek: Název IČ: Radim Štěpánek: XXX XXXXX Štěpánek: Ulice DIČ: Radim Štěpánek: DIČ Radim Štěpánek: PSČ Radim Štěpánek: Ulice Vypracoval: Rozpis ceny Celkem HSV HSV 0.00 PSV PSV 0.00 MON MON 0.00 VN Vedlejší náklady 0.00 ON Ostatní náklady 0.00 Celkem 0.00 Rekapitulace daní Základ pro sníženou DPH 15 % 0.00 CZK Snížená DPH 15 % 0.00 CZK Základ pro základní DPH 21 % 0.00 CZK Základní DPH 21 % 0.00 CZK Zaokrouhlení 0.00 CZK Cena celkem bez DPH 0.00 CZK Cena celkem s DPH 0.00 CZK v dne 6/5/18 Za zhotovitele Za objednatele Rekapitulace dílčích částí #CASTI>> Číslo Název Základ pro sníženou DPH Základ pro základní DPH DPH celkem Cena celkem % 1 0 0 0 0 Celkem za stavbu 0 0 0 0 0 Rekapitulace dílů Číslo Název Typ dílu Celkem 1 Zemní práce HSV 0.00 4 Vodorovné konstrukce HSV 0.00 5 Komunikace HSV 0.00 8 Trubní vedení HSV 0.00 91 Doplňující práce na komunikaci HSV 0.00 99 Staveništní přesun hmot HSV 0.00 VN Vedlejší náklady VN 0.00 XXXX celkem X.XX &XZpracováno programem &"Arial CE,tučné"BUILDpower S,© RTS,a.s.&9Stránka &P z &N &9Zpracováno programem &"Arial CE,Tučné"RTS Stavitel +,© RTS,a.s.&9Stránka &P z &N VzorPolozky Položkový rozpočet Z: O: R: &9Zpracováno programem &"Arial CE,Tučné"BUILDpower S,© RTS,a.s.&"Arial,Obyčejné"Strana &P z &N &9Zpracováno programem &"Arial CE,Tučné"RTS Stavitel +,© RTS,a.s.&"Arial,Obyčejné"Strana &P z &N Pol Položkový rozpočet #TypZaznamu# S: KARLŠTEJN POUČNÍK - OPRAVA MÍSTNÍCH KOMUNIKACÍ STA O: Karlštejn,Poučník,MK č.23c,24c,25c a 26c OBJ R: ROZ C: CAS_STR P.č.Číslo položky Název položky MJ množství cena / MJ Celkem Dodávka Dodávka celk.Montáž Montáž celk.DPH XXXX s DPH hmotnost / MJ hmotnost celk.(t) dem.hmotnost / MJ dem.hmotnost celk.(t) Ceník Cen.soustava Nhod / MJ Nhod celk.Díl: 1 Zemní práce 0.00 0.00 0.00 0.00 24.633 0 473.4 DIL 1 132201110R00 Hloubení rýh š.do 60 cm v hor.3 do 50 m3,STROJNĚ m3 138.34563 0.00 0.00 0.00 21.00 0.00 0 0 0 0 0.365 50.5 POL1_0 Hloubení rýh zapažených i nezapažených s urovnáním dna do předepsaného profilu a spádu,s přehozením výkopku na přilehlém terénu na vzdálenost do 3 m od podélné osy rýhy nebo s naložením výkopku na dopravní prostředek.POP Hloubení rýh zapažených i nezapažených s urovnáním dna do předepsaného profilu a spádu,s přehozením výkopku na přilehlém terénu na vzdálenost do 3 m od podélné osy rýhy nebo s naložením výkopku na dopravní prostředek.rýhy pro dešťové potrubí:47*0,6*(1,6+0,75)/2 33.13500 VV 0 11*0,6*0,75 4.95000 VV 0 rýhy pro ležaté obruby - SZ:0,5*0,25*(26,1+12,65+13,3+25,25+33,45+58,2+5,6+46+4) 28.06875 VV 0 rýhy pro ležaté obruby - SV:0,5*0,25*(6,4+48,2+5+117,8+22,8) 25.02500 VV 0 rýhy pro ležaté obruby - JV:0,5*0,25*(15,25+5,1+98,8+3,55+35) 19.71250 VV 0 rýhy pro ležaté obruby - JZ:0,5*0,25*(35+3,6+59,3+33,45+26,1+5,1) 20.31875 VV 0 rýhy pro stojaté obruby - 23c:0,35*0,25*(25+12,75+12,45+7,4+7,75) 5.71813 VV 0 rýhy pro zapuštěné obruby:0,3*0,35*(4+5,5+4) 1.41750 VV 0 2 132201210R00 Hloubení rýh š.do 200 cm hor.3 do 50 m3,STROJNĚ m3 6.48763 0.00 0.00 0.00 21.00 0.00 0 0 0 0 0.365 2.37 POL1_0 Hloubení rýh šířka přes 60 do 200 cm zapažených i nezapažených,s urovnáním dna do předepsaného profilu a spádu,s případně nutným přehozením výkopku na vzdálenost do 3 m ve výkopišti,s přehozením výkopku na přilehlém terénu na vzdálenost do 5 m od podélné osy rýhy nebo s naložením výkopku na dopravní prostředek.POP Hloubení rýh šířka přes 60 do 200 cm zapažených i nezapažených,s urovnáním dna do předepsaného profilu a spádu,s případně nutným přehozením výkopku na vzdálenost do 3 m ve výkopišti,s přehozením výkopku na přilehlém terénu na vzdálenost do 5 m od podélné osy rýhy nebo s naložením výkopku na dopravní prostředek.rýhy pro štěrb.trouby (mimo vpustí):0,5*0,71*(4,25+5+4) 4.70375 VV 0 vpusťové kusy:0,75*0,71*(1,25+1,10+1) 1.78388 VV 0 3 131301202R00 Hloubení zapažených jam v hor.4 do 1000 m3 m3 148.43180 0.00 0.00 0.00 21.00 0.00 0 0 0 0 2.127 315.71 POL1_0 Hloubení jam s urovnáním dna do předepsaného profilu a spádu,s případně nutným přemístěním výkopku ve výkopišti a dále buď s přemístěním výkopku na přilehlém terénu na vzdálenost do 3 m od kraje jámy nebo s naložením na dopravní prostředek POP Hloubení jam s urovnáním dna do předepsaného profilu a spádu,s případně nutným přemístěním výkopku ve výkopišti a dále buď s přemístěním výkopku na přilehlém terénu na vzdálenost do 3 m od kraje jámy nebo s naložením na dopravní prostředek jáma pro vsakovací šachty:10,07*3,685*4 148.43180 VV 0 4 151201201R00 Pažení stěn výkopu - zátažné - hloubky do 4 m m2 ...
Příloha č.2 ZD
<br>
ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ DODAVATELE
O SPLNĚNÍ ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOSTI
<br>
Název dodavatele:
<br>
Sídlo:
<br>
IČ:
<br>
Osoba oprávněná za dodavatele jednat:
<br>
<br>
Já,…….<.> doplňte jméno………….<.> jakožto oprávněná osoba jednat za dodavatele tímto čestně prohlašuji,že dodavatel:
<br> a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) není v likvidaci,proti němu nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němu nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> V ……………………….dne ……………….<.>
…………………………………………………….<.>
Jméno,funkce,podpis oprávněné osoby
Příloha č.1 ZD
<br> KRYCÍ LIST NABÍDKY
K VEŘEJNÉ ZAKÁZCE MALÉHO ROZSAHU S NÁZVEM
„Karlštejn – Poučník,Oprava místních komunikací 23c,24c,25c a 26c“
1.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE DODAVATELE
Název dodavatele:
<br>
Sídlo/místo podnikání:
<br>
IČ:
<br>
DIČ:
<br>
Právní forma:
<br>
Telefon:
<br>
E-mail:
<br>
Statutární zástupce/osoba oprávněná jednat za dodavatele:
<br>
Kontaktní osoba ve věcech nabídky:
<br>
Telefon:
<br>
E-mail:
<br>
<br>
2.FORMULÁŘ NABÍDKOVÉ CENY
Celková nabídková XXXX XXX DPH
<br>
DPH (sazba XX%)
<br>
Celková nabídková cena vč.DPH
<br>
<br>
Podpisem tohoto krycího listu prohlašuji,že akceptuji veškeré podmínky zadávací dokumentace a že údaje uvedené v nabídce jsou pravdivé.Dále prohlašuji,že naše společnost je schopna splnit zakázku v požadovaném termínu,kvalitě a rozsahu <.>
<br> V …………………… dne ………………… <.>
<br> ……….…………………………………………….Jméno,funkce,podpis oprávněné osoby
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE VEŘEJNÁ ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu (dále jen „veřejná zakázka“) je zadávána v souladu s ustanovením 5 6 a 5 31 zákona č.13432016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen ZZVZ) <.>
<br> 1.DRUH A NÁZEV VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
<br> Veřejná zakázka na stavební práce s názvem
<br> „Karlštejn — Poučník,Oprava místních komunikací 23c,24c,250 a 260“
<br> 2.IDENTIFIKACE ZADAVATELE A KONTAKTNÍ OSOBY
<br> Název: Městys Karlštejn
<br> Sídlo: ' ' Karlštejn 185,267 13 Karlštejn IČ: 00233374
<br> DIČ " (200233374
<br> Easton __ : Petrem Rampasem,starostou Kontaktní osoba pro veřejnou XXXX XXXXXX
<br> zýf ku:
<br> Telefon:“ XXXXXXXXX
<br> E- : starosta©obeckarlstejn.cz
<br> 3.PŘEDMĚT VEEEJNE ZAKÁZKY,KLASIFIKACE,MÍSTO A DOBA PLNÉNÍ VEREJNE ZAKAZKY
<br> 3.1 Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce — oprava na sebe navazujících místních komunikací vč.odvodnění,nacházejících se na pozemcích parc.č.1025f15,102522 <,>
<br> 102529,102589,102531017 3 102373 V k.ú.Poučník,městys Karlštejn.Stavební práce spočívají v odstranění stávajícího asfaltového krytu,úpravy podloží a položení nového asfaltového krytu Vč.realizace odvodnění a vsakovacích jímek.Blíže jsou stavební práce Specifikovány v Příloze č.3 ZD — projektová dokumentace zpracovaná Ing.Arch T.Zlatníkem <.>
<br> Pokud zadávací dokumentace či technická dokumentace obsahují informace () určitých obchodnich názvech nebo odkazy na obchodní firmy nebo označení původu apod <.>,není nutné toto v nabídce dodržet,účastník to při zpracování nabidky bude chápat pouze jako vymezení minimálního standardu kvality <.>
<br> 3.2 Klasifikace předmětu veřejné zakázky dle CPV kódů
<br> 45000000-7 » Stavební práce 45233 100-0 - Stavební úpravy pro komunikace
<br> 45233000—9 - Výstavba,zakládání a povrchové práce pro komunikace 45111000-8 - Demolice,příprava staveniště a odklizovaci práce 45233142—6 — Práce na opravě silnic
<br> 3.2 Místem plnění veřejné zakázky je městys Karlštejn.3.3 Doba plnění veřejné zakázky: : Předpokládaný termín zahájení plnění je 1.7.2018
<br>.Nejzazší termín ukončení plnění je 10.9.2018
<br> Účastník v nabídce předloží harmonogram praci,který bude respektovat výše uvedené termíny.Účastník může v harmonogramu nabídnout dřívější termíny dokončení stavby <.>
<br> Harmonogram bude tvořit přílohu návrhu smlouvy o dílo <.>
<br> 4.PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 2 479 667 Kč bez DPH (slovy: dvamílionyčtyřístasedmdesátdevěttisícšestsetšedesátsedmtisíckorun) <.>
<br> 5.POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE
<br> Kvaliňkačni požadavky pro tuto veřejnou zakázku stanovil zadavatel následovně.Kvalifikaci splňuje dodavatel,který prokáže:
<br>.základní způsobilost
<br> a profesní způsobilost
<br>.technickou kvalifikaci
<br> Dokumenty nabidky,které vyžadují podpis osoby správern jednat za dodavatele musí být doloženy v originále.Tyto originály budou podepsány statutárním orgánem právnické osoby,nebo jinou osobou oprávněnou za dodavatele jednat (např.na základě plné moci,originál plné moci musí být součástí nabídky) <.>
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si pravdivost údajů,které budou uchazečem předloženy v jeho nabidce <.>
<br> 5.1 Základní způsobilost prokáže dodavatel,který
<br> &) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k ZZVZ nebo Obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na Veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) nemá v České republice nebo V zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) není v likvidaci,proti němu nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němu nebyla
<br> nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situací podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> Splnění základní způsobilosti dodavatel prokáže předložením čestného prohlášení,které je přílohou č.2 této zadávací dokumentace.Dodavatel bere na vědomí,že zadavatel je oprávněn požadovat před podpisem smlouvy doložení jednotlivých dokladů ke splnění základní způsobilosti dle 575 ZZVZ.V takovém případě doklady nebudou starší 90 dnů <.>
<br> 5.2 Profesní způsobilost prokáže dodavatel,který doloží:
<br> a) Výpis z obchodního rejstříku,nebo jiné obdobně evidence,pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje; výpis z Obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky
<br> b) doklad o oprávnění kpodnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky,zejména doklad prokazující příslušně živ...
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU NA STAVEBNÍ PRÁCE
<br> 1.NÁZEV VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
<br> „Karlštejn — Pouěník,Oprava místních komunikací 230,240,250 a 26c“
<br> 2.IDENTIFIKACE ZADAVATELE A KONTAKTNÍ OSOBY
<br> Název: Městys Karlštejn
<br> Sídlo '.Karlštejn 185,267 18 Karlštejn Ič ' 00233374
<br> DIČ- CZ00233374
<br> Zastoupené.Petrem Rampasem,starostou
<br> osoba.pro veřejnou Petr Ramp-as
<br> 724180394
<br> ' starosta©obeckarlstejn.cz
<br> Výše uvedený zadavatel Vás vyzývá k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce zadávanou V souladu s ustanovením 5 6 a 5 31 Zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek <.>
<br> Informace o předmětu a podmínkách plnění,požadavcích na prokázání kvalifikace a dalších podmínkách veřejné zakázky malého rozsahu naleznete V zadávací dokumentaci,která je ke stažení na internetových stránkách zadavatele www.mestys-karlstejn.cz
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 2 479 667 Kč bez DPH <.>
<br> Lhůta pro podání nabídek: 20.6.2018 do 10.00hod.MĚST“ KARLšT—am
<br> 261233 KÁRLŠTEJN; : '—r_€:'„6312-.V Karlštejně dne 4.3.2013 _ “% rc.().-„132.333— “
<br> „vi mír.- (320033374
<br> Petr Hampas,starosta
Realizací projektu došlo k posílení vybavenosti JSDH Karlštejn novou cisternovou automobilovou
<br> stříkačkou a věcnými prostředky,které zajistí lepší připravenost jednotky k zásahu v ORP Beroun s
<br> důrazem na přizpůsobení se změnám klimatu a novým rizikům.Cílem projektu bylo pořízení moderní
<br> techniky,která zvýší akceschopnost jednotky,protože bude výkonnější a odolnější než technika
<br> stávající.Dojde ke zkrácení doby zásahu,protože nová CAS bude rychlejší.Dalším dopadem projektu
<br> je snížení rizika poruchy anebo havárie hasičské techniky při zásahu.Na realizaci projektu přispěla EU
<br> částkou přesahující 7 mil.Kč z Evropského fondu pro regionální rozvoj.Projekt naplnil specifický cíl 1.3
<br> Integrovaného regionálního operačního programu,kterým je zvýšení připravenosti k řešení a řízení
<br> rizik a katastrof <.>
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Městys Karlštejn | ||
---|---|---|
17. 01. 2025 | Dokument zveřejněný pouze na elektronické úřední desce dle daných předpisů | |
16. 01. 2025 | MěÚ Beroun - Veřejná vyhláška - uložení písemnosti | |
15. 01. 2025 | OZV městyse Karlštejn o místním poplatku za užívání veřejného prostranství 6/2024 | |
08. 01. 2025 | Usnesení ze zasedání Zastupitelstva městyse Karlštejn dne 19.12.2024 | |
02. 01. 2025 | Rozpočet městyse na rok 2025 | |
...a další |