Obec Úholičky - Záměr pronájmu obecní restaurace

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Úholičky.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva k podání nabídky ZDE

Obec Úholičky
<br> Obecní úřad Úholičky Náves 10,252 64 Uholíčky tel.220930641
<br> v Úholičkách dne 1.6.2018
<br> Věc: Oznámení záměru pronájmu obecního majetku
<br> „Provozovatel nebytového prostoru restaurace v objektu č.p.10“
<br> ve smyslu zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (dále jen „zákon“) v platném znění
<br> 1.Identifikační údaje
<br> Název zadavatele: Obec Úholičky
<br> IČ zadavatele: 00640727
<br> Zastoupená: starostka obce,Ing.XXXXXXX XXXXXXXXX tel: XXXXXXXXX
<br> e-mail: korinkovafalobec-uholickvcz Kontaktní adresa: Obec Úholičky,Náves 10,PSČ: 252 64
<br> 2.Předmět pronájmu Předmětem pronájmu je nebytový prostor v budově statku Náves č.p.10 o rozloze 228 m2.Z toho restaurace 73,56 m2 kuchyně 55,46 m2 Salonek vč.televize a základního audio 64,57 m2 sociální zázemí a chodba 34,4 m2
<br> kapacita restaurace 30-40 míst
<br> plocha venkovní zahrádky 20 — 60 míst Přesné dispoziční řešení je patrno z půdorysu,který je v příloze záměru.Jedná se o místností D 1.01 — D 1.14 Kuchyně je navržena s kapacitou 100 porcí denně <.>
<br> Předmětem nájmu je vybavení restaurace a vybavení kuchyně vč.základního nádobí — přesný soupis bude přílohou nájemní smlouvy <.>
<br> Předmětem nájmu není — přesný soupis bude přílohou nájemní smlouvy — výčepní zařízení,kávovar <.>
<br> Podmínky provozu restaurace:
<br> Nájemní smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce.Každodenní provoz restaurace 7 dní v týdnu
<br> Zajištění stravování — obědy,večeře
<br> V případě požadavku ze strany obce prodloužený provoz
<br> Zajištění pravidelného úklidu pronajímaných prostor
<br> Přístup k WC pro veřejnost v otevírací době restaurace
<br> Zadavatel požaduje zaměření cenové nabídky vč.podnikatelského záměru na tato základní témata:
<br> Orientace na tyto základní skupiny zákazníků - Místní obyvatelé — rodiny s dětmi,důchodci,- Cyklisté - Pořádání kulturních a společenských akcí pořádaných obcí i externě - Další turisté - Možnost odnést si jídlo či rozvoz jídel - důchodci,ostatní občané
<br> Prohlídka místa plnění Prohlídka místa plnění se uskuteční v těchto termínech: 6.6.2018 od 15 do 18 hodin v místě tzn.Náves č.p.10
<br> 13.6.2018 od 15 do 18 hodin v místě tzn.Náves č.p.10
<br> Obec Úholičky,Náves 10,252 64 Uholičky,tel.220930641 IČO 00 64 07 27,Bankovní spojení: 0388046389/0800 ČS-ROZTOKY
<br> 3.Lhůta plnění zakázky
<br> Termíny plnění Zadavatel předpokládá počátek plnění od 1.7.2018 nebo dle dohody <.>
<br> 4.Místo plnění zakázky
<br> Místem plnění je adresa: Náves č.p.10,obec a katastrální území Úholičky
<br> 5.POŽADAVKY NA KVALIFIKACI
<br> PROFESNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY
<br> Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle 554 zákona,tzn <.>,že požadavky splňuje dodavatel,který přeloží:
<br> a) výpis z obchodního rejstříku,pokud je v něm zapsán,či výpis z jiné obdobné evidence,pokud je v ní zapsán — v prosté kopii,výpisu nesmí být ke dni podání nabídky starší než 90 dnů
<br> b) doklad O oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu.odpovídajícím předmětu veřejné zakázky,zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění vázané živnosti Hostinská činnost — v prosté kopii
<br> 6.PODMÍNKY A POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY
<br> Podání nabidky uchazeče
<br> Nabídka uchazeče bude zpracována písemně a podána v jedné uzavřené obálce označené názvem Pronájem obecm'ho majetku „Provozovatel nebytového prostoru restaurace v objektu č.p.10“,na které musí být uvedena adresa,na niž je možné zaslat oznámení podle 5 71 odstavec 6 zákona <.>
<br> Termín pro podání nabídek Termín doručení nabídek je do 9 hodin 18.6.2018 <.>
<br> Obec Úholičky,Náves 10,252 64 Uholičky,tel.220930641 IČO 00 64 07 27,Bankovní spojení: 0388046389/0800 ČS-ROZTOKY
<br> Adresa pro doručení nabídky
<br> Obec Úholičky,Náves 10,PSČ: 252 64,poštou,nebo osobně na výše uvedené adrese v pracovní dny od 8,00 do 13,00,v pondělí a středu také od 15,00 do 18,00 hodin v kanceláři obecm'ho úřadu — pí.Klusoňová <.>
<br> Otevírání obálek s nabídkami Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 18.6.2018 v 18:00 hodin v sídle
<br> zadavatele.Otevírání obálek je neveřejné <.>
<br> 7.Práva zadavatele
<br> Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu,upřesnění,doplnění podmínek záměru nebo jeho zrušení,popřípadě nevybrat žádného z uchazečů,a to i bez udání důvodů.Zadavatel si vyhrazuje právo o smlouvě o dílo dále jednat a upřesnit její konečné znění v rámci nabídnutých podmínek uchazeče.Uchazeči nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí na veřejné zakázce <.>
<br> /
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXXX
<br> starostka
<br> Obec Úholičky,Náves XX,252 64 Úholičky,tel.220930641.IČO 00 64 07 27,Bankovní spojení: 0388046389/0800 CS-ROZTOKY

Načteno

edesky.cz/d/2054894

Meta

Veřejná zakázka   Pronájem  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Úholičky      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz