Obec Sibřina - Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Stavba altánu pro MŠ Sibřina“

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Sibřina.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Stavba altánu pro MŠ Sibřina“

1
<br>
<br> Výzva k podání nabídky
<br>
na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem
<br>
<br> „Stavba altánu pro MŠ Sibřina“
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Veřejný zadavatel:
<br>
<br> Objednatel: Obec Sibřina
<br> Zastoupený: Ing.Josefem Novákem,starostou
<br> Sídlo Sibřina,Říčanská 15,250 84 Sibřina
<br> IČO: 00240745
<br> (dále jen „zadavatel“)
<br>
<br> Podáním nabídky přijímá uchazeč o veřejnou zakázku plně a bez výhrad podmínky
<br> zadávacího řízení.Předpokládá se,že uchazeč pečlivě prostuduje všechny pokyny,formuláře <,>
<br> termíny a specifikace obsažené v zadávacích podmínkách a bude se jimi řídit.Ze zadávacího
<br> řízení budou vyřazeny nabídky,které nebudou splňovat zadavatelem stanovené požadavky
<br> nebo nebudou obsahovat zadavatelem požadované náležitosti <.>
<br>
<br>
<br>
<br> 2
<br> I.Identifikační údaje veřejného zadavatele
<br>
<br> Obec Sibřina
<br> sídlo: Sibřina,Říčanská 15,250 84 Sibřina
<br> IČO: 00240745
<br> zastoupený: Ing.Josefem Novákem,starostou
<br> tel.: +420 733 394 574
<br> e-mail: obec.sibrina@sibrina.cz
<br>
<br> Kontaktní osoba ve věci dodatečných informací a dotazů uchazečů:
<br> Ing.XXXXXX XXXXXXXX
<br> Stromovka XXX/X,XXXXX České Budějovice
<br> Email: vhintnaus@gmail.com
<br> Tel.: +420 777 617 291
<br>
<br> II.Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky
<br>
<br> Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu <.>
<br>
<br> Zadavatel zadává zakázku v otevřené výzvě <.>
<br>
<br> Veřejná zakázka není zadána podle zákona o zadávání veřejných zakázek.Zadavatel je však
<br> povinen dodržet obecné zásady platné při zadávání veřejných zakázek <.>
<br> Předmět veřejné zakázky: stavební práce
<br>
<br> CPV: 45000000-7 - Stavební práce
<br>
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky je výstavba altánu pro MŠ Sibřinu,která bude využívána
<br> jako zázemí pro děti MŠ Sibřina.Záměrem zadavatele jakožto investora je dokončení
<br> realizace dodávky do 31.8.2018 <.>
<br>
<br> Předmětem plnění zakázky je kompletní provedení stavebních prací dle podmínek technické
<br> dokumentace.Technická dokumentace je Přílohou č.1 této výzvy <.>
<br>
<br> III.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
<br>
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 400 000,- Kč bez DPH.Předpokládaná hodnota
<br> veřejné zakázky byla stanovena jako předpokládaná výše peněžitého závazku zadavatele vůči
<br> dodavateli vyplývající z plnění veřejné zakázky <.>
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je zároveň hodnotou maximální a nepřekročitelnou <.>
<br> Vyšší cenové nabídky nemůže a nebude zadavatel akceptovat a budou vyřazeny <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 3
<br> IV.Podmínky přístupu či poskytnutí zadávací dokumentace
<br>
<br> Zadavatel zadává zakázku v otevřené výzvě <.>
<br>
<br> V.Dodatečné informace k zadávacím podmínkám,prohlídka místa plnění
<br>
<br> Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek.Písemná
<br> nebo elektronická (formou emailu) žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní
<br> dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadávacích podmínek může
<br> zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Dodatečné informace poskytne zadavatel
<br> písemně nebo elektronicky všem osloveným nebo přihlášeným dodavatelům <.>
<br>
<br> Žádost o dodatečné informace k zadávacím podmínkám musí být doručena kontaktní osobě
<br> zadavatele na e-mail (nebo písemně na adresu):
<br>
<br> Ing.XXXXXX XXXXXXXX
<br> Email: vhintnaus@gmail.com
<br> Tel.: +420 777 617 291
<br> (Lannova tř.205/16,370 01 České Budějovice)
<br>
<br> VI.Lhůta a místo pro podání nabídek
<br>
<br> Nabídky musí být doručeny zadavateli nejpozději dne 6.6.2018 do 9:45 hodin.Nabídky musí
<br> být zadavateli doručeny v listinné podobě,na adresu:
<br>
<br> Obec Sibřina
<br> Sibřina,Říčanská 15
<br> 250 84 Sibřina
<br>
<br> Nabídky lze doručovat poštou nebo osobně v úředních hodinách:
<br> Úterý 8.00 - 12.00
Středa 7.30 - 12.00 17.00 - 19.00
Čtvrtek 8.00 - 12.00
<br>
<br>
V poslední den lhůty pro podání nabídek musí být nabídky doručeny do 9:45 hodin <.>
<br>
<br> VII.Termín a místo otevírání obálek s nabídkami
<br>
<br> Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční 6.6.2018 v 10:00 na adrese:
<br> Obecní úřad Sibřina
<br> Sibřina 15
<br> 250 84 Sibřina
<br>
<br>
<br> 4
<br> Otevírání obálek se mají právo účastnit uchazeči,jejichž nabídky byly zadavateli doručeny ve
<br> lhůtě pro podání nabídek.Za každého uchazeče se bude moci otevírání obálek s nabídkami
<br> zúčastnit,z kapacitních důvodů,max.1 zástupce.Zadavatel bude oprávněn po přítomných
<br> zástupcích uchazečů požadovat,aby oprávněnost účasti při otevírání obálek s nabídkami
<br> prokázali (např.plnou mocí nebo aktuálním výpisem z obchodního rejstříku) a svoji účast
<br> stvrdili podpisem v listině přítomných uchazečů <.>
<br>
<br> VIII.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
<br>
<br> Kvalifikaci splní dodavatel,který prokáže:
<br> a) splnění základních kvalifikačních předpokladů
<br> b) splnění profesn...

Načteno

edesky.cz/d/2051924

Meta

Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Sibřina      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz