Obec Lužice okres Hodonín - Účetní závěrka obce Lužice 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Lužice okres Hodonín.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zprava-o-vysledku-hospodareni.pdf

Zpráva o výsledku přezkumu hospodaření za účetní období roku 2017
<br> Zpráva o výsledku hospodaření Obce Lužice za účetní období roku 2017 byla zpracována nezávislým auditorem flrmou KAMA-AUDIT,spol.s.r.o <.>,Spojovací 958,Vnorovy,oprávnění KA CR č.316 & výrok auditora zní: nebyly zjištěny chyby a nedostatky <.>
<br> Výsledek hospodaření Obce Lužice za účetní období 2017 činí 6 444 843,11 Kč <.>
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXX starosta
<br> Zapsala: Valoušková V Lužicích XX.XX.2018
<br> Vyvěšeno: Schváleno: ZO Lužice usnesením č.Sundáno:
<br> Přehled o výsledku kontrol Obce Lužice
<br> Účetní jednotka: Obec Lužice
<br> Účetní období: 2017
<br> Přehled kontrol provedených vnějšími kontrolními orgány o ověřeném účetním období,včetně uvedených Výsledků vnějších
<br> kontrol
<br> Popis
<br> Kontrola vedení matričních knih a sbírek listin
<br> Kontrola na zpětný odběr elektrozařízení
<br> Kontrola střelných zbraní a střeliva
<br> Kontrola plateb pojistného a dodržování ostatních povinností plátce pojistného
<br> V Lužicích 20.4.2018 Zapsala: Valoušková
<br> kdo provedl výsledek Pracovnice MěÚ Hodonín V souladu s práv.předpisy
<br> Pracovník EKO-SIGNET spol s.r.o.Bez závad
<br> Pracovnice Krajského ředitelství Bez závad policie JMK
<br> Pracovnice VZP Bez závad
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXX starosta
<br> -X_
<br> Roční zpráva o výsledcích finanční kontroly v r.2017,stručné zhodnocení výsledků řídících a veřejnosprávních kontrol
<br> provedených podle zákona č.320/ 2001 Sb.v platném znění,0 finanční kontrole a vyhlášky č.416/ 2004 Sb <.>,ze dne 01.11.2004,kterou se provádí zákon o finanční kontrole
<br> Předkladatel: Obec Lužice,česká 1,696 18 Lužice
<br> Určeno: Jihomoravský krajský úřad Brno
<br> Sledované období: 2017
<br> Zpracovala: Ing.XXXXXX XXXXX,předseda Finančního výboru ZO I.Stručné zhodnocení výsledků řídících kontrol
<br> Vnitřní kontrolní systém dle zákona č.320/2001 Sb <.>,je uplatňován od r.2002.V současné době je realizován dle směrnice č.1/2015.K zajištění kontroly ve veřejné správě.Vnitřní kontrolní systém je zabezpečován řídící kontrolou a interním auditem.1.Řídící kontrola Cílem řídící kontroly je zajištění řádně a efektivní státní správy a samosprávy,hospodárnost využívání prostředků,dodržování závazných právních předpisů,vnitřních předpisů a pokyny vedení organizace,zpracování finančních XXX a jejich včasné zveřejňování.Řídící kontrolu zajišťuje odpovědný vedoucí zaměstnanec při přípravě operací — před jejich schválením,při jejich průběžném sledování až do jejich konečného vypořádání a vyúčtování a následné prověření vybraných operací v rámci hodnocení dosažených výsledků a správnosti hospodaření.Softwarové vybavení je pravidelně modernizováno a aktualizováno.Informační systémy umožňují kompetentní zpracování operací,kontrolu a ochranu XXX i akceptování legislativních změn.Personálně zajišťuje řídící kontrolu starosta,místostarostka,tajemník OÚ,hlavní účetní,správce rozpočtu.Každý pracovník OÚ má ve své náplni práce stanoveny jeho úkoly v oblasti kontroly.Starosta je příkazcem operací,pověřuje ostatní zaměstnance výkonem předběžné,průběžné a následné řídící kontroly,vydává pověření k veřejnosprávním kontrolám FV a KV.Starosta zajišťuje oddělení pravomoci a odpovědnosti při přípravě,schvalování,provádění a kontrole operací zejména ve vztahu k výběrovým řízením.Starosta dále schvaluje veškeré účetní doklady plynoucí přes účetnictví obce,tedy operace zaúčtované přes banku a operace zaúčtované přes pokladnu.Z důvodu zvyšujících se nároků na obce v oblasti legislativy,zkvalitnění řízení provozní a finanční činnosti,zabezpečení účinnosti vnitřního kontrolního systému má obec zřízenu funkci tajemníka OÚ.Tajemník OÚ zajišťuje funkční organizační strukturu OÚ,sleduje kvalifikovanost a vzdělávání pracovníků,náplně práce,dodržování pracovního řádu,zabezpečuje přípravu,schvalování,provádění a kontrolu operací zejména v oblasti:
<br> a) uzavírání smluv
<br> b) vzniku závazků
<br> c) plateb
<br> d) vymáhání pohledávek
<br> e) plnění rozpočtu
<br> -g-
<br> Místostarostka zajišťuje příslušnou dokumentaci v oblasti kontroly.Vypracovává návrhy plánů řídících kontrol,interního auditu a veřejnosprávních kontrol.Vede agendu řídících veřejnosprávních kontrol.Je pověřena písemně dalším příkazcem operace.Účetní obce je písemně pověřena výkonem funkce hlavní účetní a je zároveň také správcem rozpočtu.Předběžná řídící kontrola plánovaných a připravovaných operací je prováděna příkazci operace,správcem rozpočtu a hlavní účetní důsledně u všech finančních operací.Průběžná a následná řídící kontrola je prováděna starostou a prostřednictvím pověřených zaměstnanců.Veškeré operace účetních jednotek byly zachycovány prostřednictvím účetních dokladů a byly průběžně kontrolovány pověřenými pracovníky.Finanční výbor prováděl pravidelně kontrolu pokladny a operace plynoucí přes účetnictví obce přes banku.Při kontrole nebyly zjištěny vady ani nedostatky.Pro zajištění základní kontroly veškerých účetních a finančních operací je obcí vydán ...

Načteno

edesky.cz/d/2050764

Meta

Pronájem   Rozpočet   Prodej   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Obec Lužice okres Hodonín
18. 12. 2024
11. 12. 2024
10. 12. 2024
06. 12. 2024
06. 12. 2024
  ...a další
Více dokumentů od Obec Lužice okres Hodonín      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz