Město Mohelnice - Závěrečný účet města Mohelnice za rok 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Mohelnice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

ZmenyVK_2017

Sestavený k rozvahovému dni 31.12.2017
<br> Ing.XXXXX XXXX
<br> Územně samosprávný celek
<br> e-mail
<br> Podpisový záznam osoby odpovědné
za správnost údajů
<br> Mohelnice
<br> územní a samosprávné celky,svazky obcí,regionální rady regionu soudržnosti
<br> Údaje o organizaci
<br> Podpisový záznam statutárního
orgánu
<br> Ing.Vladimíra Slouková
Statutární zástupce
<br> Místo podnikání
<br> Kontaktní údaje
<br> právní forma
<br> IČO: 00303038
<br> CZ-NACE
<br> 78985
<br> hlavní činnost
<br> U Brány 916/2
<br> telefon
<br> Přehled o změnách vlastního kapitálu
<br> fax
<br> Okamžik sestavení (datum,čas): 17.05.2018,13:59
<br> 583452127
<br> 751100
<br> identifikační číslo
<br> (v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br> vedlejší činnost
<br> PSC,pošta
<br> PSC,pošta
<br> U Brány 916/2ulice,c.p <.>
Mohelnice
<br> obec
<br> Předmět podnikání
<br> obec
<br> sloukovav@mohelnice.cz
<br> Sídlo účetní jednotky
<br> ulice,c.p.00303038
<br> 78985
<br> Osoba odpovědná za účetnictví
<br> zřizovatel
<br> Název: město Mohelnice
<br> CP Název položky
1
<br> Zvýšení stavuMinulé období Snížení stavu Běžné období
2 3 4
<br> -.VLASTNÍ KAPITÁL CELKEM 328 710 108,49 1 300 112 358,681 231 439 306,35 260 037 056,16
<br> A.Jmění účetní jednotky a upravující položky 60 479 564,46 958 325 930,98938 362 827,92 40 516 461,40
<br> I.Jmění účetní jednotky 1 341 058 361,13 20 042 051,93 7 087 179,79 1 354 013 233,27
<br> 1.Změna,vznik nebo zánik příslušnosti hospodařit s majetkem státu
<br> 2.Svěření majetku příspěvkové organizaci 1 606 332,00
<br> 3.Bezúplatné převody 9 909 236,93 27 734,00
<br> 4.Investiční transfery 5 451 353,79
<br> 5.Dary 847,00 1 760,00
<br> 6.Ostatní 10 131 968,00
<br> II.Fond privatizace
<br> III.Transfery na pořízení dlouhodobého majetku 66 659 818,42 11 604 767,30 11 426 208,28 66 838 377,44
<br> 1.Svěření majetku příspěvkové organizaci
<br> 2.Bezúplatné převody 2 843 821,05
<br> 3.Investiční transfery 8 466 060,65
<br> 4.Dary 204 885,60
<br> 5.Snížení investičních transferů ve věcné a časové souvislosti 1 294 240,28
<br> 6.Ostatní 90 000,00 10 131 968,00
<br> IV.Kurzové rozdíly
<br> V.Oceňovací rozdíly při prvotním použití metody -401 988 689,02 -401 988 689,02
<br> 1.Opravné položky k pohledávkám
<br> 2.Odpisy
<br> 3.Ostatní
<br> VI.Jiné oceňovací rozdíly -67 293 880,80 28 832 745,23 22 003 073,33 -60 464 208,90
<br> 1.Oceňovací rozdíly u cenných papírů a podílů
<br> 2.Oceňovací rozdíly u majetku určeného k prodeji 28 778 745,23 22 003 073,33
<br> Přehled o změnách vlastního kapitálu k 31.12.2017,okamžik sestavení 17.05.2018,13:59,strana 1
<br>
<br> CP Název položky
1
<br> Zvýšení stavuMinulé období Snížení stavu Běžné období
2 3 4
<br> 3.Ostatní 54 000,00
<br> VII.Opravy předcházejících účetních období -72 781,81 -72 781,81
<br> 1.Opravy minulého účetního období
<br> 2.Opravy předchozích účetních období
<br> 922 279,17898 779,83943 640,34 920 141,00B.Fondy účetní jednotky
<br> 340 864 148,53267 331 764,20292 132 838,09 218 600 453,76C.Výsledek hospodaření
<br> D.Příjmový a výdajový účet rozpočtového hospodaření
<br> Přehled o změnách vlastního kapitálu k 31.12.2017,okamžik sestavení 17.05.2018,13:59,strana 2

PenezniToky_2017

Přehled o peněžních tocích
<br> Sestavený k rozvahovému dni 31.12.2017
<br> 00303038
<br> Sídlo účetní jednotky
<br> územní a samosprávné celky,svazky obcí,regionální rady regionu soudržnosti
<br> IČO:
<br> (v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br> PSC,pošta
<br> Předmět podnikání
<br> ulice,c.p <.>
<br> 78985
<br> Kontaktní údaje
<br> U Brány 916/2
Mohelnice
<br> zřizovatel
<br> obec
<br> Místo podnikáníÚdaje o organizaci
<br> Mohelnice
<br> 78985
<br> U Brány 916/2identifikační číslo ulice,c.p <.>
<br> PSC,pošta
<br> právní forma
00303038
<br> obecÚzemně samosprávný celek
<br> CZ-NACE 751100
<br> hlavní činnost
<br> Podpisový záznam statutárního
orgánu
<br> e-mail
<br> 583452127
<br> Okamžik sestavení (datum,čas): 17.05.2018,14:00
<br> Ing.XXXXX XXXX XXX.Vladimíra Slouková
<br> fax
<br> Statutární zástupce
<br> sloukovav@mohelnice.cz
<br> telefon
<br> Podpisový záznam osoby odpovědné
za správnost údajů
<br> Osoba odpovědná za účetnictví
<br> vedlejší činnost
<br> Název: město Mohelnice
<br> Označení Název položky Stav k 31.12.2017
<br> P.Stav peněžních prostředků k 1.lednu 103 477 261,15
<br> A.Peněžní toky z provozní činnosti 61 686 844,63
<br> Z.Výsledek hospodaření před zdaněním 61 730 220,44
<br> A.I.Úpravy o nepeněžní operace ( + / - ) 17 373 899,38
<br> A.I.1.Odpisy dlouhodobého majetku 14 919 505,72
A.I.2.Změna stavu opravných položek -136 856,58
A.I.3.Změna stavu rezerv
A.I.4.Zisk (ztráta) z prodeje dlouhodobého majetku -10 730 017,65
A.I.5.Výnosy z podílů na zisku
A.I.6.Ostatní úpravy o nepeněžní operace 13 321 267,89
<br> A.II.Peněžní toky ze změny oběžných aktiv a krátkodobých závazků ( + / - ) -17 417 275,19
<br> A.II.1.Změna stavu krátkodobých pohledávek 881 067,75
A.II.2.Změna stavu krátkodobých závazků -18 298 342,94
A.II.3.Změna stavu zásob
A.II.4.Změna stavu krátkodobého finančního majetku
<br> A.III.Zaplacená daň z příjmů včetně doměrků ( - )
<br> A.IV.Přijaté podíly na zisku
<br> B.Peněžní toky z dlouhodobých aktiv -162 257,92
<br> B.I.Výdaje na pořízení dlouhodobých aktiv -40 469 448,74
<br> B.II.Příjmy z prodeje dlouhodobých aktiv 40 307 190,82
<br> B.II.1.Příjmy z privatizace státního majetku
B.II.2.Příjmy z prodeje majetku Státního pozemkového úřadu
B.II.3.Příjmy z prodeje dlouhodobého majetku určeného k prodeji 40 307 190,82
B.II.4.Ostatní příjmy z prodeje dlouhodobých aktiv
<br> B.III.Ostatní peněžní toky z dlouhodobých aktiv ( + / - )
<br> Přehled o peněžních tocích k 31.12.2017,okamžik sestavení 17.05.2018,14:00,strana 1
<br>
<br> Označení Název položky Stav k 31.12.2017
<br> C.Peněžní toky z vlastního kapitálu,dlouhodobých závazků a dlouhodobých pohledávek -10 460 722,96
<br> C.I.Peněžní toky vyplývající ze změny vlastního kapitálu ( + / - ) 1 505 438,13
<br> C.II.Změna stavu dlouhodobých závazků ( + / - ) -11 966 161,09
<br> C.III.Změna stavu dlouhodobých pohledávek ( + / - )
<br> F.Celková změna stavu peněžních prostředků 51 063 863,75
<br> H.Příjmové a výdajové účty rozpočtového hospodaření ( + / - )
<br> R.Stav peněžních prostředků k rozvahovému dni 154 541 124,90
<br> Přehled o peněžních tocích k 31.12.2017,okamžik sestavení 17.05.2018,14:00,strana 2

Priloha_2017

Sídlo účetní jednotky
<br> územní a samosprávné celky,svazky obcí,regionální rady regionu soudržnosti
(v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br> IČO:
<br> PŘÍLOHA
<br> 00303038
<br> Sestavený k rozvahovému dni 31.12.2017
<br> obec
<br> Místo podnikáníÚdaje o organizaci
<br> 78985
<br> Kontaktní údaje
<br> ulice,c.p <.>
<br> Předmět podnikání
<br> Mohelnice
zřizovatel
<br> 00303038
<br> obec
<br> 78985
<br> identifikační číslo
Územně samosprávný celek
<br> U Brány 916/2
<br> právní forma
PSC,pošta
<br> Mohelnice
PSC,pošta
<br> U Brány 916/2
<br> ulice,c.p <.>
<br> Osoba odpovědná za účetnictví
<br> CZ-NACE
<br> Podpisový záznam osoby odpovědné
za správnost údajů
<br> sloukovav@mohelnice.cz
<br> hlavní činnost
fax
<br> Okamžik sestavení (datum,čas): 17.05.2018,13:57
<br> vedlejší činnost
<br> Ing.XXXXX XXXX
<br> XXXXXXXXX
<br> Statutární zástupce
<br> e-mail
<br> Ing.Vladimíra Slouková
<br> Podpisový záznam statutárního
orgánu
<br> telefon
<br> 751100
<br> Název: město Mohelnice
<br> A.1.Informace podle § 7 odst.3 zákona (TEXT)
<br> Účetní jednotka nepřetržité pokračuje ve své činnosti beze změn <.>
<br> A.2.Informace podle § 7 odst.4 zákona (TEXT)
<br> A.3.Informace podle § 7 odst.5 zákona (TEXT)
<br> Popis činnosti:
1.Hospodářská činnost města - nájmy a prodej nemovitostí,služby hasičů,svoz komunálního odpadu pro podnikatele <.>
2.Hospodářská činnost bytového oddělení - nájmy bytů a nebytových prostor,poplatek za správu SVJ - vede se na samostatném účtě <.>
Oceňování majetku:
Nakoupený majetek se oceňuje pořizovací cenou včetně nákladů souvisejících s pořízením u majetku darovaného nebo bezplatně
převedeného reprodukčně pořizovací cenou <.>
DDHM se eviduje od 3.000 Kč do 40.000 Kč <.>
DDNM se eviduje od 5.000 Kč do 60.000 Kč <.>
V operativní evidenci se vede majetek od 500 Kč do 3.000 Kč.Materiál účtujeme přímo do spotřeby <.>
Oceňování podílů ve společnostech s většinovým podílem města se provádí ekvivalencí a jsou to: Mohelnické kulturní a sportovní
centrum,s.r.o.100% podíl,Městské lesy,s.r.o.100% podíl a bytové družstvo Monad s podílem 51% <.>
Dále na účtě 069 se evidují podíly ve společnostech s nižším podílem,a to VHZ Šumperk a DSO Mohelnicko,které se oceňují reálnou
hodnotou <.>
Časové rozlišení se provádí u leasingu,spotřeby energií,nájmu od ČEZ.Neprovádí se u předplatného novin a časopisů <.>
<br> Příloha k 31.12.2017,okamžik sestavení 17.05.2018,13:57,strana 1
<br>
<br> Opravné položky: v roce 2016 jsme prováděli opravné položky u účtu 311 a 315,a to ve výši 10% za každých 90 dnů prodelní <.>
<br> Název položkyČíslopoložky
Podrozva-
hový účet MINULÉ
<br> ÚČETNÍ OBDOBÍ
BĚŽNÉ
<br> P.I.Majetek a závazky účetní jednotky 325 684 028,90 322 688 553,33
901Jiný drobný dlouhodobý nehmotný majetek1 <.>
<br> 4 966 529,84902Jiný drobný dlouhodobý hmotný majetek2.4 786 483,65
2 332 165,90905Vyřazené pohledávky3.2 318 665,90
<br> 906Vyřazené závazky4 <.>
318 385 333,16909Ostatní majetek5.315 583 403,78
<br> P.II.Krátkodobé podmíněné pohledávky z transferů a krátkodobé
911Krátkodobé podmíněné pohledávky z předfinancování transferů1 <.>
912Krátkodobé podmíněné závazky z předfinancování transferů2 <.>
913Krátkodobé podmíněné pohledávky ze zahraničních transferů3 <.>
914Krátkodobé podmíněné závazky ze zahraničních transferů4 <.>
915Ostatní krátkodobé podmíněné pohledávky z transferů5 <.>
916Ostatní krátkodobé podmíněné závazky z transferů6 <.>
<br> P.III.Podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou osobou 202 652 202,64 202 652 202,64
921Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu úplatného užívání majetku1 <.>
922Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu úplatného užívání2 <.>
923Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou3 <.>
924Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou4 <.>
925Krátkodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou5 <.>
<br> 202 652 202,64926Dlouhodobé podmíněné pohledávky z důvodu užívání majetku jinou6.202 652 202,64
P.IV.Další podmíněné pohledávky
<br> 931Krátkodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého1 <.>
932Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze smluv o prodeji dlouhodobého2 <.>
933Krátkodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv3 <.>
934Dlouhodobé podmíněné pohledávky z jiných smluv4 <.>
939Krátkodobé podmíněné pohledávky ze sdílených daní5 <.>
941Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze sdílených daní6 <.>
942Krátkodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům7 <.>
943Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze vztahu k jiným zdrojům8 <.>
944Krátkodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištění9 <.>
945Dlouhodobé podmíněné úhrady pohledávek z přijatých zajištění10 <.>
947Krátkodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů,správních řízení11 <.>
948Dlouhodobé podmíněné pohledávky ze soudních sporů,správních12 <.>
<br> P.V.Dlouhodobé podmíněné pohledávky z transferů a dlouhodobé 20 620 296,76
951Dlouhodobé podmíněné pohledávky z předfinancování transferů1 <.>
952Dlouhodobé podmíněné závazky z předfinancování transferů2 <.>
953D...

_Rozvaha_2017

Rozvaha
<br> Sídlo účetní jednotky
<br> IČO:
<br> Sestavená k rozvahovému dni 31.12.2017
<br> 00303038
<br> U Brány 916/2
<br> územní a samosprávné celky,svazky obcí,regionální rady regionu soudržnosti
(v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br> Místo podnikání
<br> ulice,c.p <.>
obec
PSC,pošta
<br> Údaje o organizaci
identifikační číslo
právní forma
zřizovatel
<br> ulice,c.p <.>
obec
PSC,pošta
<br> Kontaktní údaje Předmět podnikání
telefon
fax
e-mail
<br> hlavní činnost
vedlejší činnost
CZ-NACE
<br> Statutární zastupce Osoba odpovědná za účetnictví
<br> Okamžik sestavení (datum,čas): 17.05.2018,13:56
<br> Podpisový záznam statutárního
orgánu
<br> Podpisový záznam osoby odpovědné
za správnost údajů
<br> Mohelnice
78985
<br> 00303038
Územně samosprávný celek
<br> 583452127
<br> sloukovav@mohelnice.cz
<br> U Brány 916/2
Mohelnice
78985
<br> 751100
<br> Ing.XXXXX XXXX XXX.Vladimíra Slouková
<br> Název: město Mohelnice
<br> CP Název položky Minulé
Běžné období
<br> KorekceBrutto Netto
Synt <.>
účet
<br> 1 348 649 184,851 661 152 243,55AKTIVA CELKEM 261 095 600,40 1 400 056 643,15
<br> A.Stálá aktiva 254 403 574,50 1 213 301 159,741 468 792 539,96 1 214 388 965,46
<br> I.Dlouhodobý nehmotný majetek 9 191 070,16 5 302 240,72 3 888 829,44 3 753 072,74
<br> 1.012Nehmotné výsledky výzkumu a vývoje
<br> 2.013Software 616 167,10 470 698,76 145 468,34 160 312,34
<br> 3.014Ocenitelná práva
<br> 4.015Povolenky na emise a preferenční limity
<br> 5.018Drobný dlouhodobý nehmotný majetek 3 839 172,96 3 839 172,96
<br> 6.019Ostatní dlouhodobý nehmotný majetek 4 243 680,50 992 369,00 3 251 311,50 3 392 768,50
<br> 7.041Nedokončený dlouhodobý nehmotný majetek 492 049,60 492 049,60 199 991,90
<br> 8.051Poskytnuté zálohy na dlouhodobý nehmotný majetek
<br> 9.035Dlouhodobý nehmotný majetek určený k prodeji
<br> II.Dlouhodobý hmotný majetek 1 233 833 074,80 249 101 333,78 984 731 741,02 982 483 692,00
<br> 1.031Pozemky 235 744 649,28 235 744 649,28 234 725 111,87
<br> 2.032Kulturní předměty 263 660,00 263 660,00 263 660,00
<br> 3.021Stavby 895 184 148,43 195 707 742,16 699 476 406,27 715 662 442,08
<br> 4.022Samostatné hmotné movité věci a soubory hmotných 43 359 061,48 35 431 693,75 7 927 367,73 6 702 542,87
<br> 5.025Pěstitelské celky trvalých porostů
<br> 6.028Drobný dlouhodobý hmotný majetek 17 961 897,87 17 961 897,87
<br> 7.029Ostatní dlouhodobý hmotný majetek
<br> 8.042Nedokončený dlouhodobý hmotný majetek 32 210 135,74 32 210 135,74 14 834 385,18
<br> 9.052Poskytnuté zálohy na dlouhodobý hmotný majetek
<br> 10.036Dlouhodobý hmotný majetek určený k prodeji 9 109 522,00 9 109 522,00 10 295 550,00
<br> Rozvaha k 31.12.2017,okamžik sestavení 17.05.2018,13:56,strana 1
<br>
<br> CP Název položky Minulé
Běžné období
<br> KorekceBrutto Netto
Synt <.>
účet
<br> III.Dlouhodobý finanční majetek 225 756 795,00 225 756 795,00 227 052 795,00
<br> 1.061Majetkové účasti v osobách s rozhodujícím vlivem 18 540 795,00 18 540 795,00 18 486 795,00
<br> 2.062Majetkové účasti v osobách s podstatným vlivem
<br> 3.063Dluhové cenné papíry držené do splatnosti
<br> 4.067Dlouhodobé půjčky
<br> 5.068Termínované vklady dlouhodobé
<br> 6.069Ostatní dlouhodobý finanční majetek 152 849 000,00 152 849 000,00 152 849 000,00
<br> 7.043Pořizovaný dlouhodobý finanční majetek 367 000,00 367 000,00 367 000,00
<br> 8.053Poskytnuté zálohy na dlouhodobý finanční majetek 54 000 000,00 54 000 000,00 55 350 000,00
<br> IV.Dlouhodobé pohledávky 11 600,00 11 600,00 11 600,00
<br> 1.462Poskytnuté návratné finanční výpomoci dlouhodobé
<br> 2.464Dlouhodobé pohledávky z postoupených úvěrů
<br> 3.465Dlouhodobé poskytnuté zálohy
<br> 4.466Dlouhodobé pohledávky z ručení
<br> 5.469Ostatní dlouhodobé pohledávky 11 600,00 11 600,00 11 600,00
<br> 6.471Dlouhodobé poskytnuté zálohy na transfery
<br> B.Oběžná aktiva 6 692 025,90 135 348 025,11192 359 703,59 185 667 677,69
<br> I.Zásoby
<br> 1.111Pořízení materiálu
<br> 2.112Materiál na skladě
<br> 3.119Materiál na cestě
<br> 4.121Nedokončená výroba
<br> 5.122Polotovary vlastní výroby
<br> 6.123Výrobky
<br> 7.131Pořízení zboží
<br> 8.132Zboží na skladě
<br> 9.138Zboží na cestě
<br> 10.139Ostatní zásoby
<br> II.Krátkodobé pohledávky 37 818 578,69 6 692 025,90 31 126 552,79 31 870 763,96
<br> 1.311Odběratelé 2 374 364,03 727 911,57 1 646 452,46 1 963 974,87
<br> 2.312Směnky k inkasu
<br> 3.313Pohledávky za eskontované cenné papíry
<br> 4.314Krátkodobé poskytnuté zálohy 1 413 517,70 1 413 517,70 1 519 136,70
<br> 5.315Jiné pohledávky z hlavní činnosti 7 481 699,89 5 964 114,33 1 517 585,56 1 773 740,90
<br> 6.316Poskytnuté návratné finanční výpomoci krátkodobé
<br> 7.317Krátkodobé pohledávky z postoupených úvěrů
<br> 8.319Pohledávky z přerozdělovaných daní
<br> 9.335Pohledávky za zaměstnanci 5 000,00 5 000,00
<br> 10.336Sociální zabezpečení
<br> 11.337Zdravotní pojištění
<br> 12.338Důchodové spoření
<br> 13.341Daň z příjmů
<br> 14.342Ostatní daně,poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění
<br> 15.343Daň z přidané hodnoty
<br> 16.344Po...

_Fin_2_12_M_2017

VÝKAZ PRO HODNOCENÍ PLNĚNÍ ROZPOČTU
<br>
<br> územní a samosprávné celky,svazky obcí,regionální rady regionu soudržnosti
<br>
<br> (v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> IČO:
<br> 00303038
<br>
<br>
Název:
<br> město Mohelnice
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Sestavený k rozvahovému dni 31.12.2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Sídlo účetní jednotky
<br>
<br> ulice,c.p <.>
U Brány 916/2
<br>
<br> obec
Mohelnice
<br>
<br> PSC,pošta
78985
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Údaje o organizaci
Místo podnikání
<br>
<br> identifikační číslo
00303038
ulice,c.p <.>
U Brány 916/2
<br>
<br> právní forma
Územně samosprávný celek
obec
Mohelnice
<br>
<br> zřizovatel
<br> PSC,pošta
78985
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Kontaktní údaje
Předmět podnikání
<br>
<br> telefon
583452127
hlavní činnost
<br>
<br>
fax
<br> vedlejší činnost
<br>
<br>
e-mail
sloukovav@mohelnice.cz
CZ-NACE
751100
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Statutární zástupce
Osoba odpovědná za účetnictví
<br>
<br> Ing.XXXXX XXXX
Ing.Vladimíra Slouková
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Podpisový záznam statutárního orgánu
<br>
Podpisový záznam osoby odpovědné za správnost údajů
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Okamžik sestavení (datum,čas): 17.05.2018,13:55
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
I.ROZPOČTOVÉ PŘÍJMY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Paragraf
Položka
Název
Schválený
rozpočet
Rozpočet po
změnách
Výsledek od poč.roku
%RS
%RU
<br>
<br> a
b
text
1
2
3
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
0000
1111
Daň z příjmů fyzických osob placená
25 500 000,00
25 500 000,00
29 918 295,15
117,3
117,3
<br>
<br> 0000
1112
Daň z příjmů fyzických osob placená
1 000 000,00
1 000 000,00
729 134,53
72,9
72,9
<br>
<br> 0000
1113
Daň z příjmů fyzických osob vybíraná
1 500 000,00
1 500 000,00
2 472 169,98
164,8
164,8
<br>
<br> 0000
1121
Daň z příjmů právnických osob
24 000 000,00
24 000 000,00
26 323 905,97
109,7
109,7
<br>
<br> 0000
1122
Daň z příjmů právnických osob za
5 000 000,00
11 649 130,00
10 998 910,00
220,0
94,4
<br>
<br> 0000
1211
Daň z přidané hodnoty
48 000 000,00
48 000 000,00
53 290 644,17
111,0
111,0
<br>
<br> 0000
1334
Odvody za odnětí půdy ze
50 000,00
50 000,00
556 517,00
1113,0
1113,0
<br>
<br> 0000
1340
Poplatek za likvidaci komunálního
4 500 000,00
4 500 000,00
4 994 325,00
111,0
111,0
<br>
<br> 0000
1341
Poplatek ze psů
150 000,00
150 000,00
156 674,00
104,4
104,4
<br>
<br> 0000
1342
Poplatek za lázeňský nebo rekreační
25 000,00
25 000,00
65 430,00
261,7
261,7
<br>
<br> 0000
1343
Poplatek za užívání veřejného
110 000,00
110 000,00
144 226,00
131,1
131,1
<br>
<br> 0000
1345
Poplatek z ubytovací kapacity
60 000,00
60 000,00
200 405,00
334,0
334,0
<br>
<br> 0000
1351
Odvod z loterií a podobných her kromě
500 000,00
<br>
<br>
<br>
<br> 0000
1353
Příjmy za zkoušky z odborné
80 000,00
80 000,00
89 800,00
112,2
112,2
<br>
<br> 0000
1355
Odvod z výherních hracích přístrojů
5 500 000,00
<br>
<br>
<br>
<br> 0000
1356
Příjmy úhrad za dobývání nerostů a
<br> 380 000,00
518 966,99
<br> 136,6
<br>
<br> 0000
1359
Ostatní odvody z vybraných činností
<br>
-25 000,00
<br>
<br>
<br> 0000
1361
Správní poplatky
3 350 000,00
3 375 000,00
4 669 320,00
139,4
138,4
<br>
<br> 0000
1381
Daň z hazardních her
<br> 6 000 000,00
7 111 534,02
<br> 118,5
<br>
<br> 0000
1382
Zrušený odvod z loterií a podobných
<br>
164 797,50
<br>
<br>
<br> 0000
1383
Zrušený odvod z výherních hracích
<br>
1 714 107,24
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Výkaz hodnocení plnění rozpočtu k 31.12.2017,okamžik sestavení 17.05.2018,13:55,strana 1
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Paragraf
Položka
Název
Schválený
rozpočet
Rozpočet po
změnách
Výsledek od poč.roku
%RS
%RU
<br>
<br> a
b
text
1
2
3
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
0000
1511
Daň z nemovitých věcí
8 600 000,00
8 600 000,00
9 053 768,41
105,3
105,3
<br>
<br> 0000
2412
Splátky půjčených prostředků od
<br> 3 000 000,00
3 000 000,00
<br> 100,0
<br>
<br> 0000
4111
Neinvestiční přijaté transfery z
<br> 373 499,00
373 499,00
<br> 100,0
<br>
<br> 0000
4112
Neinvestiční přijaté transfery ze SR v
15 000 000,00
15 630 600,00
15 630 600,00
104,2
100,0
<br>
<br> 0000
4116
Ostatní neinvestiční přijaté transfery ze
<br> 5 877 814,50
5 877 814,50
<br> 100,0
<br>
<br> 0000
4121
Neinvestiční přijaté transfery od obcí
69 500,00
69 500,00
52 980,00
76,2
76,2
<br>
<br> 0000
4122
Neinvestiční přijaté transfery od krajů
<br> 3 031 600,00
3 031 600,00
<br> 100,0
<br>
<br> 0000
4216
Ostatní investiční přijaté transfery ze
<br> 7 975 598,33
7 975 598,33
<br> 100,0
<br>
<br> 0000
4222
Investiční přijaté transfery od krajů
<br> 195 773,93
195 773,93
<br> 100,0
<br>
<br> Celkem za 0000
Nezadaná hodnota
142 994 500,00
171 133 515,76
189 285 7...

Výkaz zisku 2017

Sestavený k rozvahovému dni 31.12.2017
<br> 00303038
<br> územní a samosprávné celky,svazky obcí,regionální rady regionu soudržnosti
<br> Sídlo účetní jednotky
<br> Výkaz zisku a ztráty
(v Kč,s přesností na dvě desetinná místa)
<br> IČO:
<br> Údaje o organizaci
<br> Mohelnice
<br> Územně samosprávný celek Mohelnice
78985
<br> 00303038
<br> 78985
<br> Místo podnikání
<br> právní forma
<br> Kontaktní údaje
<br> identifikační číslo
<br> ulice,c.p <.>
<br> Předmět podnikání
<br> ulice,c.p <.>
<br> U Brány 916/2
<br> PSC,pošta
obec
<br> zřizovatel
<br> PSC,pošta
<br> U Brány 916/2
<br> obec
<br> hlavní činnost
<br> sloukovav@mohelnice.cz
<br> telefon
<br> Okamžik sestavení (datum,čas): 17.05.2018,13:58
<br> Podpisový záznam osoby odpovědné
za správnost údajů
<br> Podpisový záznam statutárního
orgánu
<br> e-mail
<br> Osoba odpovědná za účetnictví
<br> fax
751100
<br> vedlejší činnost
CZ-NACE
<br> Ing.XXXXX XXXX XXX.Vladimíra Slouková
Statutární zástupce
<br> XXXXXXXXX
<br> Název: město Mohelnice
<br> CP Název položky
Minulé obdobíBěžné období
<br> Hosp.činnostHlavní činnost
Syn <.>
úč.Hlavní činnost Hosp.činnost
<br> A.NÁKLADY CELKEM 65 567 095,91 78 383 206,70138 467 605,57 139 881 023,53
<br> I.Náklady z činnosti 103 685 329,98 36 906 972,55 101 723 791,77 63 216 148,09
<br> 1.Spotřeba materiálu 1 795 366,87 11 002,90 1 521 340,51 20 328,00501
<br> 2.Spotřeba energie 2 581 253,18 22 696,30 2 794 824,19 25 812,78502
<br> 3.Spotřeba jiných neskladovatelných dodávek 340 906,79 444 711,54503
<br> 4.Prodané zboží 504
<br> 5.Aktivace dlouhodobého majetku 506
<br> 6.Aktivace oběžného majetku 507
<br> 7.Změna stavu zásob vlastní výroby 508
<br> 8.Opravy a udržování 16 712 939,45 3 369 768,07 16 672 680,76 3 556 881,08511
<br> 9.Cestovné 106 835,00 1 256,00 111 535,00 2 744,00512
<br> 10.Náklady na reprezentaci 46 933,49 47 960,00513
<br> 11.Aktivace vnitropodnikových služeb 516
<br> 12.Ostatní služby 27 208 782,97 431 388,65 24 576 228,30 576 685,39518
<br> 13.Mzdové náklady 29 626 326,29 1 774 011,00 26 360 557,71 1 588 560,00521
<br> 14.Zákonné sociální pojištění 9 604 275,00 585 643,00 8 507 870,00 514 629,00524
<br> 15.Jiné sociální pojištění 109 590,75 5 452,91 102 094,00525
<br> 16.Zákonné sociální náklady 527
<br> 17.Jiné sociální náklady 528
<br> 18.Daň silniční 531
<br> 19.Daň z nemovitostí 1 169,00 65 767,00532
<br> 20.Jiné daně a poplatky 62 408,00 11 710,00 11 774,00538
<br> 22.Smluvní pokuty a úroky z prodlení 36,00541
<br> 23.Jiné pokuty a penále 167 845,69 43 041,00542
<br> 24.Dary a jiné bezúplatné předání 161 044,00 553 138,00543
<br> Výkaz zisku a ztráty k 31.12.2017,okamžik sestavení 17.05.2018,13:58,strana 1
<br>
<br> CP Název položky
Minulé obdobíBěžné období
<br> Hosp.činnostHlavní činnost
Syn <.>
úč.Hlavní činnost Hosp.činnost
<br> 25.Prodaný materiál 544
<br> 26.XXXXX a škody XX XXX,XX XX XXX,XXXXX
<br> 27.Tvorba fondů -21 836,00 -291 950,00548
<br> 28.Odpisy dlouhodobého majetku 13 980 326,00 939 179,72 18 451 360,02 1 629 531,61551
<br> 29.Prodaný dlouhodobý nehmotný majetek 552
<br> 30.Prodaný dlouhodobý hmotný majetek 23 249 375,10 53 699 921,64553
<br> 31.Prodané pozemky 6 327 798,07 779 393,35554
<br> 32.Tvorba a zúčtování rezerv 555
<br> 33.Tvorba a zúčtování opravných položek -143 730,18 6 873,60 -375 091,12 92 132,05556
<br> 34.Náklady z vyřazených pohledávek 13 500,00 828 700,00557
<br> 35.Náklady z drobného dlouhodobého majetku 850 090,24 739 609,63 23 886,00558
<br> 36.Ostatní náklady z činnosti 445 078,44 170 817,23 531 291,23 705 643,19549
<br> II.Finanční náklady 87 819,69 20 918 521,36 124 815,01 18 794 161,61
<br> 1.Prodané cenné papíry a podíly 561
<br> 2.Úroky 87 819,69 34 086,71 124 815,01 7 140,70562
<br> 3.Kurzové ztráty 563
<br> 4.Náklady z přecenění reálnou hodnotou 20 884 434,65 18 787 020,91564
<br> 5.Ostatní finanční náklady 569
<br> III.Náklady na transfery 29 437 147,90 34 585 553,75
<br> 2.Náklady vybraných místních vládních 29 437 147,90 34 585 553,75572
<br> V.Daň z příjmů 5 257 308,00 7 741 602,00 3 446 863,00 -3 627 103,00
<br> 1.Daň z příjmů 5 000 000,00 3 000 000,00591
<br> 2.Dodatečné odvody z daně z příjmů 257 308,00 7 741 602,00 446 863,00 -3 627 103,00595
<br> B.VÝNOSY CELKEM 69 276 942,28183 489 069,64 168 046 205,46 64 783 777,05
<br> I.Výnosy z činnosti 16 516 307,19 63 008 015,80 16 479 945,08 64 337 269,05
<br> 1.Výnosy z prodeje vlastních výrobků 601
<br> 2.Výnosy z prodeje služeb 116 967,00 6 736 588,30 169 718,00 7 283 853,64602
<br> 3.Výnosy z pronájmu 92 274,00 15 346 373,40 97 854,00 16 347 647,65603
<br> 4.Výnosy z prodaného zboží 2 261,16604
<br> 5.Výnosy ze správních poplatků 4 669 320,00 4 111 945,00605
<br> 6.Výnosy z místních poplatků 5 629 750,00 5 469 083,80606
<br> 8.Jiné výnosy z vlastních výkonů 160 381,00 146 085,00609
<br> 9.Smluvní pokuty a úroky z prodlení 34 270,00 10 332,87 479 024,92 1 856,00641
<br> 10.Jiné pokuty a penále 718 776,70 1 539 700,00642
<br> 11.Výnosy z vyřazených pohledávek 643
<br> 12.Výnosy z prodeje materiá...

Zpráva o průběhu inventarizace 2017

QMOhelnice
<br> —Lf\1—
<br> Zpráva o průběhu a výsledcích inventarizace hmotného a nehmotného majetku k 31.12.2017
<br> Řádná roční inventarizace majetku Města Mohelnice proběhla na všech organizacích k 31.12.2017 podle 5 29 a 30 zákona 563/91 Sb <.>,o účetnictví,ve znění pozdějších předpisů,vyhlášky č.270/2010 Sb <.>,o inventarizaci,ve znění pozdějších předpisů a vnitřního předpisu č.5/2011 <.>
<br> Kprovedení inventarizace byl schválen vradě města dne 4.12.2017,č.u.2093/105/RM/2017„Plán inventur města Mohelnice na rok 2017“ a byla jmenována ústřední inventarizační komise (ÚIK) ve složení: Předseda — Ing.XXXX XXXXXXXX členové - XXXXXXX XXXXXXXXX
<br> - XXXXXX XXXXXXXX
<br> a dále dílčí inventarizační komise (DIK) pro fyzickou inventarizaci ve složení: předseda - ing.XXXXXX XXXXXXXX a členové - XXX XXXXXXXX
<br> XXXX XXXX
<br> lng.Veronika Tomková
<br> Zina Alková
<br> Bc.XXXX XXXXXXXXX
<br> Mgr.XXXX XXXXXXXXXXX
<br> a pro dokladovou inventarizaci ve složení: předseda - Ing.Vladimira Slouková a členové — Bc.XXXX XXXXXXXXX
<br> XXXXXXX XXXXXX
<br> Fyzickou inventurou byly zjištěny stavy u tohoto majetku: -budov a staveb
<br> -d|ouhodobého hmotného majetku
<br> -diouhodobého nehmotného majetku
<br> -drobného dlouhodobého hmotného majetku
<br> -drobného dlouhodobého nehmotného majetku —pozemků
<br> -umě|eckých děl a předmětů
<br> Dokladovou inventurou byly zjištěny a odsouhlaseny stavy na účtech pohledávek,závazků,stavů peněžních prostředků,podrozvahových účtů <.>
<br> Dne 12.12.2017 byla pracovníky Ekonomického odboru provedena instruktáž členů inventarizačních komisí kprovedení inventarizace,sestavení a předání inventarizačních soupisů majetku a dalších tiskopisů <.>
<br> Vlastní inventarizace proběhla k 31.12.2017 dle schváleného harmonogramu.Fyzická inventura probíhala od 13.12.2017 do 31.12.2017 a do 13.1.2018 odevzdala DIK soupisy ÚlK,která provedla kontrolu všech náležitosti a předala soupisy Ekonomickému odboru.Ten provedl odsouhlasení zjištěných stavů s účetní evidencí a případné rozdíly byly zaúčtovány do účetního období12/2017 <.>
<br> Dokladová inventura proběhla od 22.1.2018 do 31.1.2018,kdy se ověřovaly stavy pohledávek,závazků,stavy peněžních prostředků <.>
<br> Během inventarizace nebyly zjištěny XXXXX XXXXX XXX XXXXX XXX jiné nedostatky <.>
<br> Hodnota inventarizací zjištěného a odsouhlaseného majetku dle jednotlivých skupin je uvedena v přiložené tabulce a činí 1.215.288.489,46 Kč,což je 0 12.391 tis.Kč méně jako k 31.12.2016 <.>
<br> Přírůstky majetku činily vroce 2017 40.630 tis.Kč a jednalo se především o zařazení investičních akcí jako např.rekonstrukce ulic kolem Havlíčkova náměstí v hodnotě 8.836 tis.Kč,propojení ulic Komenského a Oiomoucká v hodnotě 2.449 tis.Kč,napojení ulice Jižní na jižní obchvat v hodnotě 753 tis.Kč,rekonstrukce budovy Smetanova 2 v hodnotě 6.950 tis.Kč,bezplatné nabytí komunikace,veř.osvětlení a kanalizace v lokalitě ulice Západní v hodnotě 4.052 tis.Kč,rekonstrukce hřiště u MŠ Hálkova v hodnotě 1.028 tis.Kč,rozšíření kamerového systému v hodnotě 974 tis.Kč,rekonstrukce rybníku v Podolí v hodnotě 640 tis.Kč atd.Dále to byl také drobnější majetek jako osobní automobil,vybavení nové budovy MÚ — Smetanova 2,parkovací automat,počítače,nábytek,vybavení pro hasiče,projekty na další připravované akce atd <.>
<br> Úbytky majetku činily 53.021 tis.Kč a jednalo se především o prodeje bytů v lokalitě Za Penzionem vhodnotě 46.026 tis.Kč,vyřazení komunikací vdůsledku jejich rekonstrukce v hodnotě 682 tis.Kč,dále vyřazení majetku dle schválených návrhů z inventarizace za rok 2016 vhodnotě 2.239 tis.Kč,převod vybudovaného hřiště u MŠ Hálkova do správy příspěvkové organizace MŠ Hálkova vhodnotě 1.028 tis.Kč a dále prodeje pozemků,hasičské plošiny atd <.>
<br> Letos na základě provedené inventarizace bylo podáno celkem 5 vcelkové hodnotě 240.913,27 Kč
<br> „ Návrhů na vyřazení“
<br> a jedná se o počitače,monitory,tiskárny,telefony <,>
<br> nábytek,herní prvky,lavičky,odpadkové koše osvětlení na vánoční strom,atd.Jedná se o majetek neopravitelný,zastaralý,poškozený,nefunkční.Hodnoty vyřazených věcí podle jednotlivých or v následující tabulce <.>
<br> Nehmotný
<br> ganizací a skupin majetku jsou uvedeny
<br> ' thý ' ' ' ' majetek Nehmotný majetek nad 40.000 DDHM 3.000- DDHM do majetek do nad 60.000 č.org.Kč 40.0000 Kč 3.000 Kč 60.000 Kč Kč Celkem 190 3 102,00 3 102,00 204 5 402,40 5 402,40 207 122 510,02 20 769,55 143 279,57 222 68 881,50 68 881,50 225 5 128,00 15 119,80 20 247,80 196 519,52 44 393,75 240 913,27
<br> V Mohelnici dne 28.2.2018
<br> Ludmila Fícnarová
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.f; 4%
<br> XXXXXX XXXXXXXX.<.>.<.>.<.>.<.>.WW.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> '\Nlohelnice
<br> lnventurni sumář hmotného a nehmotného majetku
<br> k 31.12.2017
<br> čislo číslo účtu zjištěný stav účetní stav Přebytek Manko Poznámka inventarizaci v Kč v Kč v Kč v Kč 1 013 616 167,10 616 167,10 Dlouhodobý nehmotný majetek nad 60 tis.Kč 2 018 3 839 172,96 3 839 172,96 Drobný dlo...

Zpráva o výsledku hospodaření za 2017

KRAJ—uší? rat.<.> /x_n
<br> OLOMOUCI-<
<br> mu hil/Uf
<br> (33)
<br> Krajský úřad Olomouckého kraje
<br> Odbor kontroly Jeremenkova 40a,779 11 Olomouc SpZn.: KÚOK/26555/2017/OK/7346 Počet listů: 14 Č.j.: KUOK 7154/2018 Počet stran: 14 Počet stejnopisů: 2 Počet příloh: 0 Počet listů/svazků příloh: 0 Zpráva
<br> o výsledku přezkoumání hospodaření města Mohelnice za rok 2017,IČ 00303038
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření byla zpracována na základě Zápisu z dílčího přezkoumání hospodaření vykonaného ve dnech 4.12.2017 - 6.12.2017 a na základě výsledku dílčího přezkoumání hospodaření vykonaného ve dnech 5.3.2018 - 7.3.2018.Přezkoumání hospodaření se uskutečnilo na základě žádosti dle 9 42 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),v platném znění a v souladu se zákonem č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,v platném znění (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.).Kontrolním úkonem,jímž došlo kzahájení přezkoumání,bylo doručení Oznámení o zahájení přezkoumání města Mohelnice za rok 2017 dne 8.11.2017.Posledním kontrolním úkonem předcházejícím zpracováni této zprávy o výsledku přezkoumání hospodaření bylo podání předběžné informace o kontrolních zjištěních dne 7.3.2018 <.>
<br> Místo provedení přezkoumání: Městský úřad Mohelnice
<br> Přezkoumané období: 1.1.2017 - 31.12.2017
<br> Přezkoumání hospodaření vykonali:
<br> kontrolor pověřený řízením přezkoumání: kontrolor:
<br> Ing.XXXXX XXXXXXXX Odehnalová
<br> Ing.XXXXX XXXXXXXXX
<br> Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX
<br> Mgr.XXXXX XXXX
<br> Pověření k přezkoumání hospodaření ve smyslu X X zákona č.420/2004 Sb.a 5 4 zákona č.255/2012 Sb <.>,o kontrole (kontrolní řád),v platném znění (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) vydala vedoucí odboru kontroly Krajského úřadu Olomouckého kraje
<br> Mgr.Bc.Zuzana Punčochářová <.>
<br> ing.XXXXX XXXX — XXXXXXXX XXXX XXXXXXXXX - místostarostka Ing.Veronika Dobiášová - vedoucí ekonomického
<br> odboru Ing.Vladimíra Slouková - vedoucí finančního odděleni
<br> Zástupci města:
<br> Tato zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obsahuje ivýsledek konečného
<br> dílčího přezkoumání <.>
<br> ZÁVĚR
<br> Při přezkoumání hospodaření města Mohelnice za rok 2017
<br> - kromě chyb a nedostatků zjištěných při dílčích přezkoumáních,které byly již napraveny,nebyly zjištěny chyby a nedostatky (5 10 odst.3 písm.a) zákona č.420/2004 Sb.) <.>
<br> Předmět přezkouaání hospogření:
<br> Předmětem přezkoumání hospodaření jsou údaje o ročním hospodaření územního celku,tvořící součást závěrečného účtu uvedené v g 2 odst.1 a 2 zákona č.420/2004 Sb.Přezkoumání hospodaření je uskutečněno výběrovým způsobem s ohledem na významnost jednotlivých skutečností podle předmětu a obsahu přezkoumání a v souladu s ustanovením 5 9 písm.a) zákona č.255/2012 Sb.Při posuzování jednotlivých právních úkonů se vychází ze znění právních předpisů platných ke dni uskutečnění tohoto úkonu <.>
<br> Předmětem přezkoumání hospodaření bylo v souladu s 5 2 zákona č.420/2004 Sb.:
<br> plnění příjmů a výdajů rozpočtu včetně peněžních operací,týkajících se rozpočtových prostředků <,>
<br> finanční Operace,týkající se tvorby a použití peněžních fondů <,>
<br> náklady a výnosy podnikatelské činnosti územního celku <,>
<br> peněžní operace,týkající se sdružených prostředků a cizích zdrojů <,>
<br> hospodaření a nakládání s prostředky poskytnutými z Národního fondu a s dalšími prostředky ze zahraničí poskytnutými na základě mezinárodních smluv <,>
<br> vyúčtování a vypořádání finančních vztahů ke státnímu rozpočtu,k rozpočtům krajů,k rozpočtům obcí,k jiným rozpočtům,ke státním fondům a k dalším osobám,nakládání a hospodaření s majetkem ve vlastnictví územního celku a s majetkem státu,s nímž hospodaří územní celek <,>
<br> zadávání a uskutečňování veřejných zakázek <,>
<br> stav pohledávek a závazků a nakládání s nimi <,>
<br> ručení za závazky fyzických a právnických osob <,>
<br> zastavování movitých a nemovitých věci ve prospěch třetích osob <,>
<br> zřizování věcných břemen k majetku územního celku <,>
<br> účetnictví vedené územním celkem <,>
<br> ověření poměru dluhu územního celku k průměru jeho příjmů za poslední 4 rozpočtové roky podle právního předpisu upravujícího rozpočtovou odpovědnost <.>
<br> Předmět přezkoumání hospodaření byl ověřen z hlediska:
<br> dodržování povinností stanovených zvláštními právními předpisy,zejména předpisy ofinančním hospodaření územních celků,o hospodaření sjejich majetkem,o účetnictví a o odměňování <,>
<br> souladu hospodaření s finančními prostředky ve srovnání s rozpočtem <,>
<br> dodržení účelu poskytnuté dotace nebo návratné finanční výpomoci a podmínek jejich použití <,>
<br> věcné a formální správnosti dokladů o přezkoumávaných operacích <.>
<br> A.Přezkoumané písemnosti
<br> Při přezkoumání hospodaření města Mohelnice za rok 2017 byly přezkoumány následující písemnosti:
<br> Bankovní výpis: z běžných účtů vedených u České spořitelny,a.s.(sociální fond,fond rozvoje bydlení) k 31.10.20...

ZÚ - II. města Mohelnice za rok 2017 3

1
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Závěrečný účet města Mohelnice
<br> za rok 2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vypracoval: Ekonomický odbor
Květen 2018
<br>
<br> 2
<br>
<br> Obsah
<br> 1.Úvod.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 2.Plnění rozpočtu.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 2.1.Příjmy.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 2.2.Výdaje.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 2.3.Financování.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
<br> 2.4 Zůstatky bankovních účtů.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 9
<br> 3.Inventarizace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.11
<br> 4.Čerpání fondů.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 12
<br> 4.1.Fond sociální.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.12
<br> 4.2.Fond rozvoje bydlení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 12
<br> 5.Majetkové účasti………………………………………………………………………………………………………………………….<.> 13
<br> 6.Pohledávky a závazky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 14
<br> 6.1.Pohledávky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.14
<br> 6.2.Závazky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.14
<br> 7.Příspěvkové organizace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.17
<br> 8.Investiční akce a opravy majetku.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 19
<br> 8.1.Investiční akce.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 19
<br> 8.2.Opravy majetku.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<....

Načteno

edesky.cz/d/2048720

Meta

Rozpočet   Prodej   Rozpočet   Prodej   Rozpočet   Rozpočet   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Územní plánování   Prodej   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Rozpočet   Veřejná zakázka   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Jednání zastupitelstva   Pronájem   Rozpočet   Prodej   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Mohelnice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz