Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Hradec nad Svitavou.
1
<br>
<br>
<br>
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY – ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br> pro veřejnou zakázku malého rozsahu na služby zadanou dle Směrnice Obce
<br> Hradec nad Svitavou pro zadávání zakázek malého rozsahu,a dle obecných zásad
<br> stanovených v § 6 zákona č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných zakázek,v platném
<br> znění
<br>
<br> Zadavatel tímto deklaruje,že se nejedná o zadávací řízení vedené v režimu zákona o
<br> veřejných zakázkách.Zákon se použije pouze podpůrně a přiměřeně <.>
<br>
<br>
<br>
<br> „Výstavba vodovodu v Hradci nad Svitavou II.etapa – koordinátor
BOZP“
<br> Evidenční číslo zakázky: HnS1/2018
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Zadavatel zakázky:
<br>
<br> Obec Hradec nad Svitavou
<br> Hradec nad Svitavou 230,569 01 Hradec nad Svitavou
<br> IČ: 00579530
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2
<br>
<br> Přílohy:
<br> 1.Krycí list nabídky
<br> 2.Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti
<br> 3.Návrh smlouvy - koordinátor BOZP
<br> 4.Projektová dokumentace v elektronické podobě
<br>
<br> Tyto podklady budou zdarma zaslány na základě emailové žádosti osobě pověřené činnostmi
<br> zadavatele (zadavacirizeni@viaconsult.cz)
<br>
<br> 1.PREAMBULE
<br> Nejedná se o zadávací řízení dle zákona 134/2016 Sb.Na tuto zakázku se níže uvedená ustanovení
<br> zákona o veřejných zakázkách užijí pouze přiměřeně a pouze v XXX rozsahu,v jakém je na něj přímo
<br> odkazováno.Tam,kde se dále odkazuje na zákon,je tím myšlen zákon č.134/2016 Sb <.>,o zadávání
<br> veřejných zakázek,v platném znění (dále jen „zákon o zadávání veřejných zakázkách,“ „zákon“) <.>
<br>
<br> Dotaz k zadávací dokumentaci je účastník povinen doručit pověřené osobě zadavatele
<br> (zadavacirizeni@viaconsult.cz) v písemné podobě nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím
<br> lhůty stanovené pro podání nabídek.Podal-li účastník žádost o dodatečné informace,odešle
<br> zadavatel dodatečné informace k zadávacím podmínkám,včetně přesného znění žádosti,případně
<br> související dokumenty,nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti účastníka všem
<br> účastníkům výběrového řízení,které vyzval v rámci uzavřené výzvy.Veškerá komunikace mezi
<br> účastníky a zadavatelem musí probíhat v českém jazyce <.>
<br> Zadavatel dále upozorňuje účastníky na skutečnost,že zadávací dokumentace je souhrnem požadavků
<br> zadavatele a nikoliv konečným souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně platných norem <.>
<br> Účastník se tak musí při zpracování své nabídky vždy řídit nejen požadavky obsaženými v zadávací
<br> dokumentaci,ale též ustanoveními příslušných obecně závazných norem <.>
<br> Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této zadávací dokumentace a v přílohách zadávací
<br> dokumentace vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.Tyto požadavky je účastník
<br> povinen plně a bezvýjimečně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat <.>
<br> Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této zadávací dokumentaci a v přílohách zadávací
<br> dokumentace bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení účastníka z
<br> další účasti na zadávacím řízení <.>
<br> Zadavatel v souladu s § 105 odst.2 zákona požaduje,aby následující zadavatelem určené významné
<br> činnosti při plnění veřejné zakázky byly plněny přímo vybraným účastníkem:
<br> Při plnění zakázky nemůže být poddodavateli plněn výkon pozice vedoucího koordinátora BOZP a
<br> zástupce vedoucího koordinátora BOZP <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 3
<br>
<br> Je-li v technických specifikacích uveden odkaz na konkrétní výrobek,materiál,technologii příp.na
<br> obchodní firmu,tak se dle ustanovení § 89 odst.6 zákona o zadávání veřejných zakázek,má za to,že
<br> se jedná o vymezení minimálních požadovaných standardů výrobku,technologie či materiálu.V tomto
<br> případě je účastník oprávněn v nabídce uvést i jiné,kvalitativně a technicky obdobné řešení,které
<br> splňuje minimálně požadované standardy a odpovídá uvedeným parametrům <.>
<br> Projekt bude spolufinancován ze zdrojů Ministerstva zemědělství pro poskytování a čerpání
<br> státní finanční podpory v rámci programu 129 300 <.>
<br> 2.INFORMACE O ZADAVATELI
<br> 2.1.Základní údaje
<br> Název: Obec Hradec nad Svitavou
<br> Sídlo: Hradec nad Svitavou 230,569 01 Hradec nad Svitavou
<br> IČ: 00579530
<br> DIČ: CZ 00579530
<br> Zastoupený: XXXXX XXXXXX – starosta obce
<br>
<br> X.X.Pověřená osoba zadavatele
<br> Pověřenou osobou zadavatele zastupujícího v zadávacím řízení dle § 43 zákona o zadávání veřejných
<br> zakázek je VIA Consult,a.s <.>,nám.Svobody 527,739 61 Třinec,IČ: 25084275 <.>
<br>
<br> 2.3.Kontaktní osoby
<br> Kontaktní osobou ve všech otázkách je osoba pověřená výkonem zadavatelských činností – VIA
<br> Consult,a.s <.>,nám.Svobody 527,739 61 Třinec,pobočka: Kopečná 12,602 00 Brno,e-mail:
<br> zadavacirizeni@viaconsult.cz
<br>
<br> Bližší informace poskytne:
<br> Mgr.XXXXX XXXXXXX,tel.: +XXX XXX XXX XXX,e-mail: zadavacirizeni@viaconsult.cz
<b...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Hradec nad Svitavou | ||
---|---|---|
23. 12. 2024 | Rozpočet obce Hradec nad Svitavou na rok 2025 | |
16. 12. 2024 | Mikroregion Svitavsko | |
10. 12. 2024 | Rozpočtové opatření 8-2024 | |
04. 12. 2024 | Pozvánka na 12.ZO | |
26. 11. 2024 | Rozsvícení vánočního stromu | |
...a další |