Obec Pustějov - Město Studénka - vyhlášení výběrového řízení referent místního hospodářství

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Pustějov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

mesto-studenka-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-referent-mistneho-hsopodarstvi.pdf

„o MĚSTO STUDÉNKA
<br> tajemník městského úřadu nám„ Ropoblíšcy %$,742 l$l Samdooka
<br> VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Tašemoík Městského úřadu Stuoéoko vyhlašuje výběrové řízení č.2/2018 na obsazení pracovního místa
<br> aEfERgm/REFERENTKA ooooou MÍSTNÍHO HGSPODÁŘSTVÍ A uoazov MAJETKU
<br> s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče:
<br> aroh práce: rožereošfrošerentšca místním hospodářsžvš & údržby majetku Odbor městského úřadu: místního hosoooářgtví &: údržby majetku Počet obsazovaných míst: 1
<br> Zařazení: ořeon-ík
<br> Piatové zařazení; 9.platová třída & Lampa-ň poošo délky uznané praxe „ v soulado s nařízením vlády žij—411281? Sb <.>,o platových poměrech “zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možno-st; oříznání osobnšho příplatku — olo zákona č.2632086 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Místo výkonu práce: mie—oto Studénka,Městoký úřad Stooénka <.>
<br> Charakteristika vykonávané práce:
<br>.zajišťování údržby po technické a organizační otránce o komunikací,chodníkových těles,mostů & lávek <,>
<br>.zoopovědoost za zákonný stav dopravního značení na místních komunikacích <,>
<br> provádění aktuašlzace oasporžo místních komunikací,ohodnškových těles,ostatních ploch <,>
<br> cšooravnššwo značení!
<br> zaglššování zámol údržby a očisty města <,>
<br> evidence dešťových vpustí,aktualizace jejich pasportu včotně popšm technického stavu:
<br> zajlššování údržby a oprav majetku,na kterém go vykonávána technická správa <,>
<br> zpracovávání stanovisek $< ohlášeným sžaveonšm úpravám majetku <,>
<br> odbomý dohled nad kvalitou a rozsahem prováděných prací,kontrola využití poskytnutých
<br> prostředků na údržbu a opravy majetku <,>
<br> příprava žlmitovaných přísíšbůí příprava alcoleoých části rozpočtu města za odbo; včetně
<br> kontrolní činnosti,vyhotovování dílčích evidencí,přehledů,seznamů,záznamů & protokolů <,>
<br> příprava materiálů projednání oggánů města <,>
<br> příprava podkladů pro rozpočet město vrámci své odpovědnosti <,>
<br> příprava smluv o dílo,objednávek & lšmitovaoých přísílbů;
<br> zašíšťováoí archivace projektové dokumentace a dokumentace oooví-aející s orováoěním
<br> rozsáhlejššcři oprav (údržby) <,>
<br> správa veřejných zakázek odboru <,>
<br> zpracování stanovisek $< existenci sítí <,>
<br>.zabezpečování a vedení agenov vozového parku odboru místního hospodářství.a údržby majetku,vyhodnocování spotřeby pohonných hmot,zodpovědnost za provedení stanovených prohlídek a technických kontroš vozového parku <,>
<br> » zpracovávání podklaoů oro inventarizací majetku ve správě ooooro místního hospodářství a údržby majetku,zagišťováoí spisové sšužbv,zabezpečování oašších činností v rámci sjednaného otom: práce oařízoné vedoucím odboru
<br> 80.0 * QODQG <.>
<br> i <,>
<br> Požadované vzdělání: vyšší odborné vadělánš nebo střední vzoětánš s matorštoí zkouškou,obojí technického zaměření <.>
<br> Předpoklady: dle % 4 zákona č.312/2082 Sb <.>,(; úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; ve: znění pozdějších předpisů <.>
<br> Ši; & &%
<br> Další požadavky: znalost zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,vybraných ustanovení zákona č.89f2012 Sb <.>,občanský zákoník,zákona Č.Né,/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných Zakázek,zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu),zákona (313/1997 Sb„ o pozemních komunikacích zákona č:,183f2006 Sb.o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),orientace v legislativě v oblasti smluvních vztahů,své odbornosti & samosprávy aznaíost dalších souvisejících předpisů,aktivní znalost práce na ?i: (MS Office),morální bezúhonnost,samostatnost,rozhodnost,spolehlivost,umění jednat s lidmi,organizační schopnosti,vysoké pracovní nasazení,řidičské oprávnění skupiny B <.>
<br> Výhodou: praxe v oblasti správy majetku,praxe v oblasti veřejné správy <,>
<br> Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem <.>
<br> Požadované doklady:
<br> a) přihláška k výběrovému řízení <,>
<br> 33) osobní dotazník <,>
<br> (:) profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných čínností <,>
<br> d) úředně ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
<br> el výpis z evidence Rejstříku trestů fyzických osob ne starší než 3 měsíce <.>
<br> Přihláška mus: obsahovat nazev výběrového řízení,číslo výběrového řízení,jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,adresu trvalého pobytu,kontaktní adresu,pokud je odlišná od adresy trvalého pobytu,číslo občanského prukazu nebo číslo deltě adí-l o povolení k pobytu,jde— ši () cizího státního příslušníka,kontaktní udaje (e— mall,telefonní kontakt),datum a podpis <.>
<br> K přihtášce uchazeč připojí rovněž prohlášení uchazeče o pracovní místo v následujícím znění:
<br> „Poskytnutím svých osobních udajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení davam ve smyslu zákona 10112000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,v platném znění,souhlas k jejich zpracování <...

Načteno

edesky.cz/d/2034905

Meta

Územní plánování   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Pustějov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz