Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kopřivnice.
ffi/Mf
<br> „j,MĚSTO STUDÉNKA
<br> A <.>,_,<,> „ :Iš tajemník mestskeho úradu dřív-' náln Republiky 7612,742 13 Studénka
<br> VYHLASENI VYBEROVEHO RIZENI Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje výběrové řízení Č.5/2018 na obsazení pracovního místa
<br> REIFERIVENT/REFERENTKA ODBORU MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A UDRZBY MAJETKU
<br> s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče:
<br> Druh práce: referent/referentka místního hospodářství a údržby majetku Odbor městského úřadu: místního hospodářství a údržby majetku Místo výkonu práce: město Studénka,Městský úřad Studénka
<br> Počet obsazovaných míst: 1
<br> Pracovní poměr: na dobu neurčitou
<br> Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem
<br> Zařazení: úředník
<br> Platové zařazení: 9.platová třída (platový tarif od 17.360 Kč do 26.110 Kč podle délky započítatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Charakteristika vykonávané práce:
<br>.zajišťování údržby po technické a organizační stránce u komunikací,chodníkových těles,mostů a lávek <,>
<br>.zodpovědnost za zákonný stav dopravního značení na místních komunikacích <,>
<br> a provádění aktualizace pasportu místních komunikací,chodníkových těles,ostatních ploch <,>
<br> dopravního značení <,>
<br> zajišťování zimní údržby a očisty města <,>
<br> evidence dešťových vpustí,aktualizace jejich pasportu včetně popisu technického stavu <,>
<br> zajišťování údržby a oprav majetku,na kterém je vykonávána technická správa <,>
<br> zpracovávání stanovisek k ohlášeným stavebním úpravám majetku <,>
<br> odborný dohled nad kvalitou a rozsahem prováděných prací,kontrola využití poskytnutých
<br> prostředků na údržbu a opravy majetku <,>
<br>.příprava limitovaných příslibú,příprava ucelených částí rozpočtu města za odbor včetně kontrolní Činnosti,vyhotovování dílčích evidencí,přehledů,seznamů,záznamů a protokolů <,>
<br>.příprava materiálů pro jednání orgánů města <,>
<br> - příprava podkladů pro rozpočet města v rámci své odpovědnosti <,>
<br>.příprava smluv o dílo,objednávek a limitovaných příslibů <,>
<br>.zajišťování archivace projektové dokumentace a dokumentace související s prováděním rozsáhlejších oprav (údržby) <,>
<br>.správa veřejných zakázek odboru <,>
<br>.zpracování stanovisek k existenci sítí <,>
<br>.zabezpečování a vedení agendy vozového parku odboru místního hospodářství a údržby majetku,vyhodnocování spotřeby pohonných hmot,zodpovědnost za provedení stanovených prohlídek a technických kontrol vozového parku <,>
<br>.zpracovávání podkladů pro inventarizaci majetku ve správě odboru místního hospodářství a údržby majetku <,>
<br>.zajišťování spisové služby <,>
<br>.zabezpečování dalsích činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucím odboru <.>
<br>.<.>.<.> <.>
<br> WWW
<br> Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,obojí technického zaměření <.>
<br> Předpoklady: dle g 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Jiné požadavky: znalost zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,vybraných ustanovení zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu),zákona č.13/1997 Sb <.>,o pozemních komunikacích,zákona č.183/2006 Sb„ o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),orientace v legislativě v oblasti smluvních vztahů,své odbornosti a samosprávy aznalost dalších souvisejících předpisů,aktivní znalost práce na PC (MS Office),morální bezúhonnost,samostatnost,rozhodnost,spolehlivost,umění jednat s lidmi,organizační schopnosti,vysoké pracovní nasazení,řidičské oprávnění skupiny B <.>
<br> Výhodou: praxe v oblasti správy majetku,praxe v oblasti veřejné správy <.>
<br> Požadované doklady:
<br> a) přihláška do výběrového řízení <,>
<br> b) životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností <,>
<br> c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
<br> d) výpis z evidence Rejstříku trestů fyzických osob na starší než 3 měsíce; 0 cizích státních příslušníků též obdobný dokad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <.>
<br> Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení,název výběrového řízení,jméno,příjmení a titul uchazeče,datum a místo narození uchazeče,státní příslušnost uchazeče,místo trvalého pobytu uchazeče,kontaktní adresa,pokud je odlišná od místa trvalého pobytu,číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o ciziho státního občana,kontaktní údaje (e—mailová adresa,tele...
Načteno
Meta
Územní plánování Rozpočet