Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jablunkov.
Rada města J a b l u n k o v,okres Frýdek – Místek
<br>
Usnesení
109.schůze Rady města Jablunkova konané dne 22.května 2018
<br> v 8:00 hodin - MěÚ Jablunkov - kancelář starosty
<br> Zpráva o kontrole plnění úkolů RMJ
<br>
13/59
Pravidelně informovat členy RMJ o vývoji situace v lokalitě Pilana
Termín: průběžně
Zodp.: vedoucí odboru ŽPaZ,Ing.J.Vavřač a vedoucí odboru ÚPSŘ,Ing.R.Niedobová
Na území města v uvedeném období nedošlo k žádné nenadálé ekologické události mající vliv
na životní prostředí <.>
<br> Dne 26.04.2018 Česká inspekce životního prostředí rozhodnutím uložila společnosti Czech
Retail Project Beta opatření k nápravě závadného stavu ve smyslu § 42 odst.(1) vodního
zákona,konkrétně směřujících k odstranění závadného stavu v k.ú.Jablunkov na pozemcích
parc.č.1431 až 1439:
<br> 1.Vhodnými technickými opatřeními sanovat horninové prostředí a podzemní vodu na
pozemcích parc.č.1431 až 1439 k.ú.Jablunkov s cílem eliminovat ohniska znečištění
současně zajistit ochranu před šířením kontaminace v podzemních vodách mimo
hranice areálu.Cílový limit sanace je stanoven v monitorovacích objektech na západní
hranici areálu v ukazateli suma ClU 2 500 μg/l.Umístění monitorovacích objektů
odtokové linie bude stanoveno prováděcím projektem sanace <.>
<br> 2.Na vybraných objektech monitorovací sítě v zájmovém území a jeho okolí realizovat v
průběhu sanace a po jejím skončení v souladu se schváleným prováděcím projektem
pravidelný monitoring podzemní vody s cílem sledovat a hodnotit vývoj kontaminace <.>
Sanační systém průběžně optimalizovat a doplňovat tak,aby byla zajištěna maximální
efektivita realizovaných prací <.>
<br> 3.Pro realizaci sanace zpracovat a předložit ČIŽP ke schválení prováděcí projekt (dále
též „PP“),který kromě jiného bude obsahovat:
- způsob a postup jednotlivých etap sanačních prací <,>
- rozsah a způsob monitoringu během sanace (provozní monitoring) a po jejím
ukončení
(postsanační monitoring) <,>
- způsob průkazu dosažení cílových limitů sanace <.>
<br>
Sanační práce včetně postsanačního monitoringu budou ukončeny ve lhůtě do 31.12.2028 <.>
<br> 74/102
Předkládané „Plnění rozpočtu za příslušné hodnocené období“ doplnit informacemi o
výsledcích výběrových řízení dle jednotlivých projektů (vznik rozpočtové rezervy nebo
požadavek na dofinancování předmětného projektu)
Zodp.: vedoucí odborů ve spolupráci s vedoucí odb.FIN,Ing.J.Czudkovou
Termín: průběžně
Úkol je plněn průběžně <.>
<br>
<br>
<br>
<br> 2
<br> 105/135
Projednat se zástupci MS PZKO Jablunkov,SRPŠ při ZŠ Jablunkov,Lesní 190,Macierze
szkolnej při ZŠ s polským jazykem vyučovacím Jablunkov,DDM Jablunkov,Dukelská 145 <,>
příspěvková organizace a s Folklorním sdružením Jackové podmínky pronájmu Městského
lesa při pořádání akcí
Zodp.: vedoucí odb.ŠaK,Mgr.T.Műllerová
Termín: 5.5.2018
Rada města na své 109.schůzi projednala a vzala na vědomí Ceník MS PZKO Jablunkov za
pronájem a služby v Městském lese.Úkol bude vyřazen ze sledování <.>
<br> 105/138
Zpracovat cenovou nabídku na opravu obslužné komunikace situované na pozemku p.č.345
k.ú.Jablunkov
Zodp.: vedoucí odb.MH Vl.Janiczek
Termín: 15.5.2018
Úkol splněn.Cenová nabídka na opravu komunikace byla spol.TS - technické služby,a.s <.>
Jablunkov zpracována a tvoří přílohu č.1 ke zprávě o plnění úkolů.Úkol bude vyřazen ze
sledování <.>
<br> 106/139
Předložit zprávu o postupu při vyřizování přeložky NN na ul.Alej míru (Cyklostezka – chodník
Alej míru)
Zodp.: vedoucí odb.MH Vl.Janiczek
Termín: 15.5.2018
Úkol splněn.Po projednání se společností ČEZ Distribuce,a.s.byla splatnost zálohové faktury
(částka 324.963 Kč) posunuta do 30.6.2018,kdy bude zřejmé,zda město uspělo s žádostí o
dotaci <.>
<br>
<br>
Rada města schválila
<br>
Kancelář tajemníka
109/1759
Časový plán jednání schůzí Rady města Jablunkov a zasedání Zastupitelstva města
Jablunkov na II.pololetí roku 2018 dle návrhu předkládaného materiálu
<br> 109/1760
Smlouvu o poskytování služby mezi městem Jablunkov,Dukelská 144,739 91 Jablunkov a
URBITECH s.r.o <.>,Jalubí 453,68705 Jalubí
<br>
Odbor dopravy
109/1761
<br> a) Přijetí věcného daru (8 kusů USB Flash Disk) v celkové výši 3.040 Kč od firmy
CompTech Servis s.r.o <.>,Dukelská 136,Jablunkov,PSČ 739 91 na akci Dopravní
soutěž mladých cyklistů
<br> b) Darovací smlouvu o přijetí finančního daru ve výši 1.592 Kč od firmy Technické služby
a.s <.>,Bukovecká 51,Jablunkov,PSČ 739 91 na akci Dopravní soutěž mladých cyklistů
<br>
<br> Odbor školství a kultury
109/1762
<br>
<br> 3
<br> a) Přijetí věcného daru - 6 ks židle,1 kancelářská židle,2 kancelářské židle dětské,5 ks
počítačové stoly,v celkové hodnotě 25.675,62 Kč od firmy BRADOP nábytek,s.r.o <.>
za účelem vybavení nových tříd MŠ na ulici Bezručově – Mateřská škola Jablunkov <,>
Školní 800,příspěvková organizace
<br> b) Přijetí finančního daru ve výši 8.000 Kč od paní Silvie Pietrové za účelem vybavení
turistické základny v Jasení – materiál,DDHM,nábytek a služby - Dům dětí a mládeže <,>
Jablunkov,Dukelská 145,příspěvková organizace
<br>
<br>...
Načteno
Meta
Pronájem Rozpočet Prodej EIA Jednání zastupitelstva
Další dokumenty od Město Jablunkov | ||
---|---|---|
27. 12. 2019 | Usnesení z 27. schůze Rady města Jablunkova | |
27. 12. 2019 | Oznámení o zveřejnění rozpočtu a stř. výhledu rozpočtu SOJ | |
21. 12. 2019 | Obecně závazná vyhláška č.2/2019 - o pravidlech pro pohyb psů na veřejných prostranstvích, o trvalém označování psů, a o evidenci označených psů a jejich chovatelů. | |
19. 12. 2019 | Usnesení ze 7. zasedání Zastupitelstva města Jablunkova | |
18. 12. 2019 | Obecně závazná vyhláška č.3/2019 - o místním poplatku ze psů | |
...a další |