Olomoucký kraj - VŘ - referent správy nemovitého majetku oddělení evidence a správy majetku na OMPSČ

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Olomoucký kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

OMPSČ - evidence a správa majetku - 203.pdf

OLOMOUCKÝ KRAJ
Krajský úřad Olomouckého kraje
Ředitel
<br> Jeremenkova 40a
779 11 OLOMOUC
<br> www.kr-olomoucky.cz
<br>
<br>
Ředitel
<br> Krajského úřadu Olomouckého kraje
vyhlašuje
<br>
<br> v ý b ě r o v é ř í z e n í
<br>
na pozici: referent správy nemovitého majetku oddělení evidence a správy
majetku na odboru majetkovém,právním a správních činností
<br> (pracovní poměr na dobu neurčitou)
<br> charakteristika vykonávané práce: nakládání s nemovitým majetkem a zajišťování
veškerých úkonů s tím spojených,zejména zpracovávání podkladů pro
<br> rozhodování příslušných orgánů Olomouckého kraje o dispozicích s nemovitým
majetkem,vypracovávání návrhů na zápis práv do katastru nemovitostí <,>
<br> vypracovávání vyjádření Olomouckého kraje pro stavební a katastrální úřady <,>
příprava smluv o nakládání s nemovitým majetkem,místní šetření,kontroly
<br> nemovitého majetku
<br> místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
<br> Požadavky: dosažené vzdělání VOŠ,VŠ
<br> obor vzdělání právo,veřejná správa,stavební <,>
ekonomika výhodou
<br> znalosti oboru nakládání s nemovitým majetkem,zákon
o krajích
<br> praxe ve veřejné správě výhodou
<br> praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
<br> jazykové znalosti cizí jazyk (angličtina,němčina <,>
francouzština) výhodou
<br> další požadované dovednosti
<br>
<br>
<br>
 uživatelská znalost PC (MS Office
2010)
<br>  ŘP sk.B a praxe v řízení vozidla
<br>  samostatnost
<br>  komunikativnost
<br>  smysl pro týmovou práci
<br>  schopnost analyticky a koncepčně
myslet
<br> Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na pozici
referent správy nemovitého majetku oddělení evidence a správy majetku na Odboru
<br> majetkovém,právním a správních činností Krajského úřadu Olomouckého kraje“
doručte na adresu:
<br> Krajský úřad Olomouckého kraje
Odbor kancelář ředitele
<br> Oddělení řízení lidských zdrojů
Jeremenkova 40a,779 11 Olomouc
<br> nebo předejte v podatelně úřadu,nejpozději do 13.6.2018 do 12:00 hodin
<br>
<br>
<br> kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Mgr.XXXXX XXXXXX
<br> telefon: XXX XXX XXX,email: t.barton@kr-olomoucky.cz
<br> Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve
veřejných službách a správě,v platném znění,platová třída 10 <.>
<br> Termín nástupu: dle dohody,co nejdříve
<br> Předpoklady:
<br>  Fyzická osoba,která je státním občanem České republiky,popřípadě fyzická
osoba,která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt,dosáhla
věku 18 let,je způsobilá k právním úkonům,ovládá jednací jazyk
<br>  Bezúhonnost
<br> Náležitosti přihlášky jsou: jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní
příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo občanského průkazu,telefonní spojení (číslo
dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana),datum a podpis <.>
<br>
V přihlášce je nutné uvést,že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách
výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např.znalost práce s výpočetní
technikou-v jakých programech,praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u
organizace.<.> název,popř.reference sdělí.<.> jméno,příjmení,kontakt) <.>
<br>
K přihlášce připojte:
<br>  Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na
informace ve vztahu k požadovaným dovednostem) <.>
<br>  Čestné prohlášení o bezúhonnosti <.>
<br>  Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br> Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není
Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na
<br> obsazované funkční místo <.>
<br> Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.kr-olomoucky.cz – volná
pracovní místa na KÚOK – přihláška do výběrového řízení – formulář.Dokument lze
otevřít a stahovat pouze přes internet <.>
<br> O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni emailem.Po ukončení
výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě
u Ing.Eleny Šimkové (kancelář č.716/7NP,tel.: 585 508 808 <,>
e.simkova@kr-olomoucky.cz),a to do konce kalendářního měsíce následujícího
po dni vyhlášení výběrového řízení.Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní
materiály uchazečů skartovány <.>
<br>
<br> Ing.XXXXXXX XXXXX,v.r <.>
ředitel KÚOK
<br>
Vyvěšeno: Sejmuto:

Načteno

edesky.cz/d/2030649

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Olomoucký kraj
14. 09. 2025
12. 09. 2025
12. 09. 2025
12. 09. 2025
12. 09. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Olomoucký kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz