Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Milovice.
\)
<br> (7)
<br> Město MILOVICE
<br> nám.30.června 508,289 24 Milovice telefon: 325 517 111,email: podatelna©mesto-milovice.cz jako veřejný zadavatel v souladu s usnesením Rady města č.17/2018,ze dne 16.05.2018
<br> VYPISUJE VÝZVU K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> na plnění veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce zadávané v souladu s článkem 8 vnitřního předpisu zadavatele tj.Směrnicí města Mlovice č.2/2017 Pro zadávání veřejných zakázek městem Milovice a jeho příspěvkovými organizacemi,s dodržením ustanovení 5 6 zákona č.134/2016 Sb.<,>
<br> o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších právních předpisů (dále je „ZZVZ“),tj.zásad transparentnosti,přiměřenosti,rovného zacházení a zákazu diskriminace <.>
<br> I.Identifikačni údaje o zadavateli
<br> Město Milovice,se sídlem nám.30.června 508,289 24 Milovice- Mladá,IČ: 002 39 453,DIČ: CZ00239453,právní forma - územní samosprávný celek,statutární zástupce: Ing.XXXXX XXXX,starosta města <.>
<br> X.Informace o druhu a předmětu veřeiné zakázky
<br> 2.1 Název zakázky „Komunikace a odvodnění v areálu MS U Broučků“
<br> 2.2 Předmět plnění zakázky
<br> Předmětem plnění zakázky je provedení stavby s názvem „Komunikace a odvodnění v areálu MŠ
<br> U Broučků“.Jedná se o kompletní rekonstrukci stávajících komunikace a chodníků v areálu Mateřské školy U Broučků a školní jídelny,včetně stavby retenční nádrže dešťových vod a dešťové kanalizace pro odvodnění střech budovy mateřské školy a školní jídelny v rozsahu podle:
<br> a) projektové dokumentace akce „MŠ U Broučků - obnova komunikací“ zpracované Ing.Jiřím Sobolem,IČ 873 96 521,se sídlem 282 01 Hradešín 29,ČKAIT 0011439 a podle neoceněného Položkového rozpočtu-Výkazu výměr (projektová dokumentace tvoří Přílohu č.4a Zadávací dokumentace,neoceněný Položkový rozpočet—Výkaz výměr tvoří Přílohu č.Sa Zadávací dokumentace)
<br> b) projektové dokumentace akce „Retence dešťových vod MŠ U Broučků,Milovice“ zpracované společností LK PROJEKT s.r.o <.>,IČ 043 26 181,se sídlem ul.28.října 933/11,250 88 Čelákovice,zodpovědný projektant Ing.XXXXXX XXXXXXX,ČKAIT XXXXXXX a podle neoceněného Položkového rozpočtu-Výkazu výměr (projektová dokumentace tvoří Přílohu č.4b Zadávací dokumentace,neoceněný Položkový rozpočet-Výkaz výměr tvoří Přílohu č.Sb Zadávací dokumentace) <.>
<br> Součástí plnění zakázky je i povinnost dodavatele zajistit,před zahájením prací,v součinnosti se správci sítí vytyčení všech podzemních inženýrských sítí vzájmovém území stavby a získání příslušných souhlasů správců sítí 5 prováděním prací v ochranných pásmech inženýrských sítí.Součástí plnění zakázky je rovněž zajištění přechodného dopravního značení (dopravních značek) po
<br> dobu provádění prací,přičemž Stanovení přechodné úpravy provozu z důvodu umístění provizorního dopravního značení zajistí zadavatel <.>
<br> Všechna vyjádření správců sítí v zájmovém území a Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci,budou předána vybranému dodavateli <.>
<br> Účastnící berou na vědomí,že součástí povinností při plnění zakázky je i jejich spolupráce s technickým dozorem zadavatele jako investora-stavebníka.3.Misto a doba plnění zakázkv
<br> 3.1 Místo plnění zakázky.Místem plnění zakázky je město Milovice,areál Mateřské školy „U Broučků“ a školní jídelny,ul <.>
<br> /Dílkelská č.p.320,v části Milovice <.>
<br> 1/3
<br> 3.2 Doba plnění zakázky
<br>.Předpokládaný termín zahájení plnění:
<br> Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky je červen 2018,protokolámím předáním a převzetím staveniště,vlastní zahájení prací pak nejpozději do jednoho týdne od předání a převzetí staveniště <.>
<br>.Požadovaný termín dokončení plnění:
<br> nejpozději do 8 týdnů od zahájení prací,protokolámím předáním a převzetím zhotovené stavby bez vad a nedodělků,které by bránily jejímu řádnému a bezpečnému užívaní: nejpozději do 30.8.2018 <.>
<br> 4.Informace o přístupu k Zadávací dokumentací a vvsvětieni Zadávací dokumentw
<br> Zadávací dokumentace - část 1.Pokyny pro zpracování nabídky,Příloha č l - Návrh smlouvy o dílo,Příloha č.2 - Krycí list nabídky,Příloha č.3 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti,Příloha č.4 - Projektové dokumentace,a Příloha č.5 - neoceněné Položkové rozpočty-Výkazy výměr,jsou k dispozici na profilu zadavatele,na internetové adrese:
<br> https ://www.e-zakazky.cdprofll-zadavatele/ l 0a3 aeb6-0ad7-4325-92f1 -3 5d63 ce73daf/
<br> Vysvětlení kZadávací dokumentace si lze vyžádat u kontaktní osoby zadavatele,kterou je XXXXXX XXXXXXXXXXX,referentka Oddělení investic,Odboru správy majetku města a investic,na adrese MěÚ Milovice,Milovice - Mladá,nám.30.června 508,289 24 Milovice,telefon: 325 517 172,mobilní telefon: 725 082 767,e-mail: sandra.jindrackova©mesto-milovice.cz
<br> Vysvětlení Zadávací dokumentace bude poskytováno účastníkům zadávacího řízení na základě jejich žádosti (podané písemně prostřednictvím e-mailu) a to pouze elektronickou formou rovněž prostřednictvím e-mailu.Poskytnutá vysvětlení budou rovněž zveřejňována na profilu zadavatele,na int...
\)
<br> (7)
<br> Město MILOVICE
<br> nám.30.června 508,289 24 Milovice telefon: 325 517 111,email: podatelna©mesto-milovice.cz jako veřejný zadavatel v souladu s usnesením Rady města č.17/2018,ze dne 16.05.2018
<br> VYPISUJE VÝZVU K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> na plnění veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce zadávané v souladu s článkem 8 vnitřního předpisu zadavatele tj.Směrnicí města Mlovice č.2/2017 Pro zadávání veřejných zakázek městem Milovice a jeho příspěvkovými organizacemi,s dodržením ustanovení 5 6 zákona č.134/2016 Sb.<,>
<br> o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších právních předpisů (dále je „ZZVZ“),tj.zásad transparentnosti,přiměřenosti,rovného zacházení a zákazu diskriminace <.>
<br> I.Identifikačni údaje o zadavateli
<br> Město Milovice,se sídlem nám.30.června 508,289 24 Milovice- Mladá,IČ: 002 39 453,DIČ: CZ00239453,právní forma - územní samosprávný celek,statutární zástupce: Ing.XXXXX XXXX,starosta města <.>
<br> X.Informace o druhu a předmětu veřeiné zakázky
<br> 2.1 Název zakázky „Komunikace a odvodnění v areálu MS U Broučků“
<br> 2.2 Předmět plnění zakázky
<br> Předmětem plnění zakázky je provedení stavby s názvem „Komunikace a odvodnění v areálu MŠ
<br> U Broučků“.Jedná se o kompletní rekonstrukci stávajících komunikace a chodníků v areálu Mateřské školy U Broučků a školní jídelny,včetně stavby retenční nádrže dešťových vod a dešťové kanalizace pro odvodnění střech budovy mateřské školy a školní jídelny v rozsahu podle:
<br> a) projektové dokumentace akce „MŠ U Broučků - obnova komunikací“ zpracované Ing.Jiřím Sobolem,IČ 873 96 521,se sídlem 282 01 Hradešín 29,ČKAIT 0011439 a podle neoceněného Položkového rozpočtu-Výkazu výměr (projektová dokumentace tvoří Přílohu č.4a Zadávací dokumentace,neoceněný Položkový rozpočet—Výkaz výměr tvoří Přílohu č.Sa Zadávací dokumentace)
<br> b) projektové dokumentace akce „Retence dešťových vod MŠ U Broučků,Milovice“ zpracované společností LK PROJEKT s.r.o <.>,IČ 043 26 181,se sídlem ul.28.října 933/11,250 88 Čelákovice,zodpovědný projektant Ing.XXXXXX XXXXXXX,ČKAIT XXXXXXX a podle neoceněného Položkového rozpočtu-Výkazu výměr (projektová dokumentace tvoří Přílohu č.4b Zadávací dokumentace,neoceněný Položkový rozpočet-Výkaz výměr tvoří Přílohu č.Sb Zadávací dokumentace) <.>
<br> Součástí plnění zakázky je i povinnost dodavatele zajistit,před zahájením prací,v součinnosti se správci sítí vytyčení všech podzemních inženýrských sítí vzájmovém území stavby a získání příslušných souhlasů správců sítí 5 prováděním prací v ochranných pásmech inženýrských sítí.Součástí plnění zakázky je rovněž zajištění přechodného dopravního značení (dopravních značek) po
<br> dobu provádění prací,přičemž Stanovení přechodné úpravy provozu z důvodu umístění provizorního dopravního značení zajistí zadavatel <.>
<br> Všechna vyjádření správců sítí v zájmovém území a Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci,budou předána vybranému dodavateli <.>
<br> Účastnící berou na vědomí,že součástí povinností při plnění zakázky je i jejich spolupráce s technickým dozorem zadavatele jako investora-stavebníka.3.Misto a doba plnění zakázkv
<br> 3.1 Místo plnění zakázky.Místem plnění zakázky je město Milovice,areál Mateřské školy „U Broučků“ a školní jídelny,ul <.>
<br> /Dílkelská č.p.320,v části Milovice <.>
<br> 1/3
<br> 3.2 Doba plnění zakázky
<br>.Předpokládaný termín zahájení plnění:
<br> Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky je červen 2018,protokolámím předáním a převzetím staveniště,vlastní zahájení prací pak nejpozději do jednoho týdne od předání a převzetí staveniště <.>
<br>.Požadovaný termín dokončení plnění:
<br> nejpozději do 8 týdnů od zahájení prací,protokolámím předáním a převzetím zhotovené stavby bez vad a nedodělků,které by bránily jejímu řádnému a bezpečnému užívaní: nejpozději do 30.8.2018 <.>
<br> 4.Informace o přístupu k Zadávací dokumentací a vvsvětieni Zadávací dokumentw
<br> Zadávací dokumentace - část 1.Pokyny pro zpracování nabídky,Příloha č l - Návrh smlouvy o dílo,Příloha č.2 - Krycí list nabídky,Příloha č.3 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti,Příloha č.4 - Projektové dokumentace,a Příloha č.5 - neoceněné Položkové rozpočty-Výkazy výměr,jsou k dispozici na profilu zadavatele,na internetové adrese:
<br> https ://www.e-zakazky.cdprofll-zadavatele/ l 0a3 aeb6-0ad7-4325-92f1 -3 5d63 ce73daf/
<br> Vysvětlení kZadávací dokumentace si lze vyžádat u kontaktní osoby zadavatele,kterou je XXXXXX XXXXXXXXXXX,referentka Oddělení investic,Odboru správy majetku města a investic,na adrese MěÚ Milovice,Milovice - Mladá,nám.30.června 508,289 24 Milovice,telefon: 325 517 172,mobilní telefon: 725 082 767,e-mail: sandra.jindrackova©mesto-milovice.cz
<br> Vysvětlení Zadávací dokumentace bude poskytováno účastníkům zadávacího řízení na základě jejich žádosti (podané písemně prostřednictvím e-mailu) a to pouze elektronickou formou rovněž prostřednictvím e-mailu.Poskytnutá vysvětlení budou rovněž zveřejňována na profilu zadavatele,na int...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Dopravní informace Veřejná zakázka Rozpočet Jednání zastupitelstva Dopravní informace Veřejná zakázka Rozpočet