Liberecký kraj - Smlouva o poskytování sociální služby "Zajištění sociální služby "Sociální rehabilitace" v LK“

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Liberecký kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Priloha_c_1_OLP_1897_2017_Realizacni_tym_cast_3.pdf

Seznam pracovníků Rytmus Liberec,0 <.>,p,5 <.>,část 3
<br> | pozice jméno,příjmení,titul datum narození druh PP úvazek » |Sociálnípracovník/pracovníkonzultant | * ' PS 1,0 Eociální pracovník/pracovní konzultant - ——.PS 1,0
<br> všechny pracovnice splňují odbornou způsobilost pro výkon odborného pracovníka dle 5 110 zákona 108/2006 Sb.O sociálních službách.leiich úředně ověřené doklady o vzdělání,]sou uloženy v registru sociálních služeb na KÚLK <.>
<br> Liberec,25.8.2017 Digitálně podepsal
<br> datum: 20110325 11:31:10 +0200'
<br> Evropská unie Evropský sociální fond Operační program Zaměstnanost

Priloha_c_2_OLP_1897_2017_Popis_realizace_poskytovane_socialni_sluzby_cast_3.pdf

Příloha č.2
<br>
<br>
<br> Projekt „Podpora a rozvoj služeb v komunitě pro osoby se zdravotním
postižením v Libereckém kraji“ reg.č.CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_005/0003862
<br>
<br> Popis realizace poskytované sociální služby
<br>
<br> 1.Druh sociální služby §70 Sociální rehabilitace
<br> 2.Identifikátor sociální služby: 2527518
<br> 3.Forma sociální služby ambulantní a terénní
<br> 4.Působnost služby Česká Lípa v souladu s akčním plánem LK
<br> 5.Poskytovatel sociální služby Rytmus Liberec,o.p.s <.>,Palachova 504/7,Liberec1
<br> 6.Adresa zařízení sociálních služeb: Česká Lípa – Školní 2213
<br> 7.Okruh osob,kterým je služba určena – osoby s mentálním postižením,osoby s
kombinovanými vadami – osoby s více druhy postižení (tělesný,mentálním duševním <,>
smyslovým),jejichž dopady činí nebo mohou činit osobu závislou na pomoci jiné osoby
ve věku 15 – 65 let <.>
<br>
8.Popis průběhu služby:
<br> - vstup uživatele do služby - P105-1 Zahájení <,>
- motivace a zapojování klientů do služby - P105-2 Průběh
- způsob vyřizování stížností klientů - P004_podavani_a_vyrizovani_stiznosti
- podmínky ukončení poskytování služby - P105-3 Ukončení
- materiální a technické zabezpečení služby - P002_provozní_řád – organizace
<br> mák dispozici pět kanceláří,které jsou vybavené kancelářským nábytkem <,>
počítačovou technikou,internetem,videotechnikou,uzamykatelnými skříněmi
pro složky klientů a archiv dokumentů a zázemím pro zaměstnance i klienty
(kuchyňka a soc.zařízení),kromě kanceláře v Jilemnici jsou všechny prostory
bezbariérové.P003_nouzové a havarijní situace – každé pracoviště je
vybaveno lékárničkou a šanonem pro zapisování nouzových,havarijních a
úrazových situací
<br> - časový rozsah poskytování služby v rámci dne a týdne - P002_provozní_řád
- popis personálního zajištění poskytovaných sociálních služeb - příloha A
<br> personální zajištění 2017 Rytmus Liberec,o.p.s
- evaluace dosahování cílů plnění zakázky - P110_Hodnoceni_ služby_
<br> uživatelem,P012_hodnoceni_pracovniků,eQuip – interní program –
hodnocení uživatele klíčovým pracovníkem
<br>
<br> Uvedená pravidla a další přílohy jsou přílohou této zakázky viz CD !!!
<br>
9.Údaje o kapacitě služby
<br>
Okamžitá kapacita služby
<br>
<br> 2
<br>
<br>
<br> Pozn.– v současné době je okamžitá kapacita služby ve spádové oblasti Semilsko je 2.V roce
<br> 2017 plánujeme tuto kapacitu navýšit na 3 <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Příloha č.2
<br>
<br> Okamžitou kapacitou se rozumí maximální kapacita osob,které je sociální služba schopna
obsloužit/učinit v jednom okamžiku <.>
Jednotka okamžité kapacity služby: osoba = klient <.>
<br>
Pro účely zpracování nabídky musí být okamžitá kapacita služby jednotlivých forem
poskytování sociální služby rovna nebo vyšší než minimální okamžitá kapacita poptávaná
v zadávací dokumentaci <.>
Pokud je sociální služba již registrovaná a jednotky okamžité kapacity v registru
poskytovatelů sociálních služeb se liší od jednotek uvedených v zadávací dokumentaci <,>
uveďte navíc okamžitou kapacitu v jednotkách (jednotky upřesněte) podle registru,případné
rozdíly okomentujte.Pokud je okamžitá kapacita v registru menší,než je požadovaná
kapacita dle zadávací dokumentace,sdělte,kdy a jakým způsobem bude tato zabezpečena
(nejpozději je nutno okamžitou kapacitu zabezpečit na požadovanou dle zadávací
dokumentace,a zároveň ji prokázat platným rozhodnutím o registraci sociální služby před
podpisem smlouvy o poskytování sociální služby) <.>
<br>
<br> Unikátnost klientů musí být poskytovatel sociální služby schopen prokázat zadavateli
veřejné zakázky při kontrolách zakázky <.>
<br> Pro účely zpracování nabídky musí být minimální kapacita služby za celou dobu trvání
projektu jednotlivých forem poskytování sociální služby rovna nebo vyšší než minimální
okamžitá kapacita poptávaná v zadávací dokumentaci <.>
<br>
Klient služby – osoba,která uzavřela písemný nebo ústní kontrakt o poskytování sociální
služby; započítává se pouze jednou po dobu trvání projektu,i když během něj využije
službu/uzavře kontrakt opakovaně.S takovouto osobou je individuálně plánováno <.>
<br>
Veškeré údaje v popisu služby jsou pravdivé a jsem si vědom(a) případných následků <,>
které by pro mne z nepravdivých údajů vyplývaly <.>
<br>
<br>
V Liberci dne 31.7.2017
<br>
<br>
<br>
Podpis statutárního zástupce

Priloha_c_3_OLP_1897_2017_Vzor_zpravy_o_cinnosti_cast_3.pdf

Příloha č.3
<br>
1
<br>
<br> Zpráva o činnosti č.….<.>
ke smlouvě o poskytování sociální služby
<br>
<br> Průběžná zpráva o poskytování sociální služby
<br>
Tato příloha je závaznou a nedílnou součástí smlouvy č.OLP/1897/2017 o poskytování
<br> sociální služby uzavřenou dne……… mezi Libereckým Krajem se sídlem U Jezu 642/2a <,>
<br> PSČ 461 80,Liberec 2,IČ 70891508,zastoupeným xxxxxx,hejtmanem,jako objednatelem
<br> na straně jedné a subjektem uvedeným v části 1 této přílohy jako poskytovatelem na straně
<br> druhé <.>
<br>
<br>
<br>
<br> PRŮBĚŽNÉ (ZÁVĚREČNÉ) ZPRÁVY O POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY
<br>
<br>
<br>
Průběžnou zprávu je třeba vyplnit,elektronicky odeslat objednavateli,následně vytisknout a
<br> podepsanou odeslat objednavateli i v listinné podobě <.>
<br> Průběžná zpráva se může změnit na základě průběžných změn ze strany řídícího orgánu
<br> Ministerstva práce a sociálních věcí či Libereckého kraje <.>
<br>
<br>
<br> 1.ÚDAJE O ZPRÁVĚ
<br> Číslo smlouvy o poskytování sociálních služeb
<br> Název služby
<br> Druh a forma služby § č.….Zák.108/2006 Sb <.>
<br> Celková výše finanční podpory v Kč
<br> Datum zahájení realizace
<br> Datum ukončení realizace
<br> Pořadové číslo zprávy
<br> Sledované období Začátek Konec
<br> Typ zprávy Průběžná Závěrečná
<br> Datum vypracování zprávy
<br>
<br>
<br> 2.ÚDAJE O POSKYTOVATELI A ZHOTOVITELI ZPRÁVY
<br> Název poskytovatele
<br> IČO
<br> Statutární zástupce: jméno,příjmení,funkce
<br> Jméno a příjmení zhotovitele zprávy
<br> Telefonní číslo/Fax
<br> E-mail
<br>
<br>
<br>
Příloha č.3
<br>
2
<br>
<br> A.VĚCNÁ ČÁST ZPRÁVY
<br>
3.REALIZOVANÁ SLUŽBA
<br> Popis průběhu služby za monitorovací období
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Místo poskytování sociální služby
<br> Soulad informací: smlouva s uživatelem služby,registrační údaje; výzva k podání nabídky; smlouva o
<br> poskytování sociální služby atd <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Je kapacita služby uvedená ve smlouvě v souladu s kapacitou služby dle registru poskytovatelů
<br> sociálních služeb v rozhodnutí o registraci služby?
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Doba poskytování služby,provozní hodiny
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Organizační a personální zabezpečení služby,včetně kvantifikací zapojených osob
<br> Uveďte jmenný seznam zapojeným osob,jejich úvazky a pracovní činnosti
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Popis cílové skupiny,její soulad s definovanou cílovou skupinou ve smlouvě
<br>
<br>
<br>
<br> Identifikované dopady z poskytování služby,zhodnoťte přínos z Vámi poskytovaných služeb za
<br> monitorované období
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Problémy při poskytování služby
<br>
<br>
<br>
<br> Další informace o realizované službě,včetně akcí,které přímo s realizací služby nesouvisí
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Příloha č.3
<br>
3
<br>
<br>
<br>
<br> 4.PUBLICITA
<br> Popište,jaké nástroje publicity jste využili pro informování o Vaší činnosti a informování cílové
<br> skupiny o poskytované službě.Přiložte letáky,inzerce,články z novin,je-li to relevantní <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 5.KONTROLY ( KÚ Libereckého kraje,finanční úřad,ČSSZ,zdravotní pojišťovny,hygienické
stanice,úřady práce a jiné)
<br> Byla ve sledovaném období u Vás
<br> provedena kontrola?
<br> Ano Ne
<br> Název subjektu,který provádí/provedl
<br> kontrolu
<br>
<br> Datum kontroly
<br> Číslo kontroly
<br> Uveďte závěry provedené kontroly
<br>
<br>
<br> Splnili jste uložená nápravná opatření? Ano Ne Částečně Nebyla
<br> uložena
<br>
<br> Doplňující informace
<br>
<br>
<br>
<br> 6.MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
<br> Uveďte,jaké zdroje dat používáte pro sledování monitorovacích ukazatelů (smlouvy/dohody
<br> s uživateli,evidence uživatelů,individuální plány apod.)
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Doplňte tabulku dle skutečnosti:
<br> Název indikátoru Průběžná
<br> hodnota za
<br> sledované
<br> období
<br> Celková
<br> hodnota od
<br> začátku
<br> realizace
<br> smlouvy
<br> Počet podpořených
<br> uživatelů služby - celkem
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Plnění kapacity dle smlouvy:
<br> *nehodící položky nevyplňujte
<br>
<br>
<br>
<br>
Příloha č.3
<br>
4
<br>
<br> Rok
<br> Počet
uživatelů
(klientů <,>
<br> podpořených
osob)
<br> Počet
časových
jednotek
<br> 2017
<br> 2018
<br> 2019
<br> 2020
<br> Celkem
<br>
<br>
<br> B.ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ POSKYTOVATELE
<br>
<br>
Všechny informace uvedené v předložené zprávě a jejích přílohách jsou pravdivé a úplné,jsem si
<br> vědom/a možných následků a sankcí,které vyplývají z uvedení nepravdivých nebo neúplných údajů <.>
<br>
<br>
<br> Jméno a příjmení statutárního
<br> zástupce/oprávněné osoby poskytovatele
<br>
<br> Funkce v organizaci
<br> Místo a datum
<br> Podpis a razítko
<br>
<br>
<br> ……………………………… <.>
<br>
<br> Doplňující informace
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Potvrzujeme tímto,že poskytovatel sociálních služeb v průběhu sledovaného období
<br> spolupracoval s naším odborem <.>
<br>
<br> Jméno a příjmení pracovníka sociálního
<br> odboru příslušného MěÚ či magistrátu
<br>
<br> Funkce
<br> Místo a datum
<br> Podpis a razítko
<br>
<br>
<br>...

Priloha_c_4_OLP_1897_2017_Formular_sledovanych_udaju_k_podporene_osobe_cast_3.pdf

Příloha č.4
<br>
<br> Sledované údaje k podpořené osobě
<br>
<br> Kategorie údajů Specifikace potřebných
údajů
<br>
<br> Základní údaje o podpořené
osobě
<br> Jméno a příjmení:
<br> Datum narození:
<br> Trvalý pobyt (ulice,číslo
popisné,PSČ,město)
<br>
<br> E-mail:*
<br> Telefon:*
<br> Podle pohlaví
Podpořená osoba může patřit
pouze do jedné z vymezených
skupin
<br> □ Muži
□ Ženy
<br> Podle postavení na trhu práce
Podpořená osoba může patřit
pouze do jedné z vymezených
skupin.V případě souběhu se
uvádí převažující charakteristika <.>
<br> □ Zaměstnanci <,>
 včetně žen na mateřské dovolené,které byly
<br> před nástupem této dovolené zaměstnány
<br> □ osoby samostatně výdělečně činné <,>
 včetně žen na mateřské dovolené,které byly
<br> před nástupem této dovolené osobami samostatně
výdělečně činnými
<br> □ osoby na rodičovské dovolené,které byly před nástupem
této dovolené zaměstnány nebo samostatně výdělečně činné <,>
<br> □ dlouhodobě nezaměstnaní1,registrovaní na Úřadu práce ČR
□ nezaměstnaní – ostatní,registrovaní na Úřadu práce ČR
□ neaktivní osoby2,které nejsou v procesu vzdělávání
<br> nebo odborné přípravy <,>
<br>  včetně matek na mateřské dovolené a osob
na rodičovské dovolené,které nebyly před
nástupem této dovolené ani zaměstnány,ani
nepatřily mezi osoby samostatně výdělečně činné
<br>  včetně osob pobírajících invalidní důchod a osob
pobírajících starobní důchod,které nepatří ani
do kategorie zaměstnanci,XXX do kategorie osob
samostatně výdělečně činných a nejsou
registrované na Úřadu práce ČR
<br> □ neaktivní osoby3 - ostatní
<br>
1
Osoby mladší 25 let se považují za dlouhodobě nezaměstnané,pokud jejich nezaměstnanost trvá více než 6
<br> měsíců nepřetržitě; ostatní osoby jsou dlouhodobě nezaměstnané,pokud jejich nezaměstnanost trvá
nepřetržitě déle než 12 měsíců <.>
2
Osoba je považovaná za neaktivní,když není zaměstnaná (včetně OSVČ),ani registrovaná na Úřadu práce ČR
<br> (jako uchazeč o zaměstnání) <.>
<br>
<br>
<br>
Příloha č.4
<br>
<br> Podle nejvyššího dosaženého
vzdělání Podpořená osoba může
patřit pouze do jedné
z vymezených skupin (příp <.>
do žádné) <.>
<br> □ bez vzdělání4
□ 1.stupeň základní školy nebo 2.stupeň základní školy
<br> či 1.- 4.ročník 8letých gymnázií či konzervatoře anebo 1.- 2 <.>
ročník 6letých gymnázií,tj.osoby s primárním (ISCED 1)
nebo nižším sekundárním (ISCED 2)
<br> 5
vzděláním
<br> □ středoškolské,maturita či vyučení anebo pomaturitní studium <,>
tj.osoby s vyšším sekundárním (ISCED 3)
nebo postsekundárním (ISCED 4)
<br> 6
vzděláním
<br> □ vyšší odborné,bakalářské,magisterské,doktorské studium <,>
tj.osoby s terciárním (ISCED 5 až 8)
<br> 7
vzděláním
<br> Podle typu znevýhodnění**
Podpořená osoba může patřit
do více vymezených skupin (příp <.>
do žádné) <.>
<br> □ migranti; osoby,které jsou původem cizinci; menšiny (včetně
marginalizovaných společenství jako jsou Romové)
<br> 8
<br>
□ osoby se zdravotním postižením9
□ osoby s jiným znevýhodněním10
<br> Podle přístupu k bydlení
Podpořená osoba patří či nepatří
do vymezené skupiny
<br> □ osoby bez přístřeší nebo osoby vyloučené z přístupu
k bydlení
<br> 11
<br>
Podle osob sdílejících stejnou
domácnost Podpořená osoba
může patřit do více vymezených
<br> □ osoby žijící v domácnosti,jejíž žádný člen není zaměstnaný
<br> 3
Osoba je osoba považovaná za neaktivní,když není zaměstnaná (včetně OSVČ),ani registrovaná na Úřadu
<br> práce ČR (jako uchazeč o zaměstnání) <.>
4
Osoby s nedokončeným 1.stupněm základní školy.Tyto osoby jsou v případě členění podle typu
<br> znevýhodnění považovány za „osoby s jiným znevýhodněním“ <.>
5
„ISCED 1 – 2“ pokrývá nedokončené základní vzdělání až střední vzdělání bez maturity i výučního listu
<br> praktické jednoleté <.>
6
„ISCED 3 – 4“ pokrývá střední vzdělání bez maturity i výučního listu praktické dvouleté až pomaturitní
<br> a nástavbové studium <.>
7
„ISCED 5 – 8“ pokrývá vyšší odborné vzdělání až vysokoškolské doktorské vzdělání (včetně vzdělání uvedeným
<br> stupňům odpovídajícího) <.>
8
Cizinci žijící na území ČR (s i bez povolení k trvalému pobytu); účastníci,kteří pocházejí z území mimo ČR <,>
<br> náleží do některé z menšin či potřebují speciální pomoc na trhu práce kvůli jazyku či jiným kulturním
problémům.V ČR jsou národnostní menšiny uvedeny výčtem v článku 3 statutu Rady vlády pro národnostní
menšiny.(Jedná se o celkem 14 menšin: běloruskou,bulharskou,chorvatskou,maďarskou,německou,polskou <,>
romskou,rusínskou,ruskou,řeckou,slovenskou,srbskou,ukrajinskou,vietnamskou) <.>
9
Do kategorie osob se zdravotním postižením patří v souladu s § 67 zákona č.435/2004 Sb.fyzické osoby <,>
<br> které jsou orgánem sociálního zabezpečení uznány a) invalidními ve třetím stupni),b) invalidními v prvním
nebo druhém stupni,c) zdravotně znevýhodněnými.Do této kategorie patří také fyzické osoby,které byly
uznány Úřadem práce ČR zdravotně znevýhodněnými,a rozhodnutí nepozbylo platnosti.V případě projektů
týkajících se škol a školských zařízení se nad rámec výše uvedeného zdravotně post...

Priloha_c_5_OLP_1897_2017_Skladba_kodu_anonymnich_uzivatelu_cast_3.pdf

Příloha č.5
<br>
<br>
<br>
<br> SKLADBA KÓDU ANONYMNÍCH UŽIVATELŮ
<br>
<br>
<br>
<br>
Anonymní evidence klienta
<br> - každému anonymnímu uživateli bude přiřazen kód;
<br>
<br>
<br>
Kód bude složen v daném formátu: KKKRRJJJPORP_OOO_U
<br>
<br> Kdy:
<br>
<br> KKK = kraj odkud klient pochází (kraj,v němž má zájemce o službu trvalé bydliště
<br> v době vstupu do služby)
<br> RR = rok narození
<br> JJJ = první 3 písmena jména
<br> P = první písmeno příjmení
<br> ORP = ORP,kde klient momentálně žije
<br> OOO = obec kde klient žije
<br> U = uživatel služby

Smlouva_OLP_1897_2017_cast_3.pdf

Stránka 1 z 12
<br>
<br> SMLOUVA
o poskytování sociální služby
<br>
„Zajištění sociální služby „Sociální rehabilitace“ v Libereckém kraji“
<br> -
Část 3 - Česká Lípa,XXXX XXX – osoby s mentálním postižením,osoby
<br> s kombinovanými vadami
č.OLP/1897/2017
<br>
<br>
uzavřená ve smyslu ust.§ 1746 odst.2 zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,ve znění
pozdějších předpisů (dále „Občanský zákoník“)
<br>
<br>
<br>
Liberecký kraj
Se sídlem: U Jezu 642/2a,461 80 Liberec 2
IČO: 70891508
Zastoupený: xxxxxx,hejtmanem,v plné moci xxxxxx,náměstkem hejtmana
Bankovní spojení: Komerční banka a.s <.>
Číslo účtu: 107-6482590257/0100
Je plátcem DPH
jako objednatel na straně jedné
(dále jen „objednatel“)
<br> a
<br> Rytmus Liberec,o.p.s <.>
se sídlem: Palachova 504/7,460 01 Liberec 1
IČO: 27322793
DIČ: CZ27322793
zapsaný v: rejstříku ops vedeného u Krajského soudu v Ústí nad Labem oddíl O vložka č.219
zastoupen: xxxxxx,ředitelkou organizace
bankovní spojení: Komerční banka,a.s <.>
číslo účtu: 43-407480237/0100
jako poskytovatel na straně druhé
(dále jen „poskytovatel“)
<br>
<br>
uzavírají ve smyslu ustanovení § 1746 odst.2 zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,a v souladu
se zadávacím řízením veřejné zakázky objednatele dle zákona č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných
zakázek,v platném znění (dále jen „zákon“) s názvem „Zajištění sociální služby „Sociální
rehabilitace“ v Libereckém kraji“ – část 3 – Česká Lípa,XXXX XXX – osoby s mentálním
postižením,osoby s kombinovanými vadami (dále jen „veřejná zakázka“),za použití zákona
108/2006 Sb <.>,o sociálních službách,ve znění platných předpisů (dále jen „ZSS“) a vyhlášky
Ministerstva práce a sociálních věcí ČR č.505/2006,kterou se provádějí některá ustanovení „ZSS“
ve znění platných předpisů (dále jen „vyhláška“) tuto smlouvu o poskytování služeb sociální péče (dále
jen „smlouva“).Tato smlouva je uzavírána v souladu s výsledky zadávacího řízení,ve kterém byla
nabídka „poskytovatele“ vybrána jako ekonomicky nejvýhodnější na poskytování sociální služby <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Stránka 2 z 12
<br>
<br> Čl.I
Předmět a účel smlouvy
<br> 1.Touto smlouvou se poskytovatel zavazuje poskytovat objednateli zajištění sociální služby
„Sociální rehabilitace“ (dále jen „služba“) v souladu se ZSS,vyhláškou a dle čl.č.VII této
smlouvy,v souladu s přílohami,které jsou nedílnou součástí této smlouvy a Pověření
o poskytování služeb obecného hospodářského zájmu vydaného Libereckým krajem,v rámci
projektu „Podpora a rozvoj služeb v komunitě pro osoby se zdravotním postižením v Libereckém
kraji“ (dále jen „projekt“),registrační číslo projektu CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_005/0003862 <,>
financovaného z Evropského sociálního a investičního fondu,státního rozpočtu ČR a rozpočtu
Libereckého kraje v rámci Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“) <.>
<br> 2.Účelem smlouvy je zajištění předmětné služby na území Libereckého kraje v lokalitě správního
území obcí s rozšířenou působností (dále jen „ORP“) Česká Lípa,XXXX XXX v takovém rozsahu
a kvalitě,aby byla zaručena její odpovídající úroveň a dostupnost pro osoby s mentálním
postižením,osoby s kombinovanými vadami a aby docházelo k naplňování cílů této služby <,>
tj.napomoci cílové skupině zapojit se do ekonomického,sociálního a kulturního života společnosti <,>
případně i jejich návrat a uplatnění na trhu práce,a to v souladu s podmínkami této smlouvy
při realizaci projektu objednatele a v rozsahu činností stanovených v čl.VII této smlouvy
a v přílohách,které jsou nedílnou součástí této smlouvy <.>
<br> Čl.II
Prohlášení smluvních stran
<br> 1.Výše uvedené smluvní strany prohlašují,že tuto smlouvu uzavírají na základě výsledků řádně
provedeného zadávacího řízení podle zákona - „Zajištění sociální služby „Sociální
rehabilitace“ v Libereckém kraji“ – část 3 – Česká Lípa,XXXX XXX,osoby s mentálním
postižením,osoby s kombinovanými vadami,jsou seznámeni s podmínkami stanovenými OPZ
a jsou rovněž obeznámeni s koncepcí projektu <.>
<br> 2.Objednatel prohlašuje,že ke dni podpisu smlouvy zajistil dostatečné finanční prostředky
pro financování služeb poskytovaných poskytovatelem podle smlouvy z prostředků finanční dotace
získané na projekt v rámci OPZ <.>
<br> 3.Poskytovatel prohlašuje,že ke dni podpisu smlouvy splňuje všechny zákonem stanovené
podmínky pro to,aby mohl řádně poskytovat služby podle smlouvy.Poskytovatel dále prohlašuje <,>
že disponuje dostatečným technickým a personálním vybavením pro poskytování služby a nejsou
mu známy žádné překážky,pro které by nemohl službu poskytovat nebo pro které by nemohl být
dodavatelem služeb v projektu <.>
<br> 4.Poskytovatel souhlasí s využíváním údajů v informačních systémech,týkajících se fyzických
a právnických osob (dále jen „osoby“) poskytovatele pro účely administrace prostředků z rozpočtu
EU <.>
<br>
Čl.III
Doba plnění a místo plnění
<br> 1.Místem plnění a poskytování služby dle smlouvy jsou lokality ORP Česká Lípa,XXXX XXX <.>
Poskytování služby bude zahájeno neprodleně po nabytí účinnosti smlouvy...

Načteno

edesky.cz/d/2024926

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Liberecký kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz