Obec Truskovice - Hodnotící zpráva obce Truskovice za rok 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Truskovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Hodnotící zpráva obce Truskovice za rok 2017

Hodnotící zpráva za rok 2017 pro vypracování podkladů k návrhu státního závěrečného účtu“ za obec Truskovice Jihočeského kraie
<br> 1.Souhrnné výsledky finančního hospodaření,dosažené v příjmové a výdajové části rozpočtu obce v hodnoceném roce v porovnání s výsledky roku předcházejícího <.>
<br> Ukazatel rozpočtu 2016 2017 Rozdíl.skuteč.% plnění v tis.Kč upr.rozpočet skutečnost upr.rozpočet skutečnost 2017-2016 2017/2016
<br> Nekonsolidované příjmy 3.096 3.578 21.704 21.903 18.325 612 Příjmy po konsolidaci 3.096 3.071 21.704 21.655 18.584 705 Nekonsolidované Výdaje 2.630 3.117 32.025 31.066 27.949 996 Výdaje po konsolidaci 2.630 2.610 32.025 30.819 28.209 1180 Financování — třída 8 -466 -460 10.321 9.163 9.623 1991 Saldo-HV před konsolidací
<br> Saldo-HV po konsolidaci 466 460 40.321 -9.163 -9.623 1991
<br> Z důvodu zbylého závazku a nové pohledávky k bance (poslední splátky úvěru a nové čerpání úvěru) bylo nutné zapojit třídu 8 — financování <.>
<br> K navýšení schváleného rozpočtu došlo především z důvodu přijetí dotace z Ministerstva zemědělství a tím i k navýšení nákladů vztahující se k této přijaté dotaci (Kanalizace + ČOV,Vodovod).Dále se jednalo k navýšení schváleného rozpočtu z důvodu vyšší daňové výtěžnosti,přijetí dotace z POV Jihočeského kraje,obdržené dotace na volby do Parlamentu ČR a příspěvku na výkon státní správy na rok 2017.Dále došlo k navýšení V oblasti nebytového hospodářství a V oblasti sběru a odvozu ostatních odpadů.V průběhu roku 2017 došlo k navýšení nákladů v oblasti komunálních služeb a územního rozvoje,kde došlo k navýšení z důvodu obdržení výše uvedené dotace z POV Jihočeského kraje.V oblasti péče o péče o veřejnou zeleň,v oblasti požární ochrany-dob.část,v oblasti nákladů spojených s volbami,v činnosti místní správy (nákup DHDM,administrativní činnosti,neinvestiční transfery).Ke snížení nákladů došlo z důvodu neuskutečněných výdajů v takovém objemu,jaký byl odhad anebo provedení za nižší úplatu <.>
<br> 2.Provedená rozpočtová opatření v průběhu roku <.>
<br> Počet změn rozpočtu (rozpis) l a provedených rozpočtových opatření 14 <.>
<br> Objem RO v Kč v příjmech 19.392 tisíc Kč a objem RO v Kč ve výdajích 30.352 tisíc Kč.Rozdíl mezi schváleným a upraveným rozpočtem v příjmech 19.392 tisíc Kč a výdajích 30.352 tisíc Kč <.>
<br> V příjmové části se rozpočtové změny týkaly především přijatých investičních transferů a neinvestičních transferů,zvýšení daňové výtěžnosti,nebytové hospodářství,sběr a odvoz ostatních odpadů,péče o vzhled obcí a veřejnou zeleň,využívání a zneškodňování kom.a ostatních odpadů,v činnosti místní správy (neinvestiční dar) <.>
<br> Ve výdajích byly rozpočtové změny nutné především ve snížení nákladů v oblasti pěstební činnosti,v oblasti silničního hospodářství - zimní údržba,v oblasti zájmové činnosti a rekreace,v oblasti nebytového hospodářství (kdy finanční prostředky byly přesunuty do komunálních služeb a územního rozvoje),v oblasti sběru a svozu odpadů,v oblasti činnosti místní správy (tisk,nákup materiálu,el,energie); k navýšení nákladů v oblasti pěstební činnosti-práce v obecních lesích,v oblasti silnice (nákup materiálu),v oblasti pitné vody a odvádění odpadních vod (náklady spojené s obdrženou dotací),na kulturu,na zájmovou činnost (elektrická energie),na nebytové hospodářství (DHDM,elektrická energie),na veřejné osvětlení (oprava),na komunální služby a územní rozvoj (náklady spojené s obdrženou dotací),na péči o vzhled obcí a veřejnou zeleň (DHDM,materiál,opravy),na požární ochranu—dobr.část (DHDM,materiál,pohonné hmoty,dopravní prostředek),na výdaje spojené
<br> s volbami,na činnost místní správy (v oblasti administrativní činnosti,ostatní osobní výdaje,pov.poj.na veřejné zdravotní pojištění,ochranné pomůcky,DHDM,náhrady mezd v době nemoci,příspěvky) a na finanční operace (úroky,služby peněžních ústavů,daně,vratky) <.>
<br> 3.Zhodnocení rozpočtových výsledků po konsolidaci Vzniklý schodek 9.163 tisíc Kč.Schodek vznikl z důvodu provedení akcí (Kanalizace + ČOV,Vodovod) a tím došlo k zapojení financování bankovními prostředky (uzavřená úvěrová smlouva 5 Komerční bankou,a.s.) <.>
<br> Zůstatek na všech účtech celkem 2.141.462,44 Kč
<br> ztoho na 21313 u KB 2.070.906,80 Kč na BU g CNB 20.397,42 Kč na IU u cs 50.158,22 Kč
<br> 4.Zapojení mimorozpočtových zdrojů (úvěry,půjčky,výpomoci,prostředky fondů),porovnání jejich výše s předchozími XXXX a jejich podíl na celkových výsledcích <.>
<br> - Úvěr poskytnut od ČS,a.s <.>,Strakonice v celkové výši: 6.850.000,- Kč Úvěr byl použit na investiční akci „Víceúčelové centrum pro rozvoj lidských zdrojů — komunitní centrum Truskovice“ Zůstatek úvěru k 31.12.2017: 0,00 Kč V porovnání s minulým rokem došlo ke snížení zůstatku z důvodu pravidelné splátky úvěru vyplývající ze smlouvy o úvěru a tím došlo v roce 2017 k jeho úplnému splacení <.>
<br> - Úvěr poskytnut (v roce 2017 nedočerpán) od Komerční banky,a.s <.>,pobočka České Budějovice,v celkové výši: 14.625.858,— Kč
<br> Úvěr bude použit na dva projekty „Vodovod,v...

Načteno

edesky.cz/d/2020257


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Truskovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz