Obec Libodřice - smlouva o dílo

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Libodřice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

smlouva o dílo

Smlouva o dílo
<br> Smluvní strany:
Obec Libodřice
se sídlem Libodřice čp.55,280 02 Kolín
IČO: 00235547
Bankovní spojení: KB Kolín,č.účtu 11521-151/0100
zastoupená starostou obce p.Jiřím Baškem
na straně jedné
(dále jen „objednatel“)
<br> a
<br> XXX XXXX Húbšt,Zednictví a montáž suchých staveb
se sídlem Lošany čp.32,280 02 Kolín
IČO: 71607561
Bankovní spojení: ČS,č.účtu 433981369/0800
na straně druhé
(dále jen „zhotovitel)
<br> Uzavřely níže uvedeného dne,měsíce a roku podle ust.§ 2586 a násl.občanského zákoníku tuto smlouvu o dílo:
<br> I <.>
Předmět Smlouvy
<br> Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo,které spočívá v rekonstrukci kuchyňky v budově čp.55 Libodřice a rekonstrukci skladu v bývalé hasičárně (dále jen „dílo“) a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit níže sjednanou cenu díla <.>
<br> II <.>
Čas a místo plnění
<br> Termín zahájení 8.ledna 2018 do 31.března 2018 <.>
<br> III <.>
Cena díla
<br> Cena za provedení díla bude stanovena dle skutečných nákladů a nepřesáhne částku 110.000,- Kč včetně DPH <.>
<br> IV <.>
Platební podmínky
<br> Cena díla je splatná ve lhůtě 30 dnů od doručení faktury (faktur) objednateli a bude zaplacena formou bankovního převodu na účet zhotovitele uvedený v záhlaví smlouvy <.>
<br>
<br> V <.>
Způsob a převzetí dodávky
<br> Zhotovitel předmět díla předá do 31.3.2018 <.>
<br> VI <.>
Odpovědnost za vady,reklamační řízení
<br> Na výše uvedený předmět díla dle bodu I.poskytuje zhotovitel záruku po dobu 24 měsíců od předání objednateli.Záruka se nevztahuje na závady způsobené špatnou obsluhou a na závady na původní díly <.>
<br> VII <.>
Smluvní sankce
<br> Pro případ prodlení objednatele se zaplacením ceny díla sjednávají smluvní strany smluvní pokutu ve výši 0,025% denně za prvých 30 dnů prodlení,dále pak 0,05% za každý další den prodlení <.>
<br> VIII <.>
Jiná ujednání
<br> Případné změny této smlouvy budou provedeny písemně formou dodatků <.>
<br> IX <.>
Ustanovení přechodná a závěrečná
<br> Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu,každá strana obdrží jeden stejnopis <.>
<br>
<br>
<br> V Libodřicích 4.1.2018
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Za zhotovitele: Za objednatele:
<br>
<br> …………………………………………………….…………………………………………………
<br> Petr Húbšt,v.r.XXXX XXXXX,v.r <.>
starosta obce Libodřice


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Obec Libodřice
06. 04. 2023
16. 03. 2023
07. 03. 2023
01. 03. 2023
01. 03. 2023
  ...a další
Více dokumentů od Obec Libodřice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz