Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Libodřice.
Smlouva o dílo
<br> Smluvní strany:
Obec Libodřice
se sídlem Libodřice čp.55,280 02 Kolín
IČO: 00235547
Bankovní spojení: KB Kolín,č.účtu 11521-151/0100
zastoupená starostou obce p.Jiřím Baškem
na straně jedné
(dále jen „objednatel“)
<br> a
<br> XXX XXXX Húbšt,Zednictví a montáž suchých staveb
se sídlem Lošany čp.32,280 02 Kolín
IČO: 71607561
Bankovní spojení: ČS,č.účtu 433981369/0800
na straně druhé
(dále jen „zhotovitel)
<br> Uzavřely níže uvedeného dne,měsíce a roku podle ust.§ 2586 a násl.občanského zákoníku tuto smlouvu o dílo:
<br> I <.>
Předmět Smlouvy
<br> Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo,které spočívá v rekonstrukci kuchyňky v budově čp.55 Libodřice a rekonstrukci skladu v bývalé hasičárně (dále jen „dílo“) a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit níže sjednanou cenu díla <.>
<br> II <.>
Čas a místo plnění
<br> Termín zahájení 8.ledna 2018 do 31.března 2018 <.>
<br> III <.>
Cena díla
<br> Cena za provedení díla bude stanovena dle skutečných nákladů a nepřesáhne částku 110.000,- Kč včetně DPH <.>
<br> IV <.>
Platební podmínky
<br> Cena díla je splatná ve lhůtě 30 dnů od doručení faktury (faktur) objednateli a bude zaplacena formou bankovního převodu na účet zhotovitele uvedený v záhlaví smlouvy <.>
<br>
<br> V <.>
Způsob a převzetí dodávky
<br> Zhotovitel předmět díla předá do 31.3.2018 <.>
<br> VI <.>
Odpovědnost za vady,reklamační řízení
<br> Na výše uvedený předmět díla dle bodu I.poskytuje zhotovitel záruku po dobu 24 měsíců od předání objednateli.Záruka se nevztahuje na závady způsobené špatnou obsluhou a na závady na původní díly <.>
<br> VII <.>
Smluvní sankce
<br> Pro případ prodlení objednatele se zaplacením ceny díla sjednávají smluvní strany smluvní pokutu ve výši 0,025% denně za prvých 30 dnů prodlení,dále pak 0,05% za každý další den prodlení <.>
<br> VIII <.>
Jiná ujednání
<br> Případné změny této smlouvy budou provedeny písemně formou dodatků <.>
<br> IX <.>
Ustanovení přechodná a závěrečná
<br> Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu,každá strana obdrží jeden stejnopis <.>
<br>
<br>
<br> V Libodřicích 4.1.2018
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Za zhotovitele: Za objednatele:
<br>
<br> …………………………………………………….…………………………………………………
<br> Petr Húbšt,v.r.XXXX XXXXX,v.r <.>
starosta obce Libodřice
Načteno
Meta
Další dokumenty od Obec Libodřice | ||
---|---|---|
06. 04. 2023 | RO 2-23 | |
16. 03. 2023 | nabídka kominictví | |
07. 03. 2023 | závěrečný účet 2022 - schválený | |
01. 03. 2023 | sazby poplatků 2023 | |
01. 03. 2023 | RO 1-23 | |
...a další |