Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 17.
Vysvětlení a změna zadávací
<br> dokumentace
<br>
<br>
nadlimitní zakázky na dodávky zadávané v otevřeném řízení dle zákona o zadávání
<br> veřejných zakázek č.134/2016 Sb.ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) s
<br> názvem:
<br>
<br>
<br>
<br> „Nákup nové velkoobjemové
<br> požární cisterny“
<br>
<br>
<br>
č.1 <,>
<br>
<br> ze dne 14.5.2018 <.>
<br>
<br>
<br> Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek: Z2018-012166
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Strana 2 (celkem 3)
<br>
<br>
1.INFORMACE O ZADAVATELI
<br>
<br> 1.1 Základní údaje o zadavateli:
<br> Zadavatel:
<br> Název: Městská část Praha 17
<br> se sídlem: Žalanského 291/12b,163 02 Praha 17 - Řepy
<br> zastoupený: Mgr.Jitkou Synkovou,starostkou
<br> IČO: 00231223
<br> DIČ: CZ00231223
<br>
<br>
<br> 1.2 Kontaktní údaje
<br>
<br> Zadavatel se nechává dle § 43 ZZVZ při výkonu práv a povinností souvisejících se zadávacím
<br> řízením zastoupit společností (společnost pověřená výkonem zadavatelských činností dle
<br> příkazní smlouvy):
<br>
<br> Obchodní firma: Pyramida CS s.r.o <.>
<br> Koresp.adresa: Drtikolova 522/11,109 00 Praha 10
<br> IČO: 45306770
<br> Kontaktní osoba: XXXXX XXXXXXX
<br> Telefon: XXXXXXXXX
<br> E-mail: radek.meluzin@pyramidacs.cz
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Strana 3 (celkem 3)
<br>
2.Vysvětlení a změna zadávací dokumentace
<br>
<br> Zadavatel obdržel žádost o vysvětlení zadávací dokumentace <.>
<br>
<br> Tímto na žádost odpovídá <.>
<br>
<br> Dále zadavatel mění zadávací podmínky v příloze č.4 zadávací dokumentace <.>
<br>
<br> Zadavatel proto vydává novou verzi přílohy č.4 zadávací dokumentace a žádá dodavatele,aby
<br> do nabídky použili tuto verzi přílohy č.4 zadávací dokumentace <.>
<br>
<br> Na základě této skutečnosti zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 25.6.2017 <,>
<br> 13:00 hod <.>
<br>
<br> Tento dokument spolu novou verzi přílohy č.4 zadávací dokumentace zadavatel také
<br> uveřejňuje u zadávací dokumentace na svém profilu zadavatele <.>
<br>
<br>
<br> Text žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace:
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Odpověď zadavatele:
<br>
<br> Zadavatel vypouští z podmínek na předmět zakázky nárok na hydrodynamický retardér a
<br> umožňuje umístění chladiče automatické převodovky i na levou stranu vozu <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaše nabídky <.>
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Praha 17 | ||
---|---|---|
17. 04. 2025 | Oznámení o konání veřejného projednání návrhu změny Z 3634/45 vlny 45 ÚP SÚ HMP | |
17. 04. 2025 | Oznámení o konání veřejného projednání návrhu změny Z 3614/00 ÚP SÚ HMP | |
17. 04. 2025 | OOP stanovení přechodné úpravy provozu - Čistovická - reklamační oprava povrchu | |
17. 04. 2025 | OOP - stanovení přechodné úpravy provozu - HOSTIVICE RUN 2025 | |
17. 04. 2025 | JES | |
...a další |