Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Maršov.
SMLOUVAO SBĚRU,SVOZUA KOMPOSTOVÁNÍ BIOODPADU
<br> 1.Smluvní strany:
<br> 1.1 objednatel:
<br> Zastoupen:
<br> IČ:
<br> DIČ:
<br> Bankovní spojení : číslo účtu: Telefon:
<br> (dále jen objednatel)
<br> 1.2 Zhotovitel:
<br> Zastoupen:
<br> IČ:
<br> DIČ:
<br> Bankovní spojení: číslo účtu: Telefon:
<br> (dále jen zhotovitel)
<br> Obec Maršov Maršov 71 664 71 Veverská Bítýška
<br> XXXXXXXX XXXXXXXX X starosta
<br> XXXXXXXX
<br> Ing.XXXXX XXXXX Deblín XXX XXX XX Deblín
<br> Ing.XXXXX XXXXX
<br> XXXXXXXX CZXXX XXXXXXX GE Money Bank XXXXXXXXX/XXXX XXXXXXXXX
<br> Strana l(ce1kem 4)
<br> 2.Předmět smlouvy: Předmětem smlouvy je zajištění sběru,odvozu a kompostování bioodpadu na katastrálním území Maršov.Jedná se o opakované vyvážení 2 ks velkoobjemových kontejnerů.Vývoz bude realizován do 48 h po vyzvání objednatele <.>
<br> Bioodpad dle kódu:
<br> a) sběr,odvoz a likvidace bioodpadu katalogové číslo 020103 b) sběr,odvoz a likvidace bioodpadu katalogové číslo 200138 0) sběr,odvoz a likvidace bioodpadu katalogové číslo 200201 (1) sběr,odvoz a likvidace bioodpadu katalogové číslo 2003 02
<br> Bioodpad,který bude svážen a kompostován:
<br> — tráva vznikající při sečení trávníků,zelených ploch,parků a zahrad
<br> — dřevní hmota vč.větví a keřů pocházející z údržby veřejných ploch,stromů,lesoparků apod <.>
<br> — listí,tráva,plevel,košťály i celé rostliny
<br> * seno,sláma,štěpky hobliny,piliny
<br> — a dále bioodpady pocházející ze zahrádek občanů obce (stejné vymezení jako v předchozích bodech)
<br> Předmětem této smlouvy je dále závazek objednatele shora specifikované činnosti přijmout a zaplatit zhotoviteli za jejich provádění sjednanou cenu <.>
<br> Mezi bioodpady,které nesmí být a nebudou na kompostárnu ukládány,patří zejména: — živočišné zbytky jako jsou maso,kůže,kosti,exkrementy zvířat pocházející od občanů i od obce — zbytky z kuchyní občanů a zbytky ze soukromých i veřejných jídelen,restaurací apod.(zbytky masa,kosti ryb a zvířat,kůže,zbytky mléčných výrobků,oleje a podobné odpady,jež mohou ohrozit hygienu zařízení) <.>
<br> V případě zjištění uložení jiného druhu odpadu než bioodpad,který lze ukládat na kompostárnu,bude informován zástupce objednatele,odpad roztříděn a uložen do patřičné kategorie,ale veškeré náklady s tím spojené budou účtovány objednateli <.>
<br> 3.Doba a místo plnění Místem plnění je obec Maršov.Doba plnění je stanovená každoročně od 1.4.do 31.10 <.>
<br> kalendářního roku,pokud nebude dohodnuto jinak nebo pokud nebude smluvní vztah ukončen dle čl.8 <.>
<br> 4.Odpovědnost zhotovitele a záruční podmínky
<br> a) Zhotovitel je povinen zajistit sběr,odvoz a kompostování bioodpadu v souladu s platnými předpisy <.>
<br> b) Zhotovitel je povinen zařazovat odpady podle druhů a kategorií stanovených v Katalogu odpadů <.>
<br> c) Vést evidenci odpadů v rozsahu stanoveném zákonem č.185/2001 Sb.o odpadech a prováděcími vyhláškami <.>
<br> d) Přístavovat (vyměňovat) sběrné nádoby na místa k tomu určená <.>
<br> Strana 2 (celkem 4)
<br> e) Umožnit objednateli provést kontrolu předmětu plnění zakázky a poskytnout vždy úplné a přesné doklady a vysvětlení <.>
<br> í) Zajistit úklid bioodpadu vysypaného při neodborné manipulací při svozu <.>
<br> g) Zhotovitel je povinen v případě,že nebude odvoz znemožněn z důvodů,které sám nezavinil,okamžitě upozornit na tuto skutečnost objednatele a dále zajistit náhradní vývoz do 72 hodin <.>
<br> h) Zhotovitel zodpovídá za dodržení bezpečnostních předpisů při plnění výše uvedené zakázky <,>
<br> 5.Povinnosti objednatele
<br> a) Objednatel zajistí a stanoví stanoviště pro umístění sběrných nádob na území obce,jejichž seznam bude tvořit přílohu této smlouvy <.>
<br> b) Objednatel zajistí přístup na stanoviště vybrané pro umístění sběrných nádob a musí udržovat příjezdové komunikace a manipulační plochy v takovém stavu,aby nedocházelo ke zdržování vozidel při svozu a jejich nadměrnému opotřebování.Stanoviště sběrných nádob musí být přístupná po dostatečně zpevněné příjezdové komunikaci <.>
<br> 6.Cena díla a platební podmínky
<br> a) Zhotovitel Ing.XXXXX XXXXX obdrží za poskytované služby od objednatele úhradu.Cena je stanovena v cenové nabídce,která je nedílnou součástí této smlouvy <.>
<br> b) Fakturace objednateli bude provedena dle cenové nabídky dle skutečně provedených vývozů <.>
<br> c) Za každý den prodlení při nedodržení splatnosti faktury za služby bude zhotovitelem účtován úrok z prodlení ve výši 0,05% 2 fakturované částky za každý den prodlení <.>
<br> d) Sjednané ceny budou měněny podle ustanovení bodu 7.této smlouvy <.>
<br> 7.Doložka o úpravě ceny
<br> a) Cena za výkony,vyplývající z plnění této smlouvy,může být upravována každoročně k
<br> 1.1.o částku,která se rovná výši inflaci v daném roce (úředně zveřejněná míra inflace ČSÚ) <,>
<br> a o náklady,které byly vyvolány např.změnou platných zákonných ustanovení,změnou
<br> poplatku za likvidaci odpadu,ceny PHM,jejichž výše se bude určovat dle aktuálně platné
<br> vyhlášky ministerstva práce a sociálních v...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva
Další dokumenty od Obec Maršov | ||
---|---|---|
14. 04. 2025 | Veřejná vyhláška | |
25. 03. 2025 | kontejnery na ojemný a nebezpečný odpad | |
20. 02. 2025 | Veřejná vyhláška - opatření obecné povahy | |
18. 02. 2025 | Pozvánka na zasedání ZO | |
10. 02. 2025 | Vyhlášení záměru prodeje | |
...a další |