Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Bradáčov.
“““““ |1111111111111111111111 Stavebníúřad _
<br> Žižkovo namesti 2,see rs Tabor anonooew 5pia.mačkn fi—MEJ'A SIQI'TJ'ĚUMĚRQ'E Tah-w Číslo jednací Mt-.'I na seeenooxnaínnnci opravíme uredni osobn Reichenau-ít XXXXXXX : XXX XXs XXXX XX.XX.XoXe
<br> lng.XXX XXXXXX,Mlýný XX,XXX hl Soběslav
<br> OZNÁMENÍ
<br> ZAHÁJENÍ sPoLačNÉno územního Řízení o ZMĚNĚ územního ROZHODNUTÍ a sravsennro ŘIZENI VEŘEJNOU vvn LAŠKDU
<br> a Pozvání K VEŘEJNÉMU ústnímu denními
<br> Ing.XXX XXXXXX <.>,XXXX.XX.X.XXXX,Mlýny 34,392 [i] Soběslav
<br> [dále jen "řadate1"] pedal dne 7.11.3114 žádost o vydání společného územního nímodnutí o raněné úzenmího rozhodnutí a stavebního povolení na stavbu:
<br> Větrná elektrárna Bradáčov: 30111 - Základová konstrukce "FE,SB 112 - Komunikace a zpevněné plochý,50133 - Přípojka VN,PSN - Větrná elektrárna na pozemcích parc.č.111.1.121 1 v katastrálním území Hradáčov <.>
<br> lihem pralaní žádostí býlo zahájeno společné územní a stavební Hzení <.>
<br> Jedná se o zmenu územního rozhodnutí zdúvodn změný zrnenšení parametrů větrné elektra'mý.a to zmenšení jejího man výkonu s čímž souvisí i zmenšení prínném totem a snížení výšky stožáru <.>
<br> Protože býlý shromaždéný veškeré podkladý potřebné pro Wtíánl rozhodnutL Městský úřad Tábor,stavební úřad,jako stavební úřad příslušný podle €— 13 odst.1 písm.c) zákona č.1333211116 Sb“ o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),ve znění pozdějších předpisů oznamuje podle le“ “Ma odst.1 a 2 v navaxnosti na © 94 odst.4 stavebního zákona zahájení společného územního řízení o zmene úzenmího roahodnntí a stavebního řízení dotčeným orgánům & účasmíhům řízení a podle 5 943 ods-tr 3 stavebního zákona zahájení společného územního řízení o změně územního rozhodnutí a stavebního řízení veřejností veřejnou výhlaškon.vzhledem k tomu,že se jedna o stavbu s velkým počtem účastníků řízení,tavební úřad omamuje podle 5 144 odst,2 správního řádu v souladu s “?do odsc 21 a stavebního zákona zahajeni říaení účasmjkúm řízení veřejnou vyhláškou.V dotčtaíém území není výdán úzcnuíí plán.Kzámern bylo výdano stanovisko kposouzení vlivů neživotní prostředí.Kprojedríání “žádosti nařizuje podle.gi 94:1 odst.3 stavebního rakona veřejné ústní jednání spojené spřípadnýrn ohledáním na místě na den
<br> 24.ledna 2011? [úterý] v 9.111? hodin
<br> se sehúahou pozvaných v kanceláři Městského úiadn Tabor,dveře.č.411
<br> zeme stanoviska dotčených orgánů.<.> ndrnítlcý účastníků řízení a přímmínký veřejností musí být uplatněný nejpozději při veřejném ústním jednání,jinak se hním nepřihlíží.Účastníci itacní mohou nahlížet do podkladů rozhodnutí u Městského úíndu Tábor,stavebního úřadu,v úředních hodinách,v ostatní dný po telefonické domluvě,nebo při ústnhnjednání <.>
<br> Poučení:
<br> ?ndatel zajistí,abý informace o jeho záměru a o XXX,že podal žádost o výdúní společného ůnemního rozhodnutí a stavebního povolení,byla bezodkladné poté.co bylo oznámeno zahajeni společného územního a stavebního řízení a nařízeno veřejné ústní jednání.vývesena na místo určeném stavebním úřadem v omámení.a to do dobý konaní veřejného ústního jednání.Informace obsahuje údaje o žadateli.<.>
<br> Č.j.METAB Š'Š'MÉJ'JÚIGĚŠÚÍPRQ str.3
<br> o předmětu řízení a o veřejném úsmím jednáni.Součástí informace je grafické výjádřeni nimčru,popřípadě jiný podklad,;: néhož lze usuzovat na architektonickou a urbanistickou podobu záměru a na jeho vliv na okolí.Pro moč-šení informace o záměru v území stavební úřad určuje část stavebního pozemku přilehlou k veřejné přístupnému prostranswí <.>
<br> Pokud žadatel uvedenou povinnost nesplní,stavební úřad nařídí opakovane veřejné ústní jednání,pokud melo poruseni této povinnosti žadatele za následek.dtrácení práv účastníků společného územního a stavebního řízení <.>
<br> K.námitkám účastníků řízení,které býíý nebo mohlý být uplatnéný při pořizování regulačního plánu nebo při vydání územního opatření o stavební uzávěře anebo územního opatření o asanací území,se uepřihíiží.Účastník řízení ve svých námitkách uvede skutečnosti,které zakládají jeho postavení jako účastníka řízení.a důvodý podání námitek; k námidtám.které přelo-ačují rozsah stanovený v »; 119 odst.4 á % 114 odst.| stavebního zákona,se nepříhlíň <.>
<br> é 39 odst.4 stavebního zákona stanovuje: Obec uplatňuje v územním řízení námitky k ochrané zájmů obce a zájmů občanů obce.(isoba,která je účasutikem řízení podle 5 115 odst.2 písm.a) a b).může uplatňovat námitký proti projednávanému záměru v rozsahu,jakým je její právo přímo dotčeno.Osoba,která je účastníkem řízení podle Š' 515 odst,2 písm.ci.může v územním řízení uplatňovat námitký pouze v rozsahu,vjakém je projednávaným zárnčrem dotčen veřejný zájem,jehož ochranou se podle zvláštního právního předpisu zabývá.K,námitkám,které nesplňují uvedené požadavký,se nepřihl lži <.>
<br> g 114 odst.1 stavebního zákona stanovuje: Účastník stavebního řízení může uplatnit námitký proti projektové dokumentaci,způsobu provádění a užívání stavby nebo požadavkům dotčených orgánů,pokud jejími p...
Načteno
Meta
Stavební informace EIA Stavby Územní plánování