Obec Bludov okres Šumperk - 2015-08-10-vyberove_rizeni-_vedouci_odboru.doc

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Bludov okres Šumperk.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

2015-08-10-vyberove_rizeni-_vedouci_odboru.doc

MĚSTO HANUŠOVICE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemnice Městského úřadu Hanušovice vyhlašuje dle § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů,VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č.1/2014 na pracovní místo vedoucího
úředníka - VEDOUCÍ ODBORU SPRÁVY MAJETKU A SLUŽEB
Místo výkonu práce: Městský úřad Hanušovice,Hlavní 92,788 33 Hanušovice
Druh práce:
<br> Řízení a koordinace činnosti odboru správy majetku a služeb
/správa bytového a nebytového majetku ve vlastnictví města
Hanušovice,jeho údržba,oprava,pronájem,prodej aj.; údržba
veřejné zeleně; zimní údržba místních komunikací
a chodníků,správa veřejného rozhlasu na území
města; správa veřejného osvětlení na území města,spolupráce při
výběrových řízeních dle zákona o veřejných zakázkách,spolupráce
při realizaci investičních akcí města a další úkoly a činnosti
vyplývající ze zadání samosprávných orgánů aj.včetně provádění
finanční kontroly a čerpání rozpočtových prostředků odboru/
<br> Platové zařazení:
<br> stanovení dle zákona č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění
pozdějších předpisů,dle nařízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových
poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění
pozdějších předpisů a dle nařízení vlády č.222/2010 Sb <.>,o katalogu
prací ve veřejných službách a správě
<br> Pracovní poměr:
<br> Na dobu neurčitou,s předpokládaným nástupem od 01.10.2015
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru:




<br> Státní občanství ČR,popř.občan cizí státní příslušnosti s trvalým pobytem v ČR
Minimální věk 18 let
Způsobilost k právním úkonům
Bezúhonnost,ovládání jednacího jazyka
<br> Požadavky:


<br> Ukončené vzdělání VŠ nejlépe technického,stavebního nebo ekonomického směru <,>
nebo vyšší odborné vzdělání; popřípadě střední vzdělání s maturitní zkouškou
Orientace v systému veřejné správy a v právních předpisech,a to zejména:
Zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů <,>
zákon č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,ve znění pozdějších přepisů; zákon č <.>
256/2013 Sb <.>,o katastru nemovitostí,/katastrální zákon/,ve znění pozdějších
předpisů; zákon č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve
znění pozdějších předpisů
<br> 







<br> Všeobecný přehled,manažerské dovednosti,dobré organizační a řídící schopnosti
podmínkou
Samostatnost,spolehlivost,schopnost jednat s lidmi,komunikativnost,časová
flexibilita,aktivita,vysoké pracovní nasazení
Praxe v řídící činnosti a vedení zaměstnanců výhodou
Praxe výkonu práce v samosprávě nebo ve státní správě výhodou
Zkouška zvláštní odborné způsobilosti obecná část výhodou
Znalost práce na PC
Řidičský průkaz skupiny „B“
Dobrý zdravotní stav
<br> Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:






<br> Jméno,příjmení a titul
Datum a místo narození
Státní příslušnost
Místo trvalého pobytu,číslo telefonu nebo mobilu
Číslo OP nebo č.dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
Datum a podpis uchazeče
<br> K přihlášce je dále nutno doložit:





<br> Strukturovaný životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních,o
odborných znalostech a dovednostech
Výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,u cizích státních příslušníků
též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem.Pokud
takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného studia
Osoby narozené do 1.prosince 1971 dále doloží: předpoklady dle § 2 a 4 zákona č <.>
451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí
ve státních orgánech a organizacích,ve znění pozdějších předpisů (tj.lustrační
osvědčení a čestné prohlášení)
<br> Po vyhodnocení došlých nabídek budou na ústní pohovory písemně (e-mailem) pozváni ti
uchazeči,kteří splňují požadované kritéria vypsaná ve výběrovém řízení dle výše uvedených
požadavků <.>
Písemné přihlášky zasílejte na adresu: Městský úřad Hanušovice,Hlavní 92,788 33
Hanušovice do 24.08.2015 do 12:00 hodin <.>
Obálku označte „Výběrové řízení – VEDOUCÍ ODBORU SPRÁVY MAJETKU A SLUŽEB
Informace k pozici podá tajemnice městského úřadu Mgr.XXXXXX XXXXXXXXXXXX <,>
tel.: XXX XXX XXX / XXX 326 217
<br> Městský úřad Hanušovice si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání
důvodu nebo žádného uchazeče nevybrat <.>
Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím,že MěÚ Hanušovice bude pro potřeby výběrového
řízení nakládat s jeho osobními údaji <.>
Uchazeči nesou náklady,které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou <.>
<br> Mgr.XXXXXXXXXXXX XXXXXX
tajemnice městského úřadu

Načteno

edesky.cz/d/197084

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Bludov okres Šumperk      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz