Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Modřovice.
Vnitřní směrnice 2/2017
<br> OBEC MODŘOVICE
<br> Modřovice 10,262 42 Rožmitál pod Třemšínem,IČ: 00875871 zastoupená J olou Scsevlikovou,starostkou
<br> Vnitřní směrnice 2/2017 Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
<br> Čl.1 Předmět úpravy
<br> Tato směrnice upravuje postup obce Modřovice při vyřizování stížností dotčených osob ve smyslu 175,zákona č.500/2004 Sb.správní řád.ve znění pozdějších předpisů (dálejen „správní řád) <.>
<br> ČI.II Obecné zásady
<br> Směrnice je platná a závazná v celém svém rozsahu pro obec Modřovice.Veřejné zakázky malého rozsahu ve smyslu čj 12 odst.3.zákona o veřejných zakázkách není obec v souladu s
<br> š 18 odst.5 zákona o veřejných zakázkách povinna zadávat postupem pode zákona o veřejných zakázkách.Obec je povinna dodržovat základní zásady při zadávání veřejných zakázek obsažené v 56 zákona o veřejných zakázkách & to je zásada transparentnosti,rovného zacházení a zákazu diskriminace <.>
<br> Obec Modřovice je jako subjekt disponující s veřejnými prostředky povinna dle zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých předpisů při zadávání zakázek splňovat pravidla hospodárnosti,efektivnosti a účelnosti vynaložených prostředků.Pokud dojde při reálném zadávání k zpřísnění prováděných pravidel,pak pravidla stanovená touto směrnicí musí být dodržována <.>
<br> Obec Modřovice uveřejňuje všechny uzavřené smlouvy vyplývající ze zadávacích zařízení na profílu zadavatele dle 5 147 a zákona 137/2006 Sb.0 veřejných zakázkách,& to do 15 dnů od jejich uzavření.Uveřejňovány jsou smlouvy,jejichž cena přesáhne 500 000,- Kč bez DPH <.>
<br> Čl.HI Kategorizace zakázek
<br> ].Zakázky,u kterých nepřesáhne výše předpokládané hodnoty: a) částku 100 000,- Kč bez DPH v případě veřejných zakázek na dodávky a služby,b) částku 100 000,- Kč bez DPH v případě veřejných zakázek na stavební práce <.>
<br> Právo zadat zakázku přísluší starostovi.Výběrové řízení nemusí být provedeno.Starostka obce odpovídá za to,že uchazeč jím oslovený a vybraný má dostatečně odborné,materiální a další předpoklady pro úspěšné zvládnutí zakázky v potřebné kvalitě a ve stanovené lhůtě.Starostka obce odpovídá rovněž za to,že zadání zakázky bude za cenu obvyklou v místě a čase plnění.Při rozhodnutí o tomto způsobu zakázky vychází pak z informací o trhu a ze svých odborných zkušeností.Smluvní vztah je realizován fonnou objednávky případně uzavření smlouvy o dílo.Objednávku nebo smlouvu o dílo podepisuje starostka nebo místostarosta <.>
<br> 2.Zakázky v hodnotě: 3) od 100 001,- Kč bez DPH do 500 000,- Kč bez DPH v případě veřejných zakázek na
<br> dodávky a služby <,>
<br> b) od 100 001,— Kč bez DPH do 500 000,- Kč bez DPH v případě veřejných zakázek na stavební práce <.>
<br> U těchto zakázek malého rozsahu vyzve starostka obce,nebo místostarosta nejméně 2 dodavatele k předložení nabídky (popřípadě s dalšími podmínkami k plnění),pokud nemá zadavatel aktuální cenové nabídky již k dispozici.Výběr dodavatele provede starostka.místostarosta a dva členové zastupitelstva obce.Smluvní vztah je realizován formou objednávky nebo uzavřením smlouvy o dílo.Smlouvu o dílo podepisuje starostka nebo místostarosta <.>
<br> 3.Zakázky v hodnotě: a) od 500 001,- Kč bez DPH do 1 500 000,- bez DPH v případě veřejných zakázek na
<br> dodávky a služby b) od 500 001,- Kč bez DPH do 5 000 000,- Kč bez DPH v případě veřejných zakázek na stavební práce U těchto zakázek malého rozsahu vyzve starostka nebo místostarosta obce nejméně 3 dodavatele k předložení nabídky.Ve výzvě k předložení nabídky se uvede zejména: a) identifikace zadavatele b) vymezení předmětu veřejné zakázky malého rozsahu c) místo a doba plnění d) požadovaný obsah nabídky e) požadavek k doloženi těchto dokladů:.oprávnění k podnikání doložit v kopii vybraným uchazečem před podpisem smlouvy.a to:
<br> - prokázáním oprávnění k podnikání (např.předložení živnostenského listu)„ včetně předložení výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence (pokud v ní má být dodavatel zapsán podle zvláštních právních předpisů) <.>
<br> a čestné prohlášení dodavatele o XXX,že splňují následující kritéria,tj.zda:
<br> - není k likvidaci (jde-li o právnickou osobu)
<br> - v uplynulých 3 letech proti němu nebylo zahájeno insolvenční řízení nebo prohlášen konkurs nebyl zrušen pro nedostatek majetku
<br> f) platební podmínky g) způsob a místo podávání nabídek h) další požadavky a podmínky
<br> Starostka obce stanoví hodnoticí komisi s minimálním počtem 3 členů.Ta zvolí ze svého středu předsedu hodnotící komise.Hodnotící komise otevře neveřejné nabídky a o průběhu otevírání nabídek sepíše jednoduchý zápis,ve kterém uvede charakteristiku jednotlivých nabídek a navrhne zastupitelstvu obce nejvhodnější nabídku včetně zdůvodnění tak,aby byly dodrženy zásady transparentnosti,rovného zacházení & zákazu diskriminace.Nabídky,které neobsahují všechny náležitosti dle výzvy,výběrová komise vyřadí a již je dále nehodnotí,O výběru nejvhodnější nabídky rozhodne s konečnou platností zastupi...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Jednání zastupitelstva