Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Modřovice.
Proč?
<br> ? „%
<br> “%!
<br> W
<br> Nebudete mít starost,jestli Vám bude včas doručena složenka <.>
<br> Vždy budete mít údaje pro placení daně z nemovitých věcí u sebe ve své e—mailové schránce,at'jste kdekoli <.>
<br> Když zapomenete zaplatit daň z nemovitých věcí,správce daně Vám zašle upozornění na e-mail <.>
<br> Budete moci zaplatit daň z nemovitých věcí pomocí QR kódu v pohodlí Vašeho domova <.>
<br> Šídlo může mw gšužbu využít?
<br> ? Poplatník daně z nemovitých věcí,který nemá zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO.Ž; Poplatník daně z nemovitých věcí — právnická osoba,která nemá zřízenu datovou schránku.„šak na to? šíří; Vyplníte „Radost ve věci zasílání událo iC ošacení dm: 2; nemovitých vecí e—mailem.Formulář najdete na podatelnách finančních úřadů nebo na www.tinancnispravacz pod záložkou daňové tiskopisy.ŽŠ Tuto žádost doručíte finančnímu úřadu,u kteréhojste poplatníkem daně
<br> z nemovitých věcí <.>
<br> Přihlášení k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail na zdaňo- vací období roku 2017 je možné do tří,března 523W.Poplatnikům,přihlášeným k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem,nebude msiána
<br> %
<br> „ „ * iš? iz ““ tm v ' *,<.> n Mrakššfáůí <.>
<br> www.tinancnšsprava.cz
<br> Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
<br> Od zdaňovacího období roku 2017 Finanční správa České republiky umožní v rámci klientského přístupu poplatníkům daně z nemovitých věci využít nové služby spočívající v zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí (dále jen „daň“) prostřednictvím e mailu <.>
<br> Co služba zasílání údajů pro placení daně obsahuje?
<br> Poplatník,přihlášený k zasílání údajů pro placení daně e mailem,obdrží každoročně před splatností první splátky daně jednu e-mailovou zprávu na jím určenou e-mailovou adresu a v příloze zprávy obdrží kompletní informací s údaji pro placení daně ve formátu pdf.Tato informace bude obsahovat obdobné údaje,jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky,tj.informace o výši stanovené daně,výší nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu,umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikaci <.>
<br> V případě,že poplatník přihlášený k této službě neuhradí daň v zákonem stanoveném termínu a na základě toho mu vznikne nedoplatek na dani,obdrží na jím určenou e mailovou adresu vyrozumění o nedoplatku na dani.Poplatník může požádat o zasílání údajů pro placení daně pouze na jednu e-mailovou adresu.Zasílání těchto údajů na více e mailových adres jednoho poplatníka není umožněno <.>
<br> Poplatníkům,přihlášeným k zasílání údajů pro placeni daně z nemovitých věcí e-mailem,nebude zaslána složenka <.>
<br> Kdo může požádat o zasílání údajů pro placení daně na e-mail?
<br> Tato služba je určena výhradně pro poplatníky daně,kteří nemají zřízenu službu placení dané prostřednictvím SIPO a právnické osoby,které nemají zřízenu datovou schránku.Protože tato služba nahrazuje složenku pro placení daně,není určena pro poplatníky,kteří mají zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO a právnické osoby,které mají zřízenu datovou schránku,neboť XXX v současné době se těmto poplatníkům složenka nezasílá.Pokud se poplatník,který má zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO nebo poplatník — právnická osoba,která má zřízenu datovou schránku,přihlásí k zasílání údajů pro placení daně e mailem,správce daně ho pouze neformálně vyrozumí,že v jeho případě ze shora uvedeného důvodu nelze tuto službu zřídit <.>
<br> Jak se mohu přihlásit ke službě zasílání údajů pro placení daně na e-mail?
<br> Pro přihlášení k této službě je nutné využit tiskopis Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem 25 5559 MFin 5559 - vzor č.1 (dále jen „Žádost") <.>
<br> Poplatník,který požaduje zasílání údajů pro placení daně e—mailem,musí vyplnit a podat způsobem uvedeným „V ustanovení 5 71 zákona č.280/2009 Sb.daňový řád,ve znění pozdějších předpisů,Zádost,ve které jednoznačně určí jednu e mailovou adresu,na kterou mu budou zasílány údaje pro placení daně,a tuto Žádost podá místně příslušnému finančnímu úřadu.Pokud je poplatníkem daně u více finančních úřadů,musí podat vyplněnou Žádost na každý finanční úřad zvlášť <.>
<br> Do kdy se musím příhlásit?
<br> Pro zaslání údajů pro placení daně e-mailem na dané zdaňovací období musí být Žádost poplatníkem podána správci daně nejpozději 15.března zdaňovacího období.Bude-li Žádost podána později,správce daně tuto službu poplatníkovi poskytne až od dalšího zdaňovacího obdobi.Shora uvedený termín pro podání Žádosti se nevztahuje na
<br> vyrozumění o nedoplatku,které může být zasláno v průběhu zdaňovacího období <.>
<br> Ukončení/zrušení zasílání údajů pro placení daně na e-mail
<br> Údaje pro placení daně budou zasílány poplatníkovi daně automatizovaně jednim e-mailem pravidelně každý XXX do doby,než poplatník
<br> a) přestane být poplatníkem daně <,>
<br> b) si zřídí službu ...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno