Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Velký Osek.
Ve Velkém Oseku dne 5.8.2015 <.>
<br> OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ
ve smyslu § 12 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění (dále jen „ZVZ“),pro zadání
veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky v souladu s § 6 ZVZ a v souladu se Závaznými pokyny pro žadatele a
příjemce podpory v Operačním programu životní prostředí (dále jen „OPŽP“) <.>
I <.>
<br> Název veřejné zakázky:
<br> Zkvalitnění nakládání s odpady v obci Velký Osek
II <.>
<br> Identifikace údaje veřejného zadavatele:
Zadavatel:
Obec Velký Osek
Sídlo:
Revoluční 36,281 51 Velký Osek
IČ:
00235873
Oprávněný zástupce zadavatele:
Mgr.XXXXX XXXXXXXXX,starosta obce
Telefon:
+XXX XXX XXX XXX
E-mail:
starosta@velky-osek.cz
Profil zadavatele:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/obec-velky-osek
<br> III <.>
<br> Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka 1300 ks nádob na shromažďování domovního biologicky rozložitelného
komunálního odpadu,2 ks velkoobjemových kontejnerů na BRKO pocházející z údržby zeleně,včetně
nájezdové plošiny (konkrétně viz Příloha č.4 zadávací dokumentace) <.>
Místo plnění: Velký Osek
Termín zahájení plnění: den uzavření kupní smlouvy,předpoklad 25.8.2015 <.>
Termín dokončení plnění: dodávka předmětu plnění bude provedena nejpozději do 20.11.2015,pokud se
smluvní strany nedohodnou jinak <.>
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky celkem (v Kč bez DPH): 1.264.400,- Kč
Zakázka bude provedena dle pravidel Operačního programu životní prostředí (dále jen OPŽP),jehož
prostřednictvím bude dodávka spolufinancována z fondů Evropské unie (dále jen EU) v rámci projektu
Zkvalitnění nakládání s odpady v obci Velký Osek.Více informací na www.opzp.cz <.>
Bližší specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci.Způsob přístupu a poskytnutí
zadávací dokumentace je stanoven bodem č.IV.této Výzvy <.>
<br> IV <.>
<br> Podmínky přístupu či poskytování zadávací dokumentace dodavatelům
Písemnou žádost o poskytnutí zadávací dokumentace včetně všech příloh je nutno doručit zadavateli nejpozději
před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Písemnou žádost je možné podat poštou na adresu kontaktní osoby
zadavatele,tj.3L studio,s.r.o <.>,Pobřežní 78,186 00 Praha 8,nebo na e-mail asistent@3Lstudio.cz <.>
Zadávací dokumentace včetně všech příloh,v elektronické podobě,bude zájemcům o veřejnou zakázku
poskytnuta nejpozději do 2 pracovních dnů,co zájemce zadavatele o zadávací dokumentaci písemně požádá <,>
a to na uvedený kontaktní e-mail uchazeče.Zadavatel bude požadovat písemné potvrzení o doručení zadávací
dokumentace na e-mail asistent@3Lstudio.cz <.>
Zadavatel poskytne zadávací dokumentaci zdarma <.>
Případné bližší informace jsou k dispozici na emailu asistent@3Lstudio.cz nebo telefonu 222 327 004 <.>
<br> V <.>
<br> Lhůta a místo pro podání nabídek
Nabídku doručte nejpozději do:
Den: 20.8.2015 Hodina: 15:00
Adresa pro podání nabídky:
Obec Velký Osek,Revoluční 36,281 51 Velký Osek <.>
Pro podání nabídky platí ustanovení § 69 ZVZ <.>
Nabídku může zájemce doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídky vždy v pracovních dnech na podatelnu
zadavatele v jejích úředních hodinách.V poslední den lhůty budou nabídky přijímány do 15:00 hodin.Nabídka
v150804
<br> Stránka 1 z 2
<br> VÝZVA – Zkvalitnění nakládání s odpady v obci Velký Osek
<br> bude doručena v uzavřené obálce označené nápisem Zkvalitnění nakládání s odpady v obci Velký Osek NABÍDKA – NEOTVÍRAT a názvem uchazeče jeho adresou a IČ <.>
Při doručení poštou je rozhodující datum a hodina doručení nabídky na adresu zadavatele.Včasné doručení je
rizikem uchazeče.Opožděně doručenou nebo podanou nabídku zadavatel neotevře a bezodkladně vyrozumí
uchazeče o XXX,že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek <.>
VI <.>
<br> Informace o XXX,v jakém jazyce může být nabídka podána,a o variantách nabídek a plnění části zakázky
Nabídka,včetně veškerých dokumentů,bude zpracována v českém jazyce.Zadavatel nepřipouští variantní
řešení.Není možné pouze částečné plnění <.>
<br> VII <.>
<br> Požadavky na prokázání kvalifikace
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel,který:
A.splní základní kvalifikační předpoklady v rozsahu § 53 odst.1 ZVZ <,>
B.splní profesní kvalifikační předpoklady v úrovni požadované zadavatelem:
1) Zadavatel stanovuje požadavek,aby dodavatel předložil prostou kopii výpisu z obchodního
rejstříku,či výpis z jiné obdobné evidence,pokud je v ní zapsán <.>
2) Dále zadavatel stanovuje požadavek,aby dodavatel disponoval dokladem o oprávnění k
podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné
zakázky <.>
C.předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku <.>
<br> VIII <.>
<br> Údaje o hodnotících kritériích
Veřejná zakázka bude zadána na základě základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena <.>
<br> IX <.>
<br> Závěrečné pokyny,doporučení a upozornění zadavatele
1.Nejedná se o zadávací řízení dle ZVZ.Pokud se v textu zad...
Načteno
Meta
EIA Veřejná zakázka
Další dokumenty od Obec Velký Osek | ||
---|---|---|
17. 04. 2025 | Usnesení - Dražební vyhláška 204 EX 29577/24-153 | |
17. 04. 2025 | Usnesení - Dražební vyhláška 204 EX 29577/24-153 | |
14. 04. 2025 | Schválený rozpočet MŠ a MZŠ na rok 2025 a schválený rozpočtový výhled MŠ a MZŠ na roky 2025 - 2027 | |
14. 04. 2025 | Schválený rozpočet na 2025 a Schválený rozpočtový výhled 2026 - 2027 pro DSO MIkroregion Polabský luh | |
14. 04. 2025 | Finanční úřad pro Středočeský kraj - Veřejná vyhláška - Daň z nemovitých věcí na rok 2025 | |
...a další |