Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Arneštovice.
Název projektu: „Svážíme bioodpad z obce Arneštovice“
Projekt bude spolufinancován Evropskou unií – Fondem soudržnosti a Státním fondem životního prostředí ČR
<br> v rámci Operačního programu Životní prostředí
<br> 1
<br>
<br>
<br> PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A K PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE
<br>
k veřejné zakázce malého rozsahu na dodávku zadanou dle Závazných pokynů pro žadatele a příjemce
<br> podpory v OPŽP a Závazných postupů pro zadávání zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU,nespadajících
<br> pod aplikaci Zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v programovém období
<br> 2007 – 2013 <.>
<br> Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
<br> Druh zadávacího řízení: nejedná se o zadávací řízení dle zákona č.137/2006 Sb <.>
<br>
<br> „Svážíme bioodpad z obce Arneštovice“
<br>
1.Identifikační údaje zadavatele
<br> Název zadavatele: Obec Arneštovice
<br> Sídlo zadavatele: Arneštovice 16,395 01 Pacov
<br> IČ: 00475858
<br> Osoba oprávněná jednat: XXXXXXXXX XXX,starosta obce
<br> Telefon: +XXX XXX XXX XXX
<br> Email,webové stránky: arnestovice@tiscali.cz; http://arnestovice.cz/
<br>
<br> kontaktní osoba: Ing.XXXXX XXXXXXX,Ph.D <.>,MBA
<br> TENDRA spol.s r.o <.>
Adresa: Legionářů 72/15,276 01 Mělník
<br> IČ: 01820265
<br> DIČ: CZ01820265
<br> e-mail: verejnezakazky@tendra.cz
<br> webové stránky: www.tendra.cz
<br> telefon: +420 733 252 765,+420 313 035 219
<br>
2.Název a popis předmětu zakázky
<br> Název předmětu zakázky: „Svážíme bioodpad z obce Arneštovice“
<br>
Místo plnění veřejné zakázky: Obec Arneštovice
<br> Doba plnění veřejné zakázky: do 10.11.2015
<br>
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky je:
Traktorový návěs včetně kontejnerového nosiče - 1 ks
<br> Velkoobjemový kontejner (1 ks o objemu min.3,0 m3– max.3,5 m3 ) - 1 ks o celkovém objemu min.3,0 m3 – max.3,5 m3
<br> Velkoobjemový kontejner (1 ks o objemu min.4,0 m3 – max.4,5 m3) - 1 ks o celkovém objemu min.4,0 m3 – max.4,5 m3
<br> Velkoobjemový kontejner (1 ks o objemu min.5,0 m3 – max.5,5 m3) - 1 ks o celkovém objemu min.5,0 m3 - XXX.X,X mX
<br> Síť na kontejnery – 3 ks
<br> Štěpkovač – 1 ks
<br> Kompostér (1 ks o objemu min.0,8 m3 - XXX.X,XX mX) – XX ks o celkovém objemu min.40,0 m3 - XXX.XX,X mX
<br>
<br>
<br> a to za podmínek a v rozsahu specifikovaném v popisu předmětu dodávky s rozpočtem a zadávací dokumentací <.>
<br> Kód CPV zakázky:
Dodávka: CPV
<br> Podvozky s výměnnými nástavbami 34144500-3
<br> Kontejnery a nádoby na odpad a odpadky 34928480-6
<br> Speciální stroje pro zahradnictví a lesnictví 16600000-1
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Název projektu: „Svážíme bioodpad z obce Arneštovice“
Projekt bude spolufinancován Evropskou unií – Fondem soudržnosti a Státním fondem životního prostředí ČR
<br> v rámci Operačního programu Životní prostředí
<br> 2
<br>
<br> 3.Předpokládaná hodnota zakázky bez DPH
<br> - Celkový rozpočet: 645 000,00 Kč bez DPH
<br> 4.Lhůta a místo pro podání nabídek
<br> Lhůta: začátek běhu lhůty pro podání nabídek: 8.7.2015
<br> konec běhu lhůty pro podání nabídek: 24.7.2015 v 10:00 hod <.>
<br> Místo pro podání nabídek: TENDRA spol.s r.o <.>,Legionářů 72/15,276 01 Mělník
<br>
Nabídky lze poslat doporučenou poštou nebo kurýrní službou na adresu společnosti TENDRA spol.s r.o <.>,Legionářů
<br> 72/15,276 01 Mělník,případně po telefonické dohodě osobně na tel.+420 733 252 765,+420 313 035 219 <.>
<br>
Vázanost nabídky je 90 dní ode dne skončení lhůty pro podání nabídky <.>
<br> Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení zadavatele o
<br> výběru nejvhodnější nabídky.Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům,s nimiž může zadavatel uzavřít smlouvu,až
<br> do doby uzavření smlouvy nebo do zrušení zadávacího řízení <.>
<br>
<br> 5.Hodnotící kritéria a způsob hodnocení nabídek
<br> Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena <.>
<br> Podrobnosti hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci <.>
<br>
<br> 6.Jazyk nabídky
<br> Nabídka (vč.vzorové kupní smlouvy a dokladů prokazujících kvalifikaci) a ostatní písemnosti musí být předloženy
<br> v českém jazyce.Zahraniční dodavatel předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v původním jazyce
<br> s připojením jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka,tato povinnost se nevztahuje na doklady ve
<br> slovenském jazyce <.>
<br>
<br> 7.Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace
<br> Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci <.>
<br>
<br> 8.Poskytnutí zadávací dokumentace – popis předmětu dodávky,rozpočet a poskytnutí
<br> dodatečných informací
<br> Zadávací dokumentace,bude zájemcům poskytnuta zdarma e-mailem na základě písemné žádosti,která bude mít
<br> náležitosti objednávky,zaslané kontaktní osobě na: email: verejnezakazky@tendra.cz
<br> adresa: Ing.XXXXX XXXXXXX,Ph.D <.>,MBA,TENDRA spol.s r.o <.>,Legionářů 72/15,276 01 Mělník <.>
<br>
<br> Zadávací dokumentace bude poskytnuta v elektronické podobě zda...
Načteno
Meta
EIA Veřejná zakázka Rozpočet