Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Sokolov.
MĚSTSKÝ ÚŘAD SOKOLOV
Rokycanova 1929,356 01 Sokolov
<br> Odbor stavební a územního plánování
<br> VYŘIZUJE:
TEL.:
E-MAIL:
<br> SUP/38255/2015/KAZIV
65242/2015/OSÚP/KAZI
73919
XXXXXX XXXXX
XXX XXX XXX
kamila.zivna@mu-sokolov.cz
<br> DATUM:
<br> 31.07.2015
<br> ČÍSLO SPISU:
ČÍSLO JEDNACÍ:
ČÍSLO EVIDENČNÍ:
<br> OZNÁMENÍ
ZAHÁJENÍ ŘÍZENÍ O ZMĚNĚ STAVBY PŘED DOKONČENÍM
Mikroregion Sokolov-východ,zastoupený předsedou svazku
IČO 70948755,Lázeňská 114,Královské Poříčí,356 01 Sokolov 1
<br> p <.>
<br> Patrikem
<br> Pizingerem <,>
<br> (dále jen "stavebník") dne 29.04.2015 podal žádost o povolení změny stavby před jejím dokončením
na stavbu:
"Napojení páteřní cyklostezky na XXXXXXXXXX XXX,část Tisová"
(dále jen "stavba") na pozemku parc.č.223/1 v katastrálním území Tisová u Sokolova,parc.č.173/10 <,>
174/3,174/47,234,249/1 v katastrálním území Hlavno,parc.č.21/3,21/4,22/1,27/1,161/2,161/8 <,>
161/9,315,324/1,325/1,327/1,328/1,332 v katastrálním území Šabina <.>
Změna stavby před
do 31.prosince 2018 <.>
<br> jejím
<br> dokončením
<br> obsahuje
<br> prodloužení
<br> termínu
<br> dokončení
<br> Uvedeným dnem bylo řízení o změně stavby před jejím dokončením zahájeno.Městský úřad Sokolov <,>
odbor stavební a územního plánování vydal na stavbu stavební povolení dne 28.května 2013
pod č.j.51562/2013/OSÚP/KAZI,č.spisu SUP/39048/2013/KAZIV
Povolená stavba obsahuje:
Objekt SO 101 - Cyklostezka: místní komunikace IV.třídy,fční skupiny D2 s vyloučením
motorové dopravy - výjimečně s občasným pojezdem techniky Povodí Ohře,s.p.Délka: 2,72km <,>
převážně průměrné stoupání cca 0,3 - 1,5% (pouze na omezenou délku pro překonání převýšení až
8,33% - stávající úseky v obci Šabina,nájezdy na most a lávku a výjezd na silnici III(2124) <.>
Směrové vedení: minimální poloměr R=3m a XXX.poloměr XXXm.Výškové vedení: upraveno tak <,>
aby co nejvíce kopírovalo stávající terén a nevznikla žádná překážka vodě,min.výškový poloměr
R=60m.Šířkové uspořádání: základní šířka: 3m + krajnice: 2x0,5m.Zúžení na min.2,50m
(2x1m+min.2x0,25m) v úseku km 0,223-0,262 mezi ploty stávajících zahrad.Jednostranný sklon
2% vždy k řece s oboustrannými obrubníky.Povrch bude s živičným povrchem (vyjma povrchu
lávka).Těleso cyklostezky v místě vedení blízko břehu Ohře - provedení násypu z kamenného
záhozu - lomový kámen.Propustky: km 1,524 - nahrazení novým DN500; km 1,587 nový propustek
DN500 (zvodněný terén); km cca 1,629 zatrubnění stávajícího výtoku; km 1,742 převedení příkopu
propustkem DN500 <.>
Objekt SO 201- Most přes Arnoltovský potok: železobetonový polorám se světlostí 4m.Náběhy na
most - co nejstrmější,vyšší násyp cyklostezky bude co nejkratší.Svahy opevněny kamenným
záhozem - aby nedocházelo k podemílání.Založení opěr plošné na železobetonových pasech.Křídla
ze železobetonu.Násypové kužely opěr: pohozem kameniva opřeným u paty svahu do patky
z kamenného záhozu rozměrů 500x500.Založení v úrovni 405.75 m.n.m.Možné provedení sanace
podloží štěrkopískovým polštářem tl.1m.Úprava koryta potoka kamenným pohozem dna a svahů v nezbytně nutném rozsahu.Povrch mostovky a horní povrch římsy: pochozí izolační bezskluzová
<br> Č.j.65242/2015/OSÚP/KAZI
<br> -
<br> str.2
<br> hmota,svislý povrch rámu: asfaltové natavitelné izolační pásy s geotextilie - ochrana izolace.Povrch
křídel a vnitřek rámu: ochranný nátěr.Rub opěr: odvodnění příčnou drenáží - za křídly vevedení
povodním svahem.Třímadlové ocelové zábradlí - XXXXX XXXXX od pochozí plochy lávky X,XXm <.>
Objekt SO 202 - Lávka přes Ohři: visutá konstrukce o jednom poli o rozpětí 44,87m,niveleta lávky
- obloukový tvar se vzepětím 0,90m,podélný sklon na koncích lávky: 8,33%.Hlavní visuté lano
bude kotveno mezi pylony a bude na něm zavěšeno 14 párů tyčových závěsů.Mostovka bude
z ocelových příčníků,podélníků a dubové podlahy.Podmostovkové zavětrování: tyčová ocel <.>
Mostovka bude na obou koncích přikotvena k opěře.Založení bude hlubinné na mikropilotách
z trubek 89/12.5 S235JRH.Průměr vrtu 130mm,délka mikropiloty: 9m,délka kořene 6m a průměr
kořene cca 400mm.Celkem: 16 mikropilot.Opěry budou železobetonové - do nich budou kotveny
mikropiloty,pylony a kotvení konců mostovky lávky.Pylony budou z oceli - svařované; budou
nakloněny dozadu a tvořeny dvěma stojkami a příčlí.Světlost mezi stojkami pylonu bude 2500m <.>
Svislá výška pylonu 6815mm.Pata stojky bude opatřena kotevní deskou P30.Stojka XXXX do opěry
vetknuta pomocí vysokopevnostních závitových tyčí MXXa MXX.Z příčle budou vytaženy dva
kotevní plechy pro vidlice a čep visutého lana.Rozpětí nosného visutého XXXX XXXX čepy: XX,XXXm <,>
průvěs lana X,90m,délka XXXX XXXX čepy XX,XXXm.Lana: paralelní ve svislých rovinách v osové
vzdálenosti 1,7m,na obou koncích budou opatřena zalitými vidlicovými koncovkami.Připojení na
pylon bude pomocí kotevního plechu a čepu.Táhlo závěsu bude z kruhové oceli ?20mm.Oba konce
táhla budou opatřeny vidlicovou koncovkou s kontramatkou.Závěsy budou pomocí speciálních
svorek upevněny na nosná lana,jejich uspořádání bude svislé.Vzdálenosti závěsů...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Územní plánování
Další dokumenty od Město Sokolov | ||
---|---|---|
26. 11. 2024 | Závazné stanovisko - JES Revitalizace BD - J. K. Tyla 277, Sokolov | |
26. 11. 2024 | dokument | |
26. 11. 2024 | 48/24 - Oznámení nálezu | |
26. 11. 2024 | dokument | |
26. 11. 2024 | JES - Revitalizace BD J.K. Tyla 277 - zveřejnění | |
...a další |