Obec Počaply - Příloha č.3

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Počaply.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č.3

Inventarizační zpráva
Na základě Směrnice č.2/2012 účetní jednotky Obec Počaply byla provedena řádná inventarizace veškerého majetku a závazků v souladu s ustanoveními § 29 a § 30 zákona
č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví;
<br> Inventarizace byla provedena ke dni 31.12.2016 inventarizační komisí ve složení:
<br> Příjmení a jméno
<br> Vedoucí komise: XXXXXXXX XXXX
Člen komise: XXXXXXX XXXXXX
Člen komise: XXXXX XXXX ml <.>
<br>
<br> Za inventarizovaný majetek hmotně odpovídá: XXXXXXXX XXXX
Průběh inventarizace
<br> Inventarizace byla zahájena dne: X.1.2017
Inventarizace byla ukončena dne: 30.1.2017
Prohlášení pracovníka hmotně odpovědného za inventarizovaný majetek
<br> a)
všechny doklady týkající se inventarizovaného majetku a závazků,kterého se inventarizace týkala jsem odevzdal k inventarizaci <,>
<br> b)
všechny přírůstky a úbytky do zahájení inventarizace jsem předal k proúčtování a nic jsem nezatajil <.>
<br> 31.1.2017
<br>
<br> Koňašová Hana
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br>
Datum
Příjmení a jméno
Podpis
<br> Způsob provedení inventarizace
<br> a)
fyzická
<br> b)
dokladová
<br> Výsledek inventarizace
<br> Syntetický a analytický účet:
<br>
Skutečný stav:
<br> Účetní stav:
Rozdíl:
018 – Drobný DNHM
<br>
19 200,-
<br> 19 200,-
0
<br> 019 – Ostatní DNHM
<br>
196 799,-
<br> 196 799,-
0
<br> 021 – Stavby
<br>
<br> 28 604 067,97
<br> 28 604 067,97
0
<br> 022 – Samostatné movité věci
<br> 376 771,80
<br> 376 771,80
0
<br> 028 – Drobný DHM
<br>
635 542,66
<br> 635 542,66
0
<br> 031 – Pozemky
<br>
<br> 13 506 802,87
<br> 13 506 802,87
0
<br> 042 – Nedok.dl.hmot.majetek
<br> 110 316,-
<br> 110 316,-
0
<br> 078 – Oprávky k drobnému DNHM
19 200,-
<br> 19 200,-
0
<br> 079 – Oprávky k ost.DNHM
<br> 88 560,-
<br> 88 560,-
0
<br> 081 – Oprávky ke stavbám
<br> 4 275 182,-
<br> 4 275 182,-
0
<br> 082 – Oprávky k sam.mov.věcem
<br> 216 026,-
<br> 216 026,-
0
<br> 088 – Oprávky k drob.DHM
<br> 635 542,66
<br> 635 542,66
0
<br> 123 – Výrobky
<br>
<br> 65 749,60
<br> 65 749,60
0
<br> 231 – Základní běžný účet ÚSC
<br> 3 667 854,31
<br> 3 667 854,31
0
<br> 261 – Pokladna
<br>
<br> 17 090,-
<br> 17 090,-
0
<br> 311 – Odběratelé
<br>
<br> 17 680,-
<br> 17 680,-
0
<br> 314 – Krátkodobé posk.zálohy
<br> 22 466,-
<br> 22 466,-
0
<br> 321 – Dodavatelé
<br>
<br> 22 888,-
<br> 22 888,-
0
<br> 324 – Krátkodobé přijaté zálohy
<br> 90,-
<br>
90,-
<br> 0
<br> 331 – Zaměstnanci
<br>
12 059,-
<br> 12 059,-
0
<br> 337 – Zdravotní pojištění
<br>
1 378,-
<br>
1 378,-
<br> 0
<br> 342 – Ost.daně,popl.a jiná obd.p.pl
2 460,-
<br>
2 460,-
<br> 0
<br> 373 – Krátkodobé posk.zálohy na transf <.>
1 000,-
<br>
1 000,-
<br> 0
<br> 384 – Výnosy příštích období
<br> 112 480,-
<br> 112 480,-
0
<br> 389 – Dohadné účty pasivní
<br> 20 480,-
<br> 20 480,-
0
<br> 401 – Jmění účetní jednotky
<br> 42 828 729,99
<br> 42 828 729,99
0
<br> 406 – Oceň.rozdíly při změně metody
2 083 514,98
<br> 2 083 514,98
0
<br> 432 – Výsledek hospod.předch.úč.obd <.>
684 443,47
<br> 684 443,47
0
<br> 902 – Jiný drobný dl.hm.majetek
<br> 60 012,10
<br> 60 012,10
0
<br> 905 – Vyřazené pohledávky
<br> 19 900,-
<br> 19 900,-
0
<br> Výsledky jednotlivých inventarizací jsou uvedeny v příloze tohoto zápisu <.>
<br> Fyzickou a dokladovou inventurou nebyl zjištěn obsah jiných účtů aktiv a pasiv,než které jsou v rekapitulaci uvedeny <.>
Vyjádření inventarizační komise
<br> a)
k zjištěným inventarizačním rozdílům (zda jde o zaviněná nebo nezaviněná manka,přebytky,a vyjádření ke způsobu zúčtování inventarizačních rozdílů,např.zjištěné inventarizační manko bude předepsáno k úhradě hmotně odpovědnému pracovníkovi):
<br> - nebyly zjištěny rozdíly
b)
k dodržování předepsaných postupů o majetku a závazků a účetních postupů:
<br> - nebylo zjištěno
c)
opatření k odstranění nedostatků
<br>
– v průběhu inventarizace uložená: žádná
– navrhovaná po skončení inventarizace: žádná
Prohlášení inventarizační komise
a)
Inventarizace byla provedena v souladu s ustanoveními zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,a Směrnicí k provedení inventarizace <.>
<br> b)
Jsme si vědomi možných následků za nesprávné provedení inventarizace <.>
<br> 31.1.2017
XXXX XXXXXXXX v.r <.>
<br> ………………….<.>.<.> <.>
<br>
<br> Datum
Vedoucí inventarizační komise (podpis)
<br>
<br> XXXXXX XXXXXXX v.r <.>
<br>
XXXX XXXXX ml.v.r <.>
<br> Členové inventarizační komise (podpis)
<br> Schvaluji inventarizační zápis a způsob proúčtování inventarizačních rozdílů
<br> 31.1.2017
<br>
XXXX XXXXXXXX v.r <.>
<br> XXXX XXXXX v.r <.>
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br>
Datum
Předseda IK Vedoucí účetní jednotky
...

Načteno

edesky.cz/d/1917445

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Počaply      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz