Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Benátky (Hradec Králové).
Informace podle zákona 106/1999 Sb.o svobodném přístupu k informacím
<br> 1.Oficiální název
<br> Obec Benátky
<br> 2.Důvod a způsob založení
<br> Obec má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č.128/2000 Sb.o obcích,v plném
znění.Obec byla zřízena ze zákona e.367/1990 sb.o obcích (obecní zřízení) jako územně
samosprávný orgán <.>
<br> Obec Benátky:
je základním územním samosprávným společenstvím občanů a tvoří územní celek <,>
<br> který je vymezen hranicí území obce
je veřejnoprávní korporací,má vlastní majetek a hospodaří podle vlastního rozpočtu
vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů
<br> vyplývající
pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů,při plnění svých
<br> úkolů,chrání též veřejný zájem,vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech
Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti.Přitom se řídí zákony a právními
předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů.Obec
vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti.Přitom se řídí
zákony,právními předpisy vydanými na základě zákonů,usneseními vlády a směrnicemi
ústředních správních úřadů <.>
<br> 3.Organizační struktura
<br> Obecní úřad tvoří starosta,místostarosta a zaměstnanci obce zařazení do obecního úřadu.V
čele obecního úřadu je starosta.V samostatné působnosti plní úkoly,které mu uloží
zastupitelstvo,pomáhá výborům a komisím v jejich činnosti.V přenesené působnosti
vykonává státní správu.Zaměstnanci zařazení do obecního úřadu (úředníci) se podílí na
výkonu správních činností.Jejich postavení upravuje zákon o úřednících územně
samosprávných celků <.>
<br> 3.1 Obecní úřad
Starosta: XXXXXX XXXXX
Místostarosta: Bc.XXXXXXX XXX
Předseda finančního výboru: XXXXXXXX XXXXXX
Předseda kontrolního výboru: XXXXX XXXXXX
Zastupitel: XXXXXXX XXXX
<br> Administrativní pracovnice: Ing.XXXXX XXXXXX
Knihovnice: Mgr.XXXXXXX XXXXXXXX
<br> X.X Příspěvkové organizace zřizované obcí
Obecní knihovna
Sbor dobrovolných hasičů
<br>
<br> 4.Kontaktní spojení
<br> 4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obecní úřad Benátky
Benátky čp.50 <,>
503 03 Smiřice
<br> 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad Benátky
Benátky čp.50
<br> 4.3 Úřední hodiny
Středa 18:00-19:00
<br> 4.4 Telefonní čísla
Mobilní telefon: +420 777 771 932
<br> 4.5 Číslo faxu
Obec nemá fax <.>
<br> 4.6 Adresa internetové stránky
http://www.benatkynb.cz/
<br> 4.7 Adresa e-podatelny
podatelna@benatkynb.cz
<br> 4.8 Další elektronické adresy
6bda9xx
<br> 5.Případné platby lze poukázat
<br> 1080852389/0800
<br> 6.IČ
<br> 00653306
<br> 7.DIČ
<br> Obec není plátcem
<br> 8.Dokumenty
<br> 8.1 Seznam hlavních dokumentů
<br> Střednědobý výhled
<br> Rozpočet
<br>
<br>
<br>
Závěrečný účet
<br> Rozpočtové opatření
<br> Územní plán obce
<br> Zástavbová studie obce Benátky
<br> Povodňový plán – obec Benátky nemá zpracovaný povodňový plán
<br> Program rozvoje obce
<br> Zpráva o přezkoumání hospodaření obce
<br> 8.2 Rozpočet
<br> Rozpočet obce na rok 2017
<br> Rozpočtové opatření
<br> Rozpočet obce obce na rok 2016
<br> 9.Žádosti o informace
<br> Písemné žádosti o informace lze adresovat na adresu obecního úradu (viz bod 4.1),za
písemnou žádost o informaci se považuje také žádost podaná elektronicky,bez nutnosti
uznávaného elektronického podpisu,dorucená na elektronickou podatelnu obce (viz bod 4.7) <,>
nebo do datové schránky obce (viz bod 4.8) <.>
<br> 10.Příjem žádostí a dalších podání
<br> Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách.Žádost může být
podána ústně nebo písemně <.>
<br> V případě,že je žádost podána ústně,zástupce obecního úřadu,který žádost přijal,ji ústně
vyřídí.O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam <.>
<br> V případě,že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou),musí
splňovat minimálně tyto náležitosti:
<br> komu je žádost určena <,>
jaká konkrétní informace je požadována <,>
kdo žádost podává <.>
<br> 10.1 Lhůty pro vyřízení žádosti
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů.Prodloužení lhůty je možné pouze ze
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
závažných důvodů s tím,že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst.5,§ 20 odst <.>
3 zákona) <.>
<br> Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické
osoby,žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst.3 písm.b) zákona) -
do 3 dnů od odložení <.>
<br> Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně,je žadatel vyzván k jejímu
upřesnění (§ 14 odst.3 písm.a) zákona) - do 7 dnů od podání <.>
<br> Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném
uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16,odst.2 zákona) - do 15 dnů <.>
<br> Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů <.>
<br> Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti n...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Územní plánování Rozpočet Zákon 106/1999