Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Markvartice (Třebíč).
Krajský úřad Kraje Vysočina odbor kontroly
<br> Žižkova 57,587 33 Jihlava Stejnopis č.: /
<br> č.j.: KUJl 5894/2018 KO
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce Markvartice
<br> se sídlem Markvartice 67,675 22 Stařeč,lČO 00378143 za rok 2017
<br> Přezkoumání hospodaření za rok 2017 bylo zahájeno písemným oznámením doručeným územnímu celku dne 20.října 2017 podle 5 5 odst.3 zákona č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí (dále XXX XXXXX o přezkoumávání hospodaření).Přezkoumání bylo provedeno dne XX.listopadu 2017 jako dílčí přezkoumání a dne 7.února 2018 jako konečné přezkoumání na základě žádosti obce v souladu s g 4 zákona o přezkoumávání hospodaření.Posledním kontrolním úkonem ve smyslu 5 12 odst.1 písm.9) zákona č.255/2012 Sb <.>,o kontrole bylo vrácení podkladů vyžádaných k přezkoumání dne 7.února 2018 <.>
<br> Místo provedení přezkoumání: Obec Markvartice Markvartice 67 675 22 Stařeč
<br> Přezkoumání vykonal:
<br> - kontrolor pověřený řízením přezkoumání: XXXXXXXX XXXXX pověření číslo XXXXXXXXXXX_X
<br> Podklady předložili: Ing.XXXXXXXXX XXXXXX - starosta Bc.Lenka VL'ínschová,DiS.- účetní
<br> Předmět přezkoumání:
<br> Předmětem přezkoumání hospodaření jsou údaje uvedené v 5 2 odst.1 a 2 zákona opřezkoumávání hospodaření.Přezkoumání hospodaření bylo provedeno výběrovým způsobem s ohledem na významnost jednotlivých skutečností podle předmětu a obsahu přezkoumání.Při posuzování jednotlivých právních úkonů se vychází ze znění právních předpisů platných ke dni uskutečnění tohoto úkonu <.>
<br> A.Výsledek přezkoumání Při přezkoumání hospodaření obce Markvartice) nebyly zjištěny chyby a nedostatky <.>
<br> tel.: 564 602 707,fax: 564 602 434,e-mail: posta©kr—vysocina.cz,Internet: www.kr-vysocina.cz IČO: 70890749.ID datové schránky: ksab3eu
<br> &.Písemnosti vvu_žité při přezkoumání
<br> Při dílčím přezkoumání hospodaření obce Markvartice byly využity následující písemnosti:
<br> Stanovení závazných ukazatelů zřízeným organizacím - dne 16.12.2016 pro MS Markvartice,příspěvkovou organizaci
<br> Pokladní doklady - za měsíc září 2017 (PPD č.64 - 70,VPD č.194 - 224)
<br> Schválení účetní závěrky obce a příspěvkové organizace za rok 2016 zastupitelstvem dne 30.05.2017
<br> Zápisy zjednání finančního výboru ze dne 15.03 <.>,31.05 <.>,18.08.a 27.10.2017
<br> Zápisy zjednání kontrolního výboru ze dne 16.06.a 15.09.2017
<br> Výkaz zisku a ztráty - sestaven ke dni 31.10.2017
<br> Mzdová agenda - předpis mezd za měsíc říjen 2017
<br> Rozvaha - sestavena ke dni 31.10.2017
<br> Smlouvy o převodu majetku - smlouva o prodeji pozemku ze dne 11.05.2017 s právní účinností zápisu do katastru nemovitostí ke dni 18.05.2017 - záměr prodeje zveřejněn od 31.05.do 16.06.2017,prodej schválen zastupitelstvem dne 21.06.2017
<br> Smlouvy nájemní - smlouva o pachtu pozemků ze dne 30.06.2017 - záměr pachtu zveřejněn od 31.05.do 16.06.2017,schváleno zastupitelstvem dne 21 062017
<br> Darovací smlouvy - ze dne 06.10.2017 0 darování finančních prostředků ve výši 20.000 Kč obci jinému subjektu - dar schválen zastupitelstvem dne 19.09.2017
<br> Smlouvy a další materiály k přijatým účelovým dotacím - smlouva 2202107-050066 ze dne 23.10.2017 o poskytnutí dotace od jiného subjektu na nákup drobné lesní techniky
<br> Účtový rozvrh - platný pro rok 2017
<br> Smlouvy a další materiály k poskytnutým účelovým dotacím - veřejnoprávní smlouva č.1/2017 ze dne 30.01.2017 o poskytnutí dotace 30.000 Kč obcí jinému subjektu
<br> Zápisy z jednání zastupitelstva včetně usnesení - ze dne 15.12.2016; ze dne 27.01 <.>,03.03 <.>,10.04 <.>,03.05 <.>,30.05 <.>,21.06.a 19.09.2017
<br> Závěrečný účet - návrh závěrečného účtu obce za rok 2016 zveřejněn na úřední desce a na internetových stránkách od 24.04.do 30.05.2017 - zastupitelstvem projednán a schválen bez výhrad dne 30.05.2017 - schválený závěrečný účet zveřejněn na internetových stránkách od 31.05.2017
<br> Bankovní výpisy - za měsíc září 2017 (Cs č.025 - 027,ČNB č.14 - 15)
<br> Smlouva o dílo - č.JINY/2017/074 ze dne 22.05.2017 na opravu místní komunikace,smlouva ze dne 24.04.2017 na opravu budovy kulturního domu
<br> Schválený rozpočet - na rok 2017 projednán a schválen zastupitelstvem dne 15.12.2016 - na internetových stránkách obce zveřejněn od 20.12.2016
<br> Vnitřní předpis a směrnice — platné pro rok 2017
<br> Kniha odeslaných faktur - za období leden až říjen 2017 (01 - 13)
<br> Kniha došlých faktur - za období leden až říjen 2017 (01 - 179)
<br> Evidence poplatků - seznamy plátců pro rok 2017 (psi,odpady,stočné)
<br> Rozpočtový výhled - na období let 2016 až 2019 přijat zastupitelstvem dne 11.12.2015 - na internetových stránkách obce zveřejněn od 03.03.2017
<br> Pokladní kniha - za měsíc září 2017
<br> Příloha rozvahy - sestavena ke dni 31.10.2017
<br> Odměňování členů zastupitelstva - schváleno zastupitelstvem dne 15.12.2016
<br> Dohody o provedení práce - ze dne 31.03.2017 na práce v lese,ze dne 01.09.2017 na montáž topení v místn...
Licence: DKJK XCRGBZUC / ZUC (01012017 / 01012017)
<br>
<br> Mateřská škola Markvartice,příspěvková organizace
<br>
<br> NÁVRH ZÁVĚREČNÉHO HOSPODAŘENÍ
ZA ROK 2017
<br>
<br> (v Kč)
<br> 20.02.2018 10h13m53s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® spol.s r.o.strana 1/ 4
<br> sestavený ke dni 20.02.2018
<br>
<br>
Údaje o organizaci
<br> identifikační číslo 70995184
<br> název Mateřská škola Markvartice,příspěvková organizace
<br> ulice,č.p.Markvartice 42
<br> obec Markvartice
<br> PSČ,pošta 675 22
<br>
<br> Kontaktní údaje
<br> telefon 568 870 503
<br> fax
<br> e-mail ms.markvartice@seznam.cz
<br> WWW stránky
<br>
<br> Doplňující údaje organizace
<br>
<br>
<br>
Ředitelka školy – XXXX XXXXXXXX
Kapacita dětí -XX
Zřizovatel školy – obec Markvartice,IČ 00378143
Mateřská škola Markvartice účtuje v plném rozsahu podle zákona o účetnictví č.563/1991 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů a související a platných
pro PO zřízené ÚSC.Inventarizace veškerého majetku a závazků školy k 31.12.2017 proběhla dle plánu inventur.K 31.12.2017 mateřská škola není
plátcem DPH <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Obsah závěrečného účtu
<br> I.Hospodaření - náklady
<br> II.Hospodaření - výnosy
<br> III.Stavy a obraty na bankovních účtech
<br> IV.Peněžní fondy - informativně
<br> V.Majetek
<br> VI.Vyúčtování finančních vztahů k rozpočtům krajů,obcí,ost.forndům
<br> VII.Ostatní doplňující údaje
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Licence: DKJK XCRGBZUC / ZUC (01012017 / 01012017)
<br> 20.02.2018 10h13m53s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® spol.s r.o.strana 2/ 4
<br> I.Hospodaření - náklady
Text Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost
<br>
<br> Materiál 119.821,49
<br> Spotřeba energie 150.127,15
<br> Opravy a udržování,revize 6.917,00
<br> Občerstvení 1.757,00
<br> Cestovné 278,00
<br> Ostatní služby 70.606,77
<br> Mzdové náklady 1.044.581,00
<br> Zákonné soc.a zdr.poj.353.273,00
<br> Odvod FKSP 1% 20.541,00
<br> Odměny Dětský den + poj.kooperativa 7.864,00
<br> Nákup drobného majetku 27.594,00
<br> Náklady celkem 1.803.360,41
<br>
<br> II.Hospodaření - výnosy
<br> Text Skutečnost
<br> Příspěvky od rodičů (školné) 41.040,00
<br> Příspěvky od obcí 7.500,00
<br> Příspěvek od Kraje 1.380.536,00
<br> Příspěvek od zřizovatele 230.085,00
<br> Dotace chůva z EU*
<br> Bonus za poplatky
<br> 258.160,00
<br> 2.028,00
<br> Výnosy za pitný režim
<br> Výnosy za svačiny
<br>
<br> Výnosy celkem
<br>
<br> Výsledek hospodaření (výnosy – náklady)
<br> 7.782,00
<br> 44.045,00
<br>
<br> 1.971.176
<br>
<br> 167.815,59
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Licence: DKJK XCRGBZUC / ZUC (01012017 / 01012017)
<br> 20.02.2018 10h13m53s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® spol.s r.o.strana 3/ 4
<br>
<br>
<br>
<br> III.STAVY A OBRATY NA BANKOVNÍCH ÚČTECH
Název bankovního účtu Počáteční stav k 1.1.Konečný stav k 31.12 <.>
<br>
<br> Základní běžný účet 124.698,65 263.800,24
<br> Běžné účty peněžních fondů – FKSP 6.918,02 534,02
<br> Pokladna 12.610,00 10.241,00
<br>
<br> IV.PENĚŽNÍ FONDY - INFORMATIVNĚ
Text Počáteční stav k 1.1.Konečný stav k 31.12 <.>
<br> 413 – Rezervní fond vytvořený ze zlepšeného výsledku hospodaření 0,00 13.702,09 0,00
<br> 412 – Fond kulturních a sociálních potřeb 9.119,58 7.350,58 9.119,58
<br> 414 – Rezervní fond z ostatních titulů 0,00 96.940,00 0,00
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> V.MAJETEK
Název majetkového účtu Počáteční stav k 1.1.Obrat Konečný stav
<br>
<br> Dlouhodobý hmotný majetek odpisovaný
<br> Stavby
<br> Samostatné hmotné movité věci a soubory movitých věcí
<br> Pěstitelské celky trvalých porostů
<br> Drobný dlouhodobý hmotný majetek 262 010,50 23 394,00 285 404,50
<br> Ostatní dlouhodobý hmotný majetek
<br> Oprávky k dlouhodobému hmotnému majetku
<br> Oprávky ke stavbám
<br> Oprávky k samost.hmot.movitým věcem a souborům hmot.mov.věcí
<br> Oprávky k pěstitelským celkům trvalých porostů
<br> Oprávky k drobnému dlouhodobému hmotnému majetku 262 010,50- 23 394,00- 285 404,50-
<br> Oprávky k ostatnímu dlouhodobému hmotnému majetku
<br> VI.VYÚČTOVÁNÍ FIN.VZTAHŮ K ROZPOČTŮM KRAJŮ,OBCÍ A ST.FONDŮM A
NÁRODNÍMU FONDU
UZ text Skutečnost
<br>
<br> 33353 Přijaté transfery od kraje 1.347.076,00
33052 Přijaté transfery od kraje 29.040,00
33073 Přijaté transfery od kraje 9.955,00
33063 Přijaté dotace z EU 154.896,00
<br>
<br>
VII.OSTATNÍ DOPLŇUJÍCÍ ÚDAJE
Sestavení závěrečného účtu MŠ se vycházelo z výkazu Rozvaha,Výkaz zisku a ztrát,Příloha účetní závěrky za rok 2017 <.>
<br>
Do níže uvedených podkladů použitých k vypracování závěrečného hospodaření mateřské školy a do celkových účetních výkazů (Rozvaha,Výkaz
zisku a ztrát,Příloha účetní závěrky) je možno v Mateřské školy Markvartice,přísp.org.Veškeré výkazy obsahují údaje o stavu a vývoji za běžný
rok
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Licence: DKJK XCRGBZUC / ZUC (01012017 / 01012017)
<br> 20.02.2018 10h13m53s Zpracováno systémem UCR® GORDIC® spol.s r.o.strana 4/ 4
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Razítko účetní jednotky
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Osoba odpovědná za úč...
Licence: D9Y6 strana 1 / 9 XCRGBZUC / ZUC (01012017 / 01012017)
<br>
<br> Obec Markvartice
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> NÁVRH ZÁVĚREČNÉHO ÚČTU ZA ROK
2017
<br>
<br> (v Kč)
<br>
<br> Zpracováno systémem GINIS Express UCR (14.05.1) GORDIC spol.s r.o.20.02.2018 15h36m26s
<br>
<br> Údaje o organizaci
<br> identifikační číslo 00378143
<br> název Obec Markvartice
<br> ulice,č.p.Markvartice 67
<br> obec Markvartice
<br> PSČ,pošta 675 22
<br>
<br> Kontaktní údaje
<br> telefon 568 870 520
<br> fax
<br> e-mail ou.markvartice@email.cz
<br> WWW stránky
<br>
<br> Doplňující údaje organizace
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Obsah závěrečného účtu
<br> I.Plnění rozpočtu příjmů
<br> II.Plnění rozpočtu výdajů
<br> III.Financování (zapojení vlastních úspor a cizích zdrojů)
<br> IV.Stavy a obraty na bankovních účtech
<br> V.Peněžní fondy - informativně
<br> VI.Majetek
<br> VII.Vyúčtování finančních vztahů k rozpočtům krajů,obcí,DSO a vnitřní převody
<br> VIII.Vyúčtování finančních vztahů ke státnímu rozpočtu,státním fondům a Národnímu fondu
<br> IX.Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření
<br> X.Finanční hospodaření zřízených právnických osob a hospodaření s jejich majetkem
<br> XI.Ostatní doplňující údaje
<br>
<br>
<br>
<br> Zpracováno systémem GINIS Express UCR (14.05.1) GORDIC spol.s r.o.20.02.2018 15h36m26s
<br> I.PLNĚNÍ ROZPOČTU PŘÍJMŮ
Text Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost
<br>
<br> Daňové příjmy 2 828 900,00 3 556 900,00 3 532 218,94
<br> Nedaňové příjmy 219 200,00 694 700,00 690 309,65
<br> Kapitálové příjmy 2 100,00 2 025,00
<br> Přijaté transfery 57 800,00 3 043 337,00 3 043 320,00
<br> Příjmy celkem 3 105 900,00 7 297 037,00 7 267 873,59
<br>
<br> Detailní výpis položek dle druhového třídění rozpočtové skladby Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost
<br>
<br> 1111 Daň z příj.fyz.osob ze záv.činnosti a fun.pož.500 000,00 740 000,00 740 161,23
<br> 1112 Daň z příjmu fyz.osob ze samost.výděl.činnosti 20 000,00 20 000,00 19 838,82
<br> 1113 Daň z příjmů fyzických osob z kapitál.výnosů 60 000,00 70 000,00 69 155,12
<br> 111 Daně z příjmů fyzických osob 580 000,00 830 000,00 829 155,17
<br> 1121 Daň z příjmů právnických osob 700 000,00 736 000,00 736 251,89
<br> 1122 Daň z příjmu právnických osob za obce 39 300,00 39 330,00
<br> 112 Daně z příjmů právnických osob 700 000,00 775 300,00 775 581,89
<br> 11 Daně z příjmů,zisku a kapitálových výnosů 1 280 000,00 1 605 300,00 1 604 737,06
<br> 1211 Daň z přidané hodnoty 1 150 000,00 1 493 400,00 1 493 411,09
<br> 121 Obecné daně ze zboží a služeb v tuzemsku 1 150 000,00 1 493 400,00 1 493 411,09
<br> 122a3 Zvl.daně a popl.ze zboží a služeb v tuzemsku
<br> 12 Daně ze zboží a služeb v tuzemsku 1 150 000,00 1 493 400,00 1 493 411,09
<br> 1334 Odvody za odnětí půdy ze zem.půdního fondu 10 600,00 10 697,00
<br> 133 Poplatky a odvody v oblasti životního prostředí 10 600,00 10 697,00
<br> 1340 Poplatek za provoz systému shrom.<.>.<.>.komun.odpadů 155 000,00 155 000,00 155 727,00
<br> 1341 Poplatek ze psů 5 900,00 6 200,00 6 200,00
<br> 1345 Poplatek z ubytovací kapacity 30 000,00 44 300,00 15 756,00
<br> 134 Místní poplatky z vybraných činností a služeb 190 900,00 205 500,00 177 683,00
<br> 1361 Správní poplatky 3 000,00 1 700,00 1 720,00
<br> 136 Správní poplatky 3 000,00 1 700,00 1 720,00
<br> 13 Daně a poplatky z vybraných činností a služeb 208 900,00 232 800,00 208 597,84
<br> 1511 Daň z nemovitostí 190 000,00 225 400,00 225 472,95
<br> 151 Daně z majetku 190 000,00 225 400,00 225 472,95
<br> 15 Majetkové daně 190 000,00 225 400,00 225 472,95
<br> 1 Daňové příjmy (součet za třídu 1) 2 828 900,00 3 556 900,00 3 532 218,94
<br> 2111 Příjmy z poskytování služeb a výrobků 127 400,00 546 500,00 545 434,10
<br> 211 Příjmy z vlastní činnosti 127 400,00 546 500,00 545 434,10
<br> 2131 Příjmy z pronájmu pozemků 52 000,00 54 700,00 54 744,00
<br> 2132 Příjmy z pronájmu ost.nemov.a jejich částí 24 500,00 56 500,00 55 747,00
<br> 213 Příjmy z pronájmu majetku 76 500,00 111 200,00 110 491,00
<br> 2141 Příjmy z úroků (část) 1 000,00 1 000,00 642,33
<br> 2142 Příjmy z podílů na zisku a dividend 14 300,00 13 000,00 12 920,00
<br> 214 Výnosy z finančního majetku 15 300,00 14 000,00 13 562,33
<br> 21 Příjmy z vl.činn.a odvody přeb.org.s příj.vzt.219 200,00 671 700,00 669 487,43
<br> 2324 Přijaté nekapitálové příspěky a náhrady 23 000,00 20 822,22
<br> 232 Ostatní nedaňové příjmy 23 000,00 20 822,22
<br> 23 Příjmy z prod.nekap.maj.a ost.nedaňové příjmy 23 000,00 20 822,22
<br> 2 Nedaňové příjmy (součet za třídu 2) 219 200,00 694 700,00 690 309,65
<br> 3111 Příjmy z prodeje pozemků 2 100,00 2 025,00
<br>
<br> Licence: D9Y6 strana 3 / 9 XCRGBZUC / ZUC (01012017 / 01012017)
<br> Detailní výpis položek dle druhového třídění rozpočtové skladby Schválený rozpočet Rozpočet po změnách Skutečnost
<br>
<br> Zpracováno systémem GINIS Express UCR (14.05.1) GORDIC spol.s r.o.20.02.2018 15h36m26s
<br> 311 Příjmy z prod.dlouhodob.majetku (kromě drobn.) 2 100,00 2 02...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Rozpočet Prodej Rozpočet Prodej Pronájem Rozpočet
Další dokumenty od Obec Markvartice (Třebíč) | ||
---|---|---|
25. 11. 2024 | Návrh střednědobého výhledu MŠ Markvartice na rok 2026-2028 | |
21. 11. 2024 | Návrh rozpočtu Mateřské školy Markvartice na rok 2025 | |
21. 11. 2024 | Návrh střednědobého výhledu obce Markvartice na rok 2024-2028 | |
21. 11. 2024 | Návrh rozpočtu obce Markvartice na rok 2025 | |
20. 11. 2024 | Pozvánka na přivítání adventu dne 29.11.2024 | |
...a další |