Město Roudnice Nad Labem - Zadávací dokumentace VZ- Koordinátor BOZP projektu rekonstrukce a stavební úpravy v obj. čp. 58 a čp. 57 KD Říp v Roudnici n.L. - ID dokumentu: 18160 - Přesný čas zveřejnění: 00:00

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Roudnice Nad Labem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Zadávací dokumentace VZ- Koordinátor BOZP projektu rekonstrukce a stavební úpravy v obj. čp. 58 a čp. 57 KD Říp v Roudnici n.L. - ID dokumentu: 18160 - Přesný čas zveřejnění: 00:00

Město Roudnice nad Labem Karlovo náměstí 21,413 21 Roudnice nad Labem
<br> Zadávací dokumentace
<br> kvýběrovému řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu na služby vedenému mimo režim zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění,(dále jen „zákon“),v souladu se
<br> Směrnicí rady města Roudnice nad Labem č.8/2017 o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu (dále jen „směrnice“)
<br> „Koordinátor BOZP projektu rekonstrukce a stavební úpravy V obj.čp.58 a čp.57 KD Říp V Roudnici nad Labem“
<br> 1.Úvodní informace
<br> Zadavatel:
<br> Název: Město Roudnice nad Labem
<br> Sídlo: Karlovo náměstí 21,413 O1 Roudnice nad Labem lČ: 00264334
<br> DIČ: 0200264334
<br> Bankovní spojení: 94-3484530297/0100,Komerční banka,a.s.Osoba oprávněná jednat: XXXXXXXX XXXXX,starosta
<br> V technických věcech je oprávněn jednat: Ing.XXXXX XXXXXX <.>,investiční specialista OlVlH E—mail: dkunert©roudnicenlcz Telefon: XXX XXX 254,724 394 437
<br> Ve věcech veřejné zakázky je oprávněn jednat: lng.XXXXX XXXXXXXXX,vedouci OSPŘ E-mail: kduchonova©roudnicenlcz Telefon: XXX XXX XXX
<br> 2.Obecné informace k veřejné zakázce
<br> Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na služby,která je zadávána dle směrnice č.8/2017 <.>
<br> Zadávací dokumentace vymezuje předmět veřejně zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky <.>
<br> Právnické a fyzické osoby jsou,pro účely této veřejně zakázky,označovány jako „uchazeč“ nebo „dodavatel“,lVlěsto Roudnice nad Labem vyhlašující zadání veřejné zakázkyje označen jako „zadavatel“ <.>
<br> informace a údaje uvedené v jednotlivých částech zadávací dokumentace vymezují závazně požadavky zadavatele,nejsou však souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně platných právních norem,kterými se dodavatel musí rovněž řídit <.>
<br> Požadavky stanovené vzadávací dokumentaci jsou pro dodavatele závazně při zpracování svě nabídkv <.>
<br> Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této zadávací dokumentaci bude považováno za _nesplnění zadávacích podmínek s následkem vvloučení uchazeče z účasti v zadávacím řízení <.>
<br> 3.Předmět a místo plnění veřejné zakázky
<br> Předmětem veřeine' zakázkv
<br> Předmětem veřejné zakázky je služba výkonu koordinátora BOZP ve smyslu zákona č.309/2006 Sb <.>,o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci u projektu rekonstrukce a stavební úpravy v obj.čp.58 a čp.57 KD Říp v Roudnici nad Labem,od uzavření smlouvy o výkonu koordinátora BOZP a předání PD v digitální podobě až po předání stavby,s těmito činnostmi:
<br> 0 Zpracování plánu BOZP před začátkem realizace stavebních prací a jeho případných aktualizací v průběhu realizace
<br> „Koordinátor BOZP projektu rekonstrukce a stavební úpravy v obj.čp.58 a čp.57 KD Říp v Roudnici nad
<br> Labem “
<br> 2/9
<br>.Ohlášení zahájení prací na inspektorát práce jménem stavebníka na základě plné moci.Účast při předání a převzetí staveniště,přítomnost při dozorování stavby na kontrolních dnech minimálně jednou týdně.<.> Vedení deníku kontrol BOZP,který bude mít minimálně následující obsahové náležitosti: * dátum kontroly * kontrolované pracoviště * předmět kontroly * výsledek kontroly * navržená opatření k odstranění závad * podpis vedoucího pracovníka * podpis kontrolujícího pracovníka.Evidence závad a jejich odstranění v deníku kontrol BOZP Povinnost upozornit objednatele a e stavby na nedostatky v plnění BOZP a vyžadovat zjednání napravy.Kontrola zabezpečení staveniště s ohledem na vztah k veřejnosti včetně přístupových komunikací.Spolupráce se zástupci investora,dodavatele a TDI v oblasti BOZP Účast,v případě potřeby,na jednání projektového týmu Účast,v případě potřeby,na jednání se stavebním úřadem Účast na případných kontrolách po dobu realizace stavby
<br> Místem plnění veřejné zakázkyjsou parc.č.171,č.172,č.173,č.174 a část č.176 v k.ú.Roudnice nad Labem včetně budov čp.57 a 58 na Husově náměstí v Roudnici nad Labem <.>
<br> Předmět veřejné zakázky bude realizován podle požadavků zadavatele,v souladu s platnými právními předpisy,technickými normami,smlouvou o výkonu technického dozoru investora a dle závazných a doporučených předpisů a metodik.K vyloučeni pochybností se za dohodnutý předmět plnění považují všechny služby,které jsou nezbytné k realizaci služby <.>
<br> Projektová dokumentace tvoří přílohu č.4 této ZD <.>
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 200.000,- Kč (bez DPH)
<br> 4.Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny
<br> 'Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za vymezený předmět veřejné zakázky v souladu s touto zadávací dokumentaci,ato absolutní částkou v českých korunách.Celková nabídková XXXX XXXX uvedena v členění: — celková nabídková XXXX XXX DPH <,>
<br> - samostatně vyčíslené DPH platné ke dni podání nabídky
<br> - celková nabídková cena včetně DPH <.>
<br> Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému,úplnému a kvalitnímu splnění předmětu veřejné zakázky.Není—li uchazeč registrovaným plátcem DPH,potom tuto daň nevyčíslí a s...

Načteno

edesky.cz/d/1875170

Meta

Veřejná zakázka   Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Roudnice Nad Labem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz