Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Strojetice.
Mikroregion Želivka - Úřední deska - PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKYveřejná zakázka malého rozsahu 3.srpna 2015
PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY veřejná zakázka malého rozsahu zadávací řízení mimo režim Zákona o veřejných zakázkách 1.Identifikační údaje zadavatele Název zadavatele: Obec Strojetice Sídlo zadavatele: Strojetice 95,257 65 Strojetice IČ: 00875791 Osoba oprávněná jednat: XXXXXXXX XXXXX,starosta Telefon: +XXX XXX XXX XXX e-mail: strojetice@zelivka.cz web: www.zelivka.cz/strojetice
2.Název a popis předmětu zakázky Název předmětu zakázky: „Zkvalitnění nakládání s odpady ve Strojeticích“ Místo plnění veřejné zakázky: Obec Strojetice, Strojetice 95,257 65 Strojetice Doba plnění veřejné zakázky: do 90 dnů od podpisu smlouvy s vybraným uchazečem,nejpozději do 30.12.2015.Smlouva nabývá účinnosti dnem doručení informace o kladném Rozhodnutí o poskytnutí dotace odběratelem dodavateli.Tuto informaci poskytne odběratel dodavateli neprodleně po přijetí a akceptování Rozhodnutí o poskytnutí dotace. Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka technického vybavení – strojů a zařízení pro provoz systému pro svoz BRO,která obsahuje: – traktorový návěs - nosič kontejnerů - 1 ks – kontejner 6m3 - 2 ks
a to za podmínek a v rozsahu specifikovaném v popisu předmětu dodávky a v zadávací dokumentaci <.>
4.Lhůta a místo pro podání nabídek Lhůta: začátek běhu lhůty pro podání nabídek: 3.8.2015 konec běhu lhůty pro podání nabídek: 24.8.2015 ve 20:00 hod <.>
Místo pro podání nabídek: Obec Strojetice, Strojetice 95,257 65 Strojetice,v úřední hodiny: Pá 19:00 – 20:00.V poslední den lhůty od 19:30 do 20:00 hodin <.>
Vázanost nabídky je 90 dní ode dne skončení lhůty pro podání nabídky.Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům,s nimiž může zadavatel v souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu,až do doby uzavření smlouvy podle § 82 odst.3 zákona nebo do zrušení zadávacího řízení. 5.Hodnotící kritéria a způsob hodnocení nabídek Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.Podrobnosti hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 6.Jazyk nabídky Nabídka (vč.návrhu smlouvy a dokladů prokazujících kvalifikaci) a ostatní písemnosti musí být předloženy v českém jazyce.Zahraniční dodavatel předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v původním jazyce s připojením jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka,tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce. 7.Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 8.Poskytnutí zadávací dokumentace – popis předmětu dodávky,rozpočet a poskytnutí dodatečných informací Části zadávací dokumentace,které nejsou uveřejněny,budou zájemcům poskytnuty zdarma e-mailem na základě písemné žádosti,která bude mít náležitosti objednávky,zaslané výše uvedené osobě oprávněné jednat za zadavatele. Dodatečné informace k zadávací dokumentaci budou poskytovány na základě písemné žádosti zaslané nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek zadavateli na email strojetice@zelivka.cz. Dodatečné informace včetně přesného znění dotazu budou nejpozději do 3 pracovních dnů zaslány všem známým uchazečům a zájemcům.
V Strojeticích dne 31.7.2015
Mikroregion Želivka - Úřední deska - PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKYveřejná zakázka malého rozsahu 3.srpna 2015
PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY veřejná zakázka malého rozsahu zadávací řízení mimo režim Zákona o veřejných zakázkách 1.Identifikační údaje zadavatele Název zadavatele: Obec Strojetice Sídlo zadavatele: Strojetice 95,257 65 Strojetice IČ: 00875791 Osoba oprávněná jednat: XXXXXXXX XXXXX,starosta Telefon: +XXX XXX XXX XXX e-mail: strojetice@zelivka.cz web: www.zelivka.cz/strojetice
2.Název a popis předmětu zakázky Název předmětu zakázky: „Zkvalitnění nakládání s odpady ve Strojeticích“ Místo plnění veřejné zakázky: Obec Strojetice, Strojetice 95,257 65 Strojetice Doba plnění veřejné zakázky: do 90 dnů od podpisu smlouvy s vybraným uchazečem,nejpozději do 30.12.2015.Smlouva nabývá účinnosti dnem doručení informace o kladném Rozhodnutí o poskytnutí dotace odběratelem dodavateli.Tuto informaci poskytne odběratel dodavateli neprodleně po přijetí a akceptování Rozhodnutí o poskytnutí dotace. Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka technického vybavení – strojů a zařízení pro provoz systému pro svoz BRO,která obsahuje: – traktorový návěs - nosič kontejnerů - 1 ks – kontejner 6m3 - 2 ks
a to za podmínek a v rozsahu specifikovaném v popisu předmětu dodávky a v zadávací dokumentaci <.>
4.Lhůta a místo pro podání nabídek Lhůta: začátek běhu lhůty pro podání nabídek: 3.8.2015 konec běhu lhůty pro podání nabídek: 24.8.2015 ve 20:00 hod <.>
Místo pro podání nabídek: Obec Strojetice, Strojetice 95,257 65 Strojetice,v úřední hodiny: Pá 19:00 – 20:00.V poslední den lhůty od 19:30 do 20:00 hodin <.>
Vázanost nabídky je 90 dní ode dne skončení lhůty pro podání nabídky.Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům,s nimiž může zadavatel v souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu,až do doby uzavření smlouvy podle § 82 odst.3 zákona nebo do zrušení zadávacího řízení. 5.Hodnotící kritéria a způsob hodnocení nabídek Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.Podrobnosti hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 6.Jazyk nabídky Nabídka (vč.návrhu smlouvy a dokladů prokazujících kvalifikaci) a ostatní písemnosti musí být předloženy v českém jazyce.Zahraniční dodavatel předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v původním jazyce s připojením jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka,tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce. 7.Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 8.Poskytnutí zadávací dokumentace – popis předmětu dodávky,rozpočet a poskytnutí dodatečných informací Části zadávací dokumentace,které nejsou uveřejněny,budou zájemcům poskytnuty zdarma e-mailem na základě písemné žádosti,která bude mít náležitosti objednávky,zaslané výše uvedené osobě oprávněné jednat za zadavatele. Dodatečné informace k zadávací dokumentaci budou poskytovány na základě písemné žádosti zaslané nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek zadavateli na email strojetice@zelivka.cz. Dodatečné informace včetně přesného znění dotazu budou nejpozději do 3 pracovních dnů zaslány všem známým uchazečům a zájemcům.
V Strojeticích dne 31.7.2015
Mikroregion Želivka - Úřední deska - PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKYveřejná zakázka malého rozsahu 3.srpna 2015
PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY veřejná zakázka malého rozsahu zadávací řízení mimo režim Zákona o veřejných zakázkách 1.Identifikační údaje zadavatele Název zadavatele: Obec Strojetice Sídlo zadavatele: Strojetice 95,257 65 Strojetice IČ: 00875791 Osoba oprávněná jednat: XXXXXXXX XXXXX,starosta Telefon: +XXX XXX XXX XXX e-mail: strojetice@zelivka.cz web: www.zelivka.cz/strojetice
2.Název a popis předmětu zakázky Název předmětu zakázky: „Zkvalitnění nakládání s odpady ve Strojeticích“ Místo plnění veřejné zakázky: Obec Strojetice, Strojetice 95,257 65 Strojetice Doba plnění veřejné zakázky: do 90 dnů od podpisu smlouvy s vybraným uchazečem,nejpozději do 30.12.2015.Smlouva nabývá účinnosti dnem doručení informace o kladném Rozhodnutí o poskytnutí dotace odběratelem dodavateli.Tuto informaci poskytne odběratel dodavateli neprodleně po přijetí a akceptování Rozhodnutí o poskytnutí dotace. Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka technického vybavení – strojů a zařízení pro provoz systému pro svoz BRO,která obsahuje: – traktorový návěs - nosič kontejnerů - 1 ks – kontejner 6m3 - 2 ks
a to za podmínek a v rozsahu specifikovaném v popisu předmětu dodávky a v zadávací dokumentaci <.>
4.Lhůta a místo pro podání nabídek Lhůta: začátek běhu lhůty pro podání nabídek: 3.8.2015 konec běhu lhůty pro podání nabídek: 24.8.2015 ve 20:00 hod <.>
Místo pro podání nabídek: Obec Strojetice, Strojetice 95,257 65 Strojetice,v úřední hodiny: Pá 19:00 – 20:00.V poslední den lhůty od 19:30 do 20:00 hodin <.>
Vázanost nabídky je 90 dní ode dne skončení lhůty pro podání nabídky.Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům,s nimiž může zadavatel v souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu,až do doby uzavření smlouvy podle § 82 odst.3 zákona nebo do zrušení zadávacího řízení. 5.Hodnotící kritéria a způsob hodnocení nabídek Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.Podrobnosti hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 6.Jazyk nabídky Nabídka (vč.návrhu smlouvy a dokladů prokazujících kvalifikaci) a ostatní písemnosti musí být předloženy v českém jazyce.Zahraniční dodavatel předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v původním jazyce s připojením jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka,tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce. 7.Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 8.Poskytnutí zadávací dokumentace – popis předmětu dodávky,rozpočet a poskytnutí dodatečných informací Části zadávací dokumentace,které nejsou uveřejněny,budou zájemcům poskytnuty zdarma e-mailem na základě písemné žádosti,která bude mít náležitosti objednávky,zaslané výše uvedené osobě oprávněné jednat za zadavatele. Dodatečné informace k zadávací dokumentaci budou poskytovány na základě písemné žádosti zaslané nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek zadavateli na email strojetice@zelivka.cz. Dodatečné informace včetně přesného znění dotazu budou nejpozději do 3 pracovních dnů zaslány všem známým uchazečům a zájemcům.
V Strojeticích dne 31.7.2015
Mikroregion Želivka - Úřední deska - PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKYveřejná zakázka malého rozsahu 3.srpna 2015
PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY veřejná zakázka malého rozsahu zadávací řízení mimo režim Zákona o veřejných zakázkách 1.Identifikační údaje zadavatele Název zadavatele: Obec Strojetice Sídlo zadavatele: Strojetice 95,257 65 Strojetice IČ: 00875791 Osoba oprávněná jednat: XXXXXXXX XXXXX,starosta Telefon: +XXX XXX XXX XXX e-mail: strojetice@zelivka.cz web: www.zelivka.cz/strojetice
2.Název a popis předmětu zakázky Název předmětu zakázky: „Zkvalitnění nakládání s odpady ve Strojeticích“ Místo plnění veřejné zakázky: Obec Strojetice, Strojetice 95,257 65 Strojetice Doba plnění veřejné zakázky: do 90 dnů od podpisu smlouvy s vybraným uchazečem,nejpozději do 30.12.2015.Smlouva nabývá účinnosti dnem doručení informace o kladném Rozhodnutí o poskytnutí dotace odběratelem dodavateli.Tuto informaci poskytne odběratel dodavateli neprodleně po přijetí a akceptování Rozhodnutí o poskytnutí dotace. Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka technického vybavení – strojů a zařízení pro provoz systému pro svoz BRO,která obsahuje: – traktorový návěs - nosič kontejnerů - 1 ks – kontejner 6m3 - 2 ks
a to za podmínek a v rozsahu specifikovaném v popisu předmětu dodávky a v zadávací dokumentaci <.>
4.Lhůta a místo pro podání nabídek Lhůta: začátek běhu lhůty pro podání nabídek: 3.8.2015 konec běhu lhůty pro podání nabídek: 24.8.2015 ve 20:00 hod <.>
Místo pro podání nabídek: Obec Strojetice, Strojetice 95,257 65 Strojetice,v úřední hodiny: Pá 19:00 – 20:00.V poslední den lhůty od 19:30 do 20:00 hodin <.>
Vázanost nabídky je 90 dní ode dne skončení lhůty pro podání nabídky.Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům,s nimiž může zadavatel v souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu,až do doby uzavření smlouvy podle § 82 odst.3 zákona nebo do zrušení zadávacího řízení. 5.Hodnotící kritéria a způsob hodnocení nabídek Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.Podrobnosti hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 6.Jazyk nabídky Nabídka (vč.návrhu smlouvy a dokladů prokazujících kvalifikaci) a ostatní písemnosti musí být předloženy v českém jazyce.Zahraniční dodavatel předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v původním jazyce s připojením jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka,tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce. 7.Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 8.Poskytnutí zadávací dokumentace – popis předmětu dodávky,rozpočet a poskytnutí dodatečných informací Části zadávací dokumentace,které nejsou uveřejněny,budou zájemcům poskytnuty zdarma e-mailem na základě písemné žádosti,která bude mít náležitosti objednávky,zaslané výše uvedené osobě oprávněné jednat za zadavatele. Dodatečné informace k zadávací dokumentaci budou poskytovány na základě písemné žádosti zaslané nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek zadavateli na email strojetice@zelivka.cz. Dodatečné informace včetně přesného znění dotazu budou nejpozději do 3 pracovních dnů zaslány všem známým uchazečům a zájemcům.
V Strojeticích dne 31.7.2015
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Rozpočet