Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Radostov.
Vnitroorganizační směrnice č.1/2017
Směrnice k zadávání veřejných zakázek malého rozsahu obcí Radostov
<br>
(kterou se mění „Vnitroorganizační směrnice č.1/2016 – Směrnice k zadávání veřejných
<br> zakázek obcí Radostov“)
<br>
<br>
ČÁST A
<br>
Předmět úpravy,obecná ustanovení
<br>
1) Tato směrnice stanovuje závazný postup obce Radostov při zadávání veřejných zakázek
<br> podle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázkách (dále jen „zákon“)
v platném znění <.>
<br> 2) Směrnice konkretizuje zákon v podmínkách obce,tj.zejména upravuje působnost
orgánů obce a dalších zúčastněných osob při zadávání veřejných zakázek malého
rozsahu <.>
Směrnice stanovuje závazný postup obce jako veřejného zadavatele při zadávání
<br> veřejných zakázek na dodávky,služby nebo stavební práce,které se uskutečňují za
úplatu na základě písemné smlouvy nebo objednávky a jejichž předpokládaná
hodnota nedosáhne 2 000 000,- Kč u služeb a dodávek a 6 000 000,- Kč u
stavebních prací (Veřejné zakázky,jejichž předpokládaná hodnota je 2 000 000,-Kč
a více a 6 000 000,- a více jsou obcí zadávány dle výše uvedeného zákona o
veřejných zakázkách.)
<br> Všechny předpokládané hodnoty veřejných zakázek uvedené v této směrnici jsou
v souladu se zákonem uvedeny bez daně z přidané hodnoty <.>
<br> 4) Veřejné zakázky malého rozsahu není obec povinna zadávat podle zákona,je však
povinna dodržet zásadu transparentnosti,rovného zacházení a zákazu diskriminace.(§
6 zákona)
<br> 5) Zadavatel nesmí rozdělit předmět veřejné zakázky tak,aby tím došlo ke snížení
předpokládané hodnoty pod finanční limity stanovené v ČÁSTI A této směrnice.Při
stanovení předpokládané hodnoty je zadavatel povinen sečíst předpokládané hodnoty
obdobných,spolu souvisejících dodávek,služeb a stavebních prací,které hodlá pořídit
v průběhu jednoho kalendářního roku.To neplatí pro dodávky,jejichž jednotková cena
je v průběhu roku proměnlivá a zadavatel tyto dodávky pořizuje opakovaně podle
svých aktuálních potřeb; zadavatel je však povinen vždy dodržet zásady
transparentnosti,rovného zacházení a zákazu diskriminace.V případě dodávek a služeb
realizovaných na základě uzavřené smlouvy na dobu neurčitou nebo na základě
objednávky,jejíž trvání nelze přesně vymezit se předpokládaná hodnota stanoví ve výši
celkového peněžitého závazku zadavatele za 48 měsíců <.>
<br> 6) Garanty dodržování zákona,včetně zajištění provedení všech nutných úkonů,dodržení
všech zákonných lhůt,kontroly a archivace dokumentace je starosta obce spolu
s vedoucími finančního a kontrolního výboru <.>
<br> 7) Starosta či pověřený zastupitel zajistí zpracování příslušného oznámení nebo výzvy <,>
zadávací dokumentace a technické specifikace <.>
<br> 8) Oznámení,výzvy,příp.další dokumenty vyplývající z postupu dle této směrnice a
zákona podepisuje jménem zadavatele starosta obce <.>
<br>
<br> 9) O uzavření smlouvy či vystavení objednávky na závazek nepřesahující 100 000,- Kč musí
být před podpisem starosty obce informováno zastupitelstvo,u závazků přesahujících
100 000,- Kč musí o podpisu smlouvy rozhodnout zastupitelstvo obce <.>
<br> 10) Smlouvy a objednávky se vyhotovují nejméně ve dvou stejnopisech a archivaci alespoň
jednoho originálu smlouvy provádí obecní úřad <.>
<br> 11) Dle zákona o obcích o přijetí a poskytnutí úvěru a záruk rozhoduje zastupitelstvo obce <.>
<br>
<br>
<br> ČÁST B
<br>
Článek I <.>
<br>
Postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na služby,dodávky a stavební
práce <,>
<br> jejichž předpokládaná hodnota je nižší než 100 000,- Kč
<br>
1) Zadání zakázky je plně v kompetenci starosty obce <.>
2) Starosta může rozhodnout o přímém zadání veřejné zakázky,a to za cenu v místě a
<br> čase obvyklou – je povinen vycházet z informací na trhu a ze svých zkušeností <.>
3) Starosta odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem obce a rozpočtovými změnami
<br> během roku,za soulad s usneseními zastupitelstva obce i za realizaci finančního plnění
závazku obce z této veřejné zakázky <.>
<br> 4) Zakázky lze řešit vystavením objednávky nebo uzavřením smlouvy.Starosta zodpovídá
za věcnou správnost smlouvy i za její plnění v souladu s bodem 3 <.>
<br> 5) Starosta může provést zadání zakázky formou poptávky několika dodavatelům <.>
<br>
<br> Článek II <.>
<br>
Postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na služby,dodávky a stavební
práce <,>
<br> jejichž předpokládaná hodnota činí nejméně 100 000,- Kč a je nižší než 500 000,- Kč
<br>
1) Zadání zakázky je v kompetenci starosty obce po té,co tuto skutečnost vezme
zastupitelstvo obce na vědomí <.>
<br> 2) Starosta obce spolu s vedoucími finančního a kontrolního výboru odpovídá za soulad se
schváleným rozpočtem obce a rozpočtovými změnami během roku,za soulad
s usneseními zastupitelstva obce i za realizaci finančního plnění závazku obce z této
zakázky <.>
<br> 3) Výběru dodavatele bude předcházet odeslání výzvy k podání nabídky,případně
průzkum trhu,nejméně 3 dodavatelům.K hodnocení budou předloženy min.3 cenové
kalkulace.O případném nižším počtu...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet