Město Slaný - Veřejná vyhláška

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Slaný.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

3.A_Návrh_koncepce_řešení_SEVER - příloha č. 1.pdf pdf 8,6 MB
BUS
<br> BUS
<br> BUS
<br> BUS
<br> Z3
<br> Z3
<br> Z3
<br> Z3
<br> P1
E2
<br> b
<br> IJ4a
<br> A7a
<br> IS3a
45
<br> 34
<br> MĚLNÍK
<br> LITOMĚŘICE
<br>
<br> E13
<br> OBSLUHU
MIMO DOPRAVNÍ
<br> E3a
<br> 2200 m
<br> B4
<br> 5 t
<br> P6
E2
<br> b
<br> STO
P
<br> P1
<br> E2b
<br> IS1b
<br> CHOMUTOV IS3a
3
<br> SLANÝ
<br>
<br> IS3c
<br>
<br> 1
<br> KNOVÍZ
<br> IS3b
<br>
<br>
LOUNY
<br> IS
3c
<br> 7
LO
<br> UN
Y
<br> IS
1c
<br> CH
OM
<br> UT
OV
<br> IS3a
1
<br> KNOVÍZ
<br>
IS3b
<br>
<br> SLANÝ
<br> IS3c
1 3
<br> JEM
NÍKY
<br> NETOVICE
<br>
IS5
SLANÝ - východ
<br> IS1c
PRAHA
<br> IJ4
a
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B20a
<br> 50
<br> C1
<br> P4
<br> C1 P4
<br> C1
<br> P4
<br> IS5
Slaný - východ
<br> V13
<br> V13
<br> V1
3
<br> V13
<br> V13
<br> V1
3V2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V15 (P4)
<br> V9a
<br> V4 (0,25)
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V1
a (
<br> 0,1
25)V4
(0
<br>,25
)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V1a (0,125) délka min.60 m
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V4
(0 <,>
<br> 25)
<br> V4
(0 <,>
<br> 25) V
11a
<br> V1
1a
<br> V4
(0,2
<br> 5)
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V4
(0,2
<br> 5)
<br> V4
(0
<br>,5/0
<,> 5/0
<br>,25
)V4
<br> (0,5
/0,5
<br> /0,2
5)
<br> V4
(0 <,>
<br> 5/0
<,> 5/0
<br>,25
)V4
<br> (0 <,>
5/0
<br>,5/0
<,> 25
<br> )
<br> V9a
<br> V9a
<br> V9
a
<br> V1
3
<br> P6
STOP
<br> C1
P4
<br> R30
<br> R50
<br> R80
<br> R15
<br> R24
<br> R40
<br> R84
<br> R110
<br> R50
<br> R9,00
<br> C4
a
<br> C4a
<br> STŘEDOVÝ OSTROV VYSKLÁDÁN
Z BETONOVÝCH SVODIDEL CITY BLOCK
<br> PŘEDPOKLÁDANÉ NAPOJENÍ AUTOBUSOVÝCH ZASTÁVEK
NA PĚŠÍ INFRASTRUKTURU V RÁMCI SAMOSTATNÉ AKCE
<br> IS3c
KNOVÍZ
<br> 1
<br> IS3c
NETOVICE
JEMNÍKY3
<br> 1
<br> V15 (symbol č.220)
<br> V15 (symbol č.220)
<br> R15
<br> C4
a -
<br> zm
enš
<br> ená
va
<br> rian
ta
<br> dem
ont
<br> ova
teln
<br> é
<br> demontovatelné
C4a
<br> 30,50
<br> 35,40
<br> 14,90
<br> 6,00
<br> 1,80
<br> 2,80
<br> 6,00
<br> 3,50
3,50
<br> 4,25
<br> 4,00
<br> 4,00 2,50
<b...
3.B_Návrh_koncepce_řešení_SEVER_detail - příloha č. 2.pdf pdf 3 MB
V13V13V1
3
<br> V13
V13
<br> V1
3
<br> V2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V15 (P4)
<br> V9a
<br> V4 (0,25)
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V1a (0,125) délka min.60 m
<br> V4
(0
<br>,25
)
<br> V4
(0,2
<br> 5)
<br> V4 (
0,25
<br> )
<br> V4
(0,2
<br> 5)
<br> V4
(0,5
<br> /0,5
/0,2
<br> 5)
V4 (
<br> 0,5/0
<,> 5/0 <,>
<br> 25)
<br> V9a V
13
<br> R30
<br> R50
<br> R80
<br> R15
<br> R24
<br> R40
<br> R84
<br> R110
<br> R50
<br> R9,00
<br> V15 (symbol č.220)
<br> V15 (symbol č.220)
<br> R15
<br> VDZ.2.10
<br> 30,50
<br> 35,4014,90
<br> 6,00
<br> 1,80
<br> 2,80
6,00
<br> 3,50
3,50
<br> 4,25
<br> 4,00
<br> 4,00
2,50
<br> 20,0
0
<br> 20,0
0
<br> 4,00
4,00
<br> 3,75
<br> 4,80
<br> 4,50
<br> 5,75
<br> 4,00
<br> 5,65
<br> 4,00
<br> 4,00
<br> 5,00
<br> 10,0
0
<br> 3,00 0,901,20
<br> 6,00
<br> 2,00
<br> 2,00
<br> 53,00
<br> VDZ.1.7
<br> VDZ.3.10
<br> BS.13
S.1
<br> BS.10
<br> BS.9
<br> BS.11BS.12BS.5
BS.6BS.7
<br> BS.8
<br> BS.1 BS.2
BS.3
<br> BS.4
<br> VDZ.1.6
<br> VDZ.1.5
<br> VDZ.1.4
<br> VDZ.1.3VDZ.1.2
VDZ.1.1
<br> VDZ.1.12
<br> VDZ.1.11
<br> VDZ.1.10
<br> VDZ.1.9 VDZ.1.8
<br> VDZ.2.11VDZ.2.12
<br> VDZ.2.13
<br> VDZ.2.14
<br> VDZ.2.15
<br> VDZ.2.16
<br> VDZ.2.17
<br> VDZ.2.18 VDZ.2.1 VDZ.2.2 VDZ.2.3
<br> VDZ.2.4
VDZ.2.5
<br> VDZ.2.6
<br> VDZ.2.7
<br> VDZ.2.8
<br> VDZ.2.9
<br> VDZ.3.1
<br> VDZ.3.2
VDZ.3.4
<br> VDZ.3.7
<br> VDZ.3.8
<br> VDZ.3.9
<br> VDZ.3.5
VDZ.3.3
<br> VDZ.3.11
<br> VDZ.3.15
<br> VDZ.3.16
<br> VDZ.3.22
<br> VDZ.3.21
VDZ.3.14
<br> VDZ.3.13
<br> VDZ.3.18
VDZ.3.20
<br> VDZ.3.12
<br> VDZ.3.17
<br> VDZ.3.6
<br> VDZ.3.19
<br> VERZE:
<br> AKCE:
<br> INVESTOR:
<br> MĚŘÍTKO:
<br> KRAJ: OKRES:
Středočeský Kladno
<br> STUP.DOK.:
<br> DATUM:
<br> Č.PŘÍLOHY:OBSAH: Č.PARÉ:
<br> FAKULTA DOPRAVNÍ
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
<br> ÚSTAV SOUDNÍHO ZNALECTVÍ V DOPRAVĚ
<br> ZODP.PROJEKTANT:
Ing.XXXXX XXXXXXX,Ph.D <.>
<br> TECH.KONTROLA:
Ing.Bc.XXXXX XXXXXX,Ph.D <.>
<br> VYPRACOVAL:
<br> studie 1:250
<br> 07/2025Opt...
4_Návrh_koncepce_řešení_Lokalita_2_JIH - příloha č. 3.pdf pdf 1,9 MB
V5
<br> V5
<br> V9a
<br> V2b (1,5
/1,5/0,25
<br> )
<br> V2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V2b
(1,5
<br> /1,5
/0,2
<br> 5)
<br> V2
b (
<br> 1,5
/1 <,>
<br> 5/0
<,> 25
<br> )
V1
<br> a (
0,1
<br> 25)
dé
<br> lka
mi
<br> n.3
0 m
<br> IS3a
<br>
CHOMUTOV
<br> 7
<br> IS1e
7
<br> PRAHA IS3a
1
<br> KNOVÍZ
<br>
<br> IS3c
<br>
JEMNÍKY
<br> P4
E2b
<br> IS1d
<br> PRA
HA
<br> 7 IS3b1
<br> 80
BRN
<br> O
<br> IS3c
1
<br> 4
<br> KNO
VÍZSLA
<br> NÝ
<br>
<br> IS3c
<br> 1
<br> 80
<br> BRN
O
<br> P4
E2
<br> b
<br> B13
<br> 6tB4
<br> E13
<br> A BUS
MIMO
<br> DOPRAVNÍ
<br> OBSLUHU
<br> IZ
1a
<br> IS3a
1
<br> JEMNÍKY
<br>
<br> IS3b
<br> 1 4
<br> KNOVÍZ
<br> SLANÝ IS3c
<br>
<br> 3
<br> NETOVICE
IS5
<br> SLANÝ - východ
<br> P1
E2b
<br> IS9c
<br> 6t
JEMNÍKY
<br> KNOVÍZ
<br> IP22
<br> 5 t
<br> POZOR
<br> SLANÝ
<br> IP1
9
<br> P1
<br> E2b
<br> P2
<br> P2
<br> V9
a
<br> V2
b (
<br> 1,5
/1 <,>
<br> 5/0
<,> 12
<br> 5)
<br> V1
a (
<br> 0,1
25
<br> )
<br> V1
a (
<br> 0,1
25
<br> )
<br> V2
b (
<br> 1,5
/1 <,>
<br> 5/0
<,> 25
<br> )
<br> V4
(0 <,>
<br> 25)
<br> V2b (1
<,> 5/1,5/
<br> 0,25)
<br> V5
<br> V5
<br> V9a
<br> V9a V13
<br> V13
<br> V13
<br> V13
<br> V13
<br> V1a (0,125)V4 (0,25)
<br> V4 (0,25)
<br> V2b (1,5/1,5/0,25)
<br> V1a (0,125)
V4 (0,125)
<br> V4 (0,125)
<br> V4
(0 <,>
<br> 125
)
<br> V4
(0 <,>
<br> 125
)
<br> P1
E2b
<br> PROPOJENÍ OCELOVÝCH SVODIDEL
<br> IP22 - PO 3 MĚSÍCÍCH ODSTRANIT
<br> V JÍZDĚ
<br> PŘEDNOSTI
<br> ZMĚNA
<br> POZOR
<br> REALIZACE FYZICKÉHO OSTRŮVKU
- MOBILNÍ OBRUBNÍK
- VYSYPÁNO KAMENIVEM / VYBETONOVÁNO
- ODSAZENO 1 m OD KRAJE DOPRAVNÍHO STÍNU
<br> C4
c
<br> C4c
<br> V4 (0,125)
<br> V4
(0
<br>,12
5)
<br> V4 (0,125)
<br> E2b
<br> 3,0
0
<br> DO
PR
<br> AV
NÍ
<br> ZN
AČ
<br> EN
Í V
<br> E S
PR
<br> ÁV
Ě Ř
<br> SD
<br> DO
PR
<br> AV
NÍ
<br> ZN
AČ
<br> EN
Í V
<br> E S
PR
<br> ÁV
Ě K
<br> SU
S
<br> VERZE:
<br> AKCE:
<br> INVESTOR:
<br> MĚŘÍTKO:
<br> Návrh koncepce řešení -
Lokalita 2 - JIH
<br> KRAJ: OKRES:
Středočeský Kladno
<br> STUP.DOK.:
<br> DATUM:
<br> OBSAH: Č.PŘÍLOHY: Č.P...
VV- úřední deska.pdf pdf 357 kB
strana 1 / 4
<br>
Městský úřad ve Slaném
Odbor dopravy a silničního hospodářství
<br>
Velvarská 136,274 53 Slaný,tel.: 312 511 260,e-mail: cernicky@meuslany.cz
<br> elektronická podatelna: podatelna@meuslany.cz
<br> Ve Slaném 30.9.2025
SP.ZN.: 12619/2025
Č.j.MUSLANY/63560/2025/ODSH
Vyřizuje: Mgr.XXXXX XXXXXXXX
Počet listů: X
Přílohy: X
<br>
Veřejná vyhláška
<br> Opatření obecné povahy
<br> Stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> Městský úřad Slaný,Odbor dopravy a silničního hospodářství,podle ustanovení § 124
odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách
některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX o silničním provozu),jako
příslušný orgán státní správy ve věcech stanovení místní a přechodné úpravy provozu na
pozemních komunikacích – na silnicích II <.>,III.třídy,místních komunikacích a na veřejně
přístupných účelových komunikacích,na základě na základě návrhu Krajské správy a
údržby silnic Středočeského kraje,příspěvkové organizace,Zborovská 81/11,150 21 Praha
5 (dále jen „navrhovatel“) ze dne 28.7.2025 a po písemném vyjádření Policie ČR <,>
Dopravní inspektorát Kladno č.j.KRPS-203839-2/ČJ-2025-010306 ze dne 4.8.2025 <,>
v řízení o návrhu opatření obecné povahy podle § 171 a násl.části šesté zákona č.500/2004
Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád) v souladu
s ustanovením § 77 odst.1 písm.c) zákona o silničním provozu
<br> s t a n o v u j e
místní úpravu provozu na pozemních komunikacích
<br> v tomto rozsahu:
<br> Místo stanovení a dopravní značení:
<br> - Silnice III/00724 (provozní staničení km 3,202 a 3,528),silnice III/00712
(provozní staničení km 9,423) a silnice III/00725 (provozní staničení km 4,128)
<br> dle přílohy:
<br> Situace dopravního znační zpracované ČVUT v Praze,fakulta dopravní,ústav
soudního znalectví v dopravě z 07/2025 pod názvem akce Optimalizace úrovně
bezpečnosti provozu v místě úrovňových křižovatek silnic III.třídy v rámci MÚK
dálnic...

Načteno

edesky.cz/d/18549153

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Město Slaný      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz