Město Bílina - Asistent pro terénní kontakt na rok 2012

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Bílina.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vyberove_rizeni_asistent-nove.doc

MĚSTO BÍLINA
Břežánská 50/4,PSČ 418 31
<br> VÝZVA
<br> zájemcům o zakázku malého rozsahu dle níže uvedeného textu,ve smyslu směrnice č.04/2007
Pravidla pro přípravu a zadávání veřejných zakázek malého rozsahu městem Bílina
Název zakázky:
Místo plnění:
Termín předání nabídky:
<br> Asistent pro terénní kontakt na rok 2012
Bílina
<br> do 15 dnů od zveřejnění výzvy musí být nabídka
doručena zadavateli
<br> Forma nabídky a místo pro podání nabídek : Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce
označené heslem „Výzva“ – název akce a razítkem uchazeče s nápisem „NEOTVÍRAT“.Obálka musí být
orazítkovaná a podepsaná v místě uzavření <.>
Podmínky zadavatele:
1) Uchazeč předloží kopii registrace služby na příslušném Krajském úřadu dle zákona
č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách,kopii certifikátu odborné způsobilosti RVKPP
(Rada vlády pro koordinaci protidrogové politiky),návrh smlouvy na dobu určitou
do 31.12.2012 s jednoměsíční výpovědní lhůtou a dodrží podmínky soutěže <.>
2) Zadavatel má právo měnit rozsah služeb v souvislosti s jeho finančními možnostmi <.>
3) Zadavatel požaduje předložení nabídky pouze v českém jazyce <.>
4) Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku zrušit,případně neobjednat službu u žádného
uchazeče <.>
5) Termín realizace: od 04/2012 do 31.12.2012 <.>
6) Uchazeč dodrží další podmínky zadavatele dle přílohy č.1 <.>
Hodnocení nabídek dle kriterií:
1) Rozsah finanční rozvahy za poskytovanou službu,váha 70% (80%)
2) Personální zajištění,váha 30% (20%)
Nabídku zašlete na adresu:
Městský úřad Bílina
Břežánská 50/4
418 31 Bílina
nebo osobním podáním na podatelně
<br> Provozní hodiny podatelny MěÚ:
Po,St 7,00 – 12,00 a 12,30 – 17,00 hod <.>
Út,Čt 7,00 – 11,30 a 12,00 – 13,00 hod <.>
Pátek 7,00 – 12,00 hod <.>
<br> Informace podá Bc.XXX XXXXXXXXXXX,telefon : XXX XXX XXX,XXX XXX XXX
Schváleno RM dne 25.01.2012
Na úřední desce a www.bilina.cz
Zveřejněno dne: 30.01.2012
Sejmuto dne:
13.02.2012
<br> Razítko a podpis zadavatele:
Bc.XXX XXXXXXXXXXX v.r <.>
vedoucí Odboru sociálních věcí a zdravotnictví
<br> 1
<br> Příloha č.1 – Podmínky pro poskytovatele služby:
<br> 1.Personální zajištění - Zadavatel požaduje zajištění poskytovaných služeb pracovníkem (pracovníky)
s odpovídajícím vzděláním dle zákona o sociálních službách.Na kontrole realizace služeb by se
podílel zadavatel i poskytovatel služby.Návrh efektivního způsobu kontroly realizovaných služeb
předloží poskytovatel k výběrovému řízení.Zázemí terénního pracovníka,kde bude uskladněn i
všechen potřebný materiál a poskytováno poradenství,by mohlo být v prostorách pro tuto službu
určených,tj.Panelové sídliště,ul.M.Švabinského 831,Bílina <.>
2.Financování služby - Finanční prostředky zadavatele slouží výhradně na pokrytí skutečných
nákladů na realizaci poskytovaných služeb (výměna použitého injekčního materiálu za sterilní,sběr
použitého injekčního materiálu,testování na přítomnost OPL z moči a s nimi přímo související
nepřímé náklady) Finanční rozvahu předloží poskytovatel služby k výběrovému řízení.Vyúčtování
poskytnutého příspěvku bude poskytovatelem předáno do 15.12.kalendářního roku <.>
3.Udržitelnost služby – zadavatel požaduje udržitelnost této služby do 31.12.2012 <.>
4.Hlavní cíl poskytovaných služeb – vyhledávat a minimalizovat rizika osob,které vedou rizikový
způsob života nebo jsou tímto způsobem života ohroženy.Služba je určena pro problémové skupiny
osob,uživatele návykových látek nebo omamných psychotropních látek,osoby bez přístřeší,osoby
žijící v sociálně vyloučených komunitách a jiné sociálně ohrožené skupiny.Služba bude poskytována
anonymně a bezplatně <.>
5.Priorita služby – podle § 69 zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách,naplňovat filosofii
Harm Reduction - snižování rizik s užíváním drog a ochrana „nedrogové“ populace v dané oblasti
před šířením infekčních onemocnění,HIV,všechny typy hepatitidy <.>
6.Druh služby – terénní služba <.>
7.Cílová skupina – osoby ohrožené závislostí nebo osoby závislé na návykových látkách; osoby,které
žijí rizikovým způsobem života všech věkových kategorií a osoby,které jsou tímto způsobem života
ohroženy (děti,mladiství,příbuzní,….) - věková kategorie od 15 – 64 let,pracovní doba terénní
formy : pondělí,středa,pátek od 12:00 do 16:00 hod <.>
8.Zásady poskytování služby – využívat všech postupů a XXXXX sociální práce,Standardů kvality
poskytování sociálních služeb,řídit se zásadami etického kodexu sociálního pracovníka ČR <.>
9.Klíčové aktivity – vyhledávat osoby žijící rizikovým způsobem života,poskytovat vyžádané
základní poradenství,monitorovat místa nálezu injekčního materiálu,zajistit výměnný program <,>
screeningové otestování klientů na HIV,hepatitidu typu C a syfilis,testování na přítomnost OPL
(omamných psychotropních látek) i ve spolupráci s OSPOD a sociálními pracovníky obce <.>
10.Zkušenosti žadatele – osvědčit praxi v poskytování terénních sociálních služeb za období
minimálně od roku 2007 dosud <.>
11.Požadavek poskytovatele služby na finanční prostředky – poskytovatel předl...

Načteno

edesky.cz/d/184706

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Bílina      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz